Melkein sukua julkkikselle

  • 261 902
  • 1 344
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ostimme vaimoni kanssa 2009 asunnon, jonka edellinen asukas oli ollut Pelicansin kanadalais(?) vahvistus(?). En enää muista nimeä, mutta kaiketi kaudelta 2008-09.

Ei ollut nuuskaa katossa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olen kahta viikkoa vaille vuoden ollut parisuhteessa kuvankauniin kenialaisen naisen kanssa.
Tämä nainen ei itse ole julkkis, mutta kuuluu Kalenjin-heimoon, josta tulevat kaikki Kenian huippujuoksijat.
Lisäksi sukunimi on Kosgei, niin olen itsekin joutunut poseeraamaan rautatieasemalla valokuvissa, kun ihmiset haluavat samaan kuvaan kenen tahansa Kosgein kanssa.
Naisystävän serkku on naisten maratonin maailmanennätyksen haltija Brigid Kosgei ja lapsuudenkodin naapurissa asui miesten maratonin olympiavoittaja Eliud Kipchoge.

Riittääkö seksin harrastaminen melkein julkkiksen kanssa tähän ketjuun?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Olen kahta viikkoa vaille vuoden ollut parisuhteessa kuvankauniin kenialaisen naisen kanssa.
Tämä nainen ei itse ole julkkis, mutta kuuluu Kalenjin-heimoon, josta tulevat kaikki Kenian huippujuoksijat.
Lisäksi sukunimi on Kosgei, niin olen itsekin joutunut poseeraamaan rautatieasemalla valokuvissa, kun ihmiset haluavat samaan kuvaan kenen tahansa Kosgein kanssa.
Naisystävän serkku on naisten maratonin maailmanennätyksen haltija Brigid Kosgei ja lapsuudenkodin naapurissa asui miesten maratonin olympiavoittaja Eliud Kipchoge.

Riittääkö seksin harrastaminen melkein julkkiksen kanssa tähän ketjuun?
Riittää toki. Olethan selkeesti melkein julkkis, kun joudut asemilla poseerailemaan.
Omakiva paras kiva.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tänään maininta kotiseudun ykkössanomalehdessä eli jos tunnette minut, niin onnitelkaa itseänne.

Viimeeksi taisin olla vuonna 2006, kun Kouvolan Sanomat teki jutun Matti Nykäsen keikasta Kouvolassa ja heti perään tämä!

Wow!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Joensuusta kotoisin oleva serkkupoika tiesi kertoa olen kaukaista sukua sille kuuluisalle valmentaja Matikaiselle. Menin niin shokkiin tästä tiedosta että unohdin kysyä että oliko kyseessä Pentti vaiko Petri.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Zach Boychuk tykkäsi parista kuvastani Instagramissa, joten olen käytännössä NHL-tähtien kaveri.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Zach Boychuk tykkäsi parista kuvastani Instagramissa, joten olen käytännössä NHL-tähtien kaveri.
Zach Boychuk seuraa minua Twitterissä. En ole siis mikään plebeiji minäkään!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
”Heta Tuurille pidän kyllä peukkuja. Päädyin alkuvuodesta hänen kanssa samaan WhatsApp-ryhmään, pitäisikö huutaa tsempit vielä.”

Tätä laitoin yleisurheiluseurantaan.

Olin taannoin tekemisissä erään entisen korkeushyppääjän, Sari Aaltosen (o.s. Karjalainen) kanssa.

Ettei lähde lapasesta nämä yleisurheilijat, olen lounastanut muutaman kerran samassa paikassa seiväshyppääjä/valmentaja Jari Holttisen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ettei lähde lapasesta nämä yleisurheilijat
Minä taasen olen ollut samassa työpaikassa Hanna Korellin kanssa. Hän on 100m aitojen entinen SE-nainen. Ja näin sen SE-juoksun Lahden stadionilla 2004 livenä koska olin katsomassa Lahden eliittikisoja.

Edit. Korjattu nimi muotoon Korell.
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minä taasen olen ollut samassa työpaikassa Hanna Korrelin kanssa. Hän on 100m aitojen entinen SE-nainen. Ja näin sen SE-juoksun Lahden stadionilla 2004 livenä koska olin katsomassa Lahden eliittikisoja.

Ainiin. Lisään itsekin vielä. Opiskelin hetken aikaa samalla luokalla pikajuoksija Nghi "Nipa" Tranin kanssa. Tuohon aikaan juoksi vielä ja oli kyllä villi tapaus vapaa-ajallaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Olen pelannut urheilutoimittaja Lempistä vastaan yläasteella kaukalopalloa koulujen välisissä Lahden mestaruuskisoissa. Voitimme toki. Olen siis melkein sukua urheilutoimittajalle.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Olen melkein sukua parille sekoilun parissa kunnostautuneelle ex-kiekkoilijalle, Lahtelaissyntyinen vaimoni on ollut Marko Jantusen kanssa samalla luokalla, ja Jere Karalahden entisen vaimon isän vaimo oli aikoinaan työkaverini. Yksi kuuluisa ex- veskarikin on melkein sukua, koska kaverini sisko oli Nicke Bäckströmin luokkakaveri ala-ja yläasteela.

Olen melkein sukua myös entiselle formulakuskille, koska Mika Salon isä oli myös aikoinaan töissä samassa
firmassa kun minä, ja oltiin joskus tekemisissä, siinä mielessä olen melkein sukua nykyisellekin formulakuskille että asun hänen kotipaikkakunnallaan, en ole kylläkään koskaan nähnyt häntä.

Muusikoista olen melkein sukua Sliippareille, koska appiukko oli Mato Valtosen isän työkaveri,
ja vaimoni pikkuserkku on jopa ollut Sliippareiden jäsen, muistaakseni lyhytaikasempi sellainen,
olenhan minä kerran juonut bisseäkin samassa pöydässä euroviisuvoittajan kanssa, koska kaverini
kaveri toimi Lordin rumpalina, ja osuttiin kerrran samaan seurueeseen, tämä oli tosin ennen sitä voittoa. Toinenkin yhteys suomalaisiin viisuesiintyjiin löytyy, sillä Euroviisuissa esiintyneen Sebastian Rejmanin faija on ollut aikoinaan duunikaverini.

Suomen, ja varmaan lähes koko maailman kaikkien nörttien kantaisä Linux Torvalds oli puolestaan koulukaverini, en tuntenut häntä mutta hänen siskonsa oli luokkakaverini ala-asteella, samaa koulua kävi myös yksi aikansa turha julkkis, eli lateksihaalareissaan viulua soitellut, ja Playboyssa poseerannut Linda Lampenius.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen melkein sukua parille sekoilun parissa kunnostautuneelle ex-kiekkoilijalle, ...
No, olen minäkin höntsäillyt talvisin kentällä Rinteen Pekan isän kanssa jo murrosikäisenä ja tapellut koulussa Nokan velipojan kanssa, notta...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olen suorittanut silminnäkijähavainnon eräästä tunnetusta jääkiekkoilijasta Oulun Ihkussa pari kolme vuotta sitten. Kiekkoilija suuteli Ihkun karaokessa pikkutunneilla itseään noin 25 vuotta nuorempaa naista. Tämä kiekkoilija on jo jonkin aikaa profiloitunut nettikiusaajana, ja tästäpä hän ja tämä tapaus juoluivatkin mieleeni. Toivottavasti Oulusta jäi mukavat muistot <3
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen suorittanut silminnäkijähavainnon eräästä tunnetusta jääkiekkoilijasta Oulun Ihkussa pari kolme vuotta sitten. Kiekkoilija suuteli Ihkun karaokessa pikkutunneilla itseään noin 25 vuotta nuorempaa naista. Tämä kiekkoilija on jo jonkin aikaa profiloitunut nettikiusaajana, ja tästäpä hän ja tämä tapaus juoluivatkin mieleeni. Toivottavasti Oulusta jäi mukavat muistot <3
No ohhoh. En olisi Saku Koivusta uskonut.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ykköseltä tulevasta Jukka Kuoppamäen haastattelusta tuli mieleen, että tuossa 06-07 silloinen puolisoni hoiti (dementiahoitajana) Kuoppamäen äitiä ja toki tapasi Jukankin useasti. Ihan lähisukulainen siis tämä muusikkopappi.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Nousin eilen bussiin samalta bussipysäkiltä, jolta Matti Vanhanen poimi Susan Kurosen kyytiin heidän ensitreffeillään.

Olen siis melkein Matti Vanhanen, lautakasa tai jotain.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös