Rinoa kirjoitti:Hah. Eipä olis pitäny tuotakaan ajatella ääneen.. Menihän siinä jokunen tunti siitä kun viimeksi nähtii ennenkun se pommi läjähti takaraivoon..
Älä helvetti? Ilmeisesti tuli yllätyksenä.
Rinoa kirjoitti:Hah. Eipä olis pitäny tuotakaan ajatella ääneen.. Menihän siinä jokunen tunti siitä kun viimeksi nähtii ennenkun se pommi läjähti takaraivoon..
Melkoisena pakko sanoa .. Mikä tekee siitä ehkä vielä entistä vaikeamman .jupster kirjoitti:Ilmeisesti tuli yllätyksenä.
Ilmeisesti toinen nainen?Rinoa kirjoitti:Melkoisena pakko sanoa .. Mikä tekee siitä ehkä vielä entistä vaikeamman .
Ei ollut toinen nainen. Suhteet voivat loppua ilman kolmattakin osapuolta. Ja se voi silti tuntua aivan yhtä pahalta. Itseasiassa luulen, että olisi helpompaa, jos olisi joku jota syyttää, inhota ja halveksia..Ted Raikas kirjoitti:Ilmeisesti toinen nainen?
Ikävää, mutta näitä sattuu. Pitää vaan tottua.
Tiedän miten pahalta voi tuntua, mutta kun pidät tuosta ajatuksesta kiinni, niin pärjäät aina. Ainakin sen olen itse oppinut, että vaikka joskus tulee paskaa kunnolla niskaan, niin aina tulee parempia aikoja ja lopulta löytää jotain parempaa, mitä aiemmin ei olisi kuvitellutkaan. Kukaan nainen/mies ei voi olla niin hyvä, etteikä joku toinen olisi monessa asiassa parempi. Jokaisella on omat hyvät puolensa, pitää vain opetella löytämään ne, eikä ajatella huonoja puolia. Sillä niitäkin meissä jokaisessa on.Rinoa kirjoitti:Vaikka nyt tuntuu sanoinkuvailemattoman pahalta, tiedän että joku päivä on aurinkoisempi ja tulen muistamaan hänet hyvällä.
No, pahoittelen, ei ollut ihan tarkoitus esittää asiaa noin-kaan. Voisihan sitä joskus hieman oikolukea ja ennen kaikkea miettiä asioita, ennen kuin painaa sitä lähetä -nappia...Rinoa kirjoitti:Ja jotenkin tuosta kommentista"ikävää, mutta näitä sattuu. Pitää vaan tottua" paistaa läpi se kyynisyys johon en itse haluaisi ikinä joutua. Ei, siihen ei pidä tottua.
Pitää se jokaisen naisen elämään kuulua väh. yksi renttukin jossain vaiheessa.girlzilla kirjoitti:Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.
Olen sinulle kateudesta vihreä! Tiedän nimittäin tuon tunteen ja tekisin melkein mitä vain että saisin sen takaisin.. *huoh* Miehen pitää olla mies eikä tossu. Se on vain fakta. Tossuus on hauskaa sen hetken, mutta kun siihen menee hermo niin siihen vain menee hermo. Ja sitte ei ole hauskaa kenelläkään. Jos sillä sinun äijällä on hyviä kavereita, niin vippaa viestillä ;)girlzilla kirjoitti:Edellinen toi aamiaista sänkyyn ja toi ruusuja harva se päivä. Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse. Mutta silti siinä on jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kaipaa niitä ns. pinnallisia huomionosoituksia, kun toisessa on kliseisesti sanottuna sitä jotain. Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
Renttuus on Ted kultu aivan eriasia kuin tuossa esitetty.. Mies saa olla Äijä olematta renttu ; )Ted Raikas kirjoitti:Pitää se jokaisen naisen elämään kuulua väh. yksi renttukin jossain vaiheessa.
Kiitämme ; Dgirlzilla kirjoitti:voin laittaa ne paremmuusjärjestykseen ja lähettää sinulle yv:tä ;)
girlzilla kirjoitti:Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös.
Alamummo kirjoitti:Urheilullinen, älykäs ja hauska kaveri - mitä muuta mieheltä voisi toivoakaan.
girlzilla kirjoitti:ETuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.
girlzilla kirjoitti:Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.
...
Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
girlzilla kirjoitti:...Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse..
Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään.... Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen... ...Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä....
Karalahti?girlzilla kirjoitti:Erinomaisen makoisasti. Puol vuotta täynnä ja tuntuu ensiviikoilta edelleenkin. Nykyinen on täysin vastakohta entisestä. Kuuluukohan nuoruuteen tällainen ääripäiden kokeminen? Edellinen toi aamiaista sänkyyn ja toi ruusuja harva se päivä. Nykyinen sanoo että keittiöstä saattaa löytyä näkkileipää ja osaat varmaan voidella itse. Mutta silti siinä on jotain aivan käsittämätöntä. Ei todellakaan kaipaa niitä ns. pinnallisia huomionosoituksia, kun toisessa on kliseisesti sanottuna sitä jotain. Tuo mies ryyppää erittäin paljon, eikä hukuta kohteliaisuuksiin joka päivä. Mutta silti osaa pitää minut erittäin tyytyväisenä ja ottaa välillä mukaansa ryyppäämään. Tärkeintä on kuitenkin se, että ikinä elämäni aikana minulla ei ole ollut niin hauskaa kenenkään kanssa kuin tuon nykyisen. Huumorintajut osuu aivan täysin yksiin ja hiljaisia hetkiä ei tullut edes alkuvaiheessa. Poikaystävä on äijä isolla Ä:llä, mutta puhuu ja pussaa kyllä myös. Olen onnellisempi kuin ikinä aikaisemmin. Ja nyt tiedän että se ei johdu mistään kukista tai lahjoista.
girlzilla kirjoitti:Mikä siinä on, että heti kun sanoo että on yhdessä ihanan miehen kanssa joka ei ole tossun alla ja ei lässytä 24/7 niin kyseessä on pleijeri, renttu, hulttio? Kyseessä kun voi olla ihan hyvä mies, mutta sen verran miehekäs että se kenties joitain kilttejä vässyköitä uhkaa..?