Ai sinä tiedät, että kuka täällä pelaa voittavaa vedonlyöntiä ja kuka ei? Oho. Melkoinen tietäjä olet. Minä voin ihan rehellisesti myöntää, että minulla ei ole hajuakaan siitä ketkä täällä voi pelata voittavaa vedonlyöntiä, yleensä sellaisista kun ei huudella. Itse ainakin olen yksi sellainen vedonlyöjä, eikä mun tarvitse sillä mitään humble brägäillä, eikä se liity edes tän vuosituhannen pelaamisiini vaan yhteen pikkupoikana vetästyyn kierrokseen ja ihan puhtaaseen säkään. Sen sijaan en myöskään tule tänne heittelemään mitään "olisitte muuten rikkaita", muka läppiä. Koska se on sitä oikeaa ylimielisyyttä, vaikka samalla muka nyt väität tietäväsi vedonlyönnistä jotain. Niin ja 99.9% mainittu.
Onneksi aina välillä saa lukea näitä tietäjien juttuja. Silloin aina ymmärtää, että miten hyvin itsellä ne asiat on.
Toki nyt kun kerran olet niin tietäjä, voinet kertoa meille kaikille kahden random Liigajoukkueen, otetaan nyt vaikka tänään pelaavat ja niistä kertoimet ja todennäköisyydet, sattuman osuuden todennäköisyyksissä ja pelisummat, sekä millaisen pelikassan pelaaja tarvitsee, että se biittaa sen Veikkauksen ja millaisia voittoja se pelaaja voi odottaa ja millä aikavälillä sillä tavalla pelaamalla.
Boldattuun. Jos sinä luit sen noin, niin eipä siinä mitään...
Mitä muuhun viestisi sisältöön tulee, niin suosittelisin sulle nyt aiheen vaihtoa. Sen verran ampuu yli sekä ohi.
Toinen vaihtoehto on, että luet vielä ajatuksella uudestaan nuo mun viestini tästä ketjusta ja koitat sen jälkeen muodostaa jotain loogista kysyttävää, mikäli sellaista ilmenee.
Hyvää päivänjatkoa ja kiekkoiltaa!