Vihdoinkin tässäkin ketjussa on kunnon draamaa eikä mitään menenkö vai enkö mene-jaarittelua.
Minä olen ennenkin tuonut oman mielipiteeni esille tässä ketjussa, tästä tahtoon tapauksesta ja toistan itseäni sanomalla, että kyllä minä tajuan tahtoon käyttäytymisen yksittäisenä tapauksena. Yksittäinen tapaus se myös oli kuten hän on sanonut eikä ole jäänyt tavaksi. Itse en tuollaiselle linjalle vielä mennyt, mutta ymmärrän kyllä mitä tahtoo ajaa takaa. Isoin polemiikki tässä tilanteessa on, että henkilö, jolle tahtoo on tämän sanonut tuskin muistelee tapausta enää ja ei ole moksiskaan. Jos baarielämässä liikkuu, niin takaraivossa pitäisi liikkua sellainenkin tieto, että kyseisessä paikassa on monenlaista kulkijaa ja persoonaa. Palaute voi olla myös sen mukaista. Te ketkä mollaatte tahtoota niin miettikää oikeasti millainen hierarkia sinne yökerhoon on tosielämässä rakentunut. Naiset ovat kuin näyteikkunalla ja miesten pitää lähestyä mahdollisimman eri tavoin ja naiset sitten päättävät otanko vai enkö ota. Tässä vaiheessa tulee se tilanne, mistä tässä nyt jaaritellaan eli valitettavan suurin osa naisista vastaa lähestyvälle miehelle sen "hohoh just joo, älä unias nää" pönkittääkseen omaatuntoaan ja viestittääksen viereiselle kaverille, että "näitkö millainen junttura koetti tähän tulla iskemään, ei tollaiselle kukaan lankea". Siinä sitä narsismia boostataan ja pahempaa on se, että nainen antaa ymmärtää, että on kiinnostunut ja kerää ne miehen lahjoittamat drinkit, that`s it. Tuolle linjalle ei kenenkään miehen pitäisi ryhtyä. Tosiaan jos tilanne on toisinpäin, nainen lähestyy miestä, niin asetelma on jo valmiiksi se, että miehen "täytyy" hyväksyä nainen. Se millä tavalla nainen siitä häädetään on eri asia, mutta jos rupeaa pillittämään siitä, että sanoo kerrankin vähän suorempaa takaisin vastapuolelle, niin baarit eivät ole sille henkilölle se oikea paikka. Enpäs ole muuten sellaista miestä tavannut joka puhuu toiselle miehelle, että olipas tuo ämmä sika kun antoi pakit. Ei siitä tarvitse mainostaa koko kaupungille viikko tapauksen jälkeen.
Meikäläinenkin leimataan varmasti nyt kusipääksi, egon kohottajaksi ja vaikka miksi siaksi, mutta toinpahan taas omaa asiaani tähän.