Naisasiat

  • 7 522 186
  • 26 580

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En voi kun ihmetellä tuota hälyä, mikä nousi meikäläisen taannoisista viesteistä, joissa kerroin antaneeni kahdelle naiselle pakit.
------
Siitä huolimatta en oikein pysty ymmärtämään kaikkea osakseni saamaani haukkumista, mitä osakseni olen saanut.

Sä se et vaan taida ymmärtää. Se, miten kohtelit sinua lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä) oli idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä riippumatta siitä, onko joku toinen palstalainen pettänyt vaimoaan, tai onko joku nainen antanut sinulle tai jollekin muulle kännikalalle tylyt pakit baarissa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sä se et vaan taida ymmärtää. Se, miten kohtelit sinua lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä) oli idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä riippumatta siitä, onko joku toinen palstalainen pettänyt vaimoaan, tai onko joku nainen antanut sinulle tai jollekin muulle kännikalalle tylyt pakit baarissa.

- ovatko myös miehille tylyjä pakkeja antavat naiset idiootteja, lapsellisia, kusipäisiä, egoistisia jne. (eli siis suurin osa keskiarvoa paremman lärvin omistavista naisista?) Myös naisilla on tapana kauhistella (lue: kehuskella) maanantaisin sillä, kuinka joku ihan kamala mies yritti viikonloppuna baarissa iskeä, ja kuinka nokkelin sanakääntein ko. naisihminen sen ajoi pois.

- ovatko myös pettämisillään leuhkivat miehet idiotteja, lapsellisia jne. mitä yleviä sanoja minusta nyt heittelitkään?

Mikä on mielipiteesi, vai uskallatko ne tänne postata?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
- ovatko myös miehille tylyjä pakkeja antavat naiset idiootteja, lapsellisia, kusipäisiä, egoistisia jne. (eli siis suurin osa keskiarvoa paremman lärvin omistavista naisista?) Myös naisilla on tapana kauhistella (lue: kehuskella) maanantaisin sillä, kuinka joku ihan kamala mies yritti viikonloppuna baarissa iskeä, ja kuinka nokkelin sanakääntein ko. naisihminen sen ajoi pois.

- ovatko myös pettämisillään leuhkivat miehet idiotteja, lapsellisia jne. mitä yleviä sanoja minusta nyt heittelitkään?

Mikä on mielipiteesi, vai uskallatko ne tänne postata?

Antaisit nyt jo olla.

- Välillä ovat, välillä eivät. Joskus naiset joutuvat olemaan tylyjä (ihan jo oman fyysisen koskemattomuutensa vuoksi), kun känniääliöt eivät ymmärrä puhetta, välillä naiset ovat tylyjä varmuuden vuoksi, joskus muuten vaan. Sillä nyt vaan ei ole mitään vaikutusta sinun idioottimaiseen (yms) käytökseesi vaikka naiset kusipäisyyttään söisivät miesten päitä baaritiskillä.

-Tottakai ovat. Harvemmin täällä sellaisia kirjoituksia kyllä onkaan, ja vielä harvemmin kyseiset tapaukset kaivavat itseään vielä syvemmälle kuoppaan ~10:llä puolusteluviestillä.

Kohtelisitko todella toista ihmistä samoin vaikkapa töissä ja kaupassa kuin kohtelit sitä ensimmäistä sinulle juttelemaan tullutta naista? Sinä loukkasit tahallisesti sinua vilpittömästi lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä). Siihen ei liity mitenkään se, miten joku täysin toinen ihminen on aiemmin sinua kohdellut.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
- Välillä ovat, välillä eivät. Joskus naiset joutuvat olemaan tylyjä (ihan jo oman fyysisen koskemattomuutensa vuoksi), kun känniääliöt eivät ymmärrä puhetta, välillä naiset ovat tylyjä varmuuden vuoksi, joskus muuten vaan.

Minäkin olin ihan muuten vaan tyly. Tai mistä minä tiedän, mitä sillä naisella mielessä oli, kun minua lähestyi; olin siis varmuuden vuoksi tyly. Kun se näköjään on naisilta hyväksyttävää, niin älä sitten kehittele minusta mitä erilaisimmilla haukkumasanoilla kuvattua känniääliötä. Sitä paitsi on olemassa myös kännimammoja, joista ei kerta kaikkiaan pääse kohteliain pyynnöin eroon. Ja kertomissani tapauksissa se jälkimmäinen nainen ei myöskään poistunut, vaikka pyysin ensin kohteliaasti poistumaan. Hän ei tosin ollut kännissä, ainakaan havaittavasti. Onko liikaa pyydetty, että myös naiset kunnioittavat heihin kohdistettua pyyntöä poistua seurasta? Ihmeen vaikea sinun on myöntää tosiasioita. Kiertely ja kaartelu kyllä näyttää onnistuvan. "Joskus ovat, joskus eivät..." Niinpä niin.


Kohtelisitko todella toista ihmistä samoin vaikkapa töissä ja kaupassa kuin kohtelit sitä ensimmäistä sinulle juttelemaan tullutta naista? Sinä loukkasit tahallisesti sinua vilpittömästi lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä). Siihen ei liity mitenkään se, miten joku täysin toinen ihminen on aiemmin sinua kohdellut.

Jos pakeista loukkaantuu, on parempi pysytellä kokonaan poissa baareista. Siellä kun joistakin voi kännissä tulla toisinaan epämukavia, kuten esim. minusta tuona iltana tuli. Ja tylyt pakit saaneet kaverini ovat myös aina kohdelleet naisia hyvin, siitä huolimatta tulee "mee jätkä vittuun" -tyylisiä vastaanottoja. Mutta eihän sillä ole mitään merkitystä. Miehen pitää aina mielistellä kaikkia vastaantulevia naisia, sai heiltä sitten millaista kohtelua hyvänsä. Drinkkejä vaan tarjoilemaan noille ihanaisille olennoille, jotka baareissa meidän miesten ilona pyörivät. Mitä nyt välillä kieltäytyvät todella inhottavaan äänensävyyn tanssipyynnöstä tai juoksevat pakoon kuin hirviön nähneinä, mutta eihän se mitään haittaa, kyllä naiset noin saavat käyttäytyä, ovat ne niin älyttömän ihania olentoja.
 
Viimeksi muokattu:

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Sitä saa mitä tilaa

Minua aikoinaan vessapaperinaan pitänyt ex-muijani, joka ei mm. kanssani lapsia halunnut, mutta 3kk päästä erostamme tuli raskaaksi itseäni 10v vanhemmalle tyypille, on eronnut monien onnellisten vuosien jälkeen. Yh-life, here I come?? Pitäisikö tuntea myötätuntoa vai vahingoniloa? Katsotaan parin viskin jälkeen.

Sånt e livet, kära gumman...
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Voin kyllä allekirjoittaa melkein sanasta sanaan nimimerkin tahtookirjoittaa viestit hänen taistelussaan koko muuta maailmaa vastaan.

Miksi ihmeessä siis vain naisilla on tarvittaessa muka siunaus tylyjen pakkian antamiselle(usein selkeästi jopa huvikseen)? Joku "fyysisen koskemattomuuden" tjsp. varjeleminenkin ontuu siinä, että eikös miehillä muka sitten ole oikeutta suojautua liiviin uivilta ja siideriä hikoilevilta känni-janitoilta? Nähtävästi ei, korkeintaan saa ilmeisesti juosta anteeksi pyydellen karkuun. Kaiken huippuna naistenhan kuulee esim. yliopistollakin tavan takaa oikein joukolla nauravan, kun joku onneton jantteri on saanut mahdollisimman karkein sanankääntein kieltävän vastauksen jossain paikallisessa yökerhon tapaisessa. Miksi me jätkät ei saataisi tehdä samoin?

