Jarnan Rysty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Oon aika rikki ja loppu tällä hetkellä. Horisontti hämärän peitossa monella eri elämän osalla
Toki näinkin, mutta hieman joudun opponoimaan. Kun itsellä menee huonosti, ei muiden murheita kerta kaikkiaan ehdi tai jaksa miettiä. Omissakin on tekemistä. On joskus mennyt itselläkin huonommin, mutta ainakin tällä hetkellä elämä kulkee hyvin uomissaan.Tunnistatteko - kun itsellä menee ok niin muiden murheet eivät juuri paina?
Summa summarum: menee hyvin tai huonosti, niin muita ei ehdi/jaksa kauheasti ajatella.Toki näinkin, mutta hieman joudun opponoimaan. Kun itsellä menee huonosti, ei muiden murheita kerta kaikkiaan ehdi tai jaksa miettiä.
Ehkä klisee, mutta ihminen on hämmästyttävän sopeutuvainen eläin. Ei kaikki, mutta useimmat.No, tähän tottuu - taas.
Kun itsellä menee huonosti, ei muiden murheita kerta kaikkiaan ehdi tai jaksa miettiä. Omissakin on tekemistä.
En ole terapeutti/psykologi, mutta jos haluat avautua ja uskot, että kertominen auttaa, niin minä ja moni muu jatkislainen on täällä.Oon aika rikki ja loppu tällä hetkellä. Horisontti hämärän peitossa monella eri elämän osalla
Justiinsa mietin samaa tämän viikon työmatkapyöräilyissä. Ihan parasta ajella fillarilla syksyllä.Mukavaa syksyä palstaveljille sekä -siskoille! Syksyn aika on itselle vuoden rentouttavinta. Sateessa ja pimeydessä on vain jotain niin lumoavaa ja rauhoittavaa.
Mukavaa syksyä palstaveljille sekä -siskoille! Syksyn aika on itselle vuoden rentouttavinta. Sateessa ja pimeydessä on vain jotain niin lumoavaa ja rauhoittavaa.
Tämä on kuin suoraan omalta näppäimistöltä. Menee ihan hyvin, ei valittamista, vois olla huonomminkin jne jne.Kysymys johon en osaa vastata. Tai siis vastaan, että ihan ok koska eipä tässä mitään ihmeellistä. Duunia, vapaata, välillä kavereiden morjestamista. Siinä se. Ihan ok.
Luin joskus jostain, että kun kysytään "mitä kuuluu tai miten menee" ja vastaa siihen että ei tässä mitään, ihan ok, niin silloin olisi aika herätä. Pitäisi pystyä vastaamaan paljon konkreettisemmin. Minä en osaa. Enkä osaa elämääni muutenkaan alkaa jaottelemaan saatika muille jakamaan.
Pääsääntöisesti olen siis varsin tyytyväinen. On työ, on hyvä asunto, on perhe (ei kuitenkaan puolisoa tai lapsia) ja on kavereita. En minä heidän kanssa ole välttämättä edes joka viikko tekemisissä, mutta siellä he aina ovat puhelinsoiton päässä. Teen vapaa-ajallani mitä lystään - joka yleensä on "ei mitään". Olisi varmasti päälle ja kropalle hyväksi kiinnostua enemmän vaikka liikunnasta tai jostakin ihmisestä, mutta kun ei nappaa. Enkä halua pakottaa itseäni kiinnostumaan, koska sen verran itseäni tunnen että esim. parisuhteen etsiminen ja parisuhteessa oleminen veisi minulta enemmän energiaa kuin antaisi. Ainakin niin ne ovat aiemmin vieneet.
Mutta joo, ihan hyvin.