Melkein sukua julkkikselle

  • 261 302
  • 1 344
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Maailma menetti kyllä lahjakkaan kuvataitelijan tämän Aloiksen pojan myötä.

Minkähänlainen historia olisikaan ollut jos Aatu olisi tosiaan kiinnostunut enemmän taiteesta kuin politiikasta. Tai siis jos olisi pärjännyt taiteen parissa paremmin.
Mitäköhän muuten Adin maalauksista huudetaan nykyään? En jaksa kuuklata ite. Olsi se kyllä hieno omistaa ees yks. Nimmarilla. Tästä juteltiin vuosituhanen alussa Alois Brunnerin kanssa Damaskoksessa yhen kaasufirman kokkareilla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitäköhän muuten Adin maalauksista huudetaan nykyään? En jaksa kuuklata ite. Olsi se kyllä hieno omistaa ees yks. Nimmarilla. Tästä juteltiin vuosituhanen alussa Alois Brunnerin kanssa Damaskoksessa yhen kaasufirman kokkareilla.

Mä olin pussikaljalla samoihin aikoihin Moskovassa Müllerin Heinrichin kanssa ja se väitti, että sillä oli Aatun taulu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä olin pussikaljalla samoihin aikoihin Moskovassa Müllerin Heinrichin kanssa ja se väitti, että sillä oli Aatun taulu.
Et tarjousta kysyny...? Tiättekö mikä olis kova omistaa? Hitlerin puuttuva palli! Voi velllljet.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Vaimo ja Kimi Räikkönen on samassa sukukirjassa.

Matti Haapoja (oli jonain vuonna Guinnesin ennätystenkirjassa Suomen kovimpana murhaajana) on mun kanssa samassa sukukirjassa.

Ville Lastikka on mun pikkuserkku.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En nyt muista kumpi, mutta Valtteri tai Emilia Bottas on vaarini pikkuserkun lapsipuolen lapsi. Eli siis molemmille sukua. Melkein.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
En nyt muista kumpi, mutta Valtteri tai Emilia Bottas on vaarini pikkuserkun lapsipuolen lapsi. Eli siis molemmille sukua. Melkein.

Minusta tämä on hieno tarina, jotenkin tavoitit loistavasti tämän ketjun ytimen :) tämä on juuri sellainen kapakassa kerrottava juttu tyyliin: "tiedätsä kuka mä olen? Mun vaarini pikkuserkun lapsipuolen lapsi on.. noh.. no en mä ihan tarkkaan muista kuka se nyt on, mutta kuitenkin.."
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kälyni ystävä on ollut samalla luokalla Cheekin kanssa. Tämän takia osaa kertoa että Jare Tiihonen on kusipää...
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mun rakkaalla vaimollani on sama syntymäpäivä kun legendaarisella maalarilla ja yhdistysjohtajalla, Adolf Aloisinpoika Hitlerillä. Vuosi tosin eri. Täytyy ens huhtikuussa lähtee pyhiinvaellukselle Braunauhun. Sieltä sitten Linziin ja lopuksi poltamme sen vitun korruptoituneen oppilaitoksen Wienissä, joka eväsi Addikselta pääsyn ineen.

Minä sekä vaimosi tähdissä yhdistettyjä härkiä, mikä on hienoa. Tosin synttäripäivässä tuntien ero mutta kuitenkin. Ottakaa minut matkaan mukaan, maksakaa niin olen joviaali seuramies. Synttäripäivänäni luultavasti olen liian kännissä polttamaan oppilaitosta vaiko juuri oikea surullisen hahmon ritari sitä yrittämäänkin, upeeta finaalia? Vaimosi taitaa tosin olla melko nuori ja nuorekas, mutta voitaisiin ryypätä sitäkin enemmän miesten kesken.

Olen tuota natsihommaa miettinyt, niitä on kuulemma maamme pulloillaan ja minä olen väärinymmärtäjänero.
Minulla on jo IKLn replikavillapaita ( no ei se saatana ole villaa) mutta jotain vakuuttavaa natsistista lippua vielä puuttuu, nyky-yhteiskuntaan kantaaottavaa eli tärkiää demonstraatiota varmaan kyhäilen tässä joskus vielä.
Äitee-vainaan ompelukone on, ei ole tietokone-ohjelmoitava, joten jonkun paheksuttavan lipun rakentamisen helppoja ohjeita kaipaan: flag making for dummies tjsp. Materiaalit ja joku kiva yksinkertainen kuva, svastikan versiointi ei käy, liian tavallista, tylsää. Mikään neoryssäläinenkään logotus ei sovi pirtaani eikä lippusalkooni.

Juu, lipsahdin ohiraiteelle mutta tävallassa olisi oikeasti kiva käydä, Wienissä katsomassa paikkoja sekä syömässä jollain hyvällä huoltoasemalla. Leikettä.
 

ace

Jäsen
Juu, lipsahdin ohiraiteelle mutta tävallassa olisi oikeasti kiva käydä, Wienissä katsomassa paikkoja sekä syömässä jollain hyvällä huoltoasemalla. Leikettä.

Voin kertoa että Wienin leike on Itävallassa ihan eri juttu kuin Suomessa, parempaa siis. Huoltoasemia en osaa verrata, leikettä kyllä.

Siskoni oli lapsena kaveri Miljoonasateen Matti Nurron tyttären kanssa. Melkein olen siis säveltänyt Lapsuuden Sankarille.

Olen poseerannut kaverikuvassa nykyisen Miss Suomen kanssa. Tosin hänen poikakaverinsa, nykyinen kihlattunsa otti kyseisen kuvan. Melkein olen siis seurustellut Miss Suomen kanssa.

HIFK:n puolustajan syliin olen kaatanut juomat molemmista käsistä, no se ei meistä sukulaisia tee varsinkaan sen vastapuolen reaktion jälkeen. Kuitenkin pikkujunnuina pelasimme samassa seurassa ja.... no en nyt keksi miten meistä sukulaisia saisi. Ehkä meidän vanhemmilla olisi jotain kerrottavaa.

Olen myös poseerannut Walter Gretzkyn kanssa kaverikuvassa Waynen lapsuudenkodin alakerran olohuoneessa. Waynen kanssa voitais siis olla veljiä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lasse Viren on isäni pikkuserkun vävy. Valitettavasti sukumme geenit eivät auttaneet, vaan olin aina koulussa luokkani hitaimpia juoksijoita.

Näyttelijä Esko Toivonen, eli paremmin Eemelinä tunnettu legenda on taas sukua äitini puolelta. Olisiko hän ollut mummuni serkku, tai jotain vastaavaa...

Toiselta puolen juoksijan geenit, toiselta näyttelijän. Siksi kai olen pärjännyt hyvin elämässä. Osaan joka paikassa esittää pitäväni kiirettä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaveri pani paksuksi muijan, jonka serkku on olympiavoittajan ja maailmanmestarin valmentaja. Siis yksi ja sama henkilö tämä mestari ja voittaja. Niitä on Suomessa aika vähän. Ja valmentajansa on muijan serkku. Sitä pannut. Siis muijaa.
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä lueskelen juuri IltaSanomain juttua SaiPan Dante Saliturosta, joka on nuorena pelannut Connor McDavidin kanssa. Nykyään Salituro pelaa Mikael Kurosen ketjukaverina, joten kun itse olen ulkojäillä höntsäillyt Kurosen kanssa, voidaan siis sanoa että olen käytännössä ollut Connor McDavidin ketjukaveri.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Emil Ruusuvuori on pikkuserkkuni. Eli edes lähes sukua, ihan sukua. En ole koskaan tavannut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ai niin, molempien Formula-Mikojen himoissa olen käynyt. Ne ku asuivat siinä vieressä.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomen uintimaajoukkueen entinen fysioterapeutti sanoi äsken, että minusta tuli hänelle mieleen Jani Sievinen.

Mielleyhtymä liittyi hapenottokykyyn.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai niin, molempien Formula-Mikojen himoissa olen käynyt. Ne ku asuivat siinä vieressä.
Mutta tunnetko vielä kovemman starbun, @Joppe K :n, joka alisti näitä veljiä aikanaan kartingradalla?
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Farmi Suomi: olen melkein sukua jopa 12 julkkikselle, koska olen sukua niille, jotka omistavat sen tilan, jossa tuo koko sarja tapahtuu. Ajankohtaista, koska alkoi juuri pyöriä tv:ssä?!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Faijan töiden kautta saadaan yhtymäkohta Egotripin Mikki Kausteeseen. Nyt on kova.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös