Kerro toki lisää tästä!Kärpillä oli viime kaudella 5 milj. Joukkue mutta valehtelevat medioille
Kerro toki lisää tästä!Kärpillä oli viime kaudella 5 milj. Joukkue mutta valehtelevat medioille
En tietenkään tasan tarkkaan tiedä toteutuneita pelaajabudjetteja. Uskottavat perusteet uskottavilta lähteiltä olen väitteilleni kuullut. En tietenkään voi lähteitäni paljastaa, tiedät kyllä sen. Nimimerkkini on erinäisistä syistä johtuen paljastunut useallekin. Toki toivon heiltä kunnioitusta anonymiteettiä kohtaan ja minä kunnioitan puolestani lähdesuojaa. Voin vain todeta, että voit uskoa tai olla uskomatta kirjoituksiani. Sen haluan kuitenkin todeta, että lyhyet ovat valheen jäljet. Jos olisin valehdellut mennen ja tullen, tuskin kukaan kiinnittäisi kirjoituksiini enää mitään huomiota. Olen oppinut jo 30 vuotta sitten, että elämä on paljon mukavampaa rehellisesti eläen ja sama pätee tällä palstalla.Mää haluaisin kyllä kovasti tietää edes jonkinlaisen tietolähteen näille väittämillesi muiden kuin Kärppien toteutuneista budjeteista.
Eli, Jääkiekkoliitolle. Kyllä - MM-kisat, varsinkin toissavuotinen oli jättimenestys liitolle, joka puolestaan tuloutti niiden tuloja ihan kiitettävästi eri seuroille lisensoitujen pelaajamäärien mukaisesti. Varsinkin K-Espoo suurimpana seurana korjasi todella mukavan potin.Isompien hallien kohdalla pitää ottaa, että kaikki karjalaturnaukset etc on rahasampoja järjestävälle joukkueella. MM-kisojen merkitystä tamperelaisille joukkueille painotettiin.
En voi paljastaa lähteitäni pitää vain luottaa (:Kerro toki lisää tästä!
Tapparalla että Ilveksellä oli 4milj joukkueet.
En epäilekään sua valehtelusta. Ja vaikka epäilenkin lähdettäsi, niin en häntäkään epäile suoranaisesti valehtelusta. Mutta osaan olla melko varma, että lähteesi ei ole näiden minkään joukkueen toimitusjohtaja tai muutakaan ylempää johtoporrasta, eikä varsinkaan kaikkien niiden kolmen, ja uskallan olla varma että lähteesi ei myöskään näe näiden seurojen kirjanpitoa eikä saa niiltä edes suullista infoa, joka kertoisi "oikean totuuden" niiden mediatietojen ohi.En tietenkään tasan tarkkaan tiedä toteutuneita pelaajabudjetteja. Uskottavat perusteet uskottavilta lähteiltä olen väitteilleni kuullut. En tietenkään voi lähteitäni paljastaa, tiedät kyllä sen. Nimimerkkini on erinäisistä syistä johtuen paljastunut useallekin. Toki toivon heiltä kunnioitusta anonymiteettiä kohtaan ja minä kunnioitan puolestani lähdesuojaa. Voin vain todeta, että voit uskoa tai olla uskomatta kirjoituksiani. Sen haluan kuitenkin todeta, että lyhyet ovat valheen jäljet. Jos olisin valehdellut mennen ja tullen, tuskin kukaan kiinnittäisi kirjoituksiini enää mitään huomiota. Olen oppinut jo 30 vuotta sitten, että elämä on paljon mukavampaa rehellisesti eläen ja sama pätee tällä palstalla.
Ei taaskaan pidä paikkaansa. Ilves-Hockey Oy yhtiökokouksessa näytettiin mustaa valkoisella, että pelaajabudjetti oli 3.55 miljoonaa. Paikalla ollut KHT-tilintarkastaja vahvisti asian.Tappara, Ilves ja HIFK huiteli neljässä.
Okei, eli en ole mielestäsi valehtelija. Se on hyvä se. Sen sijaan olen mielestäsi typerys ja uskon jonkun seurahenkisen jorinoita ja kirjoitan ne tänne totena. No joo, minun ehkä minun vain pitää elää tuon kanssa.Olen satavarma, että lähteesi on tyypillinen seurahenkinen paskanpuhuja, jolla on se tyypillinen fanipoika-asenne missä pahimmat kilpailijat ovat aina jollain lailla kieroja, jotka (tässä tapauksessa) heiluvat rahanippujen kanssa. Sitten sitä koitetaan lieventää näillä, että hyvä asia vaan käyttää rahaa jos sitä on, ja olisipa meilläkin niin iloisesti kyllä käytettäisiin.
Ei taaskaan pidä paikkaansa. Ilves-Hockey Oy yhtiökokouksessa näytettiin mustaa valkoisella, että pelaajabudjetti oli 3.55 miljoonaa. Paikalla ollut KHT-tilintarkastaja vahvisti asian.
Okei, eli taas on hinautunut ylös sitten viimeisen. Nyt voin jo uskoa sinua. Mulle kelpaa tuo 3,55 miljoonaa. Taisi alkuperäinen väitteeni olla luokkaa neljä miljoonaa.Ei taaskaan pidä paikkaansa. Ilves-Hockey Oy yhtiökokouksessa näytettiin mustaa valkoisella, että pelaajabudjetti oli 3.55 miljoonaa. Paikalla ollut KHT-tilintarkastaja vahvisti asian.
Ei taaskaan pidä paikkaansa. Ilves-Hockey Oy yhtiökokouksessa näytettiin mustaa valkoisella, että pelaajabudjetti oli 3.55 miljoonaa. Paikalla ollut KHT-tilintarkastaja vahvisti asian.
Se ei mennyt kokonaan liigajoukkueen palkkoihin, kuten ketjussa jo kerrottiin, joten Risto Jalo ei valehdellutkaan medialle mainitessaan vajaat 3,5 M€, vaikka sellaista kehtasitkin vihjailla.Okei, eli taas on hinautunut ylös sitten viimeisen. Nyt voin jo uskoa sinua. Mulle kelpaa tuo 3,55 miljoonaa. Taisi alkuperäinen väitteeni olla luokkaa neljä miljoonaa.
Ilveksen pelaajabudjetti oli viimekaudelta 3.55M€ joista 150k€ meni KooVee ja Ajunnuihin (kyllä, joillekkin junnuille maksettiin). Kauteen lähdettiin 3.1M€ joukkueella jota täydennetiin niin, että lopullinen pelaajabudjetti Liigajoukkueelle oli 3.4M€
Okei, eli taas on hinautunut ylös sitten viimeisen. Nyt voin jo uskoa sinua. Mulle kelpaa tuo 3,55 miljoonaa. Taisi alkuperäinen väitteeni olla luokkaa neljä miljoonaa.
Jalo koijaa
Voishan se mediaa koijatakkin, mutta tuskin osakeenomistajia
Tuo @Tarinankertoja nimimerkin viesti oli mennyt multa ihan ohi. Sen verran paljon on saanut tässä vastailla.Se ei mennyt kokonaan liigajoukkueen palkkoihin, kuten ketjussa jo kerrottiin
Ja toisekseen, eikö se ole koko sarjan kannalta positiivnen asia jos pelaajabudjetit ovat nousussa tai ainakin osassa seuroista näin on?Mä en kyllä ihan täysin ymmärrä, että miksi joku pelaajabudjetti on sydämen asia joillekin. Niin kauan kun joukkue ei ole vaarassa mennä konkkaan, niin mulle on ihan sama vaikka Kärpät pelaisi 10 miljoonan budjetilla. Ei ole minun karkkipussirahoista pois.
Mä en kyllä ihan täysin ymmärrä, että miksi joku pelaajabudjetti on sydämen asia joillekin. Niin kauan kun joukkue ei ole vaarassa mennä konkkaan, niin mulle on ihan sama vaikka Kärpät pelaisi 10 miljoonan budjetilla. Ei ole minun karkkipussirahoista pois.
Eihän tässä ole nyt kyse siitä että iso pelajaabudjetti olisi jotenkin huono asia. Nyt on vaan puututtu yhden käyttäjän jatkuviin valheisiin toisen joukkueen pelaajabudjetista, vaikka tämä asia on seuran toimitusjohtajan ja parin osakkaan suulla jo useasti torpattu.Ja toisekseen, eikö se ole koko sarjan kannalta positiivnen asia jos pelaajabudjetit ovat nousussa tai ainakin osassa seuroista näin on?
Ensin lällätellään kun joku vetää isolla pelaajabudjetilla ja jopa nostaa budjetteja, mutta samaan hengenvetoon kirjoitellaan toiseen ketjuun kuinka Liiga jää koko ajan jälkeen verrokkisarjoista. Da fuq?
Tuota minäkin olen kritisoinut. Pikkuseurat ovat ajaneet muutoksen, jossa Liiga ei ole enää järjestäjänä välierissä ja finaaleissa, kuten aiemmin oli. Näin ollen kulupuoli jää seuroille, eikä tulopuoli ole tulonjaon vuoksi kunnossa. Tappara kärsi tuosta viime kaudella härskisti. Samoin se lisää myös Kärppien kuluja. Charter-lennot eivät ole halpoja. Viime keväänä kolme charter-lentoa Mikkeliin. Kolme reissua myös Lahteen. En muista, olivatko nuo reittilentoja vai charter-lentoja.
Tampereen puolelta tässä on esitetty kritiikkiä uuden, paljon väkeä vetävän ja lipputuottoja yhteiseen pataan tuovan Arena- hallin kulu/tuotot suhteesta. En ymmärrä miten Kärpät liittyy tähän epäsuhtaiseen tilanteeseen ja miten he osallistuvat "pikkuseuroille" osoitettuun tulonjakoon?Tappara, Ilves ja Kärpät ovat olleet itse mahdollistamassa pienten valtaannousun ja tätä myötä tällaiset isoilta pienille tehtävät tulonsiirrot.
Ilveksen suhteen olit 600k pielessä, mikä on oma näkemyksesi, että miksi näin pääsi käymään? Tapparankin suhteen epäilen olevan kujalla, mutta ehkä hieman vähemmän pieleen menee. Mielenkiintoa tässä kuitenkin riittää Tapparan ja Kärppien lukujen julkistukseen saakka.Okei, eli en ole mielestäsi valehtelija. Se on hyvä se. Sen sijaan olen mielestäsi typerys ja uskon jonkun seurahenkisen jorinoita ja kirjoitan ne tänne totena. No joo, minun ehkä minun vain pitää elää tuon kanssa.
Oikeasti tuo väitteesi lähteistäni ei pidä paikkansa. Jos pitäisi, olisin valehtelija, sillä eihän tuossa kuvailussa täyty uskottavan lähteen kriteerit.