No siltähän se ei viestiesi valossa näytä. Meidän pelin keskeinen idea on nimenomaan peliteon valitseminen pelitilanteen kutsumalla tavalla. Itse kykenin tänään näkemään todella paljon tilanteita yhdellä katsomalla, jossa olisi voinut ja suorastaan pitänyt hidastaa peliä...
Ei minun tarvitsekaan viestieni valossa nayttaa miltaan. Kritisoin, kun siihen on aihetta ja esitan perusteluja (perustelu ei ole heitto
"olen katsonut naita peleja vuosikausia..." tai
"osasinkin aavistella naita..." tai
"olenkin voittanut paljon rahaa, mutta minulla ei ole nayttoa siita..." tai
"nama muut nyt vaan ei ymmarra pelista mitaan..." =D).
Jos minulla ei ole perusteluja, olen hiljaa enka ala vetamaan mitaan ymparipyoreita. Jos olen vaarassa, myonnan sen. Saattaisi olla hyvia tapoja niin sinulle kuin kayttajalle
@paraspelaaja - teilla molemmilla kasvaisi uskottavuus samantien.
Viime vuosina on ollut aihetta kritsoida "meidan pelia" ja ilmeisesti aihetta on tulossa lisaa, mm. siksi koska 1) sen ongelmia ei nakojaan haluta myontaa ja/tai 2) pelia ei ilmeisesti osata katsoa "meidan pelin" ulkopuolelta.
Syita on varmasti lisaa, mutta naurattaa nama
"itse kykenin tanaan nakemaan todella paljon tilanteita..." ilman yhtaan esimerkkia. Argumentointityylisi tuntuu olevan tata - ylimielista jalkiaavistelua without any new information and absolutely no credentials whatsoever.
Polttaa! :)
@castorpollux siis väitti - jos oikein ymmärsin - sillä tavoin, että Leijonat olisi USA-puolivälierässä kiekonriistohetkellä kääntänyt peliä nopeisiin vastahyökkäyksiin suhteellisesti useammin kuin Kanada-pelissä.
Tämä väite ei pidä paikkaansa. Enhän muuta voi asiaan todeta, enkä tiedä, miksi haluaisinkaan. Mennään eteenpäin.
Hopo hopo. Nyt kun viela naytat missa vaitin nain :D Ei ihme etta tulkitset mielikuvituksellisella tavalla nopeasti (sic) liikkuvien ukkojen tekemisia askissa, kun ihan paikallaan pysyvien kirjainten ja sanojen yhdistelmien lukeminen menee noin komeasti metsaan.
Minun sanomiseni on helppo loytaa, Osalan sanomiset on helppo loytaa ja sina aloit inttamaan kuinka vaarassa ne ovat, koska "pyha pelisysteemi". Yritapa uudelleen.
Nakemani ja lukemani perusteella, "asiantuntemuksesi" on kovin kapea-alaista ja osaa katsoa pelia vain yhden pakkoajatuksen kautta. Se tosin ei esta ignoranttia elvistelya, jalkiviisautta ja komeita takinkaantoja. Vahan sellaista palstavayrysen meininkia.
Niinhan se Patekin on aina menossa eteenpain, koska jos sen sanoja joku lukee jalkikateen, niin aina se joutuu akrobatisoimaan ja kaantamaan polhoyksissa jo sanottuja paalaelleen :D
Palautan sinuklle nyt omat sanomisesi,
"Sinulla on heikot pohjat pelinymmärryksen suhteen. Siksi yksinkertaisetkin asiat muuttuvat käsittelyssäsi monimutkaisiksi." On parempi etta yksinkertaistan sanomaani sinulle ja muille meidanpelin lisaaylihitaitaviivelahtoja-kulttilaisille niin kauan kun jaakiekon perusajatukset ovat siella viela vaikeita:
Mika tahansa pelisysteemi, joka ei voita kaytossa olevalla materiaalilla kansainvalisissa skaboissa keskimaarin vahintaan 3/6 mitalia (joista vahintaan yksi on kulta) ja saavuta keskimaarin 4/6 semifinaalipaikkaa, on Suomelle epaonnistunut.