Mutta tärkein jäi kertomatta, löytyikö puhelin?
Sama jäi askarruttamaan myös minua. Oli kuitenkin kallis laite.
Mutta tärkein jäi kertomatta, löytyikö puhelin?
Löytyy Areenasta kokonaisuudessaan.
Vaihdoin kännissä nimimerkkini tänne palstalle
Sama jäi askarruttamaan myös minua. Oli kuitenkin kallis laite.
Olihan se niille kallis laite tuolla tulotasolla. Kai itsekin hyppäisit, jos kyseessä olisi 25000 euron vempele.
Arvaapa vain kuinka paljon itse hihittelin, kun kyseistä viestiä kirjoittelin...Naurattaa nimimerkki Mr.Fox:n tilastonikkarointi modeketjussa. Pakko vaan jälleen vetää tilastot kehiin, olipa asia mikä tahansa.
Naurattaa nimimerkki Mr.Fox:n tilastonikkarointi modeketjussa.
Naurattaa tilastoinnista itkijät. Aika ironista.
Missä itketään tilastoinnista? Kiinnostaisi mennä lukemaan.
Nauran mielelläni yksin
Naurattaa nimimerkki Mr.Fox:n tilastonikkarointi modeketjussa. Pakko vaan jälleen vetää tilastot kehiin, olipa asia mikä tahansa. Hienosti vielä saadaan pienen pientä syyllisyyden tunnetta aikaiseksi muutaman nimimerkin niskaan. Tai tiedä ja mene...välittävätkö tuosta edes.
Emme me välitä muutamien karvattomien pikkupoikien esinahan venyttelystä.
Tyly suhtautuminen pedofiliaan.
E: Semminkin, kun kyseessä ovat tuollaiset Turvattomat Karkulaistytöt.
Minua naurattaa tuossa ketjussa erään kaverin ruskea kieli, kun ei tullutkaan toisesta nimimerkin liittämisestä oikeaan henkilöön lopullista banaania, vaikka olisi voinut, niin nyt siellä vedetään siiliä nenä modejen perseessä, kieli ruskeena. Yrittäen kauheena perustella kuinka 3 viikon mittasta 4 vuoteen aktiiviselta jääkiekkoalueellekin kirjoittavalta kaverilta on ihan liikaa ja kuinka sitä ja tätä. Pisti naurattaan.Jatkoajan (v)ihastuttavat Moderaattorit -ketjussa on mielenkiintoista nokittelua puolin ja toisin.
Tätä koiranomistajakysymystä olen vielä miettinyt uudessa valossa. Yksi rasittava piirre koirien omistajissa on, että he ottavat koiria ja niiden omistajia kohtaan esitetyt kritiikin usein hyvin henkilökohtaisesti. He esim saattavat moderaattori-asemaan päästyään potkia koiria ja niiden omistajia kritisoineet kirjoittajat pois keskustelupalstalta.
Onneksi moderaattoreilla ei ole lapsia. Olisin kokenut inkvisition jo vuosia sitten.
Kivi napautti sitten sen viimesen naulan tuohon arkkuun.Naisiakin saa haukkua hihihi turvallisin mielin.
Nyt ymmärrän miksi et ole vieläkään hyväksynyt meidän vedonlyöntiä. Haasteen heitti kesätyttö69, mutta minä lainasin rautakansleria. Miten on, hyväksytkö kesäkansleri sen tässä ja nyt?Vaihdoin kännissä nimimerkkini tänne palstalle
Friikkisirkus saapuu Buffaloon!Tämän lisäksi Buffalossa pelataan jotkin naisten mm-kisat ja myös paralätkäkisat. Ei nyt ehkä ihan kuuminta hottia, mutta kuitenkin paikalliselle väestölle hieman sirkushuveja.