Melkein sukua julkkikselle

  • 261 176
  • 1 344

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen pannut Miss Suomea. Ennen kuin hänestä tuli Miss Suomi. Enkä ole kummoinenkaan jääkiekkoilija, ihan keskiverto junnu olin kun pelasin. Mutta ei se mimmikään ollut kummoinen silloin vuonna 91, ei siitä olisi voinut kuvitella että Suomen kauneimmaksi valitsevat. Olipahan vaan pimu jonka iskin baarista.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä olen pannut Miss Suomea. Ennen kuin hänestä tuli Miss Suomi. Enkä ole kummoinenkaan jääkiekkoilija, ihan keskiverto junnu olin kun pelasin. Mutta ei se mimmikään ollut kummoinen silloin vuonna 91, ei siitä olisi voinut kuvitella että Suomen kauneimmaksi valitsevat. Olipahan vaan pimu jonka iskin baarista.
Voi saatana, virtuaalihattu päästä. Tuosta kuuluu taulu seinälle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Olen näemmä Jere Karalahdelle aika läheistäkin sukua!

Jeren nykyisen vaimon siskon nykyinen mies on ollut naimisissa, ja hankkinut lapsiakin, oman kaverini siskon kanssa ja tämä sisko meinasi uida jopa kerran Rubiinissa* liiveihin. On siis jopa mahdollista, että olen tietämättäni virallistetussa parisuhteessa Jergugsen kanssa! Mistä asian voi selvittää?

*Rubiini siis se klassinen teinihelvetti Kouvostoliitossa 2000-luvun alkuvuosina.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Olen näemmä Jere Karalahdelle aika läheistäkin sukua!

Jeren nykyisen vaimon siskon nykyinen mies on ollut naimisissa, ja hankkinut lapsiakin, oman kaverini siskon kanssa ja tämä sisko meinasi uida jopa kerran Rubiinissa* liiveihin. On siis jopa mahdollista, että olen tietämättäni virallistetussa parisuhteessa Jergugsen kanssa! Mistä asian voi selvittää?

*Rubiini siis se klassinen teinihelvetti Kouvostoliitossa 2000-luvun alkuvuosina.
Nyt oli kyllä niin monimutkaisesti selitetty et pakko olla totta.
 

Glove

Jäsen
sukututkimuksesta paljastui, että Matti, johon saakka tutkimuksessa päästiin, oli valtiopäiväedustaja (tjsp) joskus 1700-luvun loppupuolella. Taitaakin olla suvun ainoa julkkis, jos nuo kansanedustajat tuolloin oli julkkiksia.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Olen näemmä Jere Karalahdelle aika läheistäkin sukua!

Jeren nykyisen vaimon siskon nykyinen mies on ollut naimisissa, ja hankkinut lapsiakin, oman kaverini siskon kanssa ja tämä sisko meinasi uida jopa kerran Rubiinissa* liiveihin. On siis jopa mahdollista, että olen tietämättäni virallistetussa parisuhteessa Jergugsen kanssa! Mistä asian voi selvittää?

*Rubiini siis se klassinen teinihelvetti Kouvostoliitossa 2000-luvun alkuvuosina.

Varsin luonnollinen hymy Nannan siskolla tuossa poseerauskuvassa. Tuli heti mieleen Herra 47 passikuvauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minä olen pannut Miss Suomea. Ennen kuin hänestä tuli Miss Suomi. Enkä ole kummoinenkaan jääkiekkoilija, ihan keskiverto junnu olin kun pelasin. Mutta ei se mimmikään ollut kummoinen silloin vuonna 91, ei siitä olisi voinut kuvitella että Suomen kauneimmaksi valitsevat. Olipahan vaan pimu jonka iskin baarista.
Hattu päästä ja kumarrus. Mutta minäpä olen pannut erästä nykyään lähes päivittäin televisiossa olevaa naikkosta. Monet pitävät häntä ärsyttävänä. Oli tietääkseni vieläpä parisuhteessa silloin. Minä en. Ei nimiä. Kunhan vaan Elvistelen.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hattu päästä ja kumarrus. Mutta minäpä olen pannut erästä nykyään lähes päivittäin televisiossa olevaa naikkosta. Monet pitävät häntä ärsyttävänä. Oli tietääkseni vieläpä parisuhteessa silloin. Minä en. Ei nimiä. Kunhan vaan Elvistelen.

Toivon mukaan ei sentään Jenni Kokander
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toivon mukaan ei sentään Jenni Kokander
Kuten sanoin, ei nimiä, mutta tähän on pakko sanoa että EI ollut hän... Saatana, menee kylmänväreet ja huimaa jo pelkkä ajatus...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olen melkein sukua julkkikselle, sukupuuni eräs jäsen on mainittu Tamin somepäivityksessä. Aika oksistoinen puu, mutta sukupuu silti!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hattu päästä ja kumarrus. Mutta minäpä olen pannut erästä nykyään lähes päivittäin televisiossa olevaa naikkosta. Monet pitävät häntä ärsyttävänä. Oli tietääkseni vieläpä parisuhteessa silloin. Minä en. Ei nimiä. Kunhan vaan Elvistelen.
Lisättäköön tähän että olen suudellut erästä pikkuhiprakkaista Mattilan siskoa, kuva todisteena. Olen myös istunut iltaa kaljaa juoden myllykosken sekä Pajukallion kanssa. Myös Kaija Koota olen syleilly ja koittanut suukottaa seitinohuissa. Poskelle antoi muiskauttaa., kontrasin viattomalla assgrabilla. Amin Aikaista olen onnitellut ensimmäisten joukossa kun veti brassipojan pihalle Tampereella. Päivi Lepistö sekä Kirsi Ranto on myös otetty haltuun kiivaasti pyllyjä "vahingossa" hipaisten.
 

MegaForce

Jäsen
Mä oon ollut Paavo Lipposen sylissä. Repikää siitä.

Oon myös jutellut William Nylanderille ja mun kaveri on hänen entinen luokkalainen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Vaimoni serkun ex-mies päätyi parikymmentä vuotta sitten iltapäivälehden etusivulle ahdisteltuaan opettajan ominaisuudessa opiskelijoita seksuaalisesti. Olen siis melkein sukua surkealle tapaukselle, josta kuitenkin tuli julkkis.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen sanonut yhden sanan Eino Grönille.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Mä olen ollut Mika Salon kanssa Puuhamaassa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös