Voihan tätä juttua vielä jatkaakin: käsi joka pippeliäni säännöllisesti koskettaa on kätellyt Richard Bransonia. Olen siis myös älyttömän rikas jos ei google riitä.Ketjun voi sulkea.
Voihan tätä juttua vielä jatkaakin: käsi joka pippeliäni säännöllisesti koskettaa on kätellyt Richard Bransonia. Olen siis myös älyttömän rikas jos ei google riitä.Ketjun voi sulkea.
Oletko itse päässyt kättelemään ketään julkkista?Voihan tätä juttua vielä jatkaakin: käsi joka pippeliäni säännöllisesti koskettaa on kätellyt Richard Bransonia. Olen siis myös älyttömän rikas jos ei google riitä.
Seveä (Ballesteros, golfari jos ei tuttu). Suomalaisia en laske julkkiksiksi kuin vitsillä.Oletko itse päässyt kättelemään ketään julkkista?
Mulla taas on Avril Lavignen bändin kitaristin. Piti pari pikkutyttöä siirtää siitä sivuun että mä sain sen eikä mikään hiton fani. Sinne maahan kun se lensi.No jos esineisiin mennään, niin minulla on Nikki Sixxin plektra. Olen siis vähän Nikki Sixx itsekin.
Toki tuo on tärkein yksittäinen esine, jonka omistan.
Tiesin Andyn isän. Asui samalla paikkakunnalla silloin.Andylla
Olen ollut järkkärinä Nykäsen Matin keikalla ja ennen sitä juteltiin pitkään pukuhuoneessa ennenkuin saatoin hänet lavalle. Olen siis laulaja-strippari-juoppo-mäkikotka melkein itsekin...Olen ollut järkkärinä Cheekin keikalla. Cheekillä oli siihen aikaan lavalla enemmän porukkaa mitä yleisöä. Olen siis Kokoomus-räp-äijä itsekkin.
Olen käynyt kyseisen Raappanan komentopaikalla Ilomantsissa. Olemme siis Gloven kanssa etäistä sukua.Olen melkein sukua kahdelle Mannerheim-ristin ritarille, Paavo Kolille ja jääkärikenraalimajuri Erkki Raappanalle. Molemmat kävivät samaa koulua kuin minä. Minä tosin vuosikymmeniä myöhemmin.
Kaiken lisäksi siskollani on taustarooli Kikka elokuvassa.