Itsekin olen pari kertaa joutunut käyttämään "Mitä kohtaa et nyt ymmärtänyt? Painu helvettiin" -mallista lausetta, kun tilanne on alkanut käydä hermoille jonkun itseään niiiin haluttavana pitävän mamman kanssa. Yleensä kuitenkin ihan "Ei" tai "Kuule en tarjoa" toki riittää, kunhan sen sanoo tarpeeksi selkeästi eikä pahoitellen "Ehkä joku toinen kerta"-meiningillä. Oppivatpahan olemaan. Ja ei, en koe tekeväni mitään väärin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt on menneet puurot ja vellit sekaisin tässä "tahtookirjoittaa vs muu maailma" asiassa. Kyse ei ole siitä antaako pakit vaan siitä, millä asenteella asiasta tänne kirjoittaa. Jos samanlaisen viestin olisi laittanut palstan naispuolinen kirjoittaja niin yhtä syvältä olisi ollut.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos samanlaisen viestin olisi laittanut palstan naispuolinen kirjoittaja niin yhtä syvältä olisi ollut.

Rohkenen epäillä. Tuskin tuota naisihmistä olisi kutsuttu mm. idiootiksi, kännikalaksi, lapselliseksi, kusipääksi, egoistiksi, ääliöksi, narsistiksi jne. Epäilen, että tuo nainen saisi palstan herrasmiesosastolta jopa ymmärrystä. "No kyllähän ne äijät kännissä aika juntteja onkin, hyvä että ajoit pois" tai "Arvostan naisia, joilla on pokkaa sanoa terävästi ei" tai "Se on hienoa, ettei nainen ihan jokaiselle vastaantulevalle miehelle lämpene" tai jotakin vastaavaa. Villi veikkaus vain tosin, mutta vetoa melkein voisin lyödä, että tuonsuuntaista palaute olisi.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minä en mitenkään ymmärrä mitenkä pakkien antaminen nostattaa egoa. Minulle tahtookirjoittaa viestistä tulee lähinnä mieleen kuva, että hän on kerran saanut kokea pakkien karvaan kalkin ja täten paikkaa haavaansa taistelemalla naisvaltaa vastaan. Vai miksi se ego siitä kasvaa? Etenkään en ymmärrä että kehuskellaan "saipa nainen ansionsa mukaan" tyylisesti. Naisille diivailu sopii, ei niin miehille.

Ja olen antanut pakit naiselle monta kertaa. Syynä, että ei ole kiinnostanut ko. henkilö tai ajankohta huono. Ei minulle mitään itsetunto buustia tullut, ei oikeastaan tullut yhtään mitään fiilistä ja that's it. Nainen ottaa asian miten ottaa, se on hänen asiansa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minä en mitenkään ymmärrä mitenkä pakkien antaminen nostattaa egoa. Minulle tahtookirjoittaa viestistä tulee lähinnä mieleen kuva, että hän on kerran saanut kokea pakkien karvaan kalkin ja täten paikkaa haavaansa taistelemalla naisvaltaa vastaan. Vai miksi se ego siitä kasvaa? Etenkään en ymmärrä että kehuskellaan "saipa nainen ansionsa mukaan" tyylisesti. Naisille diivailu sopii, ei niin miehille.

Enkä minä ymmärrä, mistä on saatu mielikuva, että egoni jotenkin olisi noussut noista pakkien antamisista. Sanoin kyllä, että oli hauskaa olla tyly naiselle ja nähdä yllättynyt reaktio, mutta en koe egoni siitä mitenkään kohonneen. Ehkä siinä hetkeksi itsetunto kohosi, kun pääsi antamaan kauniille naiselle pakit, mutta sillä ei ole mitään tekemistä egonnostatuksen kanssa. Enkä myöskään koe varsinaisesti kehuskelleeni. Kunhan kerroin tapahtumasta ja millaisia tuntemuksia se minussa aiheutti. Miten siitä olisi pitänyt raportoida, ettei se olisi ollut kehuskelua?

Ja sitten perustelut väitteelle, että naisille diivailu sopii, miehille ei? Juuri tuollainen asenne vituttaa. Ymmärrän, että jos kotoa löytyy nainen, jonka kanssa yhteiselo hymyilee, tuntuvat varmaan kaikki naiset enkeleiltä ja niille tekee mieli sallia vaikka mitä etuoikeuksia. Mutta annas olla, kun muijan kanssa tulee ongelmia ja eroa pukkaa, niin nainen kirotaan alimpaan helvettiin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä pahaa me ollaan tahtookirjoittaalle tehty, kun asenne on noin aggressiivinen ja pessimistinen?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mitä pahaa me ollaan tahtookirjoittaalle tehty, kun asenne on noin aggressiivinen ja pessimistinen?

Minkäslaisia kokemuksia nimim. Azulilla on pakkien antamisista? Onko nimim. itse tai hänen kaveripiirinsä jäsenet aina olleet kohteliaita pakkeja antaessaan? Miten kuuluu vastaus, jos tanssiminen ei kiinnosta kohteliaasti kysymään tulleen miehen kanssa? Eiköhän se niin ole, että sieltä tulee tyly "En", eikä esim. kohteliasta "Kiitos ei, nyt en ole sillä tuulella" tai "Olen mieheni kanssa liikenteessä, mutta kiva kun kysyit" tai vastaavaa. Mitä itse olen nähnyt ja kokenut, niin yleensä nainen kieltäytyessään näyttää ja kuulostaa suorastaan vittuuntuneelta, kun häntä tullaan tanssiin hakemaan. Ei kovin kannustavaa miehen näkökulmasta lähteä tulevaisuudessa yrittämään uudelleen jonkun toisen naisen kanssa. Miksi, oi miksi teidän naisten pitää aina olla niin saatanan tylyjä kun kieltäydytte tanssista tai seurasta?
 

Fordél

Jäsen
Niin minkä takia kenenkään pitää olla tyly toiselle? Oli sitten kyseessä mies tai nainen niin en ymmärrä tätä yhtälöä. Jos naapurin Pertti piereskelee vaimonsa naamalle niin ei se oikeuta mua piereskelemään oman eukkoni naamalle. Miksi ihmeessä toisten ihmisten teot antaisivat oikeutuksen kohdella kolmatta osapuolta tylysti? Tälllainen logiikka ei mene mun aivoon. Jos joku kohtelee sua tylysti niin siitä voi antaa palautetta, mutta eihän tuossa tahtookirjoittaa nimimerkin kostamismeiningissä ole mitään järkeä. Itsekästä ja oman egonsa pönkittämistä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minkäslaisia kokemuksia nimim. Azulilla on pakkien antamisista? Onko nimim. itse tai hänen kaveripiirinsä jäsenet aina olleet kohteliaita pakkeja antaessaan?

Jos asiallisesti lähestytään, asiallisesti vastaan. Jos taas lähestyjä on kolmen promillen kännissä ja avausrepliikki on sarjaa "upeat tissit sulla, saanksmä koskee", vastauskaan ei ole kohtelias. Ja jos välittömästi käydään lääppimään sanomatta sanaakaan, litsari on tilattu ja se toimitetaan välittömästi.

Ihan heti ei muuten tule mieleen yhtäkään kaveriakaan, joka vastaisi vittumaisesti, jos asiallisesti kysytään.

En siltikään ymmärrä, miten määrä X tylyjä pakkeja on saanut sinut suhtautumaan naisiin noin negatiivisesti. En varmaan ole kovin väärässä, jos veikkaan, että taustalla on muutakin.

eihän tuossa tahtookirjoittaa nimimerkin kostamismeiningissä ole mitään järkeä. Itsekästä ja oman egonsa pönkittämistä.

... etenkään kun se kohdistuu niihin, jotka ovat syyttömiä siihen, millaista kohtelua tahtookirjoittaa on joskus aiemmin muilta naisilta saanut. Aiemmin vittumaisesti käyttäytyneelle kostamisen voisi vielä ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos asiallisesti lähestytään, asiallisesti vastaan.

Jos näin on, niin hyvä on. Olet valitettavan harvinainen tapaus. Jos tulevana lauantaina menisin baariin, näkisin siellä kohteliaasti naista lähestyvän miehen, joka saa pakit, voin melkein luvata, että vastauksena on vähintään helvetin äkäinen "Ei". Todennäköistä tosin on, että lähestyttyään ja pakit saatuaan mies tuntee itsensä iljettäväksi miehen irvikuvaksi, joka on kaiken lisäksi saatanan ruma.


