Melkein sukua julkkikselle

  • 261 304
  • 1 344
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Käyn Redraman kanssa samalla salilla.
Jehovantodistajain valtakunnansalilla...?

Ei tule tästä taiteilija Uusinta-draamasta ekana mieleen salihousut, vaikka ilmeisesti lökäpöksyaatetta tunnustaakin. Joujou.
 

444

Jäsen
Aikanaan kun Helsingissä oli vielä Kino Bristol voimissaan, kohtasivat minun ja Jaana Pelkosen katseet toisensa. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Minun osaltani. Hän tuskin muistaa tapausta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hetkonen, mutta olen ollut jonossa Anna Eriksonin takana, kun Anna Erikson osti jäätelön. Päätettiin, ettei panna, kun ollaan melkein sukua.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olin joskus 20 vuotta sitten samaan aikaan Tarja Turusen kanssa Kuopion Sokoksen liukuportaissa. Sovimme sanattomasti sen, että emme pidä tämän kohtaamisen jälkeen enää mitään yhteyttä. Tämä sopimus on myös pitänyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Roope Latvalan kanssa kaljalla samassa pöydässä. Olen kitaravirtuoosi siis itsekin.
Mikäs Kannelmäen baari oli kyseessä? Entä millainen oli Roopen päivän kunto? Vieläkö lähtisi soolo kuin hauki rannasta?

Niin, ja puhutaanko nyt siis keskiviikkoaamusta? Kyllä kai Roope jo tähänkin aikaan päivystää.
 

TJV73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäs Kannelmäen baari oli kyseessä? Entä millainen oli Roopen päivän kunto? Vieläkö lähtisi soolo kuin hauki rannasta?

Niin, ja puhutaanko nyt siis keskiviikkoaamusta? Kyllä kai Roope jo tähänkin aikaan päivystää.

Nyt ei ollut keskiviikkoaamu, mutta jokunen vkl sitten . Roopen kunnosta en lähde sanomaan mitään.
 

Triton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Igor Larionovia nauratti nähtyään 2 kovassa pakkasessa huurtunutta pikkupenskaa (minä ja serkkupoika) tuijottamassa ikkunan takana suu auki tätä Idän Ihmettä joskus keskiajalla. Eli maailmanmestaruuden, olympiakullan ja Stanley Cupin voittaja siis itsekin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oon minäkin jutellut pitkään Ruonansuun Jope-vainaan kanssa eräällä keskisuomalaisen huoltoaseman pihalla - silloin Jope oli vielä hengissä. Olin MP:llä liikkeellä ja Jopea aihe sen verran kiinnosti, että jutun juurta saatiin aikaiseksi. Samalla selvisi, että meillä oli yhteisiä tuttuja Kemissä, jossa työskentelin urani alkuvaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olin noin kymmenen vuotta sitten yhtä aikaa lentokentällä Pedro Hietasen ja M.A. Nummisen kanssa.
Nyt on kova. Kiekaisiko Mauri tervehdyksen, Pedron säestämänä?
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Olen käynyt koulua Matti Nykäsen serkun kanssa ja ollut yöbaarissa samaan aikaan Andreas Goldbergerin kanssa. Vain sukset puuttuvat mäkiviikon voiton tieltä.

Lukioni oli samalla kadulla Tanja Vienosen asunnon kanssa.

Ai niin, olen myös sukua Niinistölle (Sauli) ja Ståhlbergille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tanssinut hitaita Jari Mantilan veljen kanssa Lahden Seurahuoneen yhteydessä olleessa diskossa. Ja jos Jari Mantilalla ei ole veljeä niin minua on huijattu...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lukioni oli samalla kadulla Tanja Vienosen asunnon kanssa.

Ai niin, olen myös sukua Niinistölle (Sauli) ja Ståhlbergille.
Mä olen lounastanut Tanjan kanssa. Useasti.

Ryti oli inttikaverin (ei se The Inttikaveri) isosetä. Yllättäen eivät koskaan tavanneet. Minäkin olen siis sukua.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Pallotuoli-Aarnio kävi luonani vävypoikansa kanssa pyytämässä teknistä konsultaatiota joskus yli
15 vuotta sitten. Tuloksia on ollut nähtävillä Helsinki-Vantaalla.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Isäni on istunut Teemu Selänteen kanssa samassa saunassa. Ei tullut raskaaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös