10. Oppilailla tulee olla oikeus tietää, että Encyclopaedia Britannica vuodelta 1768-1771 opettaa tähtitiede-osiossa, että maailma on luotu noin 6000 vuotta sitten.http://www.kristillinenvaalikone.fi/
Joo.. Kristillisten oma vaalikone. Tuolla ei siis vielä ole vastauksia, mutta kysymykset näkee jo. Ne aiheuttivat ainakin täällä päässä ääneen hymyilemistä.
Jäsenen @Kai Nu Laine saama kakku. 1kk kermakinuskia järsittäväksi.
Muistan kyllä kuinka otteluseurannassa hieman ärsytti tuon "vihollisseuran" kannattajan möläytykset, mutta aika raju ottelurangaistus kerrasta. Käsittääkseni ei oo samaan rikkeeseen ennemmin syyllistynyt?
Oisivat nyt säälistä antaneet vaan pari viikkoa. Ei kato Savossa kovin kauaa mene että pääsevät kesälomille...Hyvä! Kai Nu Laine poissa!
Oisivat nyt säälistä antaneet vaan pari viikkoa. Ei kato Savossa kovin kauaa mene että pääsevät kesälomille...
Nooh, eiköhän poika jossainvaiheessa opi mitä tarkoitetaan vastustajan kunniottamisella..Päätti vielä kuitenkin yllättäen jatkaa showtaan viime pelissäkin. Liekö se sitten tuonut lisäkakkua.
Muistan kyllä kuinka otteluseurannassa hieman ärsytti tuon "vihollisseuran" kannattajan möläytykset, mutta aika raju ottelurangaistus kerrasta. Käsittääkseni ei oo samaan rikkeeseen ennemmin syyllistynyt?
Olisi saattanutkin päästä kuin koira veräjästä, jos olisi jäänyt siihen yhteen kertaan. Mutta ensimmäisen viestin pienoisen paskamyrskyn jälkeen, seuraavassa pelissä heitetty vastaava kommentti nyt on ihan puhdasta trollausta (tai flametusta, ihan miten vaan).Omasta mielestäni kakku tuli todella löyhin perustein sillä otteluseurantaketjussa on lauottu paljon pahempaankin ilman rangaistusta. Mutta kuten on jo todettu, toiset ovat täälläkin tasa-arvoisempia kuin toiset. Ei tämä silti naurata, moderaattoreiden herkkänahkaisuus sensijaan kyllä.
Hyvä! Kai Nu Laine poissa!
Olisi saattanutkin päästä kuin koira veräjästä, jos olisi jäänyt siihen yhteen kertaan.
...Jos mun jääkaapissa ei ole maitotölkkiä, niin ei kai mitään maitotölkkiä olekaan. Ei saatana.
Ei tietenkään. Tälle teoreemallehan löytyy loputtomasti sovelluksia. Nyt on löydetty todellinen filosofian kulmakivi.Lähes aukottoman "Maitopurkkiteoreeman" soveltamista:
Jos olen kännissä hönöillyt ja selitellyt typeryyksiä, enkä muista sitä seuraavana päivänä, niin asiaa ei ole edes tapahtunut, eihän?
Naurattaa oma elämäntilanteeni eli mulla ei ole mitään hajua mistä tässä Kai Nu Laine-portissa on kyse!
Laittoi seuraavan matsin otteluseurantaan jotakuinkin samat sanat Teemu Nurmesta. Kovin oli mukahauska heitto, mutta selkeä provotarkoitus. Se ekahan oli vain tyylittömyyttä ja huonoa asennetta. Veikkaan että pelikielto tuli nimenomaan tuosta toisesta heitosta.Edit: Ilmeisesti pysynyt linjassaan myös seuraavassa ottelussa, tästä minulla ei tietoa.
Khyl. Vähän kyllä vaikutti siltä että tämän sitten kirjoitti tahallaan, jerrykanisteri kainalossaan.Edit: Ilmeisesti pysynyt linjassaan myös seuraavassa ottelussa, tästä minulla ei tietoa.
Selailin tuossa Blues-JYP - pelin kuvakoostetta ja lievän naurunremakan aiheutti jonkun Jyväskyläläiskannattajan/kannattajaporukan pahvinen Kari Tyni katsomoreksiviittana
Älä unohda sitä että näitä "Ultras Tynejä" oli kaksi.Ihan kuin olisi saanut vähän osumaa. Tuskin kuitenkaan on törmännyt Hippoksen käytävillä tähän yhteen palstan ex-sankariin, sillä hänen angstinsa määrällä olisi varmaan pahvi-Kari pelkkää silppua.