Jos taas lähestyjä on kolmen promillen kännissä ja avausrepliikki on sarjaa "upeat tissit sulla, saanksmä koskee", vastauskaan ei ole kohtelias. Ja jos välittömästi käydään lääppimään sanomatta sanaakaan, litsari on tilattu ja se toimitetaan välittömästi.

Itse en ole kuullut koskaan kenenkään miehen lähestyvän naisia tuollaisilla repliikeillä. Sen sijaan tylyjä pakkeja olen seurannut lähietäisyydeltä lukemattomia, riippumatta siitä, kuinka kovin mies on yrittänyt naista miellyttää. Kait sitä vähemmästäkin turhautuu, kun naisille ei mikään tunnu riittävän. Ei, vaikka kuinka herrasmiesmäisesti yrittäisi lähestyä, tarjoilisi drinkkejä tai seisoisi vittu päällään. Samanlaisina kusipäinä ne tietyt naiset aina pysyvät.

Ihan heti ei muuten tule mieleen yhtäkään kaveriakaan, joka vastaisi vittumaisesti, jos asiallisesti kysytään.

Tekisi mieli sanoa, että mietipä uudelleen, mutta kun en kavereitasi tunne, niin enpä sanokaan.

En siltikään ymmärrä, miten määrä X tylyjä pakkeja on saanut sinut suhtautumaan naisiin noin negatiivisesti. En varmaan ole kovin väärässä, jos veikkaan, että taustalla on muutakin.

No kyllä minä olen helvetin moneen mukavaankin naiseen saanut tutustua ja viettää aikaa heidän kanssaan. Mutta ehkä et naisena pysty ymmärtämään, kuinka ärsyttäviä ne tietyt (usein keskivertoa paremmalla naamalla varustetut) naiset ovat miehen näkökulmasta katsottuna. Ensinnäkin se tylyys. Itse en heitä edes uskalla lähestyä, vaikka uskallan väittää olevani ihan kelvollisen näköinen ja varmasti olisi mahdollisuudet moniinkin noista naisista. Mutta kun vastaus hyvin suurella todennäköisyydellä on sellainen, että aloitteenteon ja pakkien jälkeen tuntee itsensä perverssiksi, lähenteleväksi ällötykseksi, niin ei kauheasti nappaa. Eikä niitä itseriittoisia diivailevia nirppanokkia kyllä jaksa kuunnellakaan, ei sen puoleen. Vituttaa vain se, että kaunis ulkonäkö ja piparin omistaminen muka oikeuttaa kohtelemaan miestä kuin kaatopaikalta löydettyä tiskirättiä.

... etenkään kun se kohdistuu niihin, jotka ovat syyttömiä siihen, millaista kohtelua tahtookirjoittaa on joskus aiemmin muilta naisilta saanut. Aiemmin vittumaisesti käyttäytyneelle kostamisen voisi vielä ymmärtää.

Ovatko naisilta kohteliaasti tanssia kysyvät miehet tehneet jotakin ansaitakseen "Painu vittuun" -tyylisen vastaanoton?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ovatko naisilta kohteliaasti tanssia kysyvät miehet tehneet jotakin ansaitakseen "Painu vittuun" -tyylisen vastaanoton?

Pöljää, eikö totta? Ja sitten sä jatkat tätä perinnettä kostamalla näiden miesten puolesta. On sinusta myös tosi nautinnollista. Etkö oikeasti ymmärrä, miksi tätä asiaa ihmetellään täällä Jatkoajassa?
 

Fordél

Jäsen
Ovatko naisilta kohteliaasti tanssia kysyvät miehet tehneet jotakin ansaitakseen "Painu vittuun" -tyylisen vastaanoton?

A) Läheskään kaikilta naisilta ei sen tyylistä vastaanottoa tule
B) Jos sellainen tulee niin miksi oikeuttaa sua kostamaan kolmannelle osapuolelle?
Jokerikysymys: Ylettyykö tämä moraalikäsityksesi myös muihin elämän alueisiin eli jos joku tekee sulle jotain, voit ongelmitta tehdä saman kolmannelle osapuolelle?

