Naisasiat

  • 7 503 871
  • 26 557

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä sen kolmannella kerralla jo huomaa, mihin saa mennä keskenään ja mikä on toiselle aidosti yhteisen kiinnostuksen kohteena.
Eikö tuo sitten ole kolmen otoksen testi, jonka perusteella määritetään yhteensopivuutta?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikö tuo sitten ole kolmen otoksen testi, jonka perusteella määritetään yhteensopivuutta?
Minä en näe tuota testinä. Minusta kyseessä on tutustuminen. Kaikkein viimeisenä näen jotain otoksia tuossa. Otokset kun poimitaan yleensä sattumanvaraisesti tarkoituksena osoittaa jotain tilastollista relevanssia. Puhutaan kuitenkin ihmissuhteista eikä tieteestä.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä en näe tuota testinä.
Kuka nyt minkäkin millaisena näkee tai haluaa käsittää. Yhtälailla voidaan puhua parisuhteen kehittämisprojektista, rakastumisen prosessista ja avioerojen syiden tilastollisista todennäköisyyksistä. Ei kuullosta kovinkaan inhimilliseltä tai pehmeältä, mutta ovat silti osa elävää elämää tietystä näkökulmasta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No, ison osan tämän ketjun viesteistä kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa, varsinkin kun kirjoittajan elämän teesinä on:

"Kyllä naiset ovat kylmästi laskelmoivempia - näin kohta 40 ikävuoden kokemuksella todettuna." -ajatusmaailma.
Jos ennakkoasenne on tämä, niin ei mikään ihme ettei näille ihmisille löydy elämänkumppania. Tämä ihan yleisesti, eikä suinkaan kommentin kirjoittajalle.

Kaipa tällaisia naisia liikkuu toreilla ja turuilla, mutta yhtä hyvin voisi yleistää miesten osalta sen, että he kaikki ovat laskelmoidusti valmiita lupaamaan vaikka kuun taivaalta, kunhan saavat pimpsaa.
 

scholl

Jäsen
Nyt on kolmosella hauska juttu, miehet vastaan naiset. Siinä mies sanoi todella fiksusti, että Lontoossa nainen voi mennä teatteriin ja mies matsiin. Todellakin fiksusti otti esille sen, ettei tarvitse vässyköidä samaa matkaa asioita.

edit. nyt on ihmeellistä sönkötystä. Jotain pakkaamisesta. Siis mitä helvettiä. Tottakai jokaisen matkalaukku on sen henkilökohtaista koskemattomuutta tavallaan. Eli ns. ***** väliä mitä nainen laittaa omaan laukkuunsa. Ei tollaisista asioista tarvitse keskustella. Jokainen vastaa omista matkatavaroistaan
 
Viimeksi muokattu:

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Treffit 12h päästä. Just kotiuduin baarikeikalta. Pitääkö mun viedä se nainen yhelle sidulle ennen leffaa, että se ei haista mun kolmen päivän ränniä, vai mitä mä teen? Nyt on hyvät neuvot tarpeen?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Treffit 12h päästä. Just kotiuduin baarikeikalta. Pitääkö mun viedä se nainen yhelle sidulle ennen leffaa, että se ei haista mun kolmen päivän ränniä, vai mitä mä teen? Nyt on hyvät neuvot tarpeen?

Jos kolmen päivän rännin jälkeen olet yleensäkään treffikykyinen, niin veikkaisin iäksesi maksimissaan 23vee. No, ei se tähän liity noin sinänsä. Asiakaspastillia vain naamaan. Ei kai se siiderillä käynti hirveästi auta ellei tapaaminen ole jo siellä, ehtiihän sen heti haistaa.

Kukin tyylillään, mutta itse en ymmärrä pubissa käyntiä ennen elokuvaa. Syyt ovat vessan ja lisäjuomisen puute. Toki teatteriinkin voi ottaa omia juomia, mutta silloin elokuvan loppuratkaisut saattavat mennä aika tuskaisissa olotiloissa. Niinkin on käynyt.
 

Ender00

Jäsen
Treffit 12h päästä. Just kotiuduin baarikeikalta. Pitääkö mun viedä se nainen yhelle sidulle ennen leffaa, että se ei haista mun kolmen päivän ränniä, vai mitä mä teen? Nyt on hyvät neuvot tarpeen?

Se on rajallista mitä on tehtävissä.

Huolellinen suihku, tehokkaat pastillit ja jotain tuoksua vartalolle - ja toivot parasta.

Alkoholin kanssa ongelma on se, että se (ja ennenkaikkea se "vanhan viinan tuoksu") haihtuu myös ihon lävitse. Joten raikas suu ei pelkästän auta.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Jos kolmen päivän rännin jälkeen olet yleensäkään treffikykyinen, niin veikkaisin iäksesi maksimissaan 23vee. No, ei se tähän liity noin sinänsä. Asiakaspastillia vain naamaan. Ei kai se siiderillä käynti hirveästi auta ellei tapaaminen ole jo siellä, ehtiihän sen heti haistaa.

Kukin tyylillään, mutta itse en ymmärrä pubissa käyntiä ennen elokuvaa. Syyt ovat vessan ja lisäjuomisen puute. Toki teatteriinkin voi ottaa omia juomia, mutta silloin elokuvan loppuratkaisut saattavat mennä aika tuskaisissa olotiloissa. Niinkin on käynyt.

No vähän yli 30-v on mittarissa ;). Ja treffikyvystä ei kyllä vielä ole tietoakaan. Toivottavasti kemikaalit toimii sitten tänään. Buranalla aloiteltu. Kädetkään ei hirveesti tärise - vielä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sanoisin, että kannattaa ottaa hiki pintaan jossain niin, ettei pumppu petä. Vähentää huomattavasti sitä darrahien puskemista ja saa olon pirteämmäksi. Sitten vetäset vielä kerran hanskaan, niin pysyt krapulapäivänä paremmin pöksyissäsi, etkä vaikuta epätoivoiselta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kun ei tänään kerennyt nähdä vaimoa, niin tuossa kun soitin sille, niin ilmoitti saavansa oman kämpän heinäkuun alussa. No, ei muuta kuin lykkyä pyttyyn. Enää ei jaksa stressata, sen verran pohjalla tuli jo akan takia käytyä, että mullekin riittää. Tiiä vaikka alkais taas saamaan pesää, kun ei ole enää vaimoa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Mites meni leicesterin miehellä treffit? ;)

Sain luojan kiitos siirrettyä ne huomiseksi. Muutenkin ajoitus oli alunperin viturallaan, kun ne olisivat menneet loppuottelun kanssa päällekkäin. Huomenna on sitten fyysisesti ja henkisesti normaalikondiksessa, mikä saattaa edesauttaa treffien onnistumisessa...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kun ei tänään kerennyt nähdä vaimoa, niin tuossa kun soitin sille, niin ilmoitti saavansa oman kämpän heinäkuun alussa. No, ei muuta kuin lykkyä pyttyyn. Enää ei jaksa stressata, sen verran pohjalla tuli jo akan takia käytyä, että mullekin riittää. Tiiä vaikka alkais taas saamaan pesää, kun ei ole enää vaimoa.

Tsemppiä jatkoon. Siitä se elämä taas alkaa. Muistat nyt vaan, ettet jää kotiin tissuttelemaan, vaan aloitat ns. "uuden elämän"
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tsemppiä jatkoon. Siitä se elämä taas alkaa. Muistat nyt vaan, ettet jää kotiin tissuttelemaan, vaan aloitat ns. "uuden elämän"

Se on tarkoitukseni. Itse asiassa lähden jo tulevana perjantaina liikenteeseen yhden emännän kanssa, tosin kyseessä on ihan kaveri. Mutta ns. tuleen en jää makaamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm mitäs sitä tänne laittaisi.
Eipä sen kummempia uutisia ole tarjolla, mutta mainittakoon, että tänään alkoi kesätyöt ja työpaikaltani näyttäisi löytyvän muutama mukava ja nätti ikätoveri ja kesän alussa tulee lisää. Jospa sitä kesäksi hommaisi pientä säpinää...
Tai sitten pysyy siinä kaverin exässä, jota himoitsee eniten.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eipä sen kummempia uutisia ole tarjolla, mutta mainittakoon, että tänään alkoi kesätyöt ja työpaikaltani näyttäisi löytyvän muutama mukava ja nätti ikätoveri ja kesän alussa tulee lisää. Jospa sitä kesäksi hommaisi pientä säpinää...

No miten ajattelit hoitaa siemensyöksyt tuohon "kesään" saakka? Eikös pelimies pane silloin kun mieli tekee...oli vuoden aika mikä tahansa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No miten ajattelit hoitaa siemensyöksyt tuohon "kesään" saakka? Eikös pelimies pane silloin kun mieli tekee...oli vuoden aika mikä tahansa.
Padot kiinni.
Venäjällä ne murtuivat eilen, kuten Mertaranta orgasmissaan totesi.
Katsokaapa vaikka Ilyan jatkoaikamaali...

Lähinnä hain jotain kivaa tunnepuolen juttuja enkä näitä panemisia. Kaverin exää tässä nyt sitten tullut käytyä taluttamassa pariin kertaan...Vaikka kuinka kielsi itseään, niin oli ihan pakko, kun tekee mieli.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jospa minäkin avautuisin naisasioistani. Tai lähinnä tarvitsisin neuvoa asian kanssa tekemisiin joutuneilta. Kyseessä on kaikin puolin mukava, hauska, tervehenkinen, huumorintajuinen ja nätti tyttö. Vapaa neito on kyseessä ja tämä neito osoittaa vielä varsin avoimesti mielenkiintonsa minua kohtaan, on jopa sen ihan sanallisestikin tehnyt selväksi. Itse asiassa tämä kyseinen tyttö, tai nainen, miten vaan, ei ole edes ainut varteenotettava tapaus, joka minua on yrittänyt saada verkkoonsa. Ainoastaan yksi noista naisista on sellainen, jonka kanssa en voisi edes kuvitella antautuvani parisuhteeseen. Syitä en halua tässä puida, mutta sanotaan vaikka, että mielenkiintoni hänen tapauksessaan kohdistuu ihan muihin asioihin kuin seurusteluun ja päivittäiseen näkemiseen.

Periaatteessa tuo ensiksi mainitsemani tapaus voisi kiinnostaa minua vakavammassakin mielessä, mutta kun ei kiinnosta. Vaikka miten mahtava daami osuu kohdalle, niin henkinen viisari ei värähdä. Fyysinen kyllä, mutta se nyt ei tunteisiin liity millään lailla. Joka tapauksessa, ongelma piilee siinä, etten osaa kertoa tuolle tytölle, etten ole hänen unelmiensa prinssi vaikka hän niin saattaa kuvitellakin. Miten helvetissä toinen torjutaan niin, ettei se aiheuta tarpeetonta kärsimystä tai pettymystä? Tiedän, että paras tapa olisi kertoa suoraan, mutta en ole toistaiseksi hennonnut asiasta puhua. On omituista, kun todella viihdyn hänen seurassaan ja kaikki toimii, mutta se jokin tärkeä palanen siitä puuttuu.

Jos nainen kirjoittelisi Jatkoaikaan, niin laittaisin YV:nä, että "sori vaan pirkko, tasan ei mene nallekarkit, deal with that", mutta oikeassa elämässä tuntuu mahdottoman vaikealta kertoa, että meistä ei tule mitään.

Laitan tämän kaiken exäni piikkiin, joka minun näkemykseni mukaan on tuhonnut tunne-elämäni, muuttanut minut kyyniseksi paskiaiseksi ja vienyt minulta kyvyn tuntea ketään kohtaan mitään muuta kuin vihaa ja halveksuntaa. Vitun ämmät.
 
Miten helvetissä toinen torjutaan niin, ettei se aiheuta tarpeetonta kärsimystä tai pettymystä? Tiedän, että paras tapa olisi kertoa suoraan, mutta en ole toistaiseksi hennonnut asiasta puhua. On omituista, kun todella viihdyn hänen seurassaan ja kaikki toimii, mutta se jokin tärkeä palanen siitä puuttuu.

Jos nainen kirjoittelisi Jatkoaikaan, niin laittaisin YV:nä, että "sori vaan pirkko, tasan ei mene nallekarkit, deal with that", mutta oikeassa elämässä tuntuu mahdottoman vaikealta kertoa, että meistä ei tule mitään.

Tarpeeton kärsimys ja pettymys esiintyy vasta sitten, kun et nimenomaan ole asiaasi suoraan sanonut ja kertonut tunteistasi. Nainen tulee huomaamaan tilanteesi kuitenkin jossain vaiheessa ja silloin se pettymys vasta kasvoille iskeekin. Mikäli tämä beibe on jokseenkin normaali tapaus - kuten tekstistäsi ymmärtää - hän ymmärtää asian. Aina kun vain ei käy kuten haluaisi.

Jos nainen ei kirjoittele Jatkoaikaan, niin sanopa hänelle suoraan, että "sori vaan pirkko, tasan ei mene nallekarkit, deal with that". Toki voit vähän sanamuotoja hioa...

Nämä samat virret on kyllä laulettu tässä ketjussa jo moneen kertaan, mutta sanonpa sen vielä kertaalleen. Näin naisnäkökulmasta.

Loppukaneetiksi sanon, että tämä ketju on kerrassaan laadukasta lukemista. Tämä todistaa, että on sittenkin olemassa niitä kaksilahkeisia, joiden pääkopassa ehkä liikkuukin jotain rationaalisen lisäksi.

Mutta jatkakaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarpeeton kärsimys ja pettymys esiintyy vasta sitten, kun et nimenomaan ole asiaasi suoraan sanonut ja kertonut tunteistasi.
Noinhan se on. Tilanne on vaan siinä mielessä monimutkainen, että kun tuo nainen vastaa varsin hyvin minun kuvaani potentiaalisesta tyttöystävästä. Senkin takia, osin itsekkäistä syistä, on vaikea sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos. Kun meistä saattaisi hyvinkin joskus vielä tulla jotain, olettaen siis että oma tunne-elämäni palaa edes normaalin suuntaiseksi jossakin välissä.

On hankalaa ja tuskaista, kun en ole ollenkaan samanlainen ihminen kuin mitä viimeksi ollessani tilanteessa, jossa minua kohtaan osoitetaan tämänkaltaista huomiota. Siitä kun kuitenkin alkaa olemaan ainakin kahdeksan vuotta, kun minua on viimeksi "kosiskeltu". Silloin olin ennakkoluuloton ja valmis ottamaan riskejä, kun taas nykyään olen kyyninen ja negatiivinen ihminen, joka ajattelee automaattisesti kaikesta sitä pahinta. Että mikään ei kestä kuitenkaan, joten miksi vaivautua, kun jossakin kohtaa sattuu niin saatanasti joka tapauksessa. Niin se elämä opettaa. Vaikka saattaahan se olla niinkin, että kokeilemalla voi löytää uudestaan sen positiivisenkin puolen maailmasta. On nää ihmisuhteet kyllä ihan hillittömän vaikeita asioita.

On selvää, että minun on tuolle tytölle kerrottava "ongelmistani". Pelkään vaan antaa sitä klassikon asemaan noussutta "tää johtuu kokonaan musta, sussa ei ole mitään vikaa"- selitystä. Vaikka niin tässä kai täytyy toimia. Häntä kohtaan ei olisi oikein jos pyytäisin odottamaan, enkä todellakaan niin aio edes toimia. Kai se on parempi selittää oma nykyinen maailmankuva sekä syyt sen takana ja toivoa jonkinlaista ymmärrystä. Liian hieno ihminen on kuitenkin kyseessä, että pelleilisin tällä lailla enää kauempaa.
 

Fordél

Jäsen
Joihinkin asioihin ei vain ole kiertoteitä ja miksi edes tarvitsisi ollakaan? Elämä on täynnä pettymyksiä, mutta ne kuuluu tähän taplaamiseen. Senkus sanot vaan suoraan nuo asiat mitä täälläkin kerroit. Eli että sen kanssa on todella mukava olla, mutta mitään muuta kuin hyvää ystävyyttä ei ole sun puolelta tarjolla. Jos nainen ei tätä kestä niin mistä sua voi syyttää? Liiasta rehellisyydestä? Sen jälkeen kun oot kertonut asiat suoraan niin takaan, että on helpottunut olo kun ei tartte murehtia sitäkään asiaa enää. Ja voipi olla, että jos kyseessä on laatunainen niin sekin vain arvostaa rehellisyyttäsi ja saat tästä hyvän ystävän.

Mitä tulee taas eksääsi ja kyynisyyteesi niin älä lähde tuolle tielle. Älä helkkarissa anna menneiden vaikuttaa siihen mitä tulevaisuudessa voit kohdata. Menneet on menneitä eikä niitä kannata murehtia kun sillä ei oikeesti tule Kummola termein hullua hurskaammaksi. Funtsit vaikka mikä siinä edellisessä suhteessa meni pieleen ja oliko sussa jotain vikaa yms. mutta sen jälkeen laita se mielessä mappi ööhön ja alat tähyilemään kohti tulevaa. Kyynisyydellä et varmasti saa mitään aikaan ja samalla annat vain eksäsi hallita sua edelleen. Kyllä ne tunteet sieltä vielä palaa kun sattuu oikea pirkko kohdalle. Ja se tuleva pirkkokaan ei ansaitse kyynistä Trenchtownia vaan positiivisen ja hommaan uskovan Trenchin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvää tekstiä Fordél, paljon hyviä pointteja. Niinhän se on, että suora puhe ja rehellisyys on näissä asioissa paras lääke, itse vähän liiankin suorana ihmisenä sen tiedän. En vaan tiedä miksi tämä tapaus on jotenkin vaikeampi, tai paljonkin vaikeampi. Mutta eiköhän se tästä, kun saan kerättyä rohkeuteni kasaan.

Kyynisyyteni on toki paljon kiinni entisen suhteen kuvioista, mutta mulle on tapahtunut sen jälkeen niin paljon vittumaisia, katkeria ja lopun elämää mua varjostavia ja haittaavia asioita, että ehkä se kyynisyys on enemmänkin koko elämää kuin vain eukkoja kohtaan. Kaikki on viimeisen vuoden ollut paskaa ja vaikka olisi välillä tapahtunut jotakin mukavaakin, niin ei siitä ole osannut nauttia millään lailla.

Mutta mutta, kesä on tuloillaan, lämpimät kelit ja ihanat naiset rannalla. Paskaaks mä tässä valitan, hengissä ollaan kuitenkin. Sisulla ja tällä luojan suomalla mahdottoman komealla naamalla ja kreikkalaisen jumalpatsaan vartalolla uusia haasteita päin.

Kiitos neuvoista, sekä Fordélille että burning heartille.
 

Fordél

Jäsen
Sisulla ja tällä luojan suomalla mahdottoman komealla naamalla ja kreikkalaisen jumalpatsaan vartalolla uusia haasteita päin.

Ja vasta nyt lyöt nämä faktat pöytään? Kun kerran noin hyvin on asiat niin ei muuta kun tosiaan kohti uusia haasteita! Odotamme sitten kesältä raportteja, että minkäläistä kreikkalaista jumalatarta on löytynyt.

Mulla ei ole kuin tuota sisua ja silläkin pärjää varsin hyvin näissä asioissa tai siis naisasioissa. Oikean ihmisen kun löytää niin tuo sisu on sitten se tärkein ominaisuus. Helkkaristihan nykyinenkin suhde vaatii työtä, mutta on se sen arvoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös