Itse olen seikkaillut tuolla Cannesin, St Tropezin, Antibesin, Nizzan ja Monacon kulmilla muutamia kertoja, joten paikat on joten kuten tuttuja. Niista voisi laittaa juttua hieman myohemmin, kun on enemman aikaa, mutta taytyypa sanoa, etta onpa Czescku ollut kertakaikkiaan upeassa paikassa vaihto-oppilaana! Itse pidin Juan-Les-Pins:sta kovin ja varsinkin sen vieressa olevasta Antibesista. Ihan ykkospaikkoja siina vaiheessa, kun tyonlopettamiset alkaa kolkuttelemaan ovelle ja pitais loytaa mesta missa elaa loppuelamaansa. Nizzaan ei oo poronkusemaakaan, joten isompikin kaupunki on lahella.
Sen minka tassa sanon het'sillaan on se, etta vaikka sen rantatien etaisyydet voivat nayttaa lyhyilta, niin varatkaa sita aikaa. Semminkin kun menette sinne kovimpaan turismiaikaan heina-elokuussa. Ei mikaan ihme, jos 10km taitetaan reilussa tunnissa. Itse olen aina kaynyt siella kevaalla, mutta silloinkin ne kapeat ja mutkaiset tiet on valilla hieman tukkosia...
Niiin, itse odottelen edelleen Brasiliassa kayneilta teksteja ja vinkkeja kaikesta kaytannollisesta ja muusta....