Saisinko kysymyksiin B) ja Jokerikysymys vastauksen, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Itse en ole kuullut koskaan kenenkään miehen lähestyvän naisia tuollaisilla repliikeillä.

Minä olen, useaankin otteeseen. Ja täysin riippumatta siitä, miten olen pukeutunut tai millaisessa baarissa olen.

Vituttaa vain se, että kaunis ulkonäkö ja piparin omistaminen muka oikeuttaa kohtelemaan miestä kuin kaatopaikalta löydettyä tiskirättiä.

Eivät oikeuta.

Ovatko naisilta kohteliaasti tanssia kysyvät miehet tehneet jotakin ansaitakseen "Painu vittuun" -tyylisen vastaanoton?

Eivät, mutta pitääkö sinun käyttäytyä ihan yhtä idioottimaisesti viattomia ihmisiä kohtaan?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
B) Jos sellainen tulee niin miksi oikeuttaa sua kostamaan kolmannelle osapuolelle?
Jokerikysymys: Ylettyykö tämä moraalikäsityksesi myös muihin elämän alueisiin eli jos joku tekee sulle jotain, voit ongelmitta tehdä saman kolmannelle osapuolelle?

Saisinko kysymyksiin B) ja Jokerikysymys vastauksen, kiitos.

B) Minulla on täysin sama oikeus olla ilkeä kolmannelle osapuolelle, kuin kenellä tahansa naisella olla tyly heitä ystävällisesti lähestyvää miestä kohtaan (joka varmasti käyttäytyy aina naisia kohtaan ystävällisesti), joka haluaa tehdä tuttavuutta/tanssia naisen kanssa.

Jokerikysymykseen vastaisin, että ei ylety kaikkiin muihin elämän alueisiin. Mutta koska tällaiset baarisysteemit eivät ole niin vakava tai tärkeä asia, niin niillä asioilla voi vähän "irroitella" välillä ja kokeilla jotakin uutta. Purin turhautumistani ko. naisiin, ja se toimi, koska fiilis oli hieno tuon jälkeen. Olisi tietenkin hieno ominaisuus, jos vain hiljaa hyväksyisi ja antaisi naisten rauhassa olla vittupäitä eikä vajoaisi samalle tasolle, mutta minusta ei siihen ole. Tai siis yleensä on, mutta tuona kyseisenä iltana vain sattui vituttamaan, ja aloitteen tehneen naisen olemuksesta tuli mieleen kaikki ne nirppanokkaprinsessat jotka leijuvat metrin irti maanpinnassa, niin otolliset olosuhteet verbaalipurkaukselle olivat valmiit.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vihdoinkin tässäkin ketjussa on kunnon draamaa eikä mitään menenkö vai enkö mene-jaarittelua.
Minä olen ennenkin tuonut oman mielipiteeni esille tässä ketjussa, tästä tahtoon tapauksesta ja toistan itseäni sanomalla, että kyllä minä tajuan tahtoon käyttäytymisen yksittäisenä tapauksena. Yksittäinen tapaus se myös oli kuten hän on sanonut eikä ole jäänyt tavaksi. Itse en tuollaiselle linjalle vielä mennyt, mutta ymmärrän kyllä mitä tahtoo ajaa takaa. Isoin polemiikki tässä tilanteessa on, että henkilö, jolle tahtoo on tämän sanonut tuskin muistelee tapausta enää ja ei ole moksiskaan. Jos baarielämässä liikkuu, niin takaraivossa pitäisi liikkua sellainenkin tieto, että kyseisessä paikassa on monenlaista kulkijaa ja persoonaa. Palaute voi olla myös sen mukaista. Te ketkä mollaatte tahtoota niin miettikää oikeasti millainen hierarkia sinne yökerhoon on tosielämässä rakentunut. Naiset ovat kuin näyteikkunalla ja miesten pitää lähestyä mahdollisimman eri tavoin ja naiset sitten päättävät otanko vai enkö ota. Tässä vaiheessa tulee se tilanne, mistä tässä nyt jaaritellaan eli valitettavan suurin osa naisista vastaa lähestyvälle miehelle sen "hohoh just joo, älä unias nää" pönkittääkseen omaatuntoaan ja viestittääksen viereiselle kaverille, että "näitkö millainen junttura koetti tähän tulla iskemään, ei tollaiselle kukaan lankea". Siinä sitä narsismia boostataan ja pahempaa on se, että nainen antaa ymmärtää, että on kiinnostunut ja kerää ne miehen lahjoittamat drinkit, that`s it. Tuolle linjalle ei kenenkään miehen pitäisi ryhtyä. Tosiaan jos tilanne on toisinpäin, nainen lähestyy miestä, niin asetelma on jo valmiiksi se, että miehen "täytyy" hyväksyä nainen. Se millä tavalla nainen siitä häädetään on eri asia, mutta jos rupeaa pillittämään siitä, että sanoo kerrankin vähän suorempaa takaisin vastapuolelle, niin baarit eivät ole sille henkilölle se oikea paikka. Enpäs ole muuten sellaista miestä tavannut joka puhuu toiselle miehelle, että olipas tuo ämmä sika kun antoi pakit. Ei siitä tarvitse mainostaa koko kaupungille viikko tapauksen jälkeen.
Meikäläinenkin leimataan varmasti nyt kusipääksi, egon kohottajaksi ja vaikka miksi siaksi, mutta toinpahan taas omaa asiaani tähän.
 

julle-jr

Jäsen
B) Minulla on täysin sama oikeus olla ilkeä kolmannelle osapuolelle, kuin kenellä tahansa naisella olla tyly heitä ystävällisesti lähestyvää miestä kohtaan (joka varmasti käyttäytyy aina naisia kohtaan ystävällisesti), joka haluaa tehdä tuttavuutta/tanssia naisen kanssa.
Eli siis koska jotkut naiset ovat tylyjä, olet omasta mielestäsi oikeutettu kostamaan kenelle tahansa naisista? En oikein ymmärrä, miksi jonkun mulkkuus olisi oikeutettua kostaa kenelle tahansa saman sukupuolen ihmiselle. Miksi sitten ei vaikkapa saman hiustenvärin omaaville ihmisille?
Jokerikysymykseen vastaisin, että ei ylety kaikkiin muihin elämän alueisiin. Mutta koska tällaiset baarisysteemit eivät ole niin vakava tai tärkeä asia, niin niillä asioilla voi vähän "irroitella" välillä ja kokeilla jotakin uutta. Purin turhautumistani ko. naisiin, ja se toimi, koska fiilis oli hieno tuon jälkeen.
Jos kerran baarisysteemit eivät ole vakava ja tärkeä asia, niin miksi sitten alunperinkään edes olet kiinnittänyt huomiota siihen, että joku nainen on baarissa tyly? Mitä haittaa baarissa osoitetusta tylyydestä on, jos kerran baarisysteemit eivät ole vakavia ja kovinkaan merkityksellisiä asioita, ts. miksi koet tarpeelliseksi kostaa?

Sinänsä kyllä allekirjoitan tuollaisten baarisysteemien merkityksettömyyden, mutta jotenkin tuntuu kummalliselta tuo ajatus, että kuka tahansa nainen olisi oikeutettu tylytyksen kohde.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Call me stupid if you want to, mutta en vieläkään ymmärrä tuota logiikkaa. Nainen 1 on vittumainen tahtookirjoittaallee -> tahtookirjoittaa vittuilee Naiselle 2, joka on ollut ihan ystävällinen ja täysin syytön Naisen 1 käytökseen -> tahtookirjoittaalle tulee hieno fiilis.

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, minkä logiikan mukaan "se kuitenkin oli ihan täysi vittupää, koska se oli kaunis". Etenkään kun tahtookirjoittaa itse on useampaan otteeseen tullut julistamaan, kuinka olen vähintäänkin itsekeskeinen ja vajaaälyinen, kun en ole jokaiseen vitun viestiin jaksanut kirjoittaa, kuinka poikkeuksia voi olla ja tuttavapiirini ei suinkaan ole koko maailma ja blaablaablaa.
 

