girlzilla kirjoitti:Tiedän mitä renttumiehet ovat ja minulla ei sellaista ole. Miten voinkin kirjoittaa niin huonosti, että ihmiset saa tuollaisen kuvan?
Niin, itse ainakin käsitän ensivaiheessa mainitsemasi seuraavat termit ja sanonnat
("keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse", "Tuo mies ryyppää erittäin paljon", "ottaa välillä mukaansa ryyppäämään" ja "Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä")
siten, että kyseessä on nimenomaan juuri perinteinen itsekeskeinen arska, jolle on vain sattunut hieman muista johtuvaa huonoa tuuria elämässään ja sitä kautta viettää aikaansa lähiöbaarissa.
Toisaalta, kun asiaa tarkemmin miettii, niin kyllä itsellenikin häppä maistuu, otan emännän pääsääntöisesti mukaan rientoihin, en ala voitelemaan kenenkään leipiä ilman erityisen painavia syitä, enkä muutenkaan ole kovin akkamainen. Enkä kyllä toisaalta notku missään lähiöräkälöissäkään tilittämässä.
Lopputulentona voidaankin siis sanoa, että em. asiat on näemmä hyvin helppo ymmärtää mitenpäin vain.
Täältä tähän