Miesasiat

  • 261 691
  • 1 149

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Rinoa kirjoitti:
Hah. Eipä olis pitäny tuotakaan ajatella ääneen.. Menihän siinä jokunen tunti siitä kun viimeksi nähtii ennenkun se pommi läjähti takaraivoon..

Älä helvetti? Ilmeisesti tuli yllätyksenä.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jupster kirjoitti:
Ilmeisesti tuli yllätyksenä.
Melkoisena pakko sanoa .. Mikä tekee siitä ehkä vielä entistä vaikeamman .
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinoa kirjoitti:
Melkoisena pakko sanoa .. Mikä tekee siitä ehkä vielä entistä vaikeamman .
Ilmeisesti toinen nainen?

Ikävää, mutta näitä sattuu. Pitää vaan tottua.

Miehet ja naiset, perseestä kaikki.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Ilmeisesti toinen nainen?

Ikävää, mutta näitä sattuu. Pitää vaan tottua.
Ei ollut toinen nainen. Suhteet voivat loppua ilman kolmattakin osapuolta. Ja se voi silti tuntua aivan yhtä pahalta. Itseasiassa luulen, että olisi helpompaa, jos olisi joku jota syyttää, inhota ja halveksia..
Ja jotenkin tuosta kommentista"ikävää, mutta näitä sattuu. Pitää vaan tottua" paistaa läpi se kyynisyys johon en itse haluaisi ikinä joutua. Ei, siihen ei pidä tottua. Joojoo, elämä on pashaa välillä ja välillä se lyö niin lujaa vastapalloon ettet edes ehdi sitä tajuamaan, mutta jos viettää elämänsä miettien sitä että kaikki ihmiset ovat pahoja ja paskoja, saa todennäköisesti sitä myös ainoastaan itselleen..

Vaikka nyt tuntuu sanoinkuvailemattoman pahalta, tiedän että joku päivä on aurinkoisempi ja tulen muistamaan hänet hyvällä. Toista ihmistä ei voi pakottaa rakastamaan toista. Ja miksi olisin vihainen tai katkera hänelle siitä että hän elää niinkuin minä opetan; on ennen kaikkea rehellinen itselleen? ; )
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rinoa kirjoitti:
Vaikka nyt tuntuu sanoinkuvailemattoman pahalta, tiedän että joku päivä on aurinkoisempi ja tulen muistamaan hänet hyvällä.
Tiedän miten pahalta voi tuntua, mutta kun pidät tuosta ajatuksesta kiinni, niin pärjäät aina. Ainakin sen olen itse oppinut, että vaikka joskus tulee paskaa kunnolla niskaan, niin aina tulee parempia aikoja ja lopulta löytää jotain parempaa, mitä aiemmin ei olisi kuvitellutkaan. Kukaan nainen/mies ei voi olla niin hyvä, etteikä joku toinen olisi monessa asiassa parempi. Jokaisella on omat hyvät puolensa, pitää vain opetella löytämään ne, eikä ajatella huonoja puolia. Sillä niitäkin meissä jokaisessa on.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinoa kirjoitti:
Ja jotenkin tuosta kommentista"ikävää, mutta näitä sattuu. Pitää vaan tottua" paistaa läpi se kyynisyys johon en itse haluaisi ikinä joutua. Ei, siihen ei pidä tottua.
No, pahoittelen, ei ollut ihan tarkoitus esittää asiaa noin-kaan. Voisihan sitä joskus hieman oikolukea ja ennen kaikkea miettiä asioita, ennen kuin painaa sitä lähetä -nappia...

Lisäksi olettamukseni menivät muutenkin ihan väärin tapauksessasi. Sen siitä saa, kun on ovelasti lukevinaan asioita rivien välistä, joskus osuu kuokka suoraan kiveen. On vaan niin tyypillistä, että joku muu osapuoli osallistuu näihin rikkoihin elämässä. Nyt ei ollut niin. Harmillista joka tapauksessa sinulle tämä tapahtuma ja tosiaankin... pahoitteluni, kaikilta osin.

Tuntuu rikkinäiseltä nyt, mutta kyllä se siitä ajastaan. Uskon näin. Jopa minunkaltaiseni dramatiikan kuningas selvisi lopulta suuresta pettymyksestä. Ehkä olet siinä oikeassa, että pieni annos kyynisyyttä on tarttunut täällä liiviin, mutta se on vain siltä varalta, ettei jatkuvasti haaveile ja leijaile ja toivo mitä tahansa ja pety heti samantien.

Joka tapauksessa jakselemisia sinnepäin!
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä tuntuu että nämä miesasiat ovat yhtä epämääräistä sekameteli-soppaa:S
Näyttää pahasti siltä, että elämääni olisi lähes vahingossa pudonnut ihminen joka jostain minulle täysin käsittämättömästä syystä tykkää minusta tämmöisenä mörököllinä. Eikä siinä mitään, mutta kun pointti on se että välitän hänestä melkoisen paljon ja jokainen päivä kun emme syystä tai toisesta voi nähdä ovat vaikeampia kuin olisin kuvitellut.. Ja kaikki tämä vain yhden viattoman viestin vuoksi.

Sitä tulee vain mietittyä tässä vaiheessa, että joutuuko sitä ihminen todella käymään läpi kaikki ne vaikeat ja omituiset viritelmät vain siksi että osaisi arvostaa sitten sitä hyvää ja rakastavaa persoonaa kun sellainen kävelee elämääsi? Voiko asiat todella olla näin helppoja "sen oikean ihmisen" kanssa? En todella vielä tiedä onko hän minulle SE, mutta hänen kanssaan on aivan uskomattoman hyvä ja helppo olla. Jo kipeistäkin asioista puhuminen on kevyttä eikä tule toisen kanssa tunnetta että pitäisi olla mitään mitä ei ole.

Itse olen vain äärettömän kaikki-heti-mulle-nyt-tyyppi ja sitä yrittää vain kovasti muistutella itselleen, ettei tässä valmiissa maailmassa ole mihinkään kiire, ja jos tämäkin on kestääkseen se kestää myös esim ensi kevääseen ja syksyyn ja kaikkiin tuleviin kesiin. Kun vain saisi itsensä ymmärtämään vielä sen...

Noh, toistaiseksi kaikki hyvin ja onneksi ei huomista pidemmälle tarvitse odottaa jotta pääsee toisen vieree. Hiihaalle tosin, mutta ei se paikka vaan se laatu ; )
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tjaaha.. Sillä miehellä ei voi olla tarpeeksi vahvaa lääkitystä.. EIlinen ilta oli peleineen enemmän kuin onnistunut, mutta tänään tukka oli todella pahasti jumissa, eiliset meikit naamalla ja yksi viime aikojen pahimmista krapuloista iskemässä täydellä teholla päälle. Ja herra väittää täysin vakavalla naamalla minun olevan kaunis myös sillä hetkellä.
Siis hetkinen? Onko niitä lääkkeitä liian vähän vai mistä tämä?
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh.. En noista kesäkolleista tiedä, mutta sitkeästi tuo yksi tuossa on näköjään matkassa koittanut roikkua ; )
Mitään valoja ei vannota kyllä vuosiin ja muutenkin profiili matalalla, mutta kahtellaan kahtellaan. Jotenkin kun tähän hätään en sitä pariutumis-viettiä ole saanut esiin kaivettua kun työkuviot ja pojat vievät energiaa.

Kuinkas girlzillalla itsellään näinä päivinä? ; )
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
girlzilla kirjoitti:
Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.
Pitää se jokaisen naisen elämään kuulua väh. yksi renttukin jossain vaiheessa.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
girlzilla kirjoitti:
Edellinen toi aamiaista sänkyyn ja toi ruusuja harva se päivä. Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse. Mutta silti siinä on jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kaipaa niitä ns. pinnallisia huomionosoituksia, kun toisessa on kliseisesti sanottuna sitä jotain. Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
Olen sinulle kateudesta vihreä! Tiedän nimittäin tuon tunteen ja tekisin melkein mitä vain että saisin sen takaisin.. *huoh* Miehen pitää olla mies eikä tossu. Se on vain fakta. Tossuus on hauskaa sen hetken, mutta kun siihen menee hermo niin siihen vain menee hermo. Ja sitte ei ole hauskaa kenelläkään. Jos sillä sinun äijällä on hyviä kavereita, niin vippaa viestillä ;)
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Pitää se jokaisen naisen elämään kuulua väh. yksi renttukin jossain vaiheessa.
Renttuus on Ted kultu aivan eriasia kuin tuossa esitetty.. Mies saa olla Äijä olematta renttu ; )
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
girlzilla kirjoitti:
Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös.

Kyllä sitä nuorena vielä jaksaa, mutta ans olla kun rupiaa kolmekymppisyys kolkuttelemaan. Sanovat, jotta miehen juomislahjakkuus voi alkaa jopa häiritä, ja kohteliaisuuttakin saattaa alkaa kaipailla. Mutta saattapa se äijäkin siitä ajan kolhiessa alkaa vähemmän äijäytyä samaan tahtiin, kuin neito itsekin alkaa vaalimaan pehmeämpiä arvoja. Mutta eihän se ukko mikään lapanen tietenkään saa olla. Onnea matkaan vainen!
 
Ei noissa miesasioissa paljon mainittavaa ole. Taisin toisaalla asiasta avautuakin. Että pitkästä aikaa sitä on herännyt kiinnostus erästä miestä kohtaan. Tietäisi vaan mitä asian eteen voisi tehdä. Joo vinkkejä otetaan vastaan... Jollain tavalla olen kai vanhanaikainen ja odotan aloitetta mieheltä. Voisin sen kenties itsekin tehdä, jos tietäisin että mies on kiinnostunut minusta. Kyseisessä tapauksessa en vaan ole varma. No mitään liikoja en tässä viitsi kuvitella tms. Onhan sekin jo mukavaa kun pitkästä aikaa on jotain fiiliksiä ja kyseisen ihmisen näkeminen piristää päivää kummasti.
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mainittavaa täälläkään. Eräästä paskiaisesta en jaksa nyt edes alkaa avautua, ehkä kerron tapauksen myöhemmin. Muuten on opiskelujen suhteen niin törkeä kiire, että elämään ei mahdu tällä hetkellä mitään muuta. Tänä viikonloppuna lähdetään opiskeluporukan kanssa Helsinkiin "seminaariin", tätä viikonloppua onkin odotettu koko syksy. Toivottavasti löytyisi kiva menomesta ja mukavia (onko sellaisia?) helsinkiläisiä miehiä vaikka tanssilattialle.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Hyvää viritystä miesrintamalla. Sellainen salskea kolmikymppinen herrasmies on tossa pörrännyt viime ajat. Urheilullinen, älykäs ja hauska kaveri - mitä muuta mieheltä voisi toivoakaan. Kattellaan nyt, miten pitkälle tämä tästä jatkuu syksyn pimetessä. Mukavaa on kuitenkin ollut.
 

D - fence

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, kiekkoon osuva pakki, hampaaton kanadalaine
Alamummo kirjoitti:
Urheilullinen, älykäs ja hauska kaveri - mitä muuta mieheltä voisi toivoakaan.

Pitkä siitin, fyrkkaa, seksikkyyttä ja intohimoa nyt ainakin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
girlzilla kirjoitti:
ETuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.

Tuossahan sitä onkin jo laadukkaan suhteen pohja rakennettu. Mies ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. En epäile hetkeäkään etteikö juttunne toimi, jos perusasiat on noin hyvin kunnossa.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No eipä kovin kehuttavasti ole miesasiat täälläkään päin. "Kesäkolli", jonka olisin kyllä halunnut kainalooni talveksikin, jäi sinne Länsi-Suomeen, eikä jatkosta taida olla toivoa siltikään vaikka kesäksi ja jouluksikin olen kotiin päin tulossa. Itse siis nykyään opiskelen toisella puolella Suomea. Ikävä on, mutta ei kai sille mitään voi. Tuli taas annettua liikaa ja rakennettua niitä pilvilinnoja...
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
girlzilla kirjoitti:
Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.
...
Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.

Eh... jeejee. Varmaan kivaa aikansa, mutta niinkuin itsekin epäilit, nuoruuteen todellakin (useimmiten) kuuluu kaikenlainen ääripäiden kokeilu. Onhan se välillä kivaa syödä kylmiä grillimakkaroita suoraan paketista, ja on kivaa ja jännää ja erilaista, mutta veikkaan että aikansa kutakin. Olen myös sitä mieltä että miehen pitää olla mies eikä mikään pitsiä nypläävä pitkätukkainen runohiiri, mutta siinä vaiheessa kun pääsi selviää testosteronihuuruista ja hauskanpidosta, siitä äijästä isolla Ä:llä saattaakin jäädä jäljelle pelkkä Keskenkasvuinen Dorka, jonka kiinnostuksen kohde edelleen on siinä pelkässä ryyppäämisessä ja hauskuudessa. Ensi huuman jälkeen sinulla on vaivoinasi itsekeskeinen kaljatynnyri joka jatkaa touhujaan välittämättä pätkääkään siitä mitä sinä kenties ajattelet. Usein ihmisillä on tapana haluta elämässään ja suhteissaan eteenpäin, mutta nämä kuvailemasi tyypit ovat varsin usein kiinnostuneita maksimoimaan oman hyödyn ja hauskuuden, kun taas naiset ovat usein kiinnostuneita hivuttamaan suhdetta muuhunkin suuntaan kuin hauskanpitoon. Tietenkin, jos se sinulle riittää niin antaa palaa vaan niin paljon kun sielu sietää. Jos tuntuu että haluat joskus jotain muutakin, varaudu siihen että joudut joko a) hakkaamaan päätäsi seinään ja tämä Äijä ei ole siitä millänsäkään tai b) vaihtamaan miestä. Ihmiset harvoin muuttuvat elleivät itse tosiaan sitä halua, ja vielä vaikeampi on muuttaa toista ihmistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
kissankarvalta mielestäni hyvää analyysiä kaiken kaikkiaan. En tietenkään tunne tätä kyseistä esimerkkinä olevaa tapausta, eikä sillä tapaa kiinnostakaan henkilökohtaisesti, mutta usein tuollaisilla miekkosilla on useampi nainen kiikarissa, tai haarukassa jotenkin. Heti kun yksi alkaa kyllästyttää, niin sen voi lempata ja ottaa toisen kierrokseen. Pelimiehiä, ei muuta voi sanoa. Osa muuttuu iän myötä, osa ei.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Huolettomat veikot

girlzilla kirjoitti:
...Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse..
Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.... Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen... ...Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä....

Niin, en malta olla hieman huvittuneena esiintuomatta, että ainakin omien huomioitteni perusteella lähiöräkälöiden kantapöydät ovat pullollaan em. kaltaisia reiskoja ja arskoja.

Sitä en tosin kiistä, etteikö aika kuluisi sutjakkaasti näiden elämään ja muuhunkin melko lavean suurpiirteisesti suhtautuvien jannujen kanssa. Toinen asia sitten on, kuinka vakavasti näiden jannujen kanssa kannattaa mitään suunnitella.

Kukin tosin tavallaan ja vastuullaan.

Täältä tähän
 
girlzilla kirjoitti:
Erinomaisen makoisasti. Puol vuotta täynnä ja tuntuu ensiviikoilta edelleenkin. Nykyinen on täysin vastakohta entisestä. Kuuluukohan nuoruuteen tällainen ääripäiden kokeminen? Edellinen toi aamiaista sänkyyn ja toi ruusuja harva se päivä. Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse. Mutta silti siinä on jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kaipaa niitä ns. pinnallisia huomionosoituksia, kun toisessa on kliseisesti sanottuna sitä jotain. Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
Karalahti?

Pitää varmaan itsekin ruveta rappioalkoholistiksi, jospa sillä tavalla alkaisi löytyä vaimoehdokkaita.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
girlzilla kirjoitti:
Mikä siinä on, että heti kun sanoo että on yhdessä ihanan miehen kanssa joka ei ole tossun alla ja ei lässytä 24/7 niin kyseessä on pleijeri, renttu, hulttio? Kyseessä kun voi olla ihan hyvä mies, mutta sen verran miehekäs että se kenties joitain kilttejä vässyköitä uhkaa..?

Tästä on ollut aika paljon puhe viime kuukausina parhaan kaverini kanssa, joka on siis naispuolinen. Tytön poikaystävä (myös hyvä kaverini) on juuri luokkaa alistuva vässykkä, joka ei tee muuta kuin palvoo naistaan ja maata tämän jalkojen alla.
Kuulen jatkuvasti tilityksiä, kuinka se on kuitenkin aika ihana ja kaikki periaatteessa skulaa, mutta kun suhteesta ei oikein enää saa mitään irti.
Ei ole luovuutta, ei mitään yllättävää. Kaikki rakkauden osoitukset, hellitelynimet ja muut ns. yhteiset jutut ovat tytön keksimiä. Ihan näin esimerkkinä. Enää ei riitä se, että sanoo sä olet ihana, ollaan kahestaan ja katotaan frendejä.
On helppo ymmärtää, että tilanteessa helposti alkaa kaivata jotain muuta.
Itselläni aukesivat silmät, kun kaveri alkoi lässyttämään myös silloin kun minä olin pariskunnan seurassa. Kaikki miehisyyden merkit ropisivat maahan ja niin ällöttävän kuuloista se oli, että teki mieli tehdä tarkastus kivesten olemassa olosta.
Heh, ja jätkän kaverit. Ne ovat vähän unohtuneet. Klassinen esimerkki siis.
Pelottaa vain, että miten kovasti se sitten kolahtaa jos ja kun parille tulee ero.

edit. Onpa muuten paska viesti, mutta antaa olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös