Joo, yleistys on aina pahasta.
Itse olen huomannut, etta vaikka olisi kuinka myrskyisa suhteen loppu tahansa, se olisi aina parempi tehda mahdollisimman tahdikkaasti. Ei ehka juuri heti, mutta ajan kanssa. Puhua asioista ja tehda ne selviksi. Mikaan ei meinaan tuhoa suhdetta tehokkaamin kun puhumattomuus ja "luulot".
Mulla on ollut sikali hyva "tsaga", etta mua ei ole ikina jatetty (ellei sitten oteta lukuun sita espanjalaista daamia, joka pani tempperamentisuudessaan poikki baut 10 kertaa ja aina soitti 10 minuutin jalkeen etta "hei tuu takas, te quiero tambien, el toro del norte". god love her! lol). Ja kaikkien paitsi kahden kanssa valit on edelleen ok. Toisen kanssa ei vaan synkannut, niin oli turha olla yhteyksissa ja toinen suuttui niin pahasti, etta otti aika pahasti nokkiinsa. Toki sen kanssa pysty just just puhumaan tarkeista jutuista mitka piti hoitaa(enaa ei ole onneksi tarvetta), mutta muuten aika kylmaa oli.
Joka tapauksessa, parempi noita hieman pidempia suhteita on lopettaa ilman sotia. Tietysti se riippuu myos henkiloiden luonteista, etta onko se yleensakaan edes mahdollista, mutta ei siita ainakaan mitaan haittaa ole. Painvastoin.