Mille naurat juuri nyt?

  • 13 231 398
  • 50 402

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vaihdoin kännissä nimimerkkini tänne palstalle

Se joskus ehdottamasi rautakasleri olisi ollut vielä kovempi veto, mutta hyvä tuokin. Ehkäpä jonkun kostean illan jälkeen cotton uskaltaa muuntautua nimimerkiksi SeksiVeksi-95, Juhani Tamminen tai Karbasin markiisi.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olihan se niille kallis laite tuolla tulotasolla. Kai itsekin hyppäisit, jos kyseessä olisi 25000 euron vempele.

Niinhän minä näköjään eilen olen kirjoittanut, että oli kallis laite.

Hyppäisin, tosin laittaisin köyden ensiksi lanteille kiinni ja antaisin tuttaville ohjeeksi vetää minut ylös kaivosta mikäli tilanne sitä vaatisi. Eihän ulosteessa mitään pelättävää ole, jokainen meistä on joskus housuunsakin paskantanut. Tai ainakin vaippaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
The Nicolas Cage prank - Imgur

Veljeksistä toinen ei voi sietää Nicolas Cagea. No veljeksistä toinen teki toiselle veljelle tästä aiheesta "pienen" jäynän... : )
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Naurattaa nimimerkki Mr.Fox:n tilastonikkarointi modeketjussa. Pakko vaan jälleen vetää tilastot kehiin, olipa asia mikä tahansa. Hienosti vielä saadaan pienen pientä syyllisyyden tunnetta aikaiseksi muutaman nimimerkin niskaan. Tai tiedä ja mene...välittävätkö tuosta edes.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Naurattaa nimimerkki Mr.Fox:n tilastonikkarointi modeketjussa. Pakko vaan jälleen vetää tilastot kehiin, olipa asia mikä tahansa.
Arvaapa vain kuinka paljon itse hihittelin, kun kyseistä viestiä kirjoittelin...

Seuraavaksi todennäköisesti nauran kunnolla, kun tietyt koirat älähtävät kalikan kalahduksesta, että "ei KK-ketjuun kirjoitettujen viestien määrä voi olla mikään syy ikibanneille". Erittäin tyypillinen Jatkoaika-tyyli tulkinnoissa - erityisesti tietyiltä "laatukirjoittajilta". Nauran nyt jo paskaista naurua ensimmäiselle, joka tulkitsee mun kirjoittaneeni, että Modet potkisivat kirjoittajia pois KK-ketjun viestien määrän perusteella.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tervetuloa Hämeenlinnassa järjestettäville Elomessuille!

Joka vuosi tuolla on ollut iltaisin esiintyjiä ja muistaakseni yleensä kattaus on ollut ihan semihyvä. Tänä vuonna on torstaina Juha Tapio ja lauantaina Lauri Tähkä.

Sitten on perjantai.

"Pe 8.8. Yllätysten yö- Tauski, Matti Nykänen ja Johanna Tukiainen"
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Naurattaa nimimerkki Mr.Fox:n tilastonikkarointi modeketjussa. Pakko vaan jälleen vetää tilastot kehiin, olipa asia mikä tahansa. Hienosti vielä saadaan pienen pientä syyllisyyden tunnetta aikaiseksi muutaman nimimerkin niskaan. Tai tiedä ja mene...välittävätkö tuosta edes.

Emme me välitä muutamien karvattomien pikkupoikien esinahan venyttelystä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naurattaa vieläkin Ralphin raivoaminen muun urheilun liveseurantaketjussa, varsinkin kun oli tilanteessa vielä itse väärässä (minkä kilpailun tuomaristokin lopulta osoitti).
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jatkoajan (v)ihastuttavat Moderaattorit -ketjussa on mielenkiintoista nokittelua puolin ja toisin.
Minua naurattaa tuossa ketjussa erään kaverin ruskea kieli, kun ei tullutkaan toisesta nimimerkin liittämisestä oikeaan henkilöön lopullista banaania, vaikka olisi voinut, niin nyt siellä vedetään siiliä nenä modejen perseessä, kieli ruskeena. Yrittäen kauheena perustella kuinka 3 viikon mittasta 4 vuoteen aktiiviselta jääkiekkoalueellekin kirjoittavalta kaverilta on ihan liikaa ja kuinka sitä ja tätä. Pisti naurattaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Koirat - yhteiskuntamme viholliset ketjusta repästynä.
Tätä koiranomistajakysymystä olen vielä miettinyt uudessa valossa. Yksi rasittava piirre koirien omistajissa on, että he ottavat koiria ja niiden omistajia kohtaan esitetyt kritiikin usein hyvin henkilökohtaisesti. He esim saattavat moderaattori-asemaan päästyään potkia koiria ja niiden omistajia kritisoineet kirjoittajat pois keskustelupalstalta.
Onneksi moderaattoreilla ei ole lapsia. Olisin kokenut inkvisition jo vuosia sitten.
Naisiakin saa haukkua hihihi turvallisin mielin.
Kivi napautti sitten sen viimesen naulan tuohon arkkuun.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vaihdoin kännissä nimimerkkini tänne palstalle
Nyt ymmärrän miksi et ole vieläkään hyväksynyt meidän vedonlyöntiä. Haasteen heitti kesätyttö69, mutta minä lainasin rautakansleria. Miten on, hyväksytkö kesäkansleri sen tässä ja nyt?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hymyilytti, kun luin Yllpidon viestiä modeketjussa. Kun kerrottiin siitä, kuinka palsta sopii vain tietyntyyppisille asiakkaille yms. Alla olikin sitten iloinen koiranruokamainos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös