Mane Schimanski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Kopioin vastaukseni 19.3.2020 mutta nokitan Jutilalla. Menee myös junttimaisinta ja humble brag -ketjuihin. Koskee tietty Farmi Suomea! Kiinnostaa ketä kiinnostaa.
Lankoni ensimmäinen tyttöystävä oli Sakari Kuosmasen vanhin tytär.
Jos nyt oikein muistan niin Kaisan isomummo ja lasteni isoisomummo olivat sisaruksia. Kaisan mahdolliset lapset olisivat siis minun lapsilleni jotain pikkupikkupikkuserkkuja tms.Kaisa Mäkäräisen isä ja minun isä ovat pikkuserkuksia. Kaisa olisi kyllä hieno joskus tavata.
tutun tuttu on nähnyt paavin.
Voi olla että muut ympärilläsi katsovat sua vakavana, mutta itsekin nauravat jälkeenpäin.No wau, no way!
(En saa hihitykseltä henkeä, kiitos kiusallisesta naurunpyrskähdyksestä kassajonossa.)
Hetkonen! Meillä on yhteinen tuttava!tutun tuttu on nähnyt paavin.
Sun tuttus tuntee siis mun äitini...tutun tuttu on nähnyt paavin.
Tuohan on melkein helpommin tehty kuin sanottu. Kai-sa Mä-kä-räi-nenKaisa Mäkäräisen isä ja minun isä ovat pikkuserkuksia. Kaisa olisi kyllä hieno joskus tavata.
Näin saunassa paavin munat. Vai olikohan se Paavo.tutun tuttu on nähnyt paavin.
Kaikkihan me ollaan sukulaisia kun tarpeeksi kauas historiassa mennään.Näin saunassa paavin munat. Vai olikohan se Paavo.
Tekeekö se lähes sukulaiseksi, jos meillä molemmilla roikkui lauteilla samantapainen ulokevärkki?
Turhapurokin yritti sanoa että sukusrtutsaus, tai tsukurutsaus. Varotaanpa siis sitä, ja pysytään melkein tsukua aiheessa.Kaikkihan me ollaan sukulaisia kun tarpeeksi kauas historiassa mennään.