Onneksi et ole sentään sukua Mikko Grönmanille. Se vasta olisi rasittavaa kuunneltavaa.Sain tietää vähän aikaa sitten olevani periaatteessa "sukua" kaikista maailman jääkiekkoilijoista Tuomas Grönmanille, sillä hänen vaimonsa on jotain kaukaista sukua minulle äitini puolelta.
Toivottavasti en joudu ikinä kuuntelemaan Tuomasta missään sukujuhlassa, häntä kun ei jaksa kuunnella edes tv:n välityksellä.
Taitavaa sukulaisuutta, kun osaa olla sukua vain veljeksistä vähemmän rasittavalle.Onneksi et ole sentään sukua Mikko Grönmanille. Se vasta olisi rasittavaa kuunneltavaa.
Olen kätellyt henkilöä, joka on kätellyt henkilöä, joka on kätellyt Vladimir Putinia, joka on kätellyt Kim Jong-unia. Näin se perhosefekti toimii. Olen periaatteessa hullu diktaattori. Ainakin minussa on jotain samoja ihohiukkasia kuin näissä.
Veikkaan, että itselläni on sama, että olen kätellyt henkilöä ketä taas Juhani Leppä on kätellyt ja lopun tiedättekin.Olen kätellyt henkilöä, joka on kätellyt henkilöä, joka on kätellyt Vladimir Putinia, joka on kätellyt Kim Jong-unia. Näin se perhosefekti toimii. Olen periaatteessa hullu diktaattori. Ainakin minussa on jotain samoja ihohiukkasia kuin näissä.
Mä oon ruokkinut yhden presidentin ja kaks pääministeriä. Yks muu ministeri taas opetti mut penskana pelaamaan futista ja yhden toisen ministerin kanssa oltiin ulkomailla katsomassa futista.Minä olen kätellyt henkilöä, joka on keittänyt Putinille kahvia. Eli onko minullakin verta käsissäni?
Minä olen kätellyt henkilöä, joka on keittänyt Putinille kahvia. Eli onko minullakin verta käsissäni?
Aika monelle julkisuudesta tutulle henkilölle olen menneisyydessäni tehnyt ruokaa. Joten olen lähes superjulkkis itsekin. Parhaiten jäänyt ehkä mieleen, kun Dexter Holland käveli yllättäen imatralaiseen ravintolaan, jossa työskentelin. Välillä eri artisteiden raidereissa oli melko erikoisiakin pyyntöjä. Parhaiten on jäänyt mieleen yhden artistin toive, jossa hänen koiralleen piti tehdä ruoka, ja tämä annos piti olla käärittynä sellofaaniin ja sinisellä nauhalla solmittuna.Mä oon ruokkinut yhden presidentin ja kaks pääministeriä.