Fordél

Jäsen
B) Minulla on täysin sama oikeus olla ilkeä kolmannelle osapuolelle, kuin kenellä tahansa naisella olla tyly heitä ystävällisesti lähestyvää miestä kohtaan (joka varmasti käyttäytyy aina naisia kohtaan ystävällisesti), joka haluaa tehdä tuttavuutta/tanssia naisen kanssa.

Asia selvä. Minä ja ilmeisesti enemmistö täällä Jatkoajassa ei näe käyttäytymistäsi oikeaksi, mutta jos se sinun moraalikäsitykseesi sopii niin emmehän me voi sille mitään. Tästä asiasta lienee turha keskustella enää, sillä olemme niin kaukana toisistamme.

Purin turhautumistani ko. naisiin, ja se toimi, koska fiilis oli hieno tuon jälkeen. Olisi tietenkin hieno ominaisuus, jos vain hiljaa hyväksyisi ja antaisi naisten rauhassa olla vittupäitä eikä vajoaisi samalle tasolle, mutta minusta ei siihen ole.

Koita vielä päästä siihen, että saat sen hienon fiiliksen siitä kun kaunis nainen lähestyy sinua ja voit antaa hänelle kohteliaasti pakit. Suurimmalle osalle ihmisistä tämä olisi todellinen itsetunnon kohotus ja fiiliksen nostatus eikä se, että alkaa vittuilla toiselle ja saa tälle aikaan pahan mielen. Ensimmäisessä vaihtoehdossa nouset halveksimiesi naisten yläpuolelle kun taas jälkimmäisessä liikut aivan samalla tasolla heidän kanssaan. Selkeä kasvun paikka sulla.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eli siis koska jotkut naiset ovat tylyjä, olet omasta mielestäsi oikeutettu kostamaan kenelle tahansa naisista? En oikein ymmärrä, miksi jonkun mulkkuus olisi oikeutettua kostaa kenelle tahansa saman sukupuolen ihmiselle. Miksi sitten ei vaikkapa saman hiustenvärin omaaville ihmisille?

Niin, kieltämättä olen syyllistynyt yleistämiseen, vaikka ei saisi. Niin ovat kyllä ne naisetkin, jotka ensisijaisesti ovat kusipäitä miehiä kohtaan. Ovat lähtökohtaisesti siis sitä mieltä, että kaikki miehet hakevat vain pillua tai ovat jollakin muulla likaisella taka-ajatuksella liikkeellä. Ihmettelen vaan, että miksi naiset sinne baariin lähtevät, kun kerran niin vittumaista on se kun mies lähestyy. Baarissa kun valitettavasti on suht todennäköistä, että kaunis nainen voi jossakin vaiheessa iltaa saada esim. kutsun tanssilattialle. Kai se sitten on ärsyttävää ja kuvottavaa, kun vastakkaisen sukupuolen edustaja lähestyy. Itse olen ko. tilanteissa kyllä aina otettu, mutta ilmeisesti naiset saavat niin paljon aloitteita miehiltä, että inflaatio on iskenyt.

Ja miksikö kohdistan mulkkuuteni nimenomaan naisiin enkä esim. mustahiuksisiin ihmisiin? No siksi, koska mies-nainen -asetelma on baareissa se, minkä mukaan siellä mennään ja eletään.

Jos kerran baarisysteemit eivät ole vakava ja tärkeä asia, niin miksi sitten alunperinkään edes olet kiinnittänyt huomiota siihen, että joku nainen on baarissa tyly?

No en minä yöunia tuon asian takia menetäkään. Kunhan päätin vain hetkeksi asettua naisen asemaan (naisethan kai useimmiten ovat aloitteiden kohteina eivätkä miehet) ja kokeilla, millaista se tylyjen pakkien antaminen on. Jos asia olisi jotenkin tärkeä tai vakava, niin en kai olisi tuolla lailla käyttäytynytkään. Olisin mahdollisesti saanut mukavanoloisen naisen kanssa hyvän puheenaiheen. Päätin siis vain soveltaa käytännössä naisilta oppimaani kikkaa häätää vastakkaisen sukupuolen edustaja pois seurastani. Kohtalaisen hyvin toimi, vaikkei nainen tietenkään ollut varautunut siihen, että hän voisi pakit saada.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös