K
Kiekkokatsoja
Turhapurokin yritti sanoa että sukusrtutsaus, tai tsukurutsaus. Varotaanpa siis sitä, ja pysytään melkein tsukua aiheessa.Kaikkihan me ollaan sukulaisia kun tarpeeksi kauas historiassa mennään.
Turhapurokin yritti sanoa että sukusrtutsaus, tai tsukurutsaus. Varotaanpa siis sitä, ja pysytään melkein tsukua aiheessa.Kaikkihan me ollaan sukulaisia kun tarpeeksi kauas historiassa mennään.
Riittää toki. Olethan selkeesti melkein julkkis, kun joudut asemilla poseerailemaan.Olen kahta viikkoa vaille vuoden ollut parisuhteessa kuvankauniin kenialaisen naisen kanssa.
Tämä nainen ei itse ole julkkis, mutta kuuluu Kalenjin-heimoon, josta tulevat kaikki Kenian huippujuoksijat.
Lisäksi sukunimi on Kosgei, niin olen itsekin joutunut poseeraamaan rautatieasemalla valokuvissa, kun ihmiset haluavat samaan kuvaan kenen tahansa Kosgein kanssa.
Naisystävän serkku on naisten maratonin maailmanennätyksen haltija Brigid Kosgei ja lapsuudenkodin naapurissa asui miesten maratonin olympiavoittaja Eliud Kipchoge.
Riittääkö seksin harrastaminen melkein julkkiksen kanssa tähän ketjuun?
Zach Boychuk seuraa minua Twitterissä. En ole siis mikään plebeiji minäkään!Zach Boychuk tykkäsi parista kuvastani Instagramissa, joten olen käytännössä NHL-tähtien kaveri.
Minä taasen olen ollut samassa työpaikassa Hanna Korellin kanssa. Hän on 100m aitojen entinen SE-nainen. Ja näin sen SE-juoksun Lahden stadionilla 2004 livenä koska olin katsomassa Lahden eliittikisoja.Ettei lähde lapasesta nämä yleisurheilijat
Minä taasen olen ollut samassa työpaikassa Hanna Korrelin kanssa. Hän on 100m aitojen entinen SE-nainen. Ja näin sen SE-juoksun Lahden stadionilla 2004 livenä koska olin katsomassa Lahden eliittikisoja.
No, olen minäkin höntsäillyt talvisin kentällä Rinteen Pekan isän kanssa jo murrosikäisenä ja tapellut koulussa Nokan velipojan kanssa, notta...Olen melkein sukua parille sekoilun parissa kunnostautuneelle ex-kiekkoilijalle, ...
No ohhoh. En olisi Saku Koivusta uskonut.Olen suorittanut silminnäkijähavainnon eräästä tunnetusta jääkiekkoilijasta Oulun Ihkussa pari kolme vuotta sitten. Kiekkoilija suuteli Ihkun karaokessa pikkutunneilla itseään noin 25 vuotta nuorempaa naista. Tämä kiekkoilija on jo jonkin aikaa profiloitunut nettikiusaajana, ja tästäpä hän ja tämä tapaus juoluivatkin mieleeni. Toivottavasti Oulusta jäi mukavat muistot <3
Ei kai Saku ole käynyt ikinä Oulussa? Vai onko joku nähäny?No ohhoh. En olisi Saku Koivusta uskonut.
Sinä olet uuniperuna.Nousin eilen bussiin samalta bussipysäkiltä, jolta Matti Vanhanen poimi Susan Kurosen kyytiin heidän ensitreffeillään.
Olen siis melkein Matti Vanhanen, lautakasa tai jotain.
Onko uuniperuna sukua juustottomalle pitsalle?Sinä olet uuniperuna.
Serkkuja ovat.Onko uuniperuna sukua juustottomalle pitsalle?
Hemmetti, kun luin tämän ensin: "Onko uuniperuna sukua juutalaiselle pitsalle?"Onko uuniperuna sukua juustottomalle pitsalle?