Tietokone läpäisi ensi kertaa Turenkin testin, joten onko nyt mahdollisuus saada älykkyyttä moderaattorien touhuun?
Friikkisirkus saapuu Buffaloon!
Helsingin Kaivopuiston hirvijahdille ja erityisesti tälle fotolle. Aika coolisti yksi hemmo kävelyttää puudeliaan ja toinen ottaa suoraan edestä kuvaa hirvestä.
Helsingin Kaivopuiston hirvijahdille ja erityisesti tälle fotolle. Aika coolisti yksi hemmo kävelyttää puudeliaan ja toinen ottaa suoraan edestä kuvaa hirvestä.
Ensin nauratti mutta kohta rupesin miettimään että onko kuvassa näkyvä valokuvaaja rohkea vaiko tyhmä? Vauhkoontunut hirvi voi kyllä ihmisen tappaa ja itse en uskaltautuisi noin lähelle.
Tyhmä tai vähintäänkin tietämätön. Ei hirven tarvitse olla edes vauhkoontunut ihmiselle isoa vahinkoa tehdäkseen. Ja se on turkasen nopea ja potku ulottuu paljon kauemmas kuin voisi kuvitella. Täytyy olla pahasti luonnosta vieraantunut, jos ei tuossa tilanteessa älyä väistää ja pirun nopeasti, vaan alkaa kaivaa puhelintaan esiin.
Toisaalta, hirvi on pakoeläin, joten jos katu on auki niin vaara on kohtuu pieni.
Tuo on joltain unohtunut kertoa aika monelle hirvelle. Ja helpompi se on paeta, kun ensin antaa vähän sorkkaa. Tai tosiaan täydessä paniikissa edes huomaa mitään ihmistä, vaan juoksee yli. Ylivuotiset vasat ovat tähän aikaan vuodesta aika koheloita ja hukassa.
Ensin nauratti mutta kohta rupesin miettimään että onko kuvassa näkyvä valokuvaaja rohkea vaiko tyhmä? Vauhkoontunut hirvi voi kyllä ihmisen tappaa ja itse en uskaltautuisi noin lähelle.
Puhuin kyseisestä tilanteesta, jossa vauhkoontunut hirven vasa juoksee keskellä katua. Jos katu on auki, vaara että vasa lähtisi ahtaalle katukäytävälle on varsin pieni.
... Kyllä tässä on kyse ihan selvästä Darwin-palkinto ehdokkaasta, jolla vain tällä kertaa oli tuuria matkassa.
Tässä kun hirvistä on puhetta niin kerron tarinan ajalta jolloin olin yläaste ikäinen kloppi.
..
Harmi kun tuolloin ei ollut puhelimissa kameroita...
Hauskaa, että yksi luonnonkappale, joka ei ole edes peto, sekoittaa koko ison kaupungin. Helsinkiläiset eivät ole ennen varmaan hirveä nähnyt ja ovat vain kuulleet huhuja hirviöistä. Ymmärrän jos joku karhu riehuisi Kaivopuistossa, mutta vain hirvi, vaikka toki iso eläin onkin.
Olen kerran törmännyt kaupungissa hirveen, eikä sitä kiinnostanut. Toki kyseessä ei ollut Helsingin kokoinen kaupunki eikä edes keskusta-alue, mutta selvä asuinalue kuitenkin.
Olen kerran törmännyt kaupungissa hirveen, eikä sitä kiinnostanut. Toki kyseessä ei ollut Helsingin kokoinen kaupunki eikä edes keskusta-alue, mutta selvä asuinalue kuitenkin.
Naurattaa muuten että mr. Ralph ei ole käynyt F1-ketjussa käynyt myöntämässä olleensa väärässä nyt kun Seko Pérez sai rangaistuksenkin törttöilystään Canadassa.
Minulla ei ole muuta kommentoitavaa tilanteeseen, kuin rattien asennot. Kumpi tässä nyt kääntääkään rattia toista kohti. Ilmeisesti Perez valkoisessa autossaan, tuomarien silmätikuksi joutumisesta saa kärsiä.
Nyt nauran myös sille että esität todisteeksi kuvan jossa kuljettaja kääntää rattia oikealle, OIKEALLE kaartavalla suoralla.
Hauskaa, että yksi luonnonkappale, joka ei ole edes peto, sekoittaa koko ison kaupungin. ....
Hauskaa, että joku maalainen luulee koko kaupungin seonneen.