Onhan se hyvä että olet hoitanut shoippailusi tehokkaasti. Jää sitten enemmän aikaa kirjoittaa Jatkoaikaan.Väitän, että sekä mies että nainen tekee tehokkaammin ostoksensa, jos kumpikin menee ostoksille silloin kun haluaa.
Onhan se hyvä että olet hoitanut shoippailusi tehokkaasti. Jää sitten enemmän aikaa kirjoittaa Jatkoaikaan.Väitän, että sekä mies että nainen tekee tehokkaammin ostoksensa, jos kumpikin menee ostoksille silloin kun haluaa.
Kyllähän sitä tekee lähes mitä tahansa tehokkaammin yksin, alkaen vaikka syömisestä tai orgasmin saamisesta. Mutta oman kullan kanssa se on helkkarin paljon mukavampaa.
22 vuoden parisuhteen kokemuksella voin sanoa, että parisuhde on aina kompromissien tekemistä. Tämä on seuraus siitä, että kaksi ihmistä sovittavat elämänsä yhteen.
Entä jos mies tykkää käydä shoppailemassa yhdessä naisensa kanssa ja pitää tätä laatuaikana? Jos hän ei halua hoitaa ostoksiaan puolessa tunnissa vaan käyttää niihin vähän enemmän aikaa; onko se mahdollista ilman, että on vässykkä?
Mielestäsi miehen ei täydy joustaa yhtään vai?
Entä jos mies tykkää käydä shoppailemassa yhdessä naisensa kanssa ja pitää tätä laatuaikana? Jos hän ei halua hoitaa ostoksiaan puolessa tunnissa vaan käyttää niihin vähän enemmän aikaa; onko se mahdollista ilman, että on vässykkä?
Samoin pitää todeta, etten missään tapauksessa tarkoittanut, että jollain olisi kotona mitään rumaa, vaan viittasin ruma johtaja -käsitteeseen. Jokaisella kauniilla naisella on ruma johtaja.
Itsekin olen joskus mennyt Ikeaan naisen kanssa, mutta en todellakaan samana päivänä.
Kyllähän sitä tekee lähes mitä tahansa tehokkaammin yksin, alkaen vaikka syömisestä tai orgasmin saamisesta. Mutta oman kullan kanssa se on helkkarin paljon mukavampaa.
Joskus jossain vaatekaupassa oli sohva ja kaikki uusimmat TM:t, Tuulilasit yms. Mielestäni hyvää palvelua. Kaikki vaate- ja huonekalukaupat voisivat tehdä tällaisen puuhanurkkauksen miehille, kun kerran lapsillekin tällaisia on. Molempia kiinnostaa nimittäin yhtä paljon katsoa sitä naisten arpomista.
Jos nainen haluaa miehen Ikeaan juuri mielenkiintoisen matsin aikaan, kyse on testistä. Nainen testaa miehen maailman prioriteetteja, ja vallankin omaa asemaansa siinä. Sanoisin, että tyypillistä toimintaa silloin, kun parisuhteesta ei olla täysin varmoja. Vakaassa suhteessa naisen ei tarvitse moisia testejä tehdä.
Ei täällä kannata puhua enää mistään testaamisesta. Joskus yritin kirjoittaa asiasta, mutta kyllähän tämä ajatus ammuttiin alas. Ei sinänsä yllätä yhtään.
Se varmaan johtuu siitä, että vaikka testaaminen on yleensä kaikessa toiminnassa toiminnallisuuden varmistamista ja muutenkin hyvä idea, parisuhteessa, varsinkaan sen alkuvaiheissa en lähtisi sitä suosittelemaan. Kyllä ihmisen oppii tuntemaan muutenkin kuin keksimällä lapsellisia testejä. Siihen kun vielä kunnon insinöörityyliin laatii testiraportin ja pistetaulukon, niin jopa on asiat tärkeysjärjestyksessä ja oikein numeromuodossa. Hedelmällisempää olisi kertoa, mistä itse pitää ja mitä haluaa tehdä. Voi jopa varovaisesti kysyä, olisiko toinen puolisko kiinnostunut kokeilemaan samoja asioita.Ei täällä kannata puhua enää mistään testaamisesta. Joskus yritin kirjoittaa asiasta, mutta kyllähän tämä ajatus ammuttiin alas. Ei sinänsä yllätä yhtään.
Minun mielestäni taas on parempi mahdollisimman aikaisin huomata onko toisesta parisuhteeseen kanssani vai ei. Eikä noita testejä monikaan varmasti tietoisesti keksi vaan kyse on pikemminkin tiedostamattomasta toiminnasta. Vai eikö tuo 'varovaisesti kyseleminen' toisen kiinnostuksista sitten ole testaamista?....parisuhteessa, varsinkaan sen alkuvaiheissa en lähtisi sitä suosittelemaan. Kyllä ihmisen oppii tuntemaan muutenkin kuin keksimällä lapsellisia testejä...Voi jopa varovaisesti kysyä, olisiko toinen puolisko kiinnostunut kokeilemaan samoja asioita.
Varovaisesti kyseleminen on hiukan eri asia kuin se, että viedään daami räkälään ja juotetaan sille 12 isoa tuoppia ja katsotaan, mitä se siitä tykkäsi. "Jos se ton kestää niin tää on tosi rakkautta!". En tosin tarkoittanut tuota varovaisesti kyselyä kirjaimellisesti, vaan sitä, että jos itseä huvittaisi tehdä jotain tai mennä jonnekin, olisi ehkä hyvä kysyä myös toisen mielipide asiasta. Kyllä sen kolmannella kerralla jo huomaa, mihin saa mennä keskenään ja mikä on toiselle aidosti yhteisen kiinnostuksen kohteena.Minun mielestäni taas on parempi mahdollisimman aikaisin huomata onko toisesta parisuhteeseen kanssani vai ei. Eikä noita testejä monikaan varmasti tietoisesti keksi vaan kyse on pikemminkin tiedostamattomasta toiminnasta. Vai eikö tuo 'varovaisesti kyseleminen' toisen kiinnostuksista sitten ole testaamista?
Eikö tuo sitten ole kolmen otoksen testi, jonka perusteella määritetään yhteensopivuutta?Kyllä sen kolmannella kerralla jo huomaa, mihin saa mennä keskenään ja mikä on toiselle aidosti yhteisen kiinnostuksen kohteena.
Minä en näe tuota testinä. Minusta kyseessä on tutustuminen. Kaikkein viimeisenä näen jotain otoksia tuossa. Otokset kun poimitaan yleensä sattumanvaraisesti tarkoituksena osoittaa jotain tilastollista relevanssia. Puhutaan kuitenkin ihmissuhteista eikä tieteestä.Eikö tuo sitten ole kolmen otoksen testi, jonka perusteella määritetään yhteensopivuutta?
Kuka nyt minkäkin millaisena näkee tai haluaa käsittää. Yhtälailla voidaan puhua parisuhteen kehittämisprojektista, rakastumisen prosessista ja avioerojen syiden tilastollisista todennäköisyyksistä. Ei kuullosta kovinkaan inhimilliseltä tai pehmeältä, mutta ovat silti osa elävää elämää tietystä näkökulmasta.Minä en näe tuota testinä.
Jos ennakkoasenne on tämä, niin ei mikään ihme ettei näille ihmisille löydy elämänkumppania. Tämä ihan yleisesti, eikä suinkaan kommentin kirjoittajalle.No, ison osan tämän ketjun viesteistä kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa, varsinkin kun kirjoittajan elämän teesinä on:
"Kyllä naiset ovat kylmästi laskelmoivempia - näin kohta 40 ikävuoden kokemuksella todettuna." -ajatusmaailma.
Treffit 12h päästä. Just kotiuduin baarikeikalta. Pitääkö mun viedä se nainen yhelle sidulle ennen leffaa, että se ei haista mun kolmen päivän ränniä, vai mitä mä teen? Nyt on hyvät neuvot tarpeen?
Treffit 12h päästä. Just kotiuduin baarikeikalta. Pitääkö mun viedä se nainen yhelle sidulle ennen leffaa, että se ei haista mun kolmen päivän ränniä, vai mitä mä teen? Nyt on hyvät neuvot tarpeen?
Jos kolmen päivän rännin jälkeen olet yleensäkään treffikykyinen, niin veikkaisin iäksesi maksimissaan 23vee. No, ei se tähän liity noin sinänsä. Asiakaspastillia vain naamaan. Ei kai se siiderillä käynti hirveästi auta ellei tapaaminen ole jo siellä, ehtiihän sen heti haistaa.
Kukin tyylillään, mutta itse en ymmärrä pubissa käyntiä ennen elokuvaa. Syyt ovat vessan ja lisäjuomisen puute. Toki teatteriinkin voi ottaa omia juomia, mutta silloin elokuvan loppuratkaisut saattavat mennä aika tuskaisissa olotiloissa. Niinkin on käynyt.