Melkein sukua julkkikselle

• 271 010
  • 1 368

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Moukarin lajivalmentaja pelasi mun kanssa samassa joukkueessa salibandyä. Krista Tervon SE on siis oikeastaan puoliksi mun ansiota.

X-Hearted

Jäsen
Olen tosi kaukaista sukua Jari Kurrille äitin puolelta. Siitäkö tämä jääkiekkointohimoni juurtaa. Terveisiä.

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulin tänä aamuna, että Arshad Nadeem on työkaverin kaverin kaveri. On hyvin köyhästä perheestä lähtöisin.

Ak13Ze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, Ässät
Sain tietää vähän aikaa sitten olevani periaatteessa "sukua" kaikista maailman jääkiekkoilijoista Tuomas Grönmanille, sillä hänen vaimonsa on jotain kaukaista sukua minulle äitini puolelta.

Toivottavasti en joudu ikinä kuuntelemaan Tuomasta missään sukujuhlassa, häntä kun ei jaksa kuunnella edes tv:n välityksellä.

Sain tietää vähän aikaa sitten olevani periaatteessa "sukua" kaikista maailman jääkiekkoilijoista Tuomas Grönmanille, sillä hänen vaimonsa on jotain kaukaista sukua minulle äitini puolelta.

Toivottavasti en joudu ikinä kuuntelemaan Tuomasta missään sukujuhlassa, häntä kun ei jaksa kuunnella edes tv:n välityksellä.
Onneksi et ole sentään sukua Mikko Grönmanille. Se vasta olisi rasittavaa kuunneltavaa.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Olen kätellyt henkilöä, joka on kätellyt henkilöä, joka on kätellyt Vladimir Putinia, joka on kätellyt Kim Jong-unia. Näin se perhosefekti toimii. Olen periaatteessa hullu diktaattori. Ainakin minussa on jotain samoja ihohiukkasia kuin näissä.

Minä olen kätellyt henkilöä, joka on keittänyt Putinille kahvia. Eli onko minullakin verta käsissäni?

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen kätellyt henkilöä, joka on kätellyt henkilöä, joka on kätellyt Vladimir Putinia, joka on kätellyt Kim Jong-unia. Näin se perhosefekti toimii. Olen periaatteessa hullu diktaattori. Ainakin minussa on jotain samoja ihohiukkasia kuin näissä.
Veikkaan, että itselläni on sama, että olen kätellyt henkilöä ketä taas Juhani Leppä on kätellyt ja lopun tiedättekin.
Samalla "tein" maailmanennätyksenkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen kätellyt henkilöä, joka on keittänyt Putinille kahvia. Eli onko minullakin verta käsissäni?
Mä oon ruokkinut yhden presidentin ja kaks pääministeriä. Yks muu ministeri taas opetti mut penskana pelaamaan futista ja yhden toisen ministerin kanssa oltiin ulkomailla katsomassa futista.

Mä oon kertonut tän joskus aiemminkin, mutta menkööt uudestaan.

Niin ja mulla ja Amerikan presidentillä on ollut vähän sutinaa saman naisen kanssa. Mulla on vieläkin tallella sen käsin kirjoittama viesti To Pete ja sit vähän jotain rakkaudentunnustuksia. Ja Viron presidentin kanssa olin Kalliossa kapakassa.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
MCT:n eli Pitkäsen Teron broidi oli entinen työkaverini vuosina 2012–2014.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Harmi, ettei käsissäsi ollut silloin poloniumia. Tai siis en tietenkään toivo, että sinä olisit saanut myrkytyksen, enkä kahvinkeittäjällekään, mutta paljolta pahalta olisi selvitty, jos Putin olisi juonut viimeisen kahvikupposensa jo kauan sitten...

Eräs sukulaiseni teki aikoinaan pitkän työuran suurlähetystöissä ja valmisti ruokaa useille korkea-arvoisille diplomaateille sekä jopa parille Suomen presidentillekin. Pitäisikin ehkä joskus kysellä, että oliko jollain vieraalla käytössä koemaistajia tai jotain muita erikoisia turvallisuusvaatimuksia.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mä oon ruokkinut yhden presidentin ja kaks pääministeriä.
Aika monelle julkisuudesta tutulle henkilölle olen menneisyydessäni tehnyt ruokaa. Joten olen lähes superjulkkis itsekin. Parhaiten jäänyt ehkä mieleen, kun Dexter Holland käveli yllättäen imatralaiseen ravintolaan, jossa työskentelin. Välillä eri artisteiden raidereissa oli melko erikoisiakin pyyntöjä. Parhaiten on jäänyt mieleen yhden artistin toive, jossa hänen koiralleen piti tehdä ruoka, ja tämä annos piti olla käärittynä sellofaaniin ja sinisellä nauhalla solmittuna.

Tänään Lappeenrannan satamassa esiintyy Pandora. Ainakin ennen hänen raideristaan löytyi reilusti samppanjaa ja tuoreita mansikoita. Eiköhän tänäänkin.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Entinen TPS-huoltaja Reijo "Reka" Hyökki morjesteli allekirjoittaneelle eräällä olutterassilla (hänen kantapaikkojaan). Hämmentävä kasvomuisti herralla, kun meidät esiteltiin reilusti ennen korona-aikoja. Julkkis tuo mies, koska onhan tämä kiekkopalsta.

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Olen juonut skumppaa Paul Van Dykin pullosta.
Ja samaa vessaa käytettiin myös eli kyllä on trance legendan dna siirtynyt minuun.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Näin muuten itsekin Pandoran livenä 2021 loppuvuodesta ollessani vapaaehtoishommissa salibandyn MM-kotikisoissa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen periaatteessa "tuhonnut" yhden synttärit kuka on suomen mestari jefusta!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy