Saatiinhan se maalivahtikin Sotaveteraani-ketjuun."Paavo Hölsä siirtyy RoKi-veräjältä Sloveniaan." Eikö Hölsän Pate ole sama jermu joka taisteli vapaussodassa ja antoi henkensä alttiiksi itärintamalla? Paavo Hölsä oli paikalla kun lennätintä patentoitiin. Paavolla on nainen nimeltä Terttu-Angervo. Paavo Hölsä käy joka sunnuntai kirkossa vaikkei usko jumalaan. Paavo Hölsä.
Saatiinhan se maalivahtikin Sotaveteraani-ketjuun.
Aarne Talvitie - Veikko Loimaranta - Ahti Oksanen
Paavo Tyni - Urho Vaakanainen
Paavo Hölsä
(Emil Larmi)
Eilen eräs tuttava laittoi tämän "iltasatuna" ryhmäkeskusteluun. Naurattaa edelleen.
Näkee että ollut pitkä rokkenroll-elämä takana jo tuolloin.Nauran Keith Richardsille.
#RIP #GAMERLIFEMATTERS #MITÄVITTUAMÄNYTTEENKUNENVOIKAHTEENTUNTIINPELATANyt tämä vouhotus alkaa menemään liian pitkälle, alkaa jo vituttamaan. Huomautettakoon ensin, merkitys on symbolinen, mutta silti nyt tämän mustanmiehen kuolema periaatteessa vaikuttaa minunkin tekemisiini, Ajattelin mennä pelaamaan erästä peliä havaitakseni, että "serverimme ovat klo 21-23 suljettuina George Floydin muistoksi." Aha, helvetin kiva homma. Jos tämmöisen pakollisen naamaan hieromisen on tarkoitus herättää sympatiaa, niin on kyllä täysin päinvastainen vaikutus.
En todellakaan pidä siitä, että valinnanvapauteeni puututaan ja yritetään pakottaa välittämään.
Viittaan vastedes naisen vituttimeen pillinginä.On olemassa Indonesialainen taiteilija nimeltä Edo Pillu.
Hepun oikia nimi ilmeisesti on Edward Pilling
Ja www-osoite:
![]()
EDO PILLU ( Born 1969 - INDONESIAN artist ) VISUALARTACTIVITY
this blog is about documentation of Paintings , Objekts , etcedwardpilliang.wordpress.com
Odottelen tuloksia. Saat toimia koekaniinia, miten tuo toimii. "Hei muija, oisko jotain pillingin väläyttämistä 'silmänisku' "Viittaan vastedes naisen vituttimeen pillinginä.
Voin kertoa jo nyt että kaikesta sattuneesta huolimatta haluaisin yhä upottaa naamani Katrin kulmunien väliin ja vuoron perään luputtaa sen pillingiä ja bepantheenia.Odottelen tuloksia. Saat toimia koekaniinia, miten tuo toimii. "Hei muija, oisko jotain pillingin väläyttämistä 'silmänisku' "
Voin myöskin sanoa, etten kieltäydy tilaisuudesta mikäli mahdollisuus tulee (edes unissa), puhuttakoon asioista millä nimillä silloin.Voin kertoa jo nyt että kaikesta sattuneesta huolimatta haluaisin yhä upottaa naamani Katrin kulmunien väliin ja vuoron perään luputtaa sen pillingiä ja bepantheenia.
Kuten sanoin, symbolinen merkitys, mutta en pidä siitä, että minua ohjataan "hiljentymään" tämän kuolleen mustanmiehen muistolle. Minä en ole aikonut muuttaa mitään elämässäni tämän tapauksen johdosta, joten odotan kunnioitusta valinnanvapaudelleni. Ne ketkä menevät kadulle pitämään mökää tapauksen johdosta, kiva heille, ei ole minun asiani. Tottakai aina voi kysyä, että "haluatko osoittaa tukesi?", mutta pakottaa ei saa. Laitettaispa televisiosta kaikki kanavat kiinni vaikka kahdeksi tunniksi niin älämölö olisi jo aikamoinen.En meinaa päästä tästä yli:
#RIP #GAMERLIFEMATTERS #MITÄVITTUAMÄNYTTEENKUNENVOIKAHTEENTUNTIINPELATA
Perkele että on komia peenisrengas. Jos lykkii oikeen vimmalla ja pohjaan asti ni saattaa vaan jäädä timankista ikävä jälki navan alle.On kyllä komea... sormus.
On kyllä komea... sormus.
On kyllä komea... sormus.
Minä taas olen pitänyt kaikki nämä vuodet afrikkalaista rannekorua ranteessa.Kaikki nämä vuodet pitänyt tyhmänä sormusta sormessa...
Minä taas olen pitänyt kaikki nämä vuodet afrikkalaista rannekorua ranteessa.