Ukko Nooa ja Fazerin huilu <3Olen ymmärtänyt, että saattavat olla aika haluttujakin, muusikot siis. Mun musiikillinen ura loppui ala-asteella siihen huilulla suoritettavaan kokeeseen. Opettaja oli samaa mieltä, että kannattaa lopettaa huipulla.
Ukko Nooa ja Fazerin huilu <3Olen ymmärtänyt, että saattavat olla aika haluttujakin, muusikot siis. Mun musiikillinen ura loppui ala-asteella siihen huilulla suoritettavaan kokeeseen. Opettaja oli samaa mieltä, että kannattaa lopettaa huipulla.
Nyt menee pahasti out of topic, mutta miksi tuli yhtäkkii mieleen, että se huilu piti itse ostaa ja sen olisi saanut ostaa sieltä Musiikki-Fazerista?Ukko Nooa ja Fazerin huilu <3
Koulu antoi mahdollisuuden ostaa omaksi juuri Fazer merkkisen siinä Karikon lenkin vieressä, muistikuva olisi 30 mk!!Nyt menee pahasti out of topic, mutta miksi tuli yhtäkkii mieleen, että se huilu piti itse ostaa ja sen olisi saanut ostaa sieltä Musiikki-Fazerista?
Koulu antoi mahdollisuuden ostaa omaksi juuri Fazer merkkisen siinä Karikon lenkin vieressä, muistikuva olisi 30 mk!!
Luola jossa on lepakoita.Mikä on lepakkoluola?
Minä olen pelannut Saku Koivun veljen kanssa lätkää samassa joukkueessa. Ihan tasaväkisesti silloin väännettiin, mutta mulla tuli taitojen puolesta katto vastaan. Hänellä se oli vähän korkeammalla.Tuli muuten mieleen, että olen pelannut Marko Kiprusoffin veljeä vastaan nappulafutista, eli olen melkein sukua Marko Kiprusofille!!
Minä olen pelannut Saku Koivun veljen kanssa lätkää samassa joukkueessa.
Sehän olisikin Aatoksella aikamoinen ura edessä, jos hänen isä muistettaisiin tulevaisuudessa siitä, että on Aatoksen isä.Tästä tuli mieleeni lapsuuteni kaveri, joka muutama vuosi sitten kehui Saku Koivua, KOSKA poikansa pelasi junnuna samassa jengissä Aatos Koivun kanssa.