En minäkään välttämättä mitään väkisin haettuja yhden yön hoitoja tarkoittanut. Olen kuitenkin huomannut, että kun pitää leuan pystyssä suhteen päättymisen jälkeisenä aikana, voi tapahtua kaikkea kivaa ja mieltä ylentävää.
Golden AWe kirjoitti:Niin tarkennetaan tuota minun tekstiäni siten että eihän seuraa ole pakko hakemalla hakea, eikä aina niin löydäkään seuraa. Tärkeintä on kuitenkin pysyä liikkeellä ja aktiivisena ja prosessoida siinä sivussa. Joskus sitten löytää uuden tärkeän ihmisen vaikkei luullutkaan olevansa valmis. Joskus ei, mutta pelkästä kotona makaamisesta ei hyödy kukaan. Jos haluaa todellakin maata ja eristäytyä niin makaa sitten välillä maaseudulla, mökillä, luonnon helmassa tms.
mtmela kirjoitti:Mahtaa olla tosi otettu kun todellisuus iskee, eli on vaan rebound.
BitterX kirjoitti:Tarkoittaako se sitä, että uusi nainen on pelkkä rebound, jos hänet löytää toisen suhteen aikana tai juuri toisen suhteen päätyttyä?
Mielestäni asia ei todellakaan ole näin.
mtmela kirjoitti:Riippuu onko käsitellyt vanhan suhteen asiat läpi itselleen. Jos ei ole vanhaa painolastia niin siitä vaan, mikäs se estää aloittamasta uutta suhdetta. En vaan saanut sellaista käsitystä, että näin olisi.
BitterX kirjoitti:Tarkoittaako se sitä, että uusi nainen on pelkkä rebound, jos hänet löytää toisen suhteen aikana tai juuri toisen suhteen päätyttyä?
Mielestäni asia ei todellakaan ole näin.
Simon kirjoitti:jotkut naiset eivät ole kyenneet käsittämään sitä, etten ole valmis uuteen suhteeseen esim. vuosi eroamisen jälkeen.
Tähän oli pakko tarttua. Eli itse käsittäisin tuollaisen "myöntämisen" ilmoituksena, että aikoo tehdä ihan miten itestä hyvältä tuntuu - ja kenen kanssa huvittaa. Eikä aikomustakaan "muuttua luotettavaksi". Pelkistettynä: "Voit sä siinä mukana hengailla, mut sit kun mun tekee mieli panna jotain muuta, niin panen. Ja jos en jaksa nähdä sua jossain, vaikka niin sovittiin, niin en ehkä jaksa ilmoittaa."Spiit kirjoitti:Edelliset pari tapausta ovat osoittautuneet kohtuullisen epäluotettaviksi tapauksiksi, viimeisin myönsi sen jopa suoraan päin naamaa.
Hemingway kirjoitti:Parin kympin pinnassa asennoituminen oli reikä kuin reikä -tyylistä ja valintakriteerit keskittyivät huomattavan paljon kolmioon kasvot, perse ja rinnat.
Väsyneet Kädet kirjoitti:Tähän oli pakko tarttua.
Väsyneet Kädet kirjoitti:Enivei, piti sanoa tuosta eroamisesta ja uusista "säädöistä". Itellä on hyvinkin nopeita nuo "prosessoinnit", olen jopa epäillyt jonkinasteista tunnenihilismiä. Ehkä kuitenkin omalla kohdalla syy löytyy siitä, että haistan "ajoissa", että tää menee kiville, ja sen hetken koittaessa (ihan kumpi vaan aloitteen tekijänä), olen jo hyvän matkaa asiaa käsitellyt.
Tähän varmasti suurimpana tekijänä kuitenkin vaikuttaa se, ettei ole vielä eteen tullut sellaista tapausta, jonka eteen tekisi tolkuttoman määrän töitä (tosin, se on turhaa, mikäli toista ei se kiinnosta).
Tällaisia hajatelmia...
Väsyneet Kädet kirjoitti:Tähän oli pakko tarttua. Eli itse käsittäisin tuollaisen "myöntämisen" ilmoituksena, että aikoo tehdä ihan miten itestä hyvältä tuntuu - ja kenen kanssa huvittaa. Eikä aikomustakaan "muuttua luotettavaksi". Pelkistettynä: "Voit sä siinä mukana hengailla, mut sit kun mun tekee mieli panna jotain muuta, niin panen. Ja jos en jaksa nähdä sua jossain, vaikka niin sovittiin, niin en ehkä jaksa ilmoittaa."
Väsyneet Kädet kirjoitti:Enivei, piti sanoa tuosta eroamisesta ja uusista "säädöistä". Itellä on hyvinkin nopeita nuo "prosessoinnit", olen jopa epäillyt jonkinasteista tunnenihilismiä. Ehkä kuitenkin omalla kohdalla syy löytyy siitä, että haistan "ajoissa", että tää menee kiville, ja sen hetken koittaessa (ihan kumpi vaan aloitteen tekijänä), olen jo hyvän matkaa asiaa käsitellyt.
Tähän varmasti suurimpana tekijänä kuitenkin vaikuttaa se, ettei ole vielä eteen tullut sellaista tapausta, jonka eteen tekisi tolkuttoman määrän töitä (tosin, se on turhaa, mikäli toista ei se kiinnosta).
Tällaisia hajatelmia...
Onneksi olkoon vaan, hieno juttu, että asiat lähti sujumaan ja suhde on vakiintumassa. Kaikkea onnea tulevaisuudellene vilpittömästi täältä suunnalta.avatar kirjoitti:Kaukosuhteeksi meni, mutta omat opiskelut ja niiden hektisyys ja naisen työ ja 2,5-vuotias tytär ovat omiaan miltei jopa tukemaan kyseistä mallia siihen saakka, että valmistun koulusta.
Ted Raikas kirjoitti:Silti kaikki kunnia ja suuri hatunnostoa, niille miehille jotka pystyvät olemaan vieraalle penskalle edes se välttävä isähahmo. Helppo homma se ei varmasti ole kenellekään.
avatar kirjoitti:Se olis allekirjoittanut niinkun varatun miehen maineessa tässä pikkuhiljaa.
scholl kirjoitti:Naurettavaa, että joku ihan peruslutka käy ihan hiilenä sen vuoksi, että joku herrasmies on porvari.
Alamummo kirjoitti:Herrasmies ei kommentoi naista "lutkana", "otuksena", "luuskana" tms, vaikka olisi sisimmässään mitä mieltä hyvänsä.
scholl kirjoitti:Onko siis olo niinkuin voittajalla?
avatar kirjoitti:On. On niin hyvä fiilis, että ei pysty käsittämään.
avatar kirjoitti:On. On niin hyvä fiilis, että ei pysty käsittämään.