Melkein sukua julkkikselle

  • 261 359
  • 1 344

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Kaverin Tytär on pelannut NHL-legenda Aki Bergin tyttären kanssa samaan aikaan ringetteä joten olen melkein sukua NHL-legendalle!!
Tervetuloa kerhoon , minäkin olen koska olen kerran rupatellut baarissa Jarkko Ruudun kanssa, ja kerran
osuttiin punttisalilla samaan aikaan saunaan. Ja aiemmin tässä ketjussa taisin mainita että Nicke Bäckström oli
kaverin siskon luokkakaveri.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tuostapa tulikin mieleeni, että olen melkein lähisukua Lionel Messille - meitä on operoinut sama ortopedi...
Tuota melkein lähisukulaisten listaa voisi tässä kontekstissa jatkaa monellakin kuuluisalla urheilijalla
Oman polveni operoi aikanaan kanssa ihan meritoitunut kaveri, jolla on ollut muutamia kuuluisampiakin potilaita.



Edit: Leikkauksen jälkeen piti käydä muistaakseni muutaman kerran Tulikouran luona näyttämässä polven kuntoa Kolmen Sepän lääkäriasemalla. Noh, junalla Kouvostoliitosta Helsinkiin ja Ilkan officeen. Ukko tutkailu omissa maailmoissa papereitaan työpöytänsä takana ja huikkasi vain möreästi, että "käys kyykyssä" heti kun ovesta pääsi sisään.

Vilkaisi nopeasti paperiensa yli, että näemmä kyykkäys onnistui ja tokaisi vain "voi poistua". Tarkastuskäynti oli hoidettu vajaassa minuutissa ja laskua tuli noin 200€ per käynti + matkat, kun vakuutuksen maksimikorvaussumma oli paukkunut jo aikaa sitten. :D
 
Viimeksi muokattu:

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vaimoni serkku on Teemu ja Sirpa Selänteen ystävä. Serkun ex-mies teki puolestaan yhteistyötä Teemun kanssa. Eli voi sanoa, että todellakin olen Teemun hyvä kaveri, lähes bestis. Ja kuuleman mukaan Teemun pinkka on yhä hyvässä kunnossa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Michael Monroe on tylsä heittää tuonne bongaa julkkis -ketjuun, mutta herra on myös tervehtinyt tätä timanttista leidiä. Tulee ilmeisesti hyvin juttuun kotipihansa väen kanssa, tai ainakin talonmiehen. Olin hieman stressaantuneen oloinen tuossa tilanteessa, mutta takaisin moikkasin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Michael Monroe on tylsä heittää tuonne bongaa julkkis -ketjuun, mutta herra on myös tervehtinyt tätä timanttista leidiä. Tulee ilmeisesti hyvin juttuun kotipihansa väen kanssa, tai ainakin talonmiehen. Olin hieman stressaantuneen oloinen tuossa tilanteessa, mutta takaisin moikkasin.
Mike olis kyllä niitä, joiden kanssa olis mielenkiintoista jutella, edes hetken aikaa...
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimiä mainitsematta, erään erittäin menestyksekkään edesmenneen suomalaislaulajan tytär on hyvä ystäväni. Lisäksi (oletettavasti) todella kaukainen sukulaiseni oli elinaikanaan hyvinkin tunnettu ja arvostettu lauluntekijä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Amorphis -ketjussa on jotain juttua, niin kävin muuten samaan aikaan sivarin erään Amorphiksen alkuperäisjäsenen kanssa.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olin ala-asteella Bjöönisen kanssa samalla luokalla sekä olin syöttäjänä hänen yhteen maaliin koulujen välisessä salibandyturnauksessa eli käytännössä Suomi voitti olympiakultaa minun ansiosta. Kenties juuri tuon maalin jälkeen Hannes päätti että hänestä tulee ammattijääkiekkoilija.
 
Olin ala-asteella Bjöönisen kanssa samalla luokalla sekä olin syöttäjänä hänen yhteen maaliin koulujen välisessä salibandyturnauksessa eli käytännössä Suomi voitti olympiakultaa minun ansiosta. Kenties juuri tuon maalin jälkeen Hannes päätti että hänestä tulee ammattijääkiekkoilija.
No jos uskotaan perhosvaikutukseen, niin puhut ihan totta. Jos et olisi syöttänyt tuota maalia olisi Björnisen elämä voinut olla ihan erilainen. Eli kiitos olympiakullasta!
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Suomen supernänny oli ensimmäinen onnittelija, kun perheeseemme odotettiin vauvaa.
Asuimme silloin samassa as.oy:ssä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nimiä mainitsematta, erään erittäin menestyksekkään edesmenneen suomalaislaulajan tytär on hyvä ystäväni. Lisäksi (oletettavasti) todella kaukainen sukulaiseni oli elinaikanaan hyvinkin tunnettu ja arvostettu lauluntekijä.
Sen verran voin itse asiassa kuitenkin vihjata, että tämä edesmennyt laulajatähti oli naispuolinen. Olen tyttärensä kanssa lähes päivittäin yhteydessä puhelimitse ja/tai viestitse sekä kyläillytkin tämän luona pariin otteeseen, kertakaikkisen huikea tapaus jonka jutuille saa päivästä toiseen nauraa kuset housussa.

On se vaan hienoa miten Suomen kokoisessa maassa voi ystävystyä likipitäen kenen tahansa kanssa, taustasta riippumatta :)
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Nuoremmat kirjoittajat eivät varmaan tunne tätä aikansa julkkista, mutta minä olen melkein
sukua hänelle koska hän on kerran sanonut minulle suoraan päin naamaa " haista sinä v***u"
Kyseessä on siis herra joka oli 70-80 luvuilla maamme virallinen liikennevalistaja, koko kansan
virallinen autokoulusetä Enska Itkonen, olin aika monttu auki kun hän ei ollutkaan kiva setä.

Tilanne oli selllainen, että työskentelin nuorena eräässä myymälässä, Enska oli sitä mieltä että
jonotusnumerot eivät koske häntä, ja kun sanoin ettei se käy että hän etuilee, niin sain tällaisen palautteen.

Ohessa näyte niille jotka ei tunne tätä jo vuonna 2010 edesmennyttä herrasmiestä :


 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nuoremmat kirjoittajat eivät varmaan tunne tätä aikansa julkkista, mutta minä olen melkein
sukua hänelle koska hän on kerran sanonut minulle suoraan päin naamaa " haista sinä v***u"
Kyseessä on siis herra joka oli 70-80 luvuilla maamme virallinen liikennevalistaja, koko kansan
virallinen autokoulusetä Enska Itkonen, olin aika monttu auki kun hän ei ollutkaan kiva setä.

Tilanne oli selllainen, että työskentelin nuorena eräässä myymälässä, Enska oli sitä mieltä että
jonotusnumerot eivät koske häntä, ja kun sanoin ettei se käy että hän etuilee, niin sain tällaisen palautteen.

Ohessa näyte niille jotka ei tunne tätä jo vuonna 2010 edesmennyttä herrasmiestä :



Että se siitä kärsivällisyydestä ja vuoronsa odottamisesta. Ei ilmeisesti koskettanut häntä.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Että se siitä kärsivällisyydestä ja vuoronsa odottamisesta. Ei ilmeisesti koskettanut häntä.
Olisi pitänyt pitää hänelle puhuttelu : " Tässä myymälässä on vuoronumerojärjestelmä,
asiakas ottaa numerolapun, ja kun numerotaulussa on lapussa oleva numero, niin on
kyseisen asiakkaan vuoro saada palvelua". Samalla tavalla kun hän selosti että "jokaisessa
Suomalaisessa autossa on oltava kaksi turvavyötä " :) :)

Ei olisi varmaan Enskan huumori riittänyt jos hän jo valmiiksi oli noin pahalla päällä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mike olis kyllä niitä, joiden kanssa olis mielenkiintoista jutella, edes hetken aikaa...

Pakko tähän vielä todeta, että mietin usein samaa. Häntä kun bongaa, tulee kyllä hyvin juttuun kaikkien kanssa. Jotenkin pidän varsin osuvana, että herran asuinrakennuksen katutasolla toimii mielenterveysyhdistys. Moikkaa varmasti hyväntuulisena tuonkin jäsenistölle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös