Mun rakkaalla vaimollani on sama syntymäpäivä kun legendaarisella maalarilla ja yhdistysjohtajalla, Adolf Aloisinpoika Hitlerillä. Vuosi tosin eri. Täytyy ens huhtikuussa lähtee pyhiinvaellukselle Braunauhun. Sieltä sitten Linziin ja lopuksi poltamme sen vitun korruptoituneen oppilaitoksen Wienissä, joka eväsi Addikselta pääsyn ineen.
Minä sekä vaimosi tähdissä yhdistettyjä härkiä, mikä on hienoa. Tosin synttäripäivässä tuntien ero mutta kuitenkin. Ottakaa minut matkaan mukaan, maksakaa niin olen joviaali seuramies. Synttäripäivänäni luultavasti olen liian kännissä polttamaan oppilaitosta vaiko juuri oikea surullisen hahmon ritari sitä yrittämäänkin, upeeta finaalia? Vaimosi taitaa tosin olla melko nuori ja nuorekas, mutta voitaisiin ryypätä sitäkin enemmän miesten kesken.
Olen tuota natsihommaa miettinyt, niitä on kuulemma maamme pulloillaan ja minä olen väärinymmärtäjänero.
Minulla on jo IKLn replikavillapaita ( no ei se saatana ole villaa) mutta jotain vakuuttavaa natsistista lippua vielä puuttuu, nyky-yhteiskuntaan kantaaottavaa eli tärkiää demonstraatiota varmaan kyhäilen tässä joskus vielä.
Äitee-vainaan ompelukone on, ei ole tietokone-ohjelmoitava, joten jonkun paheksuttavan lipun rakentamisen helppoja ohjeita kaipaan: flag making for dummies tjsp. Materiaalit ja joku kiva yksinkertainen kuva, svastikan versiointi ei käy, liian tavallista, tylsää. Mikään neoryssäläinenkään logotus ei sovi pirtaani eikä lippusalkooni.
Juu, lipsahdin ohiraiteelle mutta tävallassa olisi oikeasti kiva käydä, Wienissä katsomassa paikkoja sekä syömässä jollain hyvällä huoltoasemalla. Leikettä.