Melkein sukua julkkikselle

  • 261 367
  • 1 344

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Meinasin muuten unohtaa, kaverini on vähintään entinen Internetin presidentti ja siitä löytyy evidenssiäkin.
Eli olen tuplapresidentti!!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Paiskittiin duunia tällä viikolla Reinin Antin kanssa. Oikeen sympaattinen ja mukava mies.
Kertoi samalla terveiset Timo Rautiaiselta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Äitini entinen työkaveri on ollut naimisissa Jouko Karjalaisen kanssa. Ja eron jälkeen seurustellut Jari Litmasen isän kanssa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kävin muutama viikko sitten uimahallissa uimassa. Viereiseltä radalta päälleni roiskautti vettä itse Antti Kasvio. Olen siis itsekin lähes uimarilegenda.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Näin vuosi sitten marraskuussa Mika Aaltolan vaimoineen (yksi kpl kuitenkin) Helsingin rautatieasemalla.

Ei kai liene liioittelua ole, että ainakin tulevan (?) presidentin kaveripiiriin kuulun, jos en ihan sukulaiseksi kelpaa
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mikko Alatalo on sanonut minulle "moi". Itsekin siis melkein hymyilen kuin lapsi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Siellä näkyy nyt telkkarissa tyyppi kenen veljeltä hain lähiaikoina hommia. Eli olen itsekin huippu-urheilija!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Rintauintia kun näki, muistui mieleeni eräät tuparit. Olen ollut samoissa tupareissa Jarno Pihlavan kanssa. Kuvio taitaa edelleen mennä niin, että Jarnon vaimon sisko löytyy Face-kavereistani.
 

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Wilma Schlizewski tykkäsi kommentistani eräässä face-ryhmässä tuossa alkutalvesta. Wallu Valpio on eräässä toisessa ryhmässä ja uskon että hänkin tykkää julkisustani jahka sen aikanaan teen, koska on kiinnostunut aiheesta. Kyllähän noita julkkiksia riittää meikänki lähipiirissä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Wilma Schlizewski tykkäsi kommentistani eräässä face-ryhmässä tuossa alkutalvesta. Wallu Valpio on eräässä toisessa ryhmässä ja uskon että hänkin tykkää julkisustani jahka sen aikanaan teen, koska on kiinnostunut aiheesta. Kyllähän noita julkkiksia riittää meikänki lähipiirissä.
Wallun kanssa tuli joku vuosi sitten ryypiskeltyä kun hän oli järkännyt keikan bändille jota menin katsomaan. Oli hyvä tyyppi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kilmarnockin jalkapallojoukkueen maskotti Captain Conker (helvetin iso orava) seuraa mua Twitterissä.

Ei kannata suututtaa. Oravan hampaat ne on sellaiset, että kun menevät kiinni, niin tarvitsee vähintään sorkkaraudan sen suun avaamiseksi.

Toisaalta, vittu luuletsä oikeasti että siellä puvun sisällä on joku orava????

Me tunnistettiin aikoinaan kaverin kanssa kadulla siviilivaatteissaan vastaan kävellyt MyPa-maskotti Mypis. Naama oli tuttu, koska oltiin nähty se raottamassa irtopäätään sen verran että sai juotua olutta MyPa-pubissa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen varmaan ennenkin sanonut, mutta olen pelannut Miikka Kiprusoffia vastaan nappulafutista. Kärsämäki - Hepokulta, tuli kai ihan vidusti takkiin :D
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olen varmaan ennenkin sanonut, mutta olen pelannut Miikka Kiprusoffia vastaan nappulafutista. Kärsämäki - Hepokulta, tuli kai ihan vidusti takkiin :D
Oliko Kipru myös nappulafutiksessa maalivahti?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ei ollut, mä pelasin pakkina ja oli kai pari kertaa mua vastassa eli joku laituri tai mitä siinä 7vs7 onkaan.
Laitahyökkääjä, ellet ollut sitten toppari, eli silloin Kipru olisi ollut keskushyökkääjä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Laitahyökkääjä, ellet ollut sitten toppari, eli silloin Kipru olisi ollut keskushyökkääjä.
Ei mun pituudella mitään toppareita oltu, aina puujalkaisin vasen pakki paitsi ekassa koulujen välisessä pelissä itse Timo Jalo käski mut toppariksi.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös