Melkein sukua julkkikselle

• 273 954
  • 1 384

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen ymmärtänyt, että saattavat olla aika haluttujakin, muusikot siis. Mun musiikillinen ura loppui ala-asteella siihen huilulla suoritettavaan kokeeseen. Opettaja oli samaa mieltä, että kannattaa lopettaa huipulla.
Ukko Nooa ja Fazerin huilu <3

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt menee pahasti out of topic, mutta miksi tuli yhtäkkii mieleen, että se huilu piti itse ostaa ja sen olisi saanut ostaa sieltä Musiikki-Fazerista?
Koulu antoi mahdollisuuden ostaa omaksi juuri Fazer merkkisen siinä Karikon lenkin vieressä, muistikuva olisi 30 mk!!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koulu antoi mahdollisuuden ostaa omaksi juuri Fazer merkkisen siinä Karikon lenkin vieressä, muistikuva olisi 30 mk!!

Lapsuuden traumoja: nokkahuilukoe ala-asteella. Noviisit yrittivät luistaa siitä niin, että olivat "sattumalta" unohtaneet oman huilunsa kotiin. Me, jotka olimme sitä yrittäneet jo aiemmin, muistimme karvaasti, että se vain pahentaa tilannetta. Opettajalla oli nimittäin jemmassa tätä tarkoitusta varten lainahuiluja, joita kutsui oksetuksen maksimoidakseen räkähuiluiksi. Tarinan mukaan niitä nokkahuiluja ei oltu pesty kertaakaan koulun olemassaolon aikana.

Biisi mikä piti soittaa oli Edelweiss. Ei unohdu koskaan.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Miljardööri Antti Aarnio-Wihuri kytkeytyy jotenkin "sukuun", en vaan muista miten. Hän on ottolapsi jollekkin kaukaiselle sukulaiselle käsittääkseni tjsp. Ei siis verisukulainen kuitenkaan. Perintöä kuitenkin odotellessa..

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Itsehän en osaa soittaa edes punkkia nokkahuilulla. Skippasin ne opettelut jotenkin, niin kuin koko elämän cooperitkin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli muuten mieleen, että olen pelannut Marko Kiprusoffin veljeä vastaan nappulafutista, eli olen melkein sukua Marko Kiprusofille!!

In the heat of the nightin Bubba tervehti meikäläistä ravintolassa. Tai ainakin se näytti ihan siltä ja puhui englantia, ei kovin tarkkoja muistikuvia tuosta illasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy