Tsekattu! Asuimme Pajamäessä vuosituhannen ensimmäiset vuodet.ja Pajamäen aurinkokuntamalli
Ei romuista varmaan kukaan, mutta toimivasta Corollasta maksetaan kyllä. Hyväkuntoisista maksetaan todella hyvin.Kuka hullu maksaa ysärin romuista katha tonnia...
Mä pääsisin mun synnyinkotia katsomaan, tosin noi tunnin opastetut kierrokset maksaa 22 euroa. Alvar Aallon ateljee.Ehkä ketjun aiheeseen sitten se, että vallan naurattaa seuraava päähänpinttymä. Olisin valmis vaikka maksamaan siitä, että pääsisin katsomaan vanhoja asuntoja & työpaikkoja - miltä ne näyttävät nyt? Minusta se olisi aivan ällistyttävän mielenkiintoista.
Noh. Seuraavina listalla joskus mm. Pitäjänmäen vesiputous ja Pajamäen aurinkokuntamalli ja monta muuta.
No olisi tuo GT Corolla piristävä ilmestys liikenteessä, jos vastaan tulisi. Hyundai Ioniq 5 on ilo silmälle nykyisistä autoista, joita vastaan tulee. Volkkarin ID:t on esim aivan kamalia laitoksia.Kuka hullu maksaa ysärin romuista katha tonnia...
En nyt tiedä. En ole tänään käynyt kertaakaan.Nauran sille, että käyttäjä @Wizzö taitaa olla todella koukussa Instagramiin
Tampereen kaupungin alla toimiva ympäristöterveydenhuollon jaosto aikoo asettaa yhteensä peräti 25 000 euron uhkasakon Kalevan Prismassa toimivalle aasialaisravintola Golden Unicornille, ellei se maaliskuun loppuun mennessä korjaa elintarviketurvallisuudessaan havaittuja puutteita.
..
”Esimerkiksi allergeenien ilmoittamisessa todetut puutteet voivat olla terveysvaaraa aiheuttavia eli vakavia", Tampereen kaupungin elintarviketarkastaja Tuija-Leena Sahlstedt kertoo.
..
Ravintoloitsija Danni Man mukaan ravintolan työntekijä oli vastannut elintarviketarkastajalle väärin ruuan sisältöä ja allergeeneja koskevaan kysymykseen. ”Kysymyksiin vastannut henkilö oli vain iltavuoron siivooja. Emme ole kouluttaneet häntä allergeeneista, koska hän ei ole tarjoilija eikä kokki.”
Olen nyt vähän ajan sisään nähnyt kaksi jalankulkijaa, jotka eivät kävellessään heiluta käsiä ollenkaan. Onhan se koomisen näköistä kun kädet vain roikkuvat jäykkinä mukana.
Onko tämä joku uusi muoti-ilmiö, josta tällaisella setämiehellä ei ole mitään tietoa?
Miten se Kaido Kuukap sen ilmaisikaan: heiluttakkee kässii!
Mulle tuli heti Monty Python mieleen tästä viestistä.
Nuoremmalle polvelle saattaa tulla mieleen nyös Seinfeld.
Jorma on näköjään sammunut seiväs eräässä ruumiinaukossaan.Onko muuten Jorma miten seipäässä?
Jorma on ku seipään nielly..?Jorma on näköjään sammunut seiväs eräässä ruumiinaukossaan.
Eli melko seipäässä.
Valitettavasti todellisuus on K-18 -kamaa.Jorma on ku seipään nielly..?
Piti itsekkin pari kertaa etsiä, että mihin nyt pitäisi katsoa :)