Mille naurat juuri nyt?

  • 13 193 173
  • 50 351

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
En meinaa päästä tästä yli:

#RIP #GAMERLIFEMATTERS #MITÄVITTUAMÄNYTTEENKUNENVOIKAHTEENTUNTIINPELATA
Kuten sanoin, symbolinen merkitys, mutta en pidä siitä, että minua ohjataan "hiljentymään" tämän kuolleen mustanmiehen muistolle. Minä en ole aikonut muuttaa mitään elämässäni tämän tapauksen johdosta, joten odotan kunnioitusta valinnanvapaudelleni. Ne ketkä menevät kadulle pitämään mökää tapauksen johdosta, kiva heille, ei ole minun asiani. Tottakai aina voi kysyä, että "haluatko osoittaa tukesi?", mutta pakottaa ei saa. Laitettaispa televisiosta kaikki kanavat kiinni vaikka kahdeksi tunniksi niin älämölö olisi jo aikamoinen.

Kyse on periaatteesta.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
On kyllä komea... sormus.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200606-123006~2.png
    Screenshot_20200606-123006~2.png
    399,2 KB · kertaa luettu: 449

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kaikki nämä vuodet pitänyt tyhmänä sormusta sormessa...
Minä taas olen pitänyt kaikki nämä vuodet afrikkalaista rannekorua ranteessa.

Ostin tämän käytettynä Ebaysta, Jameelah oli vielä nostanut hintaa koruun kuuluvan alkuperäisen aromin vuoksi, mutta kuvittelin sen olevan vain traditionaalista zimbebwelaista huumoria...
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä taas olen pitänyt kaikki nämä vuodet afrikkalaista rannekorua ranteessa.

Mulla kesti yli seitsemän vuotta Koh Samuilla, vähän hintahtavalta buddhamunkilta saatu, oliko siinä sitten joku siunaus mukana, saatu naru ranteessa. Mukana oli kolme naista, yksi näistä vaimoni, jotka saivat samanlaisen narun ja siunauksen. Heillä toi naru kesti muutaman viikon. Yks heistä on jo kuollu, mutta vaimolla ja sillä kolmannella menee edelleen hyvin. Olen ateisti, mutta valitsisin buddhalaisuuden, jos joku uskonto pitäis valita.
Toi naru ranteeseen ja siunaus, minkä hinttimunkilta sain, on tuottanut paljon hyviä aikoja ja jonkin verran kyllä huonojakin asioita, niin kuin normaalielämässä yleensä seitsemän vuoden aikana tapahtuu. Mutta kokonaisuudessaan naru ja homopapin siunaus toi mulle ateistille ja kaiken höpöhöpön uskonnon kyseenalaistavalle hyvän mielen aina kun narua ranteessa muistin katsoa.
En oo taikauskoinen, mutta vähän tuli surku, kun se vuona 2013 saatu naru viimeinkin katkes pari viikkoa sitten ja sen tosta olkkarin lattialta löysin.. Toistaseks en oo vielä jääny auton alle tmv. Naurattaa tää oma uskoni johinkin huuhaahan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nousuhumala on siinä vaiheessa, että esiteinihuumorikin naurattaa.
Olen viime aikoina pelaillut Geoguessr-nimistä peliä netissä.
Siellä minulle selvisi, että Kanadassa on Sexsmith-niminen kaupunki.

Olisi hienoa asua siellä.
Onhan se vähän eri asia ilmoittaa olevansa Matti Möttölä, Rauma tai Matt Mottola, Sexsmith.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla kesti yli seitsemän vuotta Koh Samuilla, vähän hintahtavalta buddhamunkilta saatu, oliko siinä sitten joku siunaus mukana, saatu naru ranteessa. Mukana oli kolme naista, yksi näistä vaimoni, jotka saivat samanlaisen narun ja siunauksen. Heillä toi naru kesti muutaman viikon. Yks heistä on jo kuollu, mutta vaimolla ja sillä kolmannella menee edelleen hyvin. Olen ateisti, mutta valitsisin buddhalaisuuden, jos joku uskonto pitäis valita.
Toi naru ranteeseen ja siunaus, minkä hinttimunkilta sain, on tuottanut paljon hyviä aikoja ja jonkin verran kyllä huonojakin asioita, niin kuin normaalielämässä yleensä seitsemän vuoden aikana tapahtuu. Mutta kokonaisuudessaan naru ja homopapin siunaus toi mulle ateistille ja kaiken höpöhöpön uskonnon kyseenalaistavalle hyvän mielen aina kun narua ranteessa muistin katsoa.
En oo taikauskoinen, mutta vähän tuli surku, kun se vuona 2013 saatu naru viimeinkin katkes pari viikkoa sitten ja sen tosta olkkarin lattialta löysin.. Toistaseks en oo vielä jääny auton alle tmv. Naurattaa tää oma uskoni johinkin huuhaahan.

Mua iski munkki Bhutanissa puisella kullilla päähän ja siunasi hedelmällisyyttä. Noh, kerran petti exän kanssa kumi ja poikahan sieltä tuli.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on kyllä komeaa arkkitehtuuria...
 

Liitteet

  • Screenshot_20200606-123216~3.png
    Screenshot_20200606-123216~3.png
    622,6 KB · kertaa luettu: 434
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaverilla on kultainen kosketus. Olisinpa yhtä supertuuletin, kyllä alkaisi mikkeliläiset dominoimaan palloilua enemmän kuin mitä Trump haluaa kansalaisia poliisin toimesta dominoitavan, eli ns. aivan vitusti.
Mahmoud, pliis! Rupeathan fanittaan Tapparaa!?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naurattaa pikkusen nämä "kansan äänet". AINA kun joku toimittaja jalkautuu kansan syvien rivien pariin mikkinsä kanssa ja kyselee mielipiteitä kansanedustajista, hallituksesta ja eduskunnasta, niin AINA kaikki on täyttä paskaa ja perseestä. Kaikki sais saatana hirttää ilman oikeudenkäyntiä. Joka vitun ikinen on aina samaa mieltä. Kyllä me suomalaiset ollaan paskoja äänestämään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aake Kallialan mökkilaituri hymyilyttää vielä vuosienkin jälkeen.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala mokkilaituri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös