Tottakai. Vähän sama asia, että jos asuntosi pysyy samana, mutta lisäät sinne olohuoneeseen enemmän sohvia, lisääntyykö ahtaus vai ei.
Tottakai tämä on tiedpssa, mutta siis pointtini oli siinä että onko joku lentänyt 757:lla joka ei ole ollut lomalentomoodissa ja miten tila siinä lisääntyy.
Sivusuunnassa tilaa ei taida olla yhtään lisää, mutta ehkä jalkatilaa sitten on vähän enemmän, jos sieltä puuttuu esim. pari penkkiriviä.
Väittäisin suoraan, että economyssa B747 on epämukavampi kuin B757. Jumbossa on nimittäin usein se vanhakantainen ajattelu (koska koneet kaikenlisäksi usein vanhempia kuin esim triple7 tai A340), että laitetaan aika paljon penkkejä. Mikään ei ole veemäisempää kuin istua mantereen välisellä lennolla keskellä siellä 747:ssa. Tilaa on niin vähän kuin vain olla ja saattaa. Busineksessa sen sijaan kone on todella mukava. Siis keskimäärin sanottuna.
Tjoh, sikäli nihkeä juttu että paluulentona on sitten 747 ja lento 9 tunnin yölento, joten eipä taida paljoa tulla nukuttua.
Lentoyhtiökohtaisiahan nuo toki on, mutta BA:n sivuillta en ole löytänyt tarkkoja tilaspeksejä jalkatilalle ja penkkien leveydelle.
No, 747ssa se on kuitenkin 3-4-3 joten leveys lienee sama joka tapauksessa.
Hmm, sääli että sitä on lentänyt finskillä viimeisen 5v aikana lähinnä Lapin lentoja, joten ei kyllä ole pointsejakaan lähelläkään tarvittavia määriä upgreidaukseen.
Sellainen varoituksen sana kyllä ebookersien yms. käyttämisestä, että vaikka todellinen ero hinnassa suoran lentoyhtiövarauksen välillä voi olla parikymppiä, niin pointseja tulee joku murto-osa siitä mitä "normaali economystä". Homma perustuu kai siihen, että noi brokerit etsivät erinäisiä spesiaalihintaisia lentoja ja lopputulemana esim. mulla on 9h Köpis-Peking-lennosta 1100 eurobonus-pointsia, mutta Wuhan-Peking (2h) lennosta 700.