4
444
Aikanaan kun Helsingissä oli vielä Kino Bristol voimissaan, kohtasivat minun ja Jaana Pelkosen katseet toisensa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Minun osaltani. Hän tuskin muistaa tapausta.
Päätit pysyä kovana?Hetkonen, mutta olen ollut jonossa Anna Eriksonin takana, kun Anna Erikson osti jäätelön. Päätettiin, ettei panna, kun ollaan melkein sukua.
Päätit pysyä kovana?
Mikäs Kannelmäen baari oli kyseessä? Entä millainen oli Roopen päivän kunto? Vieläkö lähtisi soolo kuin hauki rannasta?Roope Latvalan kanssa kaljalla samassa pöydässä. Olen kitaravirtuoosi siis itsekin.
Mikäs Kannelmäen baari oli kyseessä? Entä millainen oli Roopen päivän kunto? Vieläkö lähtisi soolo kuin hauki rannasta?
Niin, ja puhutaanko nyt siis keskiviikkoaamusta? Kyllä kai Roope jo tähänkin aikaan päivystää.
Kuulun Remontti-Reiskan kanssa samaan facebook-ryhmään.
Nyt on kova. Kiekaisiko Mauri tervehdyksen, Pedron säestämänä?Olin noin kymmenen vuotta sitten yhtä aikaa lentokentällä Pedro Hietasen ja M.A. Nummisen kanssa.
Pedron haitari taisi mennä matkatavarana ruumaan, eikä ilmeisesti ollut kukkopilliä tai huuliharppua mukana. Jotain mukavaa ne vissiin juttelivat kun naureskelivat välillä.Nyt on kova. Kiekaisiko Mauri tervehdyksen, Pedron säestämänä?
Mä olen lounastanut Tanjan kanssa. Useasti.Lukioni oli samalla kadulla Tanja Vienosen asunnon kanssa.
Ai niin, olen myös sukua Niinistölle (Sauli) ja Ståhlbergille.
Ei se Teemunkaan siemen kaikkiin tehoa.Isäni on istunut Teemu Selänteen kanssa samassa saunassa. Ei tullut raskaaksi.
Toni Nieminen olisi ampunut @Arnold :in isän sisään kaksoset.Ei se Teemunkaan siemen kaikkiin tehoa.