Nahkasohva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kävin muutama viikko sitten uimahallissa uimassa. Viereiseltä radalta päälleni roiskautti vettä itse Antti Kasvio. Olen siis itsekin lähes uimarilegenda.
Ota minut syliin, Nahkasohva.Mikko Alatalo on sanonut minulle "moi". Itsekin siis melkein hymyilen kuin lapsi.
Wallun kanssa tuli joku vuosi sitten ryypiskeltyä kun hän oli järkännyt keikan bändille jota menin katsomaan. Oli hyvä tyyppi.Wilma Schlizewski tykkäsi kommentistani eräässä face-ryhmässä tuossa alkutalvesta. Wallu Valpio on eräässä toisessa ryhmässä ja uskon että hänkin tykkää julkisustani jahka sen aikanaan teen, koska on kiinnostunut aiheesta. Kyllähän noita julkkiksia riittää meikänki lähipiirissä.
Kilmarnockin jalkapallojoukkueen maskotti Captain Conker (helvetin iso orava) seuraa mua Twitterissä.
Oliko Kipru myös nappulafutiksessa maalivahti?Olen varmaan ennenkin sanonut, mutta olen pelannut Miikka Kiprusoffia vastaan nappulafutista. Kärsämäki - Hepokulta, tuli kai ihan vidusti takkiin :D
Ei ollut, mä pelasin pakkina ja oli kai pari kertaa mua vastassa eli joku laituri tai mitä siinä 7vs7 onkaan.Oliko Kipru myös nappulafutiksessa maalivahti?
Laitahyökkääjä, ellet ollut sitten toppari, eli silloin Kipru olisi ollut keskushyökkääjä.Ei ollut, mä pelasin pakkina ja oli kai pari kertaa mua vastassa eli joku laituri tai mitä siinä 7vs7 onkaan.
Ei mun pituudella mitään toppareita oltu, aina puujalkaisin vasen pakki paitsi ekassa koulujen välisessä pelissä itse Timo Jalo käski mut toppariksi.Laitahyökkääjä, ellet ollut sitten toppari, eli silloin Kipru olisi ollut keskushyökkääjä.
Antonio Banderas lähetti minulle eilen Facebook-kaveripyynnön. En epäile hetkeäkään etteikö ko. näyttelijä olisi kohta minun bestis.
Mä olen ollut Antonio Banderaksen omistamassa ravintolassa, joten olen melkein sukua maailmantähdelle.Antonio Banderas lähetti minulle eilen Facebook-kaveripyynnön. En epäile hetkeäkään etteikö ko. näyttelijä olisi kohta minun bestis.
Antonio Banderas lähetti minulle eilen Facebook-kaveripyynnön. En epäile hetkeäkään etteikö ko. näyttelijä olisi kohta minun bestis.
Olen erittäin kateellinen...Kuinka monta Ressu Redfordia, Tommi Läntistä, Michael Monroeta, Juha Tapiota, jnejnejne. minua seuraakaan Instagramissa. Oletko kateellinen?