Naisasiat

  • 7 523 468
  • 26 580

scholl

Jäsen
avatar kirjoitti:
On. On niin hyvä fiilis, että ei pysty käsittämään.

Niin mullakin. Krapula alkaa olla voitettu kanta. HIFK voitti, kunnon pihvi ja plo erinomaista punkkua. Sen jälkeen vähän väsynyt, mutta kun siirryin schollin kuubalaisiin mojitoihin niin virta alkoi palata - varsinkin kun sterkoissa soi Ballermann 6 kokoelmalevy ja otin yhden uusista lempipaidoistani ensimmäisen kerran käyttöön. Kohta pakko lähteä baariin hymyssä suin.

Eli taidetaan olla tasoissa. Win-win situation.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sopisi yhtä hyvin vitutus -ketjuun kuin tännekin, mutta pistetään nyt tänne.

"Ystävyys syventyy juttelemalla ja puhumalla kokemuksista toistemme kanssa." Eli ollaan vaan kavereita, eihän mulla vielä kavereita olekaan tarpeeksi!

Taas syö miestä rotan lailla. Kaveriksi kelvataan kaikille, ei ilmeisesti muuksi. Noh, ehkä sitten joskus...toisessa elämässä. Taidanpa tehdä uudenvuodenlupauksen; en tänävuonna ole missään kontakteissa naisten kanssa (Äitiä voin moikata).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä te tytöt ootte vaan niin hassuja.

- Tuisit nyt nukkumaan. Mitä sä katot jotain jenkkifutista?

- Mä katon tätä matsia.

- Onkse suora?

- On.

- Niin, mutta Amerikassa on ilta, Suomessa on yö.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Finisher kirjoitti:
Sopisi yhtä hyvin vitutus -ketjuun kuin tännekin, mutta pistetään nyt tänne.

"Ystävyys syventyy juttelemalla ja puhumalla kokemuksista toistemme kanssa." Eli ollaan vaan kavereita, eihän mulla vielä kavereita olekaan tarpeeksi!

Taas syö miestä rotan lailla. Kaveriksi kelvataan kaikille, ei ilmeisesti muuksi. Noh, ehkä sitten joskus...toisessa elämässä. Taidanpa tehdä uudenvuodenlupauksen; en tänävuonna ole missään kontakteissa naisten kanssa (Äitiä voin moikata).
Tainnut jo postata tänne joskus aikasemmin tämän linkin mutta tuntuu taas olevan ajankohtainen... Mies ja nainen EI VOI olla vain kaverita, tätä naiset eivät suostu tajuamaan. Muutama poikkeus sääntöön on ja nekin kerrotaan seuraavassa linkissa. Juttu on pitkä, mutta suosittelen lukemaan läpi, avaa kummasti näkökantaa.... The Ladder theory:
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kaikille naisongelmien kanssa painiville voisin itse suositella Neil Straussin Pelimies-kirjaa. Kyseessähän ei ole mikään varsinainen iskuopas, vaan kertomus miehen elämästä parin vuoden ajalta, eikä sen juttuja varmaan ihan suoraan kannata ottaa käyttöön, mutta muutama erittäin toimiva havainto elämästä ja muun muassa vinkkejä, kuinka naisia voisi lähestyä astetta ovelammin. Toimii.

Edelleen itse ajattelen, että aitous kannattaa, jos jotain todellista haluaa, mutta nykypäivän maailmassa, kun ajatellaan aina olevan jotain taka-ajatuksia, pitää itse kunkin hieman pelata päästäkseen sen verran puheväleihin, että voi sen todellisen itsensä näyttää..

Joten suosittelen kyllä kaikille tuon kirjan lukemista, enkä missään nimessä iskuoppaana vaan ihan ajatusten herättäjänä.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt eletään mielenkiintoisia aikoja. Uuden vuodenaattona sain yhden oikein hyvännäköisen ja mukavan naikkosen puhelinnumeron.. Aattelin pistää viestiä kun sopivasti olin juonu, muuten oon aina aatellu että tää tapaus ei varmasti kiinnostuis musta. No toisin kävi ja tässä jossain välissä pitäis ulos mennä yhdessä. Oon jo useemman vuoden huomannu, että kun sattuu jotain oikein paskaa, niin menee max puol vuotta ja sitten tapahtuu jotain oikein hyvää.

Muutenkin jostain syystä on naiset alkanu kiinnostuun meikäläisestä enemmän.. Tähän olis mukava tietää syy, että miksi näin koska ite en oo mielestäni muuttunu yhtään..
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
MaZaa kirjoitti:
Nyt eletään mielenkiintoisia aikoja. Uuden vuodenaattona sain yhden oikein hyvännäköisen ja mukavan naikkosen puhelinnumeron.. Aattelin pistää viestiä kun sopivasti olin juonu, muuten oon aina aatellu että tää tapaus ei varmasti kiinnostuis musta. No toisin kävi ja tässä jossain välissä pitäis ulos mennä yhdessä. Oon jo useemman vuoden huomannu, että kun sattuu jotain oikein paskaa, niin menee max puol vuotta ja sitten tapahtuu jotain oikein hyvää.

Muutenkin jostain syystä on naiset alkanu kiinnostuun meikäläisestä enemmän.. Tähän olis mukava tietää syy, että miksi näin koska ite en oo mielestäni muuttunu yhtään..
Itseään toteuttava ennustus. Saat naisen, itseluottamus kasvaa, se taas näkyy ulospäin, toinenkin nainen kiinnostuu, sama tapahtuu taas ja sitä itseluottamusta kohta oikein säteilee ja se vetoaa naisiin. Ihan sama jos epätoivoisesti yrittää etsiä, niin ei varmasti löydä/tapaa, mutta jos on vain kavereiden kanssa pitämässä hauskaa ja naisista viis, niin pianhan siihen tulee jo joku tekemaan tuttavuutta.
"kokemus tuo varmuutta" :)
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

SamSpade
kirjoitti:
"kokemus tuo varmuutta"

Toi on kyllä täysin totta, mutta siinä on ainakin mun kohdalla pieni mutta. En oo viimiseen vuoteen etsimällä etsiny baarista naista, eikä niitä kyllä oo suuremmin ilmestynytkään. Nytten kuitenkin viimeisen kuukauden aikana on naiset ollu kovinkin kiinnostuneita. Uuden vuodenaattona vielä yks naikkonen soitti, jota en oo varmaan kolmeen kuukauteen nähnyt ja sano että se on odottanu että kysyisin sitä ulos, koska sillä ei oo tapana kysyä miestä ulos.. Tääkin tapaus oli sellanen, jonka joskus baarista vein kotiinsa. Ehkä se johtuu synkästä vuodenajasta ja yksinäiset naiset tahtoo vierelleen jonkun? Oonkohan yhtään oikeilla jäljillä, vai onko se vaan niin ku SamSpade sano tai jotain siltä väliltä?

No valittaa ei voi, tosin tähänkin taitaa toimia sanonta "aikansa kutakin" =)
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
MaZaa kirjoitti:
Toi on kyllä täysin totta, mutta siinä on ainakin mun kohdalla pieni mutta. En oo viimiseen vuoteen etsimällä etsiny baarista naista, eikä niitä kyllä oo suuremmin ilmestynytkään. Nytten kuitenkin viimeisen kuukauden aikana on naiset ollu kovinkin kiinnostuneita. Uuden vuodenaattona vielä yks naikkonen soitti, jota en oo varmaan kolmeen kuukauteen nähnyt ja sano että se on odottanu että kysyisin sitä ulos, koska sillä ei oo tapana kysyä miestä ulos.. Tääkin tapaus oli sellanen, jonka joskus baarista vein kotiinsa. Ehkä se johtuu synkästä vuodenajasta ja yksinäiset naiset tahtoo vierelleen jonkun? Oonkohan yhtään oikeilla jäljillä, vai onko se vaan niin ku SamSpade sano tai jotain siltä väliltä?

No valittaa ei voi, tosin tähänkin taitaa toimia sanonta "aikansa kutakin" =)
Olet varmaan oikeassa ainakin tuon synkän vuodenajan suhteen.. kyllä tämä tammikuu eli "vuoden pisin maanantai" tekee helposti sen, myös naisille..
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
**ttu, muijalla todettu klamydia viikko sitten ja epäli vahvasti että on saanu multa koko taudin koska ei ole harrastanut seksiä kenekään muun kun mun kanssa viime ja tänä vuona ja kaiken kukkuraksi ollaan käytetty spärdäriä joka kerta paitsi 2-3 kertaa ja sillonkin vaan hetkellisesti oon hilauttanut sisällä, no minä sit testeihin heti seuraavana päivänä eli viime perjantaina. Sain suoraan lääkkeet kun eivät voineet olla varmoja ilman testejä josko mulla ois sama tauti. No otettiin kaikki testit mitä voi ottaa ja tänään selvsi että mulla ei oo mitään tautia, hyvä. No eikun sit soittamaan muijalle että reikiä nolla ja tauti on tullut jostain muualta kun multa. Ei voi akka uskoa tätä vaan vaatii tiedot kirjallisina, ihan ok niin mäkin vaatisin. Alkaa muuten vituttamaan koko akan käytös muutenkin ja viimeiset pari viikkoa on ollu aika kylmää ja hiljasta kaikiken suhteen. Eniten mua tässä pelottaa se että se on pettäny mua ja valehtelee päin naamaa minkä kerkiää. Saatanan saatana. Ei vittu että nyt vituttaa ja huolella.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Another HAB kirjoitti:
Alkaa muuten vituttamaan koko akan käytös muutenkin ja viimeiset pari viikkoa on ollu aika kylmää ja hiljasta kaikiken suhteen. Eniten mua tässä pelottaa se että se on pettäny mua ja valehtelee päin naamaa minkä kerkiää. Saatanan saatana. Ei vittu että nyt vituttaa ja huolella.

No perkele!!! En halua rikkoa mtn vuosisadan rakkaustarinaa, mutta jos et ole itse ollut munineen vieraissa ja lasket 1+1 niin mitä jää käteen! Kaiva esille se tieto, onko akka pettänyt? Jos näin on käynnyt niin laita se niin vitun koville, kun vaan pystyt!!! Sinulta tauti ei ole, mieti/miettikää, mistä sellanen noin vain tupsahtaa tavaraan...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Naisasiat, hmm pitkään aikaan ei ole ollut sutinaa kahden vuoden suhteen loputtua. Naisista on pakko joskus pitää taukoa, muuten tulee jotain ongelmia sisäisesti. Onhan ne kivoja mutta osaavat myös olla helvetin piinavia.

Kyllä seksiä saa olla mutta ei suhteita tällä hetkellä, juu olen sika yhyyy.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo piti samaa kirjoitella ku Alamummo, että ilmeisesti parhaimmillaan voi olla 4-5 vuotta tartunnasta ja vasta sitten tulee oireet, sen takia klamydia onkin niin vaarallinen tauti kun sitä ei huomata.

Ei kannata murehtia ennenkuin siihen on varmasti syytä. En usko että tyttös kuule olis edes kertonu sulle mistään testeistä ja oireista jos olisi pettänyt. Olisi pysytellyt ihan hiljaa ja hoitanut asian itse.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
girlzilla kirjoitti:
Joo piti samaa kirjoitella ku Alamummo, että ilmeisesti parhaimmillaan voi olla 4-5 vuotta tartunnasta ja vasta sitten tulee oireet, sen takia klamydia onkin niin vaarallinen tauti kun sitä ei huomata.


Tämä on myöskin yksi syy, miksi olen pitkään aina ajatellut niin, että kun aloitan suhteen niin on aivan itsestäänselvää, että molemmat käyvät sukupuolitautitesteissä. Tässäkin ketjussa nimittäin jossain välissä joku alkoi jeeustella, että hän ei ainakaan sellaiseen ryhtyisi. Ihmettelen, että miksi? On hyvin yksinkertainen toimenpide ja sen jälkeen on ainakin täysin selvä asia, että klampparit eivät ole "entisistä suhteista" peräisin. En nyt sano, että on jotenkin typerää jos näin ei tee, mutta ihan näppärää se kuitenkin on.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
avatar kirjoitti:
Tämä on myöskin yksi syy, miksi olen pitkään aina ajatellut niin, että kun aloitan suhteen niin on aivan itsestäänselvää, että molemmat käyvät sukupuolitautitesteissä. Tässäkin ketjussa nimittäin jossain välissä joku alkoi jeeustella, että hän ei ainakaan sellaiseen ryhtyisi. Ihmettelen, että miksi? On hyvin yksinkertainen toimenpide ja sen jälkeen on ainakin täysin selvä asia, että klampparit eivät ole "entisistä suhteista" peräisin. En nyt sano, että on jotenkin typerää jos näin ei tee, mutta ihan näppärää se kuitenkin on.

Näin on. Eletään kuitenkin 2000-lukua, ei 70-lukua. Kaikenlaisia pöpöjä liikkuu, varsinkin piilopöpöjä. Vastuuton toiminta parisuhteessa johtaa vain ikäviin asioihin, molempien kannalta. Paneminen ei enää nykyään ole yhtä irtonaista kuin se oli 70-luvulla, jolloin en harmikseni elänyt.

Kyllä paneminen maistuu paremmalta kun on puhdas omatunto ja puhtaat vehkeet. Läpsystä vaihto -ideologia voi olla turmiollista nykypäivänä.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
HN kirjoitti:
Se on kyllä terveen parisuhteen merkki, että vaaditaan puolisolta kirjallisia todisteita.

Juu ja laitoinhan toki että vaatisin itsekkin.

Viikonverran ollu kylmärinki perseen ympärillä kun en ole ollut mikään siveyden sipuli ja hulutellut vehjettäni jos missä ja paljaalta. Helpotus oli että itelläni ei sittenkään ole mitään tauteja.

No neidin luokse illalla setvimään asioita ja näyttämään terkkarin spettaria.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tumpe kirjoitti:
Kyllä paneminen maistuu paremmalta kun on puhdas omatunto ja puhtaat vehkeet.
Oletettavasti paneminen maistuu paremmalta, jos on puhtaat vehkeet. Sitten jos oikein kunnolla haluaa antaa kumppanillensa, vaikkapa jonkun juhlapäivän kunniaksi, niin tähtää vaan pari pykälää alemmas. Vaihteluahan se on, semmoista pikku piristystä synkkiin syysiltoihin, sanovat.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
HN kirjoitti:
Se on kyllä terveen parisuhteen merkki, että vaaditaan puolisolta kirjallisia todisteita.

Jep, sama tuli mieleen.

Itse en oikeen ymmärrä, miten ihmiset yleensä pystyvät elämään sellaisissa suhteissa, joissa ei pysty luottamaan kumppaniin 100%? Ja sitten kun tulee ko. tapauksen kaltaisia vastoinkäymisiä, niin homma menee tämmöseksi, niinkuin Another HAB kertoi. Ompa tosiaan tervettä parisuhdetta.
 
Another HAB kirjoitti:
No neidin luokse illalla setvimään asioita ja näyttämään terkkarin spettaria.
Vinkkinä totean että kannattaa asiallisesti keskustella asiasta. Riehuminen tms. ei ainakaan auta. Silloin ei ainakaan itseäni huvittaisi kertoa totuutta, mikäli on pettänyt. Tai ehkä ei uskaltaisi, kun ei tietäisi toisen reaktiota asiaan. Kun taas asiallisessa keskustelussa ei kehtaisi alkaa taas valehtelemaan jos aihetta olisi. Siis kannattaa säilyttää maltti. Tämä ihan vaan yleisenä vinkkinä, koska en sinua tunne ja tapaasi esittää asioita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tuskin kannattaa kauheasti riehua puolison mahdollisesta harharetkistä, jos itse on dipannut nakkiaan jokaiseen halukkaaseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eli viittasit tuossa edellä siis aikaan ennen tyttöäsi? Sorry siinä tapauksessa.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Tauti-asioissa todellakin pitää muistaa, että itämisajat voivat olla todella pitkiä, joten ei kannata olla heti vaatimassa päätä vadille, kummankaan osapuolen.

Pettämisen tunnustamisessa on kovasti yksilöllisiä vaihteluja, mutta tässä kannattaa miettiä puolison käytöstä noin muutoin elämässä. Puhuuko hän totta kavereilleen, vanhemmilleen, puhelimessa tms. vai sanooko aina asiat vähän sinne päin tai valehtelee sujuvasti? Tällainen ihminen tuskin puhuu totta sinullekaan.

Toinen ei pysty elämään valheessa ja toiselle se on suorastaan elämäntapa. Shit happends.
 

Jeffrey

Jäsen
Voi itku.

Jeffrey taas avautuu naisasioistaan.

Miten voi mennä asiat sillein, että kaksi toisistaan todella paljon kiinnostunutta ihmistä tulkitsee toistensa eleet niin väärin ja tämä tulee esiin vasta parin vuoden päästä kun tyttö opiskelee toisella puolella maapalloa. Kyllä sitä joskus tuntee itsensä niin tyhmäksi ja saamattomaksi. Tyttö kertoi eilen Jeffreylle internetin välityksellä, että ei uskonut, että hänellä olisi ollut saumoja Jeffreyn suhteen, ja Jeffrey tunsi tytöstä täysin samoin. Ja sitten päälle vielä muutama väärin tulkittu ele. Viikset tässä lähtee.

Mikäs voisi olla Jeffreylle vinkiksi. Miten nostaa itsetuntoaan? Ettei vain pääse tapahtumaan vastaavanlaista virhettä uudelleen. Taidan olla myös liian ujo. En kyllä joskus ollut. Voi ei!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös