Et hyväksy ala-arvoisia viestejä, mutta juuri haukuit minua räkänokaksi? Et sinäkään kovin fiksulta vaikuta.
Minusta räkänokka ei ole ala-arvoinen ilmaisu. Lopetan tämän nyt, sillä tämä ei naurata.
Et hyväksy ala-arvoisia viestejä, mutta juuri haukuit minua räkänokaksi? Et sinäkään kovin fiksulta vaikuta.
Vaikka asia ei minulle kuulu kuten Pätkä totesi vanhoissa suomi-filmeissä niin autovertauksia sivistyneesti käyttääkseni ihmisellä alakerran vaihdekepin ja sen takana olevan putkiston ynnä tankin pidättelykyky on huomattavasti tärkeämpi kuin yläkerran kuulalaakerin leipäläven pidättelykyky, sillä jos vain yläkerta pettää tule vain mölysaastetta mutta jos ylä-ja alakerran tiivisteet romahtavat, tulee hommasta tunteita ja tuoksuja : XOletan tämän johtuvan siitä, että ymmärsit provosoineesi.
En hyväksy sinulle kohdistettuja ala-arvoisia viestejä, mutta elämä on opettanut minulle, että kaikki ihmiset eivät pysty pidättämään tunteitaan ja fiksu on se, joka osaa pitää oikeassa paikassa suunsa kiinni.
@Kai Nu Laine sai kyllä perin vahvoihin liekkeihin Lukko-osaston, mikä ei välttämättä ole kovin haastava homma, mutta viihdynnän kannalta perin hyvä asia.
Nauran sille, että Turussa tuli vuoden korkein yleisömäärä liiton/liigan alaisissa sarjoissa, mutta se ei tullut SM-liigapelissä.Asiasta kukkaruukkuun. Ei varsinaisesti naurata, mutta ihan hymyn saa huulille tuo TPS:n junnujen mestaruus. Oli ilo olla seuraamassa voitonjuhlia läheltä. Oikeastaan ilo tarttui sen verran paljon, että saatoin ehkä vähän nauraakin.
Mitä ihmettä siellä tehtiin, että paikalle saatiin yli 10 000 katsojaa? Vai ovatko turkulaiset vain menestyshullua kansaa?
Naureskelen kevyesti MTV3:n höpöhöpö-vaalikeskustelun "neuvoa-antavalle" versiolle. Hupaisa video! (Linkki ohjaa Youtubeen.)
Ihmettelen miten rankat harjoitusohjelmat IFKlla on, kun ykkössentterikin on saatu noin timmiin kuntoon.
Noista poskista olisi Jutikin kateellinen.
Linkissä IFK #46
Olet täysin oikeassa, kaksi tuntia jälki-istuntoa Radiopäälle.Et hyväksy ala-arvoisia viestejä, mutta juuri haukuit minua räkänokaksi? Et sinäkään kovin fiksulta vaikuta.
Hoh, Lukko-fanit, jotka viime kaudella toivoivat että Huhtala ajeltaisiin paskaksi joka pelissä ja nauroivat ja hekumoivat tämän loukkaantumisella, itkevät kuusitoistavuotiaan teinarin yhden, maltillisen, kommentin perään.
Ilmeisesti jos on eri mieltä jostain asiasta tai ylipäätänsä kertoo oman mielipiteen jostain asiasta, sitä ei saa sanoa ääneen. Ja jos haukkuu toista palstalaista kusipääksi ja paskaksi, siinä ei ole mitään väärää. Täällä nyt luullaan, että olisin toivonut Lukon pelaajalle loukkaantumista. Näin ei ollut eikä ole. Kun Tammelaa taklattiin aiemmin pelissä, alkoi hallissa vihellyskonsertti. Onko se sitten oikein?
Selkeä flame han tuo oli. Tahallinen tai ei niin joka tapauksessa todella typerä. Sivistyneeksi ihmiseksi sinulla kuten myös monella muulla on yllättävän hatara käsitys sananvapaudesta. Yhdenkään ihmisen sananvapaus ei rajoitu sillä, voiko tälle tai jollekin muulle foorumille suoltaa paskaa tai ihan asiaa. Jokainen keskustelufoorumi voi rajoittaa ja ohjata keskustelua täysin mielensä mukaan ja sananvapaus ei siinä rajoitu laisinkaan.Tyylitön viesti Kai Nu Laiselta, mutta mistä häntä pitäisi rangaista? Itsensä häpäisystä vai? Jos tuosta viestistä tulee pelikieltoa, puhutaan sananvapaudesta, eikö ne hölmötkin viestit pitänyt sallia?
Selkeä flame han tuo oli. Tahallinen tai ei niin joka tapauksessa todella typerä. Sivistyneeksi ihmiseksi sinulla kuten myös monella muulla on yllättävän hatara käsitys sananvapaudesta. Yhdenkään ihmisen sananvapaus ei rajoitu sillä, voiko tälle tai jollekin muulle foorumille suoltaa paskaa tai ihan asiaa. Jokainen keskustelufoorumi voi rajoittaa ja ohjata keskustelua täysin mielensä mukaan ja sananvapaus ei siinä rajoitu laisinkaan.