Tapa vain vihloo kun haluaisi olla oikeudenmukainen eikä sallia tahallaanvääristelyä. Saa olla, kunhan ei ole hurmoshenkinen karismaattinen Liiga-seura-aktivisti.
Pikkaisen tähän yölliseen keskusteluun kommentoin ennen kuin rupean tutkailemaan, minkälaisia maalivahteja sitä Liigassa on. Särähti korvaan, kun oman nimimerkin kohdalla mainitaan dosentti Backman, tahallaan vääristely ja hurmoshenkisyys. En tietenkään mitään sille voi, jos tekstiäni tulkitaan tuolla tavoin. Maailmaan mahtuu monenmoista tulokulmaa asiaan kuin asiaan. Koetan pikkaisen avata omaa tulokulmaani. Vastaukseni tarkoituksena ei ole suitsia palautetta tai kärkeviä mielipiteitä, vaan taustoittaa aiempia kirjoituksiani.@McTorso on saavuttanut netissä aseman, jota kritisoidaan oikeutetusti siinä kuin vaikka dosentti Backmania hänen puusilmäisistä näkemyksistään.
Kirjoitan rehellisiä näkemyksiäni suomalaisesta jääkiekosta, urheilusta ja tässä ketjussa nimenomaisesti liigajoukkueiden voimasuhteista. Olen kertonut suosikkiseurani ja ehkäpä nimimerkeistä kaikkein pontevimmin tunnustanut ja tunnistanut sen, etten ole objektiivinen seuraaja, saati asiantuntija. Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että kirjoitan voimasuhteista niin kuin ne rehellisesti näen. Ei tässä ole kyse tahallaan vääristelyistä, vaan mielipiteistä, jotka pohjautuvat minun omiin näkemyksiini urheilusta.
Ei minulla ole mitään sidettä Olli Jokiseen, eikä mitään ulkoista tarvetta kirjoittaa hänestä ylistäviä arvioita. Kirjoitin aidon mielipiteeni. Marjamäkeen siteeni tulee vain ja ainoastaan siitä, että hän on suosikkiseurani päävalmentaja. Näin ollen on ilmiselvää, etten ole objektiivinen tehdessäni arvion hänestä. Tässä hetkessä ja niillä tiedoilla, jotka minulla on, olen kirjoittanut rehellisen arvion. Taisin muuten olla viime kaudella aikalailla ensimmäisiä, jotka rupesivat kritisoimaan Marjamäen toimintaa Kärppien päävalmentajana Kärppien osiossa, eli kyllä ne haasteet ovat myös minulla tiedossa.
Paljon olette antaneet palautetta ja kartuttaneet tietoa yhteiseen pottiin liigajoukkueiden voimasuhteista. Kiitos siitä! Paljon kirjoituksiamme on myös luettu, melkein 10 000 lukukertaa vuorokaudessa.