Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 937 107
  • 6 860

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vilhonvuorenkadun kahvilassa Helsingin isossa kaupungissa on hyvä palvelu. Sitä pitää kai joku thaimaalainen. Siinä lähellä prosenttijengien (entistä?) huvimestaa Pääsky Pubia, kyllä te tiedätte jos tiedätte. Vaaleanpunainen talo. Hesarin Rupla-baarissa on taas paska palvelu ja huono fiilis. Roskapankissa vittuillaan asiakkaalle, mikä on pelkästään hyvä juttu. Heinähattu on paska mesta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen tykännyt pitää näitä Support Your Local-paitoja ja vähän keräillytkin eri värisiä. Bongasin Pelicansin verkkokaupasta turkoosin version, tilasin ja maksoin sen 20.3.. Vappuna havahduin, että mitään ei ollut kuulunut ja laitoin mailia toimistolle. Sieltä tuli jo 2.5. asiallinen vastaus, että palataan asiaan viikon aikana. Mitään ei kuulunut ja laitoin 17.5. uudestaan viestiä. Siihen reagoitiin 1.6. ja taas hyvin ystävällisesti pahoiteltiin sekoilua ja kerrottiin, että t-paitoja ei ole, joten käykö college? Kävihän sekin, mutta taas on mennyt sen pari viikkoa, joten laitoin tänään mailia, että josko paketin ehtisi kolauttaa postiin vaikkapa ennen juhannusta? Katsellaan milloin vastaavat.

Sinällään tuolla nyt ei ole mikään kiire ollut missään vaiheessa ja varmasti kevät ja kesä on aika hiljaista aikaa kiekkoseuran toimistolla. Lisäksi sävy on ollut koko ajan todella asiallinen, mutta kyllähän tämä hiukan huvittavaa on. Katsellaan.

Edit: Aarnilta puolestaan tilasin keväällä puiset aurinkolasit ja kellon. Pleksit olivat hienot, mutta kello ei oikein kädessä vastannut odotuksia, joten palautin sen. Paketti ei yli kuukaudessa ollut löytänyt tietään Helsingin sisällä paikasta toiseen, mutta Aarni palautti rahat joka tapauksessa. Oletan, että se on lopulta perille päässyt, mutta tässä keississä siis pisteet Aarnille ja risut Postille.
 
Viimeksi muokattu:

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itselläni on ollut DNA:n puhelinliittymä jo ties kuinka kauan. Linjat ja puhelimen netti ovat aina toimineet hyvin, mutta kyseisen puljun laskutusosasto on sekoillut muutamankin kerran. Ensin viime syksynä otin väliaikaisesti toisen liittymän ja irtisanoin sen muutaman kuukauden jälkeen, mutta lähes puoli vuotta myöhemmin sain siitä vielä yhden laskun. Tämän sain peruttua asiakaspalveluun soittamalla, mutta nyt tuli uusi lasku, tällä kertaa DNA-TV:stä, sovelluksesta jota en tiettävästi ole koskaan käyttänyt. Menin vielä erään sekaannuksen johdosta hölmönä maksamaan sen (n. 10e) ja vasta sen jälkeen huomasin, että se on merkitty vanhaan osoitteeseeni (josta muutin pois viime marraskuussa). Peruin kyseisen haamutilauksen DNA:n nettisivuilla ja harkitsin vakavasti operaattorin vaihtoa, kunnes tänään (lauantaina!) kyseisen puljun asiakaspalvelusta soitettiin. Kerroin asiani ja em. lasku luvattiin hyvittää seuraavassa puhelinlaskussa ja samalla tarjottiin halvempaa puhelinliittymää nykyistä nopeammalla netillä. Näin ollen hyvä asiakaspalvelu esti toiseen leiriin hyppäämisen, mistä voinee antaa hatunnoston.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Tarinaa tiskin toiselta puolelta:

Asiakas tulee chat-asiakaspalveluun, ja meillä on ruuhkaa.
Asiakas: Huhuu, miksette vastaa?
Asiakas: Olen jonossa numerolla neljä, ettekö ehdi palvella?

Teki melkein mieli painaa ruksia, sulkea kone, ajaa Alkon kautta kotiin ja unohtaa koko elämä, koska.... No, ehkä tajuatte.

Vähän kuin menisin pankissa jonoon ja samaan hengenvetoon kysyn virkailijalta, että eivätkö he palvele minua vai häh?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kaksi kertaa olen nyt pyytänyt Powerin henksaa tsekkaamaan saisinko heidän kauttaan omppukoneeseeni tiettyjä muistikampoja. Ensiksi chatissa luvattiin palata sähköpostitse asiaan, sitten tänään Kotkan liikkeessä samoin. Eipä ole kuulunut kummallakaan kerralla mitään. Noh, onhan noita liikkeitä kai.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Edit: Aarnilta puolestaan tilasin keväällä puiset aurinkolasit ja kellon. Pleksit olivat hienot, mutta kello ei oikein kädessä vastannut odotuksia, joten palautin sen. Paketti ei yli kuukaudessa ollut löytänyt tietään Helsingin sisällä paikasta toiseen, mutta Aarni palautti rahat joka tapauksessa. Oletan, että se on lopulta perille päässyt, mutta tässä keississä siis pisteet Aarnille ja risut Postille.

Siis ei helvetti.

Itseasiassa kysyin tätä huvikseni Aarnilta kesäkuussa ja sanoivat paketin tulleen. Noh, viime viikolla sitten tuli Postilta kirje, että meillä on Tuusulan selvittelykeskuksessa(!) jotain sinulle kuuluvaa. Oletin sen olevan joku esim. netistä tilattu t-paita, josta ei ole tullut mitään kautta ilmoitusta* tai jonka saapumisilmoitus oli sitten mennyt minulta muutoin ohitse. Posti pyysi vielä vaatimatonta kymmenen euron postiennakkoa, että suostuvat lähettämään paketin takaisin. Suostuin.

Ällistys oli melkoinen, kun hain Ärrältä paketin ja siellä oli helvetti tuo keväällä palauttami kello. Lähetyspäivä oli 13.4. ja syystä tai toisesta se oli palautunut takaisin Postille. Sen jälkeen se oli viettänyt noin 4½ kuukautta ilmeisesti siellä Tuusulassa ja nyt palautui siis minulle takaisin. Pitänee soitella Aarnille, että miten hoidetaan homma, koska Postiin sitä ei uskaltane enää laittaa.

* = tästäkin R-kioskin neiti mua valaisi eli jos tilaat Postin kautta jotain, niin toimittajasta riippuen siitä ei välttämättä tule enää erikseen puhelimeen tekstaria tai kotiin paketti/kirjelappua, vaan lähetystä on osattava itse käydä kyselemässä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
* = tästäkin R-kioskin neiti mua valaisi eli jos tilaat Postin kautta jotain, niin toimittajasta riippuen siitä ei välttämättä tule enää erikseen puhelimeen tekstaria tai kotiin paketti/kirjelappua, vaan lähetystä on osattava itse käydä kyselemässä.
Mulla oli ulkomailta tilattu paketti mennyt smartpostiin (ei edes lähimpään vaan 6km) päässä olevaan. Ei siinä mitään, mutta paketissa ei ollut mun puhelinnumeroa, joten smartpost-paketista ei siis tullut tekstarilla koodia, jolla olisin paketin saanut ulos. Paketin sijainninkin huomasin kun menin katsomaan pakettiseurannasta. Ainoa mahdollisuus oli saada lähettäjä ilmoittamaan mun puhelinnumero Postille. "Onneksi" tämä ongelma oli jo tiedossa verkkokaupalla, joka sitten ilmoitti puhelinnumeroni paikalliselle kuriirille, joka ilmoitti tämän Postille.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kajon ja mykän kuljettajan tuhannen markan tuijotus. Ei siis oikeasti mykän, vaan keskusteluhaluttoman. Hieman oli ongelmia koulukyydin kanssa ja yritin ratkaista ongelmat keskustelemalla, mutta tilanne vaikutti sen verran yksinpuhelulta, että kärräsin lopulta tyttäreni pois paikalta ja vein hänet itse koululle. Tilanne meni kyllä sen verran tunteisiin, että pitää odotella pari tuntia ennen asiakaspalveluun soittamista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tilanne meni kyllä sen verran tunteisiin, että pitää odotella pari tuntia ennen asiakaspalveluun soittamista.

Olenko lukenut tänä syksynä enemmän koulukyytijuttuja vai onko siinä ollut enemmänkin ongelmia. Paljon niissä ainakin tuntuu olevan, mutta kun ei töissäkään juuri muuta tekemistä ole kuin seurata amppareiden juttuja, niin se saattaa vain tuntua siltä.

Olisi tietysti kiva kuulla myös niistä kerroista milloin homma on toiminut.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi tietysti kiva kuulla myös niistä kerroista milloin homma on toiminut.
Iltapäiväkyydit ovat toimineet meidän osalta alkuhämmennyksen jälkeen erinomaisesti, eikä meillä ole ollut mitään oikeita ongelmia tämän kanssa.

Koulukyytien matkustajat on erilaisia ja toiset tarvitsevat pientä erikoisjärjestelyä, jotta matka sujuu kaikkien osalta turvallisesti. Meidän tytön kohdalla näitä tietoja ei asiakaspalvelun mukaan oltu kirjattu ylös, joten tieto ei tietenkään kulkenut kuljettajallekaan. Ei ihme, että on aamuisin saanut selittää samaa asiaa jokaiselle uudelle kuljettajalle. Tulipahan sekin nyt sitten selväksi. Kiitos kuljettajan, johon ei saanut minkäänlaista keskusteluyhteyttä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Paikallisella ABC-ruokalalla on yllättävän mystisiä vaikeuksia toimittaa asiakkailleen tilattua ateriaa. Tuossa kevään nurkilla minulle kävi niin, että yli puolen tunnin odottamisen jälkeen kävin kysymässä ruokani perään, eikä sitä oltu tehty ollenkaan. No, pahoittelujen jälkeen sain ateriani sekä vielä lahjakortin, joten tuo kerta meni ihan täysin talon piikkiin.

Nyt sitten olin menossa ihan lounaspöydän antimia syömään, kun edessäni jonossa selviteltiin samanlaista tilannetta. Kahdelle ihmiselle oli rahaa vastaan annettu vain vuokralle muovinen läpyskä, jossa on numero.

Jos tilattavia ruokia haluaa pitää ohjelmistossa, tuollaiseen kannattaisi suhtautua aika vakavasti. Tässäkin tapauksessa oli sikäli harmi, kun asiakas kertoi heidän olevan menossa johonkin niin, että enää ei aikataulu salli mitään ruokalan vahinkopaikkausta. Nykypäivän ihminen ei maksa yli kymmentä euroa per nenä pelkästä vuoronumerosta.

Äkkiä en keksi oleellisempaa juttua kyseisessä tehtävässä kuin varmistaa se, että tilaus menee keittiölle asti. Ihmisille aina voi sattua virheitä, mutta jos oma kokemukseni ei ollut kummoinen poikkeus säännöstä, kyseinen paikka on heikoilla hangilla. Toki se, että viikonloppuisin sali on täynnä eri lajien juniorijoukkueita, auttaa varmasti hieman. Silti ihan pienestä hinnasta itse päästäisi maksavien asiakkaiden tyhjänpäiväistä odotusta toistumaan.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Muutin juuri Vantaalle ja sattui keissi Vantaan energian kanssa, josta olen kirjoittamassa palautetta (ks. alla). Miten tällaisessa tilanteessa kannattaisi menetellä? Ajattelin että jos sieltä ei tule tämän viikon aikana vastausta niin laitan viestin suoraan esimerkiksi myyntijohtajalle.

Hei!

Olen Vantaan Energian uusi asiakas, ja sattui tällainen tapaus, jossa asiakkaana koen vääryyttä.

Olin muuttamassa Vantaalle ja aloin perjantaiaamuna 29.9.2017 tehdä uutta sähkösopimusta. Koska kuun vaihde oli lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, halusin kysellä tästä lisätietoja. Koska chat oli helposti saatavilla, kyselin sieltä. En muista tarkkaa sisältöä (teillähän on chat tallessa), mutta kerroin että edellinen asukas on irtisanonut oman sopimuksensa kuun loppuun mennessä, niin miten mun pitäisi tehdä sopimus että saan sähköt heti kuun alusta alkaen. Asiakaspalvelija neuvoi loppujen lopuksi, että riittää että laitan sopimuksen alkamisajankohdaksi 2.10.

Sähköt kuitenkin katkesivat lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, ja jouduin soittamaan teidän vikapäivystykseen, jossa he kytkivät sähköt päälle. Päivystäjä myös pyysi selvittämään tapauksen maanantaina asiakaspalvelun kanssa. Soitin maanantaina asiakaspalveluun, josta viimein soitettiin mulle vastaus: Mun pitää maksaa tuo 200e kytkentämaksu, perusteena se että chatissa emme puhuneet osoitteesta ja sopimuksesta (mullahan ei luonnollisesti ollut vielä sopimusta tuolloin koska olin juuri tekemässä sitä), eli chattia ei voi yhdistää tähän tapaukseen varmasti.

Pyydän että virhe oikaistaisiin, eikä minun tarvisi maksaa tuota 200e maksua. Koen että minua neuvottiin chatissa väärin, mistä johtuen minulta ollaan veloittamassa ylimääräistä kytkentämaksua. Oletan myös, että teidän chat-lokeista löytyy IP-osoitteet, joka tarvittaessa pystytään yhdistämään minuun.

Terveisin,
XXX XXX
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Meillä kävi varsin hillitön huoltomieskaksikko vaihtamassa iv-koneeseen suodattimen. Olin mielestäni sopinut asiakaspalvelun kanssa vaihtoajaksi klo 10.00. Klo 10.20 soittelin asiakaspalveluun, ja tiedustelin , että missä mahtavat huoltomiehet olla? Itse en tykkää, jos meillä kotona käydään omin päin, vaan pyrin olemaan aina paikalla.

Huoltomies soittaa minulle lähes samantien, ja kertoo olevansa lähellä (no shit, kun kaikkiin yhtiön asuntoihin vaihdetaan kyseisenä päivänä niitä suodattimia alkaen klo 8.00) ja kertoo tulevansa hetken päästä.

Minuutin päästä toivotan huoltomiehet tervetulleeksi, ja tiedustelen oliko toivomani ajankohta heillä tiedossa, vai oliko vaan ollut joku katkos tiedonkulussa? Tähän asti ihan perusmeininkiä, ei mitään kovin outoa, tai muutenkaan vakavaa.

No vanhempi ukko, eli ilmeisesti kaksikon el hefe vastaa mulle, että oli heillä toivottu aika tiedossa. Painelevat sitten sinne iv-koneen luokse, mitään muuta sanomatta. Itse menen viereiseen työhuoneiseen odottelemaan työn valmistumista. Ei siinä kauaa mennyt, kun ukot poistuivat sanaakaan sanomatta paikalta. Oli niin jäätävää toimintaa, että toivoisin itsekin olevani samanlainen. Ei tuntunut olevan mikään stressaaja luonteeltaan.

En tehnyt valitusta, vaikka vähän kyrsikin. Samalla vähän hihittelin itsekseni.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen nykyään tullut niin mukavuudenhaluiseksi, että otin käyttöön Vianorin rengashotellin palvelut, enkä vaihda enää itse. Paikan palvelu on muutenkin ollut kehujen arvoista, mutta tänään siitä tuli vieläkin parempaa. Sieltä soitettiin ja kerrottiin että kävivät säilössä olevia talvirenkaita läpi ja että omani olivat jo varsin huonossa kunnossa. Tiesin sen toki itsekin, keväällä kun ne tarkistin, mutta en ollut ajatellut asiaa enempää kuin että ajattelin että katson sitten vaihtopäivänä siihen jotkut alle. Nyt ei tarvitse sitten miettiä niitäkään, sillä kauppias antoi samalla hetkellä tarjouksen uusista Hakkapeliitoista, eikä ollut pahan hintaisetkaan. Ne on siellä sitten valmiina kun menen joskus vaihdattamaan. Mielestäni hyvin laadukasta asiakaspalvelua!
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Naurava Sika
Itsellä sama palvelu Lujakumilla. Muutama viikko sitten hajosi rengas tien päällä. Vararenkaan ilmat vähän niin ja näin ja varmuudeksi ei ollut oikean kokoista rengasavainta.
Onneksi olin Porin alueella. Soitin Lujakumille, asentaja otti minun talvirenkaan säilöstä, kävi vaihtamassa renkaan tien päällä ja otti rikkinäisen renkaan mukaan. Seuraava päivänä kävin liikkeessä ja vaihtoivat ehjän kesärenkaan alle. Maksoin palvelusta ja töistä 30€ (+tietysti uusi kumi) ihan ilomielin.
Siellä sama juttu, että soittavat ja myyvät uudet kumit aina tarpeen vaatiessa. Ei paljon viitsi kilpailuttaa, kun homma toimii.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
No ei nyt huonoa asiakaspalvelua, mutta vähintään outoa sellaista, kun menin ostamaan R-kioskin Tiketistä keikkalippua, niin sitä ei voikaan jostain syystä ostaa sieltä suoraan, vaan lippu pitäisi olla ensin varattu. Siis tapahtumaan missä ei ole paikkalippuja ja tilaa runsaasti - vaikkei näilläkään mitään merkitystä pitäisi olla. No, kassalta pari askelta nurkalle, puhelin käteen ja klikkailemaan ja hetken kuluttua on oikeus saada lippu käteen. Tuli elävästi Speden sketsit mieleen.
 
Muutin juuri Vantaalle ja sattui keissi Vantaan energian kanssa, josta olen kirjoittamassa palautetta (ks. alla). Miten tällaisessa tilanteessa kannattaisi menetellä? Ajattelin että jos sieltä ei tule tämän viikon aikana vastausta niin laitan viestin suoraan esimerkiksi myyntijohtajalle.

Hei!

Olen Vantaan Energian uusi asiakas, ja sattui tällainen tapaus, jossa asiakkaana koen vääryyttä.

Olin muuttamassa Vantaalle ja aloin perjantaiaamuna 29.9.2017 tehdä uutta sähkösopimusta. Koska kuun vaihde oli lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, halusin kysellä tästä lisätietoja. Koska chat oli helposti saatavilla, kyselin sieltä. En muista tarkkaa sisältöä (teillähän on chat tallessa), mutta kerroin että edellinen asukas on irtisanonut oman sopimuksensa kuun loppuun mennessä, niin miten mun pitäisi tehdä sopimus että saan sähköt heti kuun alusta alkaen. Asiakaspalvelija neuvoi loppujen lopuksi, että riittää että laitan sopimuksen alkamisajankohdaksi 2.10.

Sähköt kuitenkin katkesivat lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, ja jouduin soittamaan teidän vikapäivystykseen, jossa he kytkivät sähköt päälle. Päivystäjä myös pyysi selvittämään tapauksen maanantaina asiakaspalvelun kanssa. Soitin maanantaina asiakaspalveluun, josta viimein soitettiin mulle vastaus: Mun pitää maksaa tuo 200e kytkentämaksu, perusteena se että chatissa emme puhuneet osoitteesta ja sopimuksesta (mullahan ei luonnollisesti ollut vielä sopimusta tuolloin koska olin juuri tekemässä sitä), eli chattia ei voi yhdistää tähän tapaukseen varmasti.

Pyydän että virhe oikaistaisiin, eikä minun tarvisi maksaa tuota 200e maksua. Koen että minua neuvottiin chatissa väärin, mistä johtuen minulta ollaan veloittamassa ylimääräistä kytkentämaksua. Oletan myös, että teidän chat-lokeista löytyy IP-osoitteet, joka tarvittaessa pystytään yhdistämään minuun.

Terveisin,
XXX XXX
Mitäs sieltä vastattiin?
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
@Naurava Sika
Itsellä sama palvelu Lujakumilla. Muutama viikko sitten hajosi rengas tien päällä. Vararenkaan ilmat vähän niin ja näin ja varmuudeksi ei ollut oikean kokoista rengasavainta.
Onneksi olin Porin alueella. Soitin Lujakumille, asentaja otti minun talvirenkaan säilöstä, kävi vaihtamassa renkaan tien päällä ja otti rikkinäisen renkaan mukaan. Seuraava päivänä kävin liikkeessä ja vaihtoivat ehjän kesärenkaan alle. Maksoin palvelusta ja töistä 30€ (+tietysti uusi kumi) ihan ilomielin.
Siellä sama juttu, että soittavat ja myyvät uudet kumit aina tarpeen vaatiessa. Ei paljon viitsi kilpailuttaa, kun homma toimii.
No jos tuollaisen palvelun saatuolla kolmella kympillä niin ei paljon tartte kilpailuttaa elleivät sitten ryöstä sua hinnoissa. Paljonko säilytys maksu on? Ja sisältääkö renkaanvaihdon?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
No ei nyt huonoa asiakaspalvelua, mutta vähintään outoa sellaista, kun menin ostamaan R-kioskin Tiketistä keikkalippua, niin sitä ei voikaan jostain syystä ostaa sieltä suoraan, vaan lippu pitäisi olla ensin varattu. Siis tapahtumaan missä ei ole paikkalippuja ja tilaa runsaasti - vaikkei näilläkään mitään merkitystä pitäisi olla. No, kassalta pari askelta nurkalle, puhelin käteen ja klikkailemaan ja hetken kuluttua on oikeus saada lippu käteen. Tuli elävästi Speden sketsit mieleen.
Toihan on helvetin hyvä homma, ettei siinä tiskillä voi alkaa arpomaan minkä lipun ottaa. Eikä siihen ole tarvistakaan kun sen voi näppärästi tehdä luurilla. Ärrän jonot on aivan tarpeeksi rasittavia ilman lippujen arpojiakin. Tässä tapauksessa toki ei olisi ollut niin aikaa vievää jos paikkaöippuja ei olisi ollut, mutta nopeampaa on asiointi kun ilmoittaa varausnumeron kuin kasööri alkaa etsiä tapahtumaa ja sen lippuja.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Toihan on helvetin hyvä homma, ettei siinä tiskillä voi alkaa arpomaan minkä lipun ottaa. Eikä siihen ole tarvistakaan kun sen voi näppärästi tehdä luurilla. Ärrän jonot on aivan tarpeeksi rasittavia ilman lippujen arpojiakin. Tässä tapauksessa toki ei olisi ollut niin aikaa vievää jos paikkaöippuja ei olisi ollut, mutta nopeampaa on asiointi kun ilmoittaa varausnumeron kuin kasööri alkaa etsiä tapahtumaa ja sen lippuja.

Mulla on hämärä muistikuva että joskus pystyi ostaamaan jonku lippufirman tuotteita ihan sielä "valitsemalla". Ne systeemit ei vaan ikinä toiminu oikein ja aikaa meni ns. vitusti. Omastakin mielestä ihan järkevää, että se kioski on vain lunastuspiste ja paikat ja lipputyypit arvotaan omalla ajalla - tosin hintataso taitaa olla silti luokkaa täyden palvelun lipputoimisto siitä pelkästä tulostamisesta varausnumerolla?
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jos tuollaisen palvelun saatuolla kolmella kympillä niin ei paljon tartte kilpailuttaa elleivät sitten ryöstä sua hinnoissa. Paljonko säilytys maksu on? Ja sisältääkö renkaanvaihdon?

Rengashotelli näyttäisi olevan 84€ per kausi.
"Irrotus auton alta
Pesu
Kirjallinen kuntoraportti
Varastointi (6 kk)
Säilytysajan vakuutus
Tasapainotus
Ilmanpaineen tarkastus
Asennus autoon"
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Espanjassa Marbellan Apple-liikkeessä toimii asiakaspalvelu aika nätisti. Puhelin ei iOS 11 -päivityksen jälkeen käynnisty, ennen sitä ollut hidas. Takuu mennyt umpeen kuukausi sitten. Kaveri hetken katsoo puhelinta, kokeilee itse palautusta, ei onnistu, lyö uuden puhelimen kouraan ja ei tarvitse maksaa mitään. Melkosta.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Dressmannin palvelu on ollut hyvää, kun olen viime aikoina siellä asioinut. Kysytään, että tarvitseeko mitään ja kun siihen vastaan, että ei, niin se ymmärretään. Tämän jälkeen voi käydä kuitenkin kysymässä jeesiä ja sitä myös saa.

Vaikka koen ärsyttävänä sen, että kysytään "kuinka voin auttaa?" Niin koen ärsyttävämpänä sen, kun asiakaspalvelijoita ei näy missään ja pitää pyöriä pitkin liikettä kuin idiiotti sellaista etsimässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös