Kaikki. Myös ne ekan täyspitkän kappaleet joista näin puritistinakin myönnän pitäväni.
Toki se on poppia, jos radiossa soitetaan.
Aito metalli työstetään vanhan viinan, kusen ja tupakan hajuisilla treenikämpillä tai Nikon faijapuolen autotallissa.
vituttaisi minuakin, mikäli Tuskassa soittaisi jotain Robineja kesken päivän päälavalla.
Puoli yhdeksän uutisissa haastateltiin jotain jannua, jonka titteli oli "johtava analyytikko". Mahtaakohan tulla kuittia, jos työkavereiden joukossa on lätkäfaneja?
Nauran tolle Stam1nan setille YleXPopissa.
Helvetti kun missasin. Oli Pahalammen peli samaan aikaan, joten keikan missasin. Tuleekohan tää Yle Areenaan/muualle videona, olisi huvittavaa nähdä tuo keikka.
Tällä hetkellä YLE Teemalta uusintana.
Helvetti kun missasin. Oli Pahalammen peli samaan aikaan, joten keikan missasin. Tuleekohan tää Yle Areenaan/muualle videona, olisi huvittavaa nähdä tuo keikka.
Kaikki nää ilmaiskonsertit ovat suurimmaksi osaksi täyttä paskaa koska näillä esiintyy lähes aina nämä juuri pinnalle nousseet bändit / artistit joilla ei ole kokemuksia isoista lavoista ja esiintyminen + yleisön mukaan saaminen on sitten sen mukaista.
Löytyy Areenasta kokonaisuudessaan.
Selvisikö kenellekkään minkä takia oululaisia jääkiekkoilijoita oli ainakin JVG: n keikan aikana siellä lavan takaosassa - Vallin oli ainakin 'kesätöissä' heittelemässä lippalakkeja ja t-paitoja, mutta mites ne muut? En pystynyt katsomaan keikkaa loppuun.
Siis kamoon! Tuossa iässä meikäläinen veti 30 leukaa ja nuo on sentään ammattiurheilijoita. Tosin tuolloin jopa paikallisen koripallojoukkueemme valmentaja hämmästeli suuresti leuanvetotuloksiani, mitä minä hämmästelin vielä enemmän. Onko se muka sitten jotain vaikeaa hommaa ammattiurheilijoille? Vieläkin menee joku 20 leukaa melkeinpä vain hyötyliikuntapohjilla.
Toi leuanveto on muuten kyllä kumma juttu. Toiset tuntuu vetävän niitä ilman mitään treeniä semmosen 10kpl, kun meikäläinen ei koskaan ole saanut yli 12 varmaan, vaikka jossain vaiheessa tuli oltua melko kovassa kunnossa. Muutenkin tuntuu olevan voiman saaminen hauksiin täysin mahdotonta. Toisille vaan tulee voimaa helpommin kuin toisille. 0 on kyllä silti melko nolo tulos.
Leuanvedossa käytetään hauiksen lisäksi/sijaan yläselän lihaksia. Itse olen käynyt salilla viikottain nyt kaksi vuotta ja minun hauiksia on sanottu isoiksi, mutta pystyn silti vetämään vain kaksi leukaa. Johtunee siitä, että painoa on 101 kg. Ennätys leuanvedossa on 9 leukaa (72 kilolla), silloin kun olin samassa iässä kuin tänä vuonna varattavat NHL-lupaukset ovat nyt :DLiikaa (lihas)massaa jaloissa ja keskiruumiissa, ei jaksa hilata itseään ylös? Itsellenikin leuanveto on täysin mysteeri, en ole ikinä saanut varmaan viittä enempää samaan aikaan kun jotkut liikuntaa harrastamattomat kaverit on vetäneet yli 10. Kyllähän tuohon pakosti vaikuttaa ihan ihmisen perus ruumiinrakenne. Itse on tullut salilla käytyä elämän aikana, mutta jotenkin tuntuu että hauikset ovat se viimeinen paikka johon tulee yhtään voimaa.
Leuanvedossa käytetään hauiksen lisäksi/sijaan yläselän lihaksia. Itse olen käynyt salilla viikottain nyt kaksi vuotta ja minun hauiksia on sanottu isoiksi, mutta pystyn silti vetämään vain kaksi leukaa. Johtunee siitä, että painoa on 101 kg. Ennätys leuanvedossa on 9 leukaa (72 kilolla), silloin kun olin samassa iässä kuin tänä vuonna varattavat NHL-lupaukset ovat nyt :D
Totta joo, yläselän lihakset ovat toki isossa osassa leuanvedossa. Mutta kaikki on suhteellista: ei ne yläkropan isotkaan lihakset riitä mikäli muuten on liikaa massaa. Vaikea kuvitella monienkaan salilla ähertävien raavaiden karjujen kovin montaa leukaa tekevän vaikka hauis on paksumpi kuin laihemman salilla kävijän keskiruumis. Enkä tuollaisia mörssäreitä kyllä ikinä leuanvetotangolla olekaan salilla käydessä nähnyt.