Vanha kunnon käkikello.Sekasin kuin seinäkello. Titityy, titityy.
Vanha kunnon käkikello.
:DDDJoko selvisit eilisestä pitsasta? :D
Auttaa kummasti kun muistaa lääkkeensä. Jos minä en muistaisi iltalääkkeitä niin heräisin noin 3-4 tunnin unien jälkeen ja se yöuni olisi sitten siinä. Mutta muistinpa pillerini niin nukun ehkä aamuun asti. Saisin kyllä ottaa enemmänkin ja nukkuisin pitempään, mutta sitten olisi vähän sumuinen olo aamupäivän. Tämmöistä tasapainottelua tuonkin kanssa.Otin iltalääkkeet. Olo tasaantui.
Auttaa kummasti kun muistaa lääkkeensä. Jos minä en muistaisi iltalääkkeitä niin heräisin noin 3-4 tunnin unien jälkeen ja se yöuni olisi sitten siinä. Mutta muistinpa pillerini niin nukun ehkä aamuun asti. Saisin kyllä ottaa enemmänkin ja nukkuisin pitempään, mutta sitten olisi vähän sumuinen olo aamupäivän. Tämmöistä tasapainottelua tuonkin kanssa.
Mä en pidä nyt itsestäni.
Otin viikonloppuna viinaa kaksin käsin kaksi päivää ja sehän ei alkoholistille sovi.
Fyysiset oireet on edelleen. En nuku, päätä särkee, huono olo.
Morkkis jatkuu varmasti pidempään. Mutta onneksi en satuttanut muita kuin itseäni.
Vielä kun osaisi antaa itselleen anteeksi.
Hortonin syndrooman kipujakso kestänyt nyt 8 viikkoa
Hyvä, ettei vielä tätäkin löytynyt. Voin sanoa, että sangen ikävä tuttavuus tämä Horton. Pahoissa kohtauksissa kipu on niin äärimmäinen, ettei voi edes maata paikoillaan. Alkuun tuntuu siltä että kuolema tulee ja hetken päästä toivot niin tapahtuvan. Itselläni tämä voi kestää 1 - 3 tuntia ja kohtauksia on ollut joinain päivinä 4 kappaletta. Nyt menossa "jälkijakso", jossa kipu jo huomattavasti pienempi ja laajemmalla tuntuva lähes jatkuva jomotus. Inhottava tuntu, muttei enää lamauttava. Kipujakson loputtua voi mennä parikin vuotta, ennenkuin sama helvetti alkaa uudelleen.Ai stn, pakko sanoa. Itsellä pieni hetki epäiltiin tuota, mutta onneksi sain voitettua epäilyt