Joudun varmaan helvettiin, mutta ensin siivoon kahvit näppikseltä...Antakaa pelikieltoa, saatana!
Ylös??Miks tekee kokoajan mieli törkätä sormi tonne kattoon...?
Nyt alkaa kyllä olemaan ihan hulvattoman hauskaa tässä ketjussa... *huoh*
Heti helpotti kun palattiin rasisteille naureskelemisesta takaisin neekerivitseihin.Joudun varmaan helvettiin, mutta ensin siivoon kahvit näppikseltä...
Ylemmässä lainauksessa tarkoitin että jutut olivat huonoja. Ei naurattanut. Lokkikuva nauratti. Älä huoli veli Varis, kyllä mää oon yhä se sama fasistirasistinatsipersu. No en ole.Heti helpotti kun palattiin rasisteille naureskelemisesta takaisin neekerivitseihin.
Ei ole kyllä yhtään kivaa kun lapsi katoaa. Kerran meidän nuorimmainen häippäisi teille tietämättömille. Minä touhusin keittiön ja grillin välillä, silloinen vaimo ihääräsi pihan kasvien parissa. Minä luulin, että lapsi on rouvan lähettyvillä ja hän luuli, että sisällä.Yhtäkkiä huomattiin, että 2.5 v neitiä ei näy missään. Oli mennyt näköetäisyydellä olevaan leikkipuistoon ja sieltä lähtenyt jonkun leikkipuistosta lähteneen perään. Löytyi noin 200 metrin päästä kotoa. Mutta ei ollut kyllä yhtään kiva kokemus.Kaunosieluinen toimittaja vauhdissa
IS: Kadonneet lapset löytyivät
"Pintasukeltaja kutsuttiin pois lammesta, muut palomiehet pois rannoilta, ja elämä Lääsöntien varressa Kontiolahdella Joensuun kyljessä palasi entisiin levollisiin uomiinsa. "
Ei ole kyllä yhtään kivaa kun lapsi katoaa.
Mä en tajunnu tästä mitään. Oonkin nääs landelta. Mutta mää oonkin Tappara-fani. Eli Mouhijärvi elää syvällä minässä. Asun tosin Liatsussa.Kävelin Maltsun ostarilla Cityn verkkatakissa. Selässä siis perinteiseen tyyliin MCFC.