Mainos

Naisasiat

• 7 595 302
  • 26 631

J.Petke

Jäsen
Nämä tapailun alkuhetket on aina eniten perseestä. Itse tietää mitä ajattelee toisesta mutta toisen mietteitä voi vaan arvailla. Ja vaikka toinen sanoisikin, että kivaa on niin aina jää itse miettimään, että onkohan tuo nyt tosissaan vai sanooko vain. Koko ajan stressaa siitä, että mitäköhän tekemistä sitä keksisi seuraaviksi treffeiksi ettei toinen tylsisty.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
[QUOTE/]Koko ajan stressaa siitä, että mitäköhän tekemistä sitä keksisi seuraaviksi treffeiksi ettei toinen tylsisty.[/QUOTE]

Tyttö/poika saattaa nauttia seurastasi teitte mitä vaan..
Jos on oikein hyvin natsannut.

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Nämä tapailun alkuhetket on aina eniten perseestä. Itse tietää mitä ajattelee toisesta mutta toisen mietteitä voi vaan arvailla. Ja vaikka toinen sanoisikin, että kivaa on niin aina jää itse miettimään, että onkohan tuo nyt tosissaan vai sanooko vain. Koko ajan stressaa siitä, että mitäköhän tekemistä sitä keksisi seuraaviksi treffeiksi ettei toinen tylsisty.

Jeps, tämä on hankalin vaihe tässä prosessissa. Itselläni olisi tänään ensimmäinen kerta, kun tytön äitiä pitäisi mennä morjestamaan. Jännittää hieman.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaimo siis muuttamassa pois, pyörii noin kuukauden vielä nurkissa. Hänen päätös oli muuttaa pois. Surullinen.
Kaverista tais tulla tyttökaveri. Onnellinen.
Yhteenveto: Pään sisällä melkoinen tunteiden vuoristorata.

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Yksinäisyys on perseestä..

Lyhyellä baari urallani olen tullut siihen tulokseen, että sieltä on turha mitä syvällisempää seuraa etsiä. Nyt tosin saattaisi olla yksi suhteellisen fiksu ja kaunis tyttö tiedossa, pitäisi vaan tehdä se kunnon aloite. En tiedä miten asioiden käy, mutta tein hänelle kukkalähetyksen.. Jumalauta rahaa meni 20e!! Mikä on minusta opiskelijalle suht iso määrä. Enivei jos on näin ujo ja reppana niin jotenkin se aloite on tehtävä.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Lyhyellä baari urallani olen tullut siihen tulokseen, että sieltä on turha mitä syvällisempää seuraa etsiä.

No joo tämä nyt täysi tosia. Eipä noista baareista tunnu löytyvän mitään syvällisempää. Eipä kyllä festareiltakaan. Tai sitten meikäläinen ei vaan osaa.

Itselläni on nyt sellainen tilanne päällä, että yksi neitokainen olisi ehkä meikäläisestä jossain määrin kiinnostunut, mutta itseäni ei oikeen nappaisi ko. henkilö. Veri vetää erään naispuolisen tuttavani kaverin perään, mutta katotaan ny...

J.Petke

Jäsen
mutta tein hänelle kukkalähetyksen..

Jaa, että proffa tykkää vanhemmasta.

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä suuresti se, että kaikki tuntuisi olevan hyvin näin muutaman viikon tapailun jälkeen mutta itsellä on suuri epävarmuus kun miettii, että ei kai tuollainen nainen nyt meikäläisen kanssa voi tosissaan olla. Koko ajan epäilee itseään ja toista mikä ärsyttää suunnattomasti.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Baareista sun muista klubeista ei meikäläinenkään tosiaan ole koskaan mitään kostunut, en vaan ole sitä tyyppiä joka osaa kontakteja juurikaan solmia moisissa paikoissa. Niihin lähdetään kavereiden kanssa tuulettumaan, mutta se siinä. Eipä sillä, jos jotain kontaktia syntyy niin hyvä tai yleensäkin mielenkiintoista juttelua, en pistä vastaan. Jotenkin siellä ei ihmiset vaan ole sillä mentaliteetilla, että kehittyisi jotain pysyvää yhteydenpitoa. Toki vannomatta paras, mutta jos tähän ikään mennessä ei ole sieltä mitään löytynyt, niin epäilen tokko jatkossakaan.

Olen kaikki naissuhteet ja säädökset kehittänyt netin kautta, tavalla tai toisella. Osa ehkä tullut vähän sivuteitsekin, mutta kuitenkin lähtökohtaisesti netin välityksellä. Eikä siinä mitään, toimivahan tämä on ja ainakin jos keskusteluyhteyteen pääsee, niin pystyy ensiksi ilmaisemaan ja kertomaan itsestään ne hyvät asiat, mitkä ehkä jossain muualla pyöriessä ei tule esiin. Ihmistyyppien kirjokin niin valtaisa erilaisilla keskustelupalstoilla ja muualla, että löytyy sellaisia harvinaisempia tapauksia, mihin ei ihan joka päivä törmää jossain baaritiskillä.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Worrell kirjoitti:
Eipä noista baareista tunnu löytyvän mitään syvällisempää.

Niin... miten sen nyt ottaa. Baari on mielestäni erinomainen paikka sellaiselle sutinalle, jos tuntee kyseisen naisen esimerkiksi töiden kautta ja haluaa tehdä lähempää tuttavuutta. Itsellänihän kävi nykyisen tyttöystävän kanssa juurikin näin.

Oltiin kesä samassa duunipaikassa ja sitten tavattiin baarissa, josta sitten päädyttiin jatkamaan iltaa meikäläisen kämpille. Yhdessä ollaan edelleen ja voisihan sitä niinkin sanoa, että juttumme on suhteellisen vakavalla pohjalla.

Mutta joo, ei ne baarit kyllä mitään kaikkein parhaimpia paikkoja ole, jos meinaa jotain vakavempaa etsiä, ellei sitten tosiaan tunne kyseistä henkilöä jo entuudestaan.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jaa, että proffa tykkää vanhemmasta.

"Ainahan sitä nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa. Itseäni kiinnostaa ainakin vähän vanhempi kama." Totesi aikanaan jo eräskin parivaljakko.

Tuosta proffan tilanteesta sen verran, että on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa miten nainen tuohon kukkalähetykseesi suhtautuu eli joko olet yltiöihana ja romanttinen poikaystävämateriaali huokuva Mies tai täysfriikki, jonka lähestymiskieltohakemusta nainen täyttelee kukkapukettisi roskiksessa. Toivotaan ensimmäistä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta proffan tilanteesta sen verran, että on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa miten nainen tuohon kukkalähetykseesi suhtautuu eli joko olet yltiöihana ja romanttinen poikaystävämateriaali huokuva Mies tai täysfriikki, jonka lähestymiskieltohakemusta nainen täyttelee kukkapukettisi roskiksessa. Toivotaan ensimmäistä.
Se on aina juuri näin. Riippuu täysin henkilöstä ja asiasta. Toinen tykkää siitä, kun kerrot hänelle jatkuvasti jollakin tavalla, kuinka pidät hänestä ja toisen mielestä se taas on ärsyttävää ja ahdistavaa ja kokee sen lähinnä ärsyttävänä saman asian toistona.
Yrittäkääpä siitä sitten löytää SE oikea tapa eri henkilöille. Se on muuten vaikeaa...

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kukkalähetys on ainakin omalla kohdallani toiminut, sen yhden kerran kun sen olen toteuttanut. Maksoikin vielä reilu kolmekymppiä, joten oli syytäkin toimia.

Homma meni niin, että nainen tavallaan kielsi minua lähestymästä häntä. Ollaan liian erilaisia, ei se voisi toimia ja sitä rataa. Kukkien saamisen jälkeen hän soitti minulle varsin otettuna ja mieli muuttuneena. No, ei se kyllä silti toiminut, mutta hauskaa oli, ainakin vähän aikaa.

Baarista parisuhdemateriaalia olevan naisen löytäminen on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itselle ei ole noin hyvin koskaan käynyt, että sieltä mitään a- luokan tyttöä olisi mukaan tarttunut, mutta lähipiirissäni on tapaus joka osoittaa tuon mahdolliseksi. Ei sinne silti ainakaan mun mielestä mennä etsimään seuraa, vaan pitämään hauskaa kaverien kanssa. Jos jotain kehkeytyy, niin siitä vaan, mutta ei se ole pääasia kun kapakkaan lähtee.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Baarista parisuhdemateriaalia olevan naisen löytäminen on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itselle ei ole noin hyvin koskaan käynyt, että sieltä mitään a- luokan tyttöä olisi mukaan tarttunut, mutta lähipiirissäni on tapaus joka osoittaa tuon mahdolliseksi. Ei sinne silti ainakaan mun mielestä mennä etsimään seuraa, vaan pitämään hauskaa kaverien kanssa. Jos jotain kehkeytyy, niin siitä vaan, mutta ei se ole pääasia kun kapakkaan lähtee.

Kyllä omastakin ystäväpiiristä löytyy ainakin kaksi tapausta, jossa homma on saanut alkunsa baarista ja aikaisempaa tuttavuutta ei ole. Toinen pari on ollut yhdessä seitsemän vuotta ja häät ovat nyt kesällä ja toinen neljä ja omakotitalotontti on hommattuna. Pitempiaikaisen suhteen osalta on toki hieman eri asia tekeekö tuttavuutta sunnuntain 1e-tuoppeilla ke-pe-la tiskillä nuokkuvan jenkkisteinin kanssa vai ystäviensä kanssa lauantaina tulleen, harvemmin baareissa käyvän, neidon kanssa.

Fordél

Jäsen
On tosiaan monta kuppikuntaa tämän baari-kysymyksen kanssa. Itselleni se toimisi lähinnä niin, että jos on ollut jotain jännitettä jonkun pirkon kanssa niin baari ympäristönä olisi sellainen missä uskaltaisi sitten lähestyä. Tietysti jos kyseessä olisi ihan selvä tapaus niin silloin ei tarvitse edes baaria. Itse en ole vielä yhtään suhdetta laittanut alulle baarissa vaan kaikki on tapahtunut ihan muissa merkeissä. Ja toivottavasti ei tarvitsisi edes enää tuollaisella asialla vaivatakaan päätään...

Saas muuten nähdä miten jäsen F:n käy kun pääse v-loppuna piinasta ja pääsee taas naisen luo. Ikävä on kova ja aina sitä ei tiedä, että miten se sitten purkautuu eli luoko se liian suuret odotukset vai luoko se vaan hyvän pohjan onnistuneelle v-lopulle?

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On tosiaan monta kuppikuntaa tämän baari-kysymyksen kanssa. Itselleni se toimisi lähinnä niin, että jos on ollut jotain jännitettä jonkun pirkon kanssa niin baari ympäristönä olisi sellainen missä uskaltaisi sitten lähestyä. Tietysti jos kyseessä olisi ihan selvä tapaus niin silloin ei tarvitse edes baaria. Itse en ole vielä yhtään suhdetta laittanut alulle baarissa vaan kaikki on tapahtunut ihan muissa merkeissä. Ja toivottavasti ei tarvitsisi edes enää tuollaisella asialla vaivatakaan päätään...

Kaipa se on justiinsa niin, miten monet ovat täällä jo kirjoittaneet. Eli jos tietää/tuntee jonkun etukäteen, ja jos on vähän ujompaa sorttia, niin pienessä maistissa voi baarissa olla helpompi "jutella mukavia", ja sitä kautta tehdä aloite ihan oikeille treffeille, joka voi johtaa vakavempaankin suhteeseen. Tottakai sitä voi baarissa myös osua kerralla maaliin, tuntemattomankin kanssa, mutta se on sitten tuurista kiinni.

Itse olen nykyisen puolisoni suhteen tehnyt aloitteen netin välityksellä, ja kas kummaa reilu 8 vuotta on jo mittarissa. Itseasiassa siinä kävi niin, että oltiin molemmat lähdössä omien kavereiden kanssa baariin, ja sovittiin että nähdään sitten siellä (1.kerran). Tuli sitten omien kavereiden kanssa otettua pitemmän kaavan kautta ja seuraavana aamulla kävi mielessä, että tämä taisi olla sitten tässä. Ei näet nähty, mutta ajattelin, että minut oltiin kyllä nähty, eikä välttämättä hirveän positiivisessa valossa. Onneksi kuitenkin nykyisen puolisoni kaveri oli tullut kipeäksi, eivätkä olleet sitten lähteneet baariin ollenkaan. Muutamaa päivää myöhemmin hurautin selvinpäin autolla kylään, ja sillä tiellä olen vieläkin.

Sitten taas on toisenlaisia esimerkkejä. Kaveri menee parin viikon päästä naimisiin, ja ensitapaaminen täysin tuntemattoman naisen kanssa tapahtui Suomen futismaaottelun jälkimainingeissa Helsingissä, baarissa. Lapsi ja omakotitalo löytyy, joten putkeen tuo baarireissu meni. Täytyy ottaa itselleen hieman kredittiä tuosta, koska itse muistaakseni hommasin peliin liput, ja kovalla suostuttelulla sain miehen mukaan. Ei varmaan ole katunut tuota reissua.

Jokainen siis tyylillään. Ehkä tuo nettituttavuuksien luominen on nykyään hieman yleisempää kuin viime vuosituhannen lopussa, jolloin sitä jonkun verran tuli harrastettua. Pari kertaa tuli vedettyä kiveenkin, mutta ei niistä sen enempää.

...sitten katsoa mitä tapahtuu kesän alussa, kun tyttö tulee tänne kesälomalle..
Ja ennen kuin loma on ehtinyt alkaakaan, niin tulee takaisku - ensin ilmoitettu kahden viikon reissu tänne onkin typistymässä viikoksi. Prkl. Mutta toivottavasti siinä nyt ehtisi kerran, kaks näkemään. Vkonloppu tuleekin olemaan mielenkiintoinen, kun hän tyttökavereidensa kanssa täällä baariin aikoo. Saas nähä tuleeko kutsua seurueeseen.. Aiemmin ainakin tyllerö on nimenomaan muutaman jälkeen ollut hyvinkin ihastunut, toivottavasti se jatkuu. Muuten tuntuis meininki olevan ihan hyvä, eli pohja tuolle visiitille pitäis olla ok. Mutta saapa nyt sit nähän kuin äijän käy..

Mitä tuohon baarissa natsaamiseen tulee, niin parikin kavereistani on kumppaninsa ensimmäistä kertaa tavannut baarissa - ja itse tämän "nykyiseni" kadulta, baarin edestä - jurrissa tottakai. Eli näkisin, että se ei paikkaa tai aikaa katso, kun sopiva kohdalle tulee - baarissa on sinällään toki hyvä ympäristö, että väkeä on taatusti paljon ja siten osumamahdollisuus suurempi.

Fordél

Jäsen
Aiemmin ainakin tyllerö on nimenomaan muutaman jälkeen ollut hyvinkin ihastunut, toivottavasti se jatkuu.

Parannetaan sun onnistumismahdollisuuksia tämän pirkon kanssa vielä entisestään ja annetaan neuvo; älä vahingossakaan käytä hänen kuulleen nimitystä "tyllerö".

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Edellisen pitempiaikaisen naisen löysin baarista. Olin katsomassa jotain evvk-lätkämatsia paikallisessa, jossa kävin todella harvoin. Se oli menoa ensimmäisestä katseesta molemmilla.

Kerran yksi vanhempi nainen pokasi minut baarista panoseuraksi. Oli kyllä parhaat kyydit koskaan. Kävin pari kertaa myöhemminkin purkamassa paineita hänen kanssaan.

Nyt perjantaina pitäisi mennä terassille yhden nettituttavuuden kanssa. Katsotaan mitä tuosta kehittyy. Tähän asti nettinaisten kanssa on natsannut aika hyvin, vaikkei mitään pidempiaikaista olekaan syntynyt.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko ollut hyvännäkösiä?

Kyllähän moni hyvännäköinenkin nainen harrastaa nykyään nettideittailua muun toiminnan ohella. Eikä kyseessä ole enää mikään epätoivoisten tai nörttien kohtauspaikka, vaan aivan normaali tapa tutustua. Nykyään kun netti on jokaisen suomalaisen ulottuvilla, on myös nettideittailusta tullut "koko kansan huvia".

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Onko ollut hyvännäkösiä?

Kauneushan on katsojan silmässä. Ihan tavallisia naisia, ei kauniita eikä rumia. Mihinkään kaunottaria ei netin kautta ole mitään järkeä edes yrittää, koska he saavat älyttömästi ehdotuksia. ¨

Sanotaanko vaikka näin, että kun en etsi mitään vaimoehdokasta, niin minulle riittää että nainen käy silloin tällöin hengailemassa kanssani jossain ja sitten tulee nukkumaan viereen yöksi.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nyt on tuomiopäivät käsillä.

Olen moneen kertaan joutunut antamaan naiselle "siimaa", elikkäs tekemään kompromisseja joista en ensiksi ilahtunut, mutta myöhemmin osoittautunut ihan ok vedoiksi ja sydän on kestänyt, eikä mitään ongelmia ole ollut.

Nyt olisi edessä taas sellainen päätös ja pähkäiltyäni yön ja tämänpäivän en enään pysty taipumaan. Ei vaan pysty. Nyt katsotaan tuleeko hän vastaan vai ei...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy