Tulppu kirjoitti:Ihmisten kyky sotkea asiansa, tässä tapauksessa aikataulunsa, "ihan vahingossa" ja "ilman vaihtoehtoja" on kyllä ihailtavaa. Miksei mulla ole koskaan ollut tuollaisia ongelmia? Ehkä siksi että suhtaudun kiinnostukseni kohteeseen kunnioittavasti.
Lisäksi joku kehtaa väittää että miehet kiinnostuvat enemmän kun niille on ilkeä. Herra isä mitä sontaa! Kuka itseään kunnioittava mies alistuu TIETOISESTI jonkun pikkuhoron niputettavaksi ja jonottamaan tältä pesää? Sääliksi käy.
Ja tuosta vapaan miehen ystävyydestä kauniiden naisten kanssa totean, että kunhan se unelmien juttukumppani, ja avoin keskustelija (joka nyt sattuu olemaan tosi kauniskin, mutta eihän se mitään merkitse) tarjoaa peräloosteriaan rassattavaksi pikku siiderissä, jokainen vapaa pikku hippi ylevine ajatuksineen tarttuu tilaisuuteen sondi ojossa.
No oho. Tahtoisin nähdä sen tilanteen, kun Tulppu suhtautuu kiinnostuksensa kohteeseen kunnioittavasti. "Hei sinä pikkuhoro, saanko rassata peräloosteriasi". Tietysti käsityksensä kunnioittavasta suhtautumisesta kullakin.
Mitä tulee siihen, että ulkomailta löytyisi niitä naisellisempia naisia, mahtaa olla osittain aivan totta. Itse kaveripiirissäni useinkin kuulen siitä, kuinka kaverit tuntee äijäilevänsä liikaa. Itse tykkään myös äijäillä joskus. Ja sitä on vaikea tehdä hame päällä. Onneksi Suomessa saa olla vapaasti äijämäinenkin joskus.
Ei mikään loppupeleissä ole kiinni siitä, kuinka tarkkaan on miettinyt päivän vaatteet ja kampauksen. Itse en ainakaan voi sietää liian sliipattuja miehiä. Scholl ehkä arvostaa ihmisiä, jotka satsaa suuren osan tuloistaan vaatetukseen. (Porvarisika?) Mutta jos sellaiseen mieheen törmäisin, miettisen kaksi kertaa törmäänkö uudestaan. Oli sitten kyse suomalaisesta tai ei.
Tiedän kulttuurin, jossa miehelle sanasta nainen, tulee ensimmäisenä mieleen, joko äiti, vaimo tai hoito.Hoidot tulee ja menee, vaimo pysyy. Ja vaimoa kunnioitetaan. Tuli vain mieleeni siitä, mitä kunnioitus kullekin saattaa tarkoittaa. Niin ja liittyen aiheeseen naisen ja miehen välisesta pelkästä ystävyydestäkin. Nää miehet ei tiedä mitä se tarkoittaa. Olen mieluummin tällanen tavallinen suomalainen nainen kuin heidän vaimonsa.
Ja kyllähän moni nainen pärjää keittiössä yhä edelleen. Jokainen pärjää jos vain tahtoo. Mutta jos mies on vapaaehtoisesti ottamassa ruuanlaittajan roolia, mitäpä sinne sekaan tunkemaan.
Itse istun mieluummin Hervannassa baarissa, kuin Cafe Romassa. Väärinkäsitysten välttämiseksi, joskus jopa hame päällä.
Viimeksi muokattu: