Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jaaha, peli kovenee... tossa naapurissa asu ennen vanhaan Tommi Läntisen veli. Eli siitä saitte!
Voi saatana, virtuaalihattu päästä. Tuosta kuuluu taulu seinälle.Minä olen pannut Miss Suomea. Ennen kuin hänestä tuli Miss Suomi. Enkä ole kummoinenkaan jääkiekkoilija, ihan keskiverto junnu olin kun pelasin. Mutta ei se mimmikään ollut kummoinen silloin vuonna 91, ei siitä olisi voinut kuvitella että Suomen kauneimmaksi valitsevat. Olipahan vaan pimu jonka iskin baarista.
Nyt oli kyllä niin monimutkaisesti selitetty et pakko olla totta.Koronakriisi sai Karoliinan, 33, hakemaan avioeroa vain kuukauden uusperhearjen jälkeen – sitten hän oivalsi tilanteesta tärkeän seikan
Korona-arki ajoi hyvinvointivaikuttaja Karoliina Roosin parisuhteen kriisiin. Nyt hän haluaa puhua siitä, kuinka voimakkaasti poikkeustilanne vaikuttaa perheisiin.www.is.fi
Olen näemmä Jere Karalahdelle aika läheistäkin sukua!
Jeren nykyisen vaimon siskon nykyinen mies on ollut naimisissa, ja hankkinut lapsiakin, oman kaverini siskon kanssa ja tämä sisko meinasi uida jopa kerran Rubiinissa* liiveihin. On siis jopa mahdollista, että olen tietämättäni virallistetussa parisuhteessa Jergugsen kanssa! Mistä asian voi selvittää?
*Rubiini siis se klassinen teinihelvetti Kouvostoliitossa 2000-luvun alkuvuosina.
Koronakriisi sai Karoliinan, 33, hakemaan avioeroa vain kuukauden uusperhearjen jälkeen – sitten hän oivalsi tilanteesta tärkeän seikan
Korona-arki ajoi hyvinvointivaikuttaja Karoliina Roosin parisuhteen kriisiin. Nyt hän haluaa puhua siitä, kuinka voimakkaasti poikkeustilanne vaikuttaa perheisiin.www.is.fi
Olen näemmä Jere Karalahdelle aika läheistäkin sukua!
Jeren nykyisen vaimon siskon nykyinen mies on ollut naimisissa, ja hankkinut lapsiakin, oman kaverini siskon kanssa ja tämä sisko meinasi uida jopa kerran Rubiinissa* liiveihin. On siis jopa mahdollista, että olen tietämättäni virallistetussa parisuhteessa Jergugsen kanssa! Mistä asian voi selvittää?
*Rubiini siis se klassinen teinihelvetti Kouvostoliitossa 2000-luvun alkuvuosina.
Hattu päästä ja kumarrus. Mutta minäpä olen pannut erästä nykyään lähes päivittäin televisiossa olevaa naikkosta. Monet pitävät häntä ärsyttävänä. Oli tietääkseni vieläpä parisuhteessa silloin. Minä en. Ei nimiä. Kunhan vaan Elvistelen.Minä olen pannut Miss Suomea. Ennen kuin hänestä tuli Miss Suomi. Enkä ole kummoinenkaan jääkiekkoilija, ihan keskiverto junnu olin kun pelasin. Mutta ei se mimmikään ollut kummoinen silloin vuonna 91, ei siitä olisi voinut kuvitella että Suomen kauneimmaksi valitsevat. Olipahan vaan pimu jonka iskin baarista.
Hattu päästä ja kumarrus. Mutta minäpä olen pannut erästä nykyään lähes päivittäin televisiossa olevaa naikkosta. Monet pitävät häntä ärsyttävänä. Oli tietääkseni vieläpä parisuhteessa silloin. Minä en. Ei nimiä. Kunhan vaan Elvistelen.
Kuten sanoin, ei nimiä, mutta tähän on pakko sanoa että EI ollut hän... Saatana, menee kylmänväreet ja huimaa jo pelkkä ajatus...Toivon mukaan ei sentään Jenni Kokander
Tästä varmaan tulee vuosi banaanisaarta, mutta nyt olen aivan varma, että sä et ainakaan ole Fööni Matikainen. Koska Penaa ei huimaa. Koskaan.Kuten sanoin, ei nimiä, mutta tähän on pakko sanoa että EI ollut hän... Saatana, menee kylmänväreet ja huimaa jo pelkkä ajatus...
Lisättäköön tähän että olen suudellut erästä pikkuhiprakkaista Mattilan siskoa, kuva todisteena. Olen myös istunut iltaa kaljaa juoden myllykosken sekä Pajukallion kanssa. Myös Kaija Koota olen syleilly ja koittanut suukottaa seitinohuissa. Poskelle antoi muiskauttaa., kontrasin viattomalla assgrabilla. Amin Aikaista olen onnitellut ensimmäisten joukossa kun veti brassipojan pihalle Tampereella. Päivi Lepistö sekä Kirsi Ranto on myös otetty haltuun kiivaasti pyllyjä "vahingossa" hipaisten.Hattu päästä ja kumarrus. Mutta minäpä olen pannut erästä nykyään lähes päivittäin televisiossa olevaa naikkosta. Monet pitävät häntä ärsyttävänä. Oli tietääkseni vieläpä parisuhteessa silloin. Minä en. Ei nimiä. Kunhan vaan Elvistelen.
Niskaani on pudonnut lumipaakku sen talon katolta, jossa Eino Grön asui.Minä olen sanonut yhden sanan Eino Grönille.
Jehovantodistajain valtakunnansalilla...?Käyn Redraman kanssa samalla salilla.