Melkein sukua julkkikselle

  • 261 372
  • 1 344

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Nyt kun täällä keskustellaan Hanoi Rocksin jäsenistä, niin miten helvetissä mä saatoin unohtaa
tämän asian : Minähän olen melkein sukua Nasty Suicidelle, koska vaimoni on kerran ostanut
koiran hänen veljeltään, joka toimi koirien kasvattajana, en tiedä toimiiko vieläkin.

Andykin on lähes tulkoon sukua, koska olen pari kertaa ollut samassa etelä-Helsinkiläisessä
korttelikapakassa samaan aikaan, joten totta kai me ollaan sukua hänenkin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen pessyt kulkusiani uimahallin suihkussa yhtä aikaa Vesa-Matti Loirin (R.I.P) kanssa. Iso mies oli vielä silloin, hoiti diabeteksen vaurioittamia jalkojaan vesijuoksemalla. Veskuhan oli samaa apinoista polveutuvaa ihmissukua kuin meikäläinen, eli ihan rehellisesti sukua minulle.

EDIT: Emme sanoneet toisillemme sanaakaan, sillä itse olin tuolloin, reilu kymmenkunta vuotta sitten, about 12-vuotias enkä varmastikaan olisi osannut (saati älynnyt) sanoa maestrolle mitään järkevää. Nyökkäsimme kuitenkin ohimennen tervehdykseksi toisillemme.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tällä kelpaa jo elvistellä:

Itse sanoittajamestari-(ex-)levymoguli Ile ”Junnun poika” Vainio on soittanut minulle - väärään numeroon, mutta silti. Olen myös tavannut kyseisen herran kahdesti, oikein mukava mies on kyseessä.

Olen itsekin siis vähintään Vexi Salmi -vainaan tasoinen runoilija.

EDIT: Miten olisinkaan voinut unohtaa - Vexi ja Irwin olivat 60-luvulla ukkini inttikavereita!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tällä kelpaa jo elvistellä:

Itse sanoittajamestari-(ex-)levymoguli Ile ”Junnun poika” Vainio on soittanut minulle - väärään numeroon, mutta silti. Olen myös tavannut kyseisen herran kahdesti, oikein mukava mies on kyseessä.

Olen itsekin siis vähintään Vexi Salmi -vainaan tasoinen runoilija.

EDIT: Miten olisinkaan voinut unohtaa - Vexi ja Irwin olivat 60-luvulla ukkini inttikavereita!
Minulla on Vainion Ilen numero kännykässä ja voidaan sanoa tuntevamme toisemme. :)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Andykin on lähes tulkoon sukua, koska olen pari kertaa ollut samassa etelä-Helsinkiläisessä
korttelikapakassa samaan aikaan, joten totta kai me ollaan sukua hänenkin kanssa.
Andylla sitten näillä kriteereillä todella iso laajennettu suku. Samoilla kriteereillä mekin olemme lähes tulkoon sukua siis keskenämme. Tosin minä olen vienyt tämän sukulaissuhteen Andyyn hiukan pidemmälle ja poistanut hänet erinäisistä juottoloista sekä evännyt hänen pääsynsä sellaiseen muutamaankin otteeseen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Pepe Willberg on silittänyt isäni koiraa (onneksi ei äitini mirriä). Melkein siis itsekin kaipaan Rööperiin.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vähän ketjun otsikon ohi mut Mää oon sukua Keskisen Vesalle. Ei kyllä mitään hajua että mitä mutta Mummo oli kotoisin Töysästä joten Vesa saattaa olla Mutsin pikkuserkku.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ukkini veli oli 60-70-luvuilla Pohjois-Karjalan alueella paikallisesti tunnetun tanssiorkesterin solisti. Lisäksi isoisoisä-vainaani korjaili 60-luvun lopulla Sammy Babitzinin autoa Rääkkylässä. Olen siis lähes Kirkan ja Muskan velipuoli.

Lisäksi ukkini näki 50-luvun puolivälissä Liperin lavalla Olavi Virran keikan - Olan taustabändissä soitti tuolloin Pekka Viilonen, Kikan isä. Näin ollen olen lähes sukua myös sekä suomalaisen tangon kuninkaalle että diskon kuningattarelle.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Lehdissä on usein siteerattu komisario (?) Dennis Pasterstainia. Dennis tuli alokkaana Porin Prikaatiin, kun olin siellä kirjurina. Hyvä vai huono tuttavuus - en osaa sanoa. Mielenkiintoinen kuitenkin!
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Eilen tuli mieleen kun katselin Wilma Murron suoritusta telkkarista, ja luin samalla
tilaston yleisurheilun MM-mitalisteista 30 vuoden ajalta, minähän olen sukua yhdelle
heistä, kun toimin nuorena puhelinliikkeen myyjänä myin kännykän ja liittymän
Valentin Konoselle.

Siinä hommassa tapasin kerran myös Peltosen Villen, joten hänkin
on kaukaista sukua, puhumattakaan Karalahden Jerestä, koska hänen silloisen vaimonsa
isä oli työkaverini kanssa naimisissa, hänetkin tapasin pari kertaa.

Ja aiemminhan kerroin kohtaamisestani aikansa legendan, Itkosen Enskan kanssa,
pääsin myös melkein formulakuskin lähipiiriin, kun Mika Salon isä oli tuttu sen homman
kautta, joten sain aikamoisen kattauksen sen työpaikan aikana
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mutta jos siskosi möikin juhla mokkaa, niin olet juhla mokka siis itsekin.
En tiedä mitä kaffea Hese on kasarilla tai ysärillä myynyt, vois olla kyl olla Juhla mokkaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen pannut erään rocktähden siskoa. Melkein rocktähti siis itsekin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Riippuu rocktähdestä, mutta mahdollista on myös, että hän on pannut sinun siskoa!
Ihan varmasti olisi pannut, jos minulla olisi sisko. Mutta kun on vain veljiä. Voihan toki veljiäkin panna, mutta velipojat ovat aika umpiheteroita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös