Odottelen tuloksia. Saat toimia koekaniinia, miten tuo toimii. "Hei muija, oisko jotain pillingin väläyttämistä 'silmänisku' "Viittaan vastedes naisen vituttimeen pillinginä.
Odottelen tuloksia. Saat toimia koekaniinia, miten tuo toimii. "Hei muija, oisko jotain pillingin väläyttämistä 'silmänisku' "Viittaan vastedes naisen vituttimeen pillinginä.
Voin kertoa jo nyt että kaikesta sattuneesta huolimatta haluaisin yhä upottaa naamani Katrin kulmunien väliin ja vuoron perään luputtaa sen pillingiä ja bepantheenia.Odottelen tuloksia. Saat toimia koekaniinia, miten tuo toimii. "Hei muija, oisko jotain pillingin väläyttämistä 'silmänisku' "
Voin myöskin sanoa, etten kieltäydy tilaisuudesta mikäli mahdollisuus tulee (edes unissa), puhuttakoon asioista millä nimillä silloin.Voin kertoa jo nyt että kaikesta sattuneesta huolimatta haluaisin yhä upottaa naamani Katrin kulmunien väliin ja vuoron perään luputtaa sen pillingiä ja bepantheenia.
Kuten sanoin, symbolinen merkitys, mutta en pidä siitä, että minua ohjataan "hiljentymään" tämän kuolleen mustanmiehen muistolle. Minä en ole aikonut muuttaa mitään elämässäni tämän tapauksen johdosta, joten odotan kunnioitusta valinnanvapaudelleni. Ne ketkä menevät kadulle pitämään mökää tapauksen johdosta, kiva heille, ei ole minun asiani. Tottakai aina voi kysyä, että "haluatko osoittaa tukesi?", mutta pakottaa ei saa. Laitettaispa televisiosta kaikki kanavat kiinni vaikka kahdeksi tunniksi niin älämölö olisi jo aikamoinen.En meinaa päästä tästä yli:
#RIP #GAMERLIFEMATTERS #MITÄVITTUAMÄNYTTEENKUNENVOIKAHTEENTUNTIINPELATA
Perkele että on komia peenisrengas. Jos lykkii oikeen vimmalla ja pohjaan asti ni saattaa vaan jäädä timankista ikävä jälki navan alle.On kyllä komea... sormus.
On kyllä komea... sormus.
On kyllä komea... sormus.
Minä taas olen pitänyt kaikki nämä vuodet afrikkalaista rannekorua ranteessa.Kaikki nämä vuodet pitänyt tyhmänä sormusta sormessa...
Minä taas olen pitänyt kaikki nämä vuodet afrikkalaista rannekorua ranteessa.
Mulla kesti yli seitsemän vuotta Koh Samuilla, vähän hintahtavalta buddhamunkilta saatu, oliko siinä sitten joku siunaus mukana, saatu naru ranteessa. Mukana oli kolme naista, yksi näistä vaimoni, jotka saivat samanlaisen narun ja siunauksen. Heillä toi naru kesti muutaman viikon. Yks heistä on jo kuollu, mutta vaimolla ja sillä kolmannella menee edelleen hyvin. Olen ateisti, mutta valitsisin buddhalaisuuden, jos joku uskonto pitäis valita.
Toi naru ranteeseen ja siunaus, minkä hinttimunkilta sain, on tuottanut paljon hyviä aikoja ja jonkin verran kyllä huonojakin asioita, niin kuin normaalielämässä yleensä seitsemän vuoden aikana tapahtuu. Mutta kokonaisuudessaan naru ja homopapin siunaus toi mulle ateistille ja kaiken höpöhöpön uskonnon kyseenalaistavalle hyvän mielen aina kun narua ranteessa muistin katsoa.
En oo taikauskoinen, mutta vähän tuli surku, kun se vuona 2013 saatu naru viimeinkin katkes pari viikkoa sitten ja sen tosta olkkarin lattialta löysin.. Toistaseks en oo vielä jääny auton alle tmv. Naurattaa tää oma uskoni johinkin huuhaahan.
Olisit toivonut mielummin vaikka hyvää viinapäätä.
Palstaveli Reverentiä taisi munkki iskeä kullilla toisaalle kuin päähän...Mua iski munkki Bhutanissa puisella kullilla päähän ja siunasi hedelmällisyyttä. Noh, kerran petti exän kanssa kumi ja poikahan sieltä tuli.
Ei iskeny puukullilla eikä nahkaisella päähän eikä muuallekaan. Jotain vettä tais vähän viskoa. Pakoputkineitsyys säilyi tonkin reissun jälkeen ja on vieläkin tallella.Palstaveli Reverentiä taisi munkki iskeä kullilla toisaalle kuin päähän...
Miks tekee kokoajan mieli törkätä sormi tonne kattoon...?Nyt on kyllä komeaa arkkitehtuuria...
Kaverilla on kultainen kosketus. Olisinpa yhtä supertuuletin, kyllä alkaisi mikkeliläiset dominoimaan palloilua enemmän kuin mitä Trump haluaa kansalaisia poliisin toimesta dominoitavan, eli ns. aivan vitusti.Joku tulee tästä mieleen kyllä.
Mahmoud, pliis! Rupeathan fanittaan Tapparaa!?Kaverilla on kultainen kosketus. Olisinpa yhtä supertuuletin, kyllä alkaisi mikkeliläiset dominoimaan palloilua enemmän kuin mitä Trump haluaa kansalaisia poliisin toimesta dominoitavan, eli ns. aivan vitusti.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala mokkilaituri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!Aake Kallialan mökkilaituri hymyilyttää vielä vuosienkin jälkeen.
Teillä menee jo liian hyvin muutenkin, enkä minä mikään gloryhunttaaja kuitenkaan ole.Mahmoud, pliis! Rupeathan fanittaan Tapparaa!?
Kas kun en tiedä... kokeile niin näät mitä tapahtuu. Ei se varmaan sormeen edes satu.Miks tekee kokoajan mieli törkätä sormi tonne kattoon...?