Naisasiat

• 7 587 697
  • 26 609

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Toinen yhtä toimiva asenne on se, että menee vaikkapa baariin eikä vilkuile yhtään naisia, sen kuin katsoo tuoppiinsa, niin jopas on ajan kuluessa seuraa! Pahinta on arkana vilkuilla ympärilleen. Alkoholihan se sopivassa määrin auttaa sopivan iskukunnon löytämisessä.

Tämäkin vaihtoehto on kokeiltu, ja tulos on tasaisen tappavasti aivan sama kuin muissakin vaihtoehdoissa. Mimmit peilaa heti, että tossa on joku luuseri, joka vaan tuijottaa tuoppiin. Samoin kusipäinen arroganttius on kokeiltu. Ei sekään pure.

Ja viina ei muuten auta tilanteessa pisaraakaan. Pikemminkin pahentaa kun silloin miettii herkästi, että mikä vttu mussa taas on vialla, kun ei hommasta tule yhtään mitään. Sitten otetaan taas lisää kiisseliä, jotta suru ja itseinho lievenisi, mutta sehän vaan syvenee, pahemman kerran. Seuraavana aamuna alkaa taas viikon kestävä morkkis, ja aamulla tekisi mieli ampua aivot seinälle ennen kuin edes herää.

Tästä on taas seurauksena se, että kapakassa ei tule käytyä ollenkaan. Tuntuu, että tykkään katsella ihmisiä ympärillään, mutta samalla ajattelen, että kaikilla muilla on hauskempaa ja kukaan muu ei ole yksin, kuin minä. Kaikkein voittajin olo tulee silloin kun on esimerkiksi Tavastialla kuivin suin ja yksin. Siinä bändiä odotellessa tuntee itsensä niin helvetin surkeaksi tapaukseksi muiden "pitäessä hauskaa". Tämä on välillä kestämätöntä, kun bändit ovat myöhässä, eikä oikein edes kehtaa yksin istua ja pyöritellä peukaloita.

Tämä on asia, jota vastaan olen sotinut niin pitkään kuin muistan. Suhteen loppuessa kaikki taas korostui ja lävähti kerta laakista esiin. En minä parantunut ollut, vaan kaikki oli piilossa maton alla, jonne olin ne lakaissut.

On tää niin vitun sekavaa meininkiä. Aattelin jo, että homma klar ja näillä mennään. Mutta eihän se tietenkään mee niin! Vaan nyt tekis mieli puhallella puoli vuotta muniin ja kattoo mitä ens kesänä tapahtuu.
Ja sviddumaisinta on, että nyt olis periaattees viiskin mimmiä, joiden kans vois käydä ulkona tutustumas - mutta kun ei nappaa! Yhen käyn varmaan kuitenkin kattomas. Mutta jo valmiiks vituttaa, kun en usko sen pystyvän ylittämään tätä yhtä ajatustenvaltaajaa. Vitun vittu.

Jos ei hyvää saa, niin miksi huolia huonoakaan?
Tämähän on aivan totta, enkä ole huolimassakaan. Enkä sano, et tää yks mimmi mikään "huono" olis, varmasti päinvastoin. Mut taitaapi tulla vaan vähän heikolla ajoituksella. Tai no, jos se onki ihan tajari, niin sithän toi toinen varmaan unohtuu. Mut jos ei unohdu, niin aika vitullisen pitkä talvi/kevät on tulossa.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tämähän on aivan totta, enkä ole huolimassakaan. Enkä sano, et tää yks mimmi mikään "huono" olis, varmasti päinvastoin. Mut taitaapi tulla vaan vähän heikolla ajoituksella. Tai no, jos se onki ihan tajari, niin sithän toi toinen varmaan unohtuu. Mut jos ei unohdu, niin aika vitullisen pitkä talvi/kevät on tulossa.

Mikä tässä nyt on ongelmana? Mielitietty lähti ulkomaille ja joudut puoli vuotta odottamaan pildeä?

Kysehän on loppupeleissä siitä, onko tuo toinen ihminen mielestäsi odottamisen arvoinen. Jos on, annat muiden olla. Jos ei ole, uutta putkeen vaan.

Mikä tässä nyt on ongelmana? Mielitietty lähti ulkomaille ja joudut puoli vuotta odottamaan pildeä?

Kysehän on loppupeleissä siitä, onko tuo toinen ihminen mielestäsi odottamisen arvoinen. Jos on, annat muiden olla. Jos ei ole, uutta putkeen vaan.
Meikähän oottas vaikka vuoden, jos homma ois "saletti" - tai niin saletti kuin nyt tämmösis asiois voi olla. Mutta toisaalta sit taas kun ei oo mitään varmuutta mistään. Ihminen on ehdottomasti odottamisen arvoinen, mutta onko muuta odotettavaa kuin pettymys? Koska tilanne ei ole ihan yksiselitteinen.
Ja sitten taas, jos täs ny menin tärskyille ja joku tyttö osottautuiskin ihan kivaks ja homma luistais, niin mitä tapahtuskaan sit kesällä kun näkis ton toisen tytön - todnäk tulvis nää nykyset viilikset pintaan aika hulppeasti. Kun ei ehdoin tahdoin viittis ketään muuta sotkee.

Ja kuitenkin - tääkin mussutus on aivan yhtä tyhjän kanssa, koska ajan kanssahan kaikki selviää, ja tapaamalla muita huomaa sen omankin fiiliksen kehityksen. Olkoon tämä nyt sitten vaikka älytön monologi ja tuntojen tilitys.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Väsyneet kädet, pelkäät siis ilmeisesti, että tämä ulkomailta palaava ihminen ei enää palatessaan haluakkaan olla sinun kanssasi, ja nyt etsit kuumeisesti jonkinlaista ratkaisua tähän tilanteeseen.

Jos tunnet, että tämä ihminen on todella odottamisen arvoinen, niin odota häntä ja äläkä sekaannu muihin. Jos taas olet vähänkin epävarma (mitä ilmeisesti olet), niin heittäydy avoimin mielin kaikkeen mihin voit. Eli tapaile uusia ihmisiä. Jos niistä ei kukaan sytytä, niin mitä sitten? Ei sitä väkisin voi uutta muijaa alkaa etsimään.

Ja voihan se olla, että loppupeleissä päädyt kuitenkin olemaan tämän nykyisen muijan kanssa ja kaikki menee hyvin.

Väsyneet kädet, pelkäät siis ilmeisesti, että tämä ulkomailta palaava ihminen ei enää palatessaan haluakkaan olla sinun kanssasi, ja nyt etsit kuumeisesti jonkinlaista ratkaisua tähän tilanteeseen.

Jos tunnet, että tämä ihminen on todella odottamisen arvoinen, niin odota häntä ja äläkä sekaannu muihin. Jos taas olet vähänkin epävarma (mitä ilmeisesti olet), niin heittäydy avoimin mielin kaikkeen mihin voit. Eli tapaile uusia ihmisiä. Jos niistä ei kukaan sytytä, niin mitä sitten? Ei sitä väkisin voi uutta muijaa alkaa etsimään.

Ja voihan se olla, että loppupeleissä päädyt kuitenkin olemaan tämän nykyisen muijan kanssa ja kaikki menee hyvin.
Joo, kutakuinkin noin. Siinä on tosin kuitenkin muitakin vaikuttavia tekijöitä, mutta annetaan niiden olla. (tosin itse aion tytöltä pari siihen liittyvää asiaa tentata.)

Näin aattelin, että ainakin sen yhden tytön tapaan, koska oli ihan kiinnostavan oloinen. Muut varmaan nyt sivuutan, koska ei vaan nappaa. Mutta se tässä vielä kaivelee, et tämä ulkomaille lähtevä mimsu on tämän kuun vielä täällä, ja ainakin kerran hänet tapaan.

Mutta näillä mennään ja katotaan kuin käy ja mitä tapahtuu. Ja tosiaan, ehkä loppupeleissä asia meneekin noin - en ainakaan laittas pahitteeks. Mutta älkää huoliko, kyllä mää teillekin sit kerron.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Kun ette ilmeisesti elä missään virallisessa suhteessa, niin eikö olisi parempi palata asiaan naisen palatessa takaisin Suomeen. Kyllä asian voi sopia niin, että molemmilla on sillä aikaa vapaat (ei väsyneet) kädet tehdä mitä huvittaa.

Tiedän useammankin tapauksen, joissa on sovittu juuri noin, eli toisen ollessa poissa esim. vuoden ulkomailla, voivat molemmat osapuolet tapailla muita. Tuo systeemi on toiminut mielestäni paremmin kuin se, että luvataan ikuista uskollisuutta ja sitten petetään kuitenkin. Eri asia on sitten tietysti jos ollaan avio- tai avoliitossa.

Kun ette ilmeisesti elä missään virallisessa suhteessa, niin eikö olisi parempi palata asiaan naisen palatessa takaisin Suomeen. Kyllä asian voi sopia niin, että molemmilla on sillä aikaa vapaat (ei väsyneet) kädet tehdä mitä huvittaa.
..
Juu, emme seurustele. Ja näin tuo kuvio tulee menemäänkin - tai siitä asiaan palaamisesta ei tiedä.. Riippuu miten hänellä kuviot siellä menevät.

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naisia on vaikee ymmärtää.. (Olipas syvällisesti sanottu)
Eilen sanoin puhelimessa kolme kertaa:
"Mää lähden vähän ennen kuutta hallille"
Varvia vaille kuusi (17.45) tää muija tulee tänne ja:
"Mitä Vittua? miksi sulla on toi Jypin pelipaita päällä? Mihin sää oot menossa?"
Itseään täynnä vai eikö kuunnellu yhtään mitään, mitä minä sanoin puhelimessa sille kolme (3) kertaa? Pelin jälkeen se oli edelleenkiin niin käärmeissään etten viitsinyt mainita sitä että lähden tänään Tampereelle peliä katsomaan. Sillä muuten saattaa olla aika hiljaista pipari rintamalla tänä viikonloppuna :) Olisi ihan kiva jos löytäisi jostain naisen joka ymmärtää mitä JYP minulle merkitsee. Mutta hei! eihän sitä kaikkea voi saada samassa paketissa. (Vai voiko?)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuo systeemi on toiminut mielestäni paremmin kuin se, että luvataan ikuista uskollisuutta ja sitten petetään kuitenkin.

Ulkomaille kun lähdettiin opiskelemaan, niin yläkerrassa asui eräs ihan vetävä suomalaistyttö kenellä oli kotimaassa vuosien suhde.

Jo toisena päivänä hän nuoleskeli keski-eurooppalaisen kanssa ja yhdyntäänkään ei mennyt kauaa ja tiedän myös, että tämä jamppa ei ollut syksyn ainoa kenelle annettiin tavaraa.

Tämä poikaystävä tuli joskus loppuvuodesta käymään ja tyttö antoi tiukat ohjeet kuinka mitään ei saa sanoa. Olikohan aika pian joululoman jälkeen kun he erosivat.

Kuulostaahan tuo siltä, että ero olisi tullut joka tapauksessa, mutta kyllä uusi elämä ja uusi maa vaan taitaa saada monen järkevänkin ihmisen pään aivan pyörälle. Vanha totuus, ehkä klisekin, on aina helpompi lähteä kuin jäädä.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kapo 00 kirjoitti:
Olisi ihan kiva jos löytäisi jostain naisen joka ymmärtää mitä JYP minulle merkitsee. Mutta hei! eihän sitä kaikkea voi saada samassa paketissa. (Vai voiko?)

Sama vika meikäläisellä tämän nelikirjaimisen kanssa. Tyttöystäväni kyllä sanoo ymmärtävänsä, mutta samalla näen hänestä, ettei hän kuitenkaan ymmärrä. Tämä tulee välillä esille ja se kyllä suoraan sanoen vituttaa.

Käytän pelien seuraamisen paljon aikaa viikossa ja ainakin jollakin tasolla pyrin seuraamaan kaikki IFK:n pelit radiosta tai jostakin muualta. Tästä saan sitten välillä aina kuittia.

Ehkä jonkinlainen mahdollisuus siihen, että tyttökaverikin ymmärtää on se, että vien hänet katsomaan IFK:n matsia. Mutta sekin tietysti pieni.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Naisia on vaikee ymmärtää.. (Olipas syvällisesti sanottu)
Eilen sanoin puhelimessa kolme kertaa:
"Mää lähden vähän ennen kuutta hallille"
Varvia vaille kuusi (17.45) tää muija tulee tänne ja:
"Mitä Vittua? miksi sulla on toi Jypin pelipaita päällä? Mihin sää oot menossa?"
Itseään täynnä vai eikö kuunnellu yhtään mitään, mitä minä sanoin puhelimessa sille kolme (3) kertaa? Pelin jälkeen se oli edelleenkiin niin käärmeissään etten viitsinyt mainita sitä että lähden tänään Tampereelle peliä katsomaan. Sillä muuten saattaa olla aika hiljaista pipari rintamalla tänä viikonloppuna :) Olisi ihan kiva jos löytäisi jostain naisen joka ymmärtää mitä JYP minulle merkitsee. Mutta hei! eihän sitä kaikkea voi saada samassa paketissa. (Vai voiko?)

Meikäläisellä hiukan eri tilanne. Nainen lähettää pelipäivänä kokoonpanot meilillä ja käy tarvittaessa hakemassa liput ennakkoon. Sanomattakin selvää, että itsekseen ei tarvitse lähteä peliin. Leipoo myös piparit jouluksi.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Meikäläisellä hiukan eri tilanne. Nainen lähettää pelipäivänä kokoonpanot meilillä ja käy tarvittaessa hakemassa liput ennakkoon. Sanomattakin selvää, että itsekseen ei tarvitse lähteä peliin. Leipoo myös piparit jouluksi.

Vuodatus alkaa.
Missä tuollaisia naisia myydään? Tai missä niihin voi törmätä? Mulla on nimittäin myös se tilanne, ettei parempi puolisko ymmärrä yhtään sitä vauhkomista, kun matsi on taas kerran mennyt vituiksi. Sen se sentään on oppinut, että ei kannata vittuilla, kun ollaan hävitty, muuten vain ihmettelee miten lätkä voi olla niin tärkeää.
Toisaalta on mukavaakin, kun on omiakin juttuja, mutta olisi hienoa jos kyseisen neidin saisi edes joskus raahattua matsiin mukaan. Mikään ei auta, "tarjoan liput ja kaljat ennen matsia, matsissa ja matsin jälkeen". Vastaus on nope silti. Jääkiekko on minulle tärkeää ja toivon että sitä kunnioitetaan sen verran että edes kerran pari raahautuisi minun mukanani hallille. Muuten asiat ovat kyllä ihan ok.
Vuodatus päättyy.

Oma muija ei ole tässä lyhyehkön yhdessäolomme aikana sanonut oikeastaan mitään innostukseeni Lukkoa kohtaan. Lähinnä ollut vaan huvittunut. Sen tiesin, että Suomen maajoukkueen pelejä tykkää seurata hänkin innokkaasti, mutta eilen tapahtui varsin erikoinen asia, kun katsoin Lukko-KalPa peliä Canalilta.
Emäntä oli nimittäin siinä jossain vaiheessa matsin päätöserää ruvennut ihan tosissaan seuraamaan ja jännittikin vielä enemmän Lukon puolesta noita päätösminuutteja kuin minä.
Sanoipa hän vielä, että mun pitää viedä hänet joskus katsomaan Lukon peliä. Pelottavaa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllähän asiat täytyy laittaa johonkin tärkeysjärjestykseen. Nainen pitää viedä hallille heti kun mahdollista. Jos ei kiinnosta, niin se on voivoi. Naisia tulee ja menee. Naisille voi sanoa "tahdon" montakin kertaa, mutta omalle jengille vain kerran.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisia tulee ja menee.

Ööö, mitäköhän multa on nyt taas mennyt ohi, kun tätä asiaa ei oikein pysty allekirjoittamaan, ei sitten millään muotoa.

No joo, toisaalta tässäkin varmaan aika paljon ne habitukselliset tekijät määräävät luonnollisen kiertokulun, mutta hyvä jos tulee ja menee. Täällä on tähän asti ollut vain menopuolella, mutta nyt tilanne on tyystin muuttunut. Enää ei ole edes tulopuolella ketään.

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi ihan kiva jos löytäisi jostain naisen joka ymmärtää mitä JYP minulle merkitsee. Mutta hei! eihän sitä kaikkea voi saada samassa paketissa. (Vai voiko?)

Voi pojat, pojat. Kyllä jääkiekkoa seuraavia naisia löytyy. Sen sijaan JYP-merkityksen ymmärryksestä en ihan niin varmaksi sanoisi. HIFK on vähän siinä rajoilla, sirkusviihdettä vai urheilua?

Sirius

Jäsen
Kyllä jääkiekkoa seuraavia naisia on, itse olen yksi sellainen. Oman suosikin pelejä käydään katsomassa aina kun mahdollista, ja kun paikalle ei päästä niin netti/radio on auki varmasti.

Sitten päästään tähän seikkaan josta työkaverit ja ystävät ovat erittäin kateellisia. Eli minulle, täysin urheiluhullulle ihmiselle on osunut mies joka ei juurikaan välitä urheilusta. Seuraa arvokisoja, jos suomalaiset voivat voittaa, ei muuten. Oman suosikkijoukkueensa ottelun tuloksen katsoo teksti-tv:stä jossakin vaiheessa iltaa. Jääkiekko-ottelussa käy ehkä kerran kaudessa, sillon kun suosikkimme pelaavat vastakkain.

Kun aloimme tiiviimmin olemaan yhdessä, oli hieman vaikea saada ymmärrystä miksi otteluissa pitää käydä niin usein. Samoin etenkin häviöiden jälkeen kun oma pinna oli kireällä ja harmitti, niin tuli väliin kinaa. Nyttemmin tilanne rauhoittunut, mies viettää kavereidensa kanssa tai töissä ne illat kun olen otteluissa. Hän myös todennut jossakin vaiheessa että ehkä jääkiekko-ottelu on parempi vaihtoehto kuin pitkän kaavan mukaan vietetty baari-ilta. Ja toki olen myös itse tullut hieman vastaan, eli jos hottelupäivänä on jokin hänelle tärkeä tapahtuma, niin voin jättää ottelun väliin ja mennä hänen mukaansa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oma naisystävä ei siedä penkkiurheilua oikeastaan lainkaan. Varsinkin Formulat on vihalistan kärjessä, eikä jalkapallo ja jääkiekkokaan kyllä sytytä. Ei se haittaa minua ollenkaan, se on hänen asiansa se. Ei minuakaan kaikki hänen intressinsä kiinnosta, joten voi rauhassa kumpikin seurailla mitä tahtoo.

Minulle ei ole koskaan ollut elinehto, että tyttöystävän tulisi olla joku urheiluhullu. Tarkkaan ajatellen, parempi, ettei olekaan. Se nyt tietysti haittaisi jos sopivasti kiinnostaisi tai voisi vaikka mennä jääkiekko-ottelua seuraamaan mukaan ilman tympääntymistä ja toteamista, että onpa idioottia.

Näin ei ole ja ei tosiaankaan haittaa. Tärkeintä, että innostus musiikkiin ja konserteissa/festareilla käymiseen löytyy. Se on huomattavasti tärkeämpi yhteinen intressi.

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eilen "jouduin" taas miettimään sitä, että miksi nainen ei voi istua bussissa viereeni? Yleensä viereeni istahtaa vastakkaista sukupuolta ja samaa ikäluokkaa tai nuorempi, mikäli kaikki muut paikat ovat jo täynnä. Useasti toki mielummin seisovat.

Samalla on tullut kiinnitettyä huomiota siihen, että kenen viereen sitä oikein istutaan. No, jos on vapaana kaksi paikkaa, minun vieressä ja mielestäni komeamman miehen vieressä, niin varmaan arvaatte kumpaan valinta osuu.

Siististi pukeutunut, puhdas ja kirjaa lukeva mies ei kelpaa vieruskaveriksi. Tästä tulee samanlainen olo kuin ala-asteella, jossa vielä pelättiin tyttö/poikabakteereita.

Lopputulemana tähän on selkeästi seuraava: Naama ei vaan yksinkertaisesti riitä.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen "jouduin" taas miettimään sitä, että miksi nainen ei voi istua bussissa viereeni? Yleensä viereeni istahtaa vastakkaista sukupuolta ja samaa ikäluokkaa tai nuorempi, mikäli kaikki muut paikat ovat jo täynnä. Useasti toki mielummin seisovat.

Samalla on tullut kiinnitettyä huomiota siihen, että kenen viereen sitä oikein istutaan. No, jos on vapaana kaksi paikkaa, minun vieressä ja mielestäni komeamman miehen vieressä, niin varmaan arvaatte kumpaan valinta osuu.

Siististi pukeutunut, puhdas ja kirjaa lukeva mies ei kelpaa vieruskaveriksi. Tästä tulee samanlainen olo kuin ala-asteella, jossa vielä pelättiin tyttö/poikabakteereita.

Lopputulemana tähän on selkeästi seuraava: Naama ei vaan yksinkertaisesti riitä.

Nojoo, mutta ihan suoranaisiakaan johtopäätöksiä noista ei kannata vetää. Itsellä on ollu vähän sama tilanne, eipä ole kovin hevillä viereen mitään näpsäköitä neitokaisia tullut, että ennemmin sitä pitää itse tunkeutua. Naisasioissa ei kuitenkaan sinällään ole minulla ongelmia, että kyllä niihin kauniisiin naisiin on kontaktia saanut sitten jotenkin muita teitä. Monesti voi olla, että tytöt eivät välttämättä viitsi mennä sellaisen tyypin viereen, joka saattaisi alkaa kenties lirkuttelemaan matkan aikana. Tietysti jos tulee tällainen tilanne, että on esim. pakko valita kahdesta nuoresta miehestä, niin eiköhän se ulkonäkö saattaa siinä sitten tulla kysymykseen. Toki taas sitten on joitakin neitokaisia, joille tämä kelpaisi varsin hyvin, että mies alkaisi jotain juttua kepistä heittämään matkan aikana, jos puhutaan vaikka jostain pitkän matkan bussista.

Etkö sitten itse valitsisi kahdesta vapaasta naisesta sitä paremman näköistä, jonka viereen lopulta istuutuisit? Itse ainakin valitsisin, ei epäilystäkään.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Bussien istumisdynamiikka on itsessään ihan mielenkiintoinen kulttuuripiirre, mutta ihan turha tuollaisesta on mieltänsä pahoittaa. On nimittäin niin, että 90% ihmisistä jotka tuntevat sinut ja 99% niistä jotka eivät tunne, ei omassa toiminnassaan ja päätöksissään kiinnitä sinuun kilinvitun vertaa huomiota. Tuntemattomalle yksi tuntematon on ihan yhtä yhdentekevä kuin se seuraava tuntematon siinä vieressä.

Väitän muuten että bussissa ihmisen ulkonäköä tai muita piirteitä enemmän väliä on istuimen sijainnilla. Olen useasti kuullut hieman täydemmässä bussissa keski-ikäisten naisten päivittelevän että "eipä tule yleensä istuttua näin takana, onpas tämä nyt". Naurettavaa. Toisaalta, eipä tulisi itse kyllä sitten millään jäätyä etupenkkiin...

Sori offtopic, mutta ei mulla ole naisasioitakaan, ja leivoja aloitti.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Väitän muuten että bussissa ihmisen ulkonäköä tai muita piirteitä enemmän väliä on istuimen sijainnilla. Olen useasti kuullut hieman täydemmässä bussissa keski-ikäisten naisten päivittelevän että "eipä tule yleensä istuttua näin takana, onpas tämä nyt". Naurettavaa. Toisaalta, eipä tulisi itse kyllä sitten millään jäätyä etupenkkiin...

Sori offtopic, mutta ei mulla ole naisasioitakaan, ja leivoja aloitti.

Eihän se ole offtopiccia, koska yleensä naiset ovat juuri niitä valikoivia istuinpaikkansa suhteen. Monesti näkee niin että selkä menosuuntaan päin olevat paikat täyttyvät vikana. Usein on niin, että vaikka olisi näitä "väärinpäin" olevia istuinpareja täysin vapaana niin silti moni valitsee "oikein" päin olevan paikan jossa vierellä istuu jo joku. Itsehän valitsen juuri nämä väärin päin olevat paikat, koska niihin viimeiseksi istuu joku viereen. :-)

Mitä liittyy tähän bussikeskusteluun muuten, niin itse en ainakaan vierelleni naisia kaipaa. Töistä tullessani sitä paitsi varmaan haisen hielle, tai muulle epämukavalle. Kerran kuitenkin töiden jälkeen viereen tupsahti pyytämättä YLEn urheilutoimituksen Kirsi Pelttari. Kännyllä kun samalla irkkasin niin joku yanar huuteli #jatkoaika-kanavalla jostain syystä että HAISTAKAA YLE VITTU! Ei tainnut Kirsi kuitenkaan kurkkailla puhelimeeni...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy