lainelaser
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL Leijonat
Tinderissä tuli matchi jonka kaveri on asunut Sami Kapasen ex vaimon naapurissa. KalPaan liittyvät huhut siis jatkossa minulta.
Olen loukkaantunut Johanna Halkoahon kanssa samoissa yleisurheilukisoissa ja myöhemmin samana iltana olimme yhtä aikaa paikkakunnan terveyskeskuksessa tarkistuttamassa vammojamme.
Kukaan ei varmaan tätä tietenkään usko, mutta tiemme erkanivat.Päädyittekö myöhemmin vielä samaan osoitteeseen ;)
Kukaan ei varmaan tätä tietenkään usko, mutta tiemme erkanivat.
Ai niin joo toi Trumpin Stormy Daniels on sama muija, joka kirjoitti mulle kalenteriin to Pete ja nimmari alle. Rakastan rakastan.
I did not have sexual relations with that woman.Ootte siis käytännössä Trumpin kanssa napalankoja. Onnea!
Hyvä kun selvensit tämän asian meille. Kerkesin jo epäillä.I did not have sexual relations with that woman.
Mike olis kyllä niitä, joiden kanssa olis mielenkiintoista jutella, edes hetken aikaa...Michael Monroe on tylsä heittää tuonne bongaa julkkis -ketjuun, mutta herra on myös tervehtinyt tätä timanttista leidiä. Tulee ilmeisesti hyvin juttuun kotipihansa väen kanssa, tai ainakin talonmiehen. Olin hieman stressaantuneen oloinen tuossa tilanteessa, mutta takaisin moikkasin.
No jos uskotaan perhosvaikutukseen, niin puhut ihan totta. Jos et olisi syöttänyt tuota maalia olisi Björnisen elämä voinut olla ihan erilainen. Eli kiitos olympiakullasta!Olin ala-asteella Bjöönisen kanssa samalla luokalla sekä olin syöttäjänä hänen yhteen maaliin koulujen välisessä salibandyturnauksessa eli käytännössä Suomi voitti olympiakultaa minun ansiosta. Kenties juuri tuon maalin jälkeen Hannes päätti että hänestä tulee ammattijääkiekkoilija.
No shaatana, Tommi Läntisen veli asui ennen naapurissa. Vihko auki!
Sen verran voin itse asiassa kuitenkin vihjata, että tämä edesmennyt laulajatähti oli naispuolinen. Olen tyttärensä kanssa lähes päivittäin yhteydessä puhelimitse ja/tai viestitse sekä kyläillytkin tämän luona pariin otteeseen, kertakaikkisen huikea tapaus jonka jutuille saa päivästä toiseen nauraa kuset housussa.Nimiä mainitsematta, erään erittäin menestyksekkään edesmenneen suomalaislaulajan tytär on hyvä ystäväni. Lisäksi (oletettavasti) todella kaukainen sukulaiseni oli elinaikanaan hyvinkin tunnettu ja arvostettu lauluntekijä.
Nuoremmat kirjoittajat eivät varmaan tunne tätä aikansa julkkista, mutta minä olen melkein
sukua hänelle koska hän on kerran sanonut minulle suoraan päin naamaa " haista sinä v***u"
Kyseessä on siis herra joka oli 70-80 luvuilla maamme virallinen liikennevalistaja, koko kansan
virallinen autokoulusetä Enska Itkonen, olin aika monttu auki kun hän ei ollutkaan kiva setä.
Tilanne oli selllainen, että työskentelin nuorena eräässä myymälässä, Enska oli sitä mieltä että
jonotusnumerot eivät koske häntä, ja kun sanoin ettei se käy että hän etuilee, niin sain tällaisen palautteen.
Ohessa näyte niille jotka ei tunne tätä jo vuonna 2010 edesmennyttä herrasmiestä :
Olisi pitänyt pitää hänelle puhuttelu : " Tässä myymälässä on vuoronumerojärjestelmä,Että se siitä kärsivällisyydestä ja vuoronsa odottamisesta. Ei ilmeisesti koskettanut häntä.
Mike olis kyllä niitä, joiden kanssa olis mielenkiintoista jutella, edes hetken aikaa...