Mainos

Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 998 881
  • 7 131

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Nyt on pakko kehua, AP Rengashuolto Oy Ylöjärvellä. Tilasin heiltä uudet kitkarenkaat ja samalla ostin käytetyt aluvanteet. Renkaat saapuivat eilen ja kyselin päivällä,että onnistuisiko millään niiden asennus ja allelaitto vielä eliselle, tälle päivälle kun oli luvattu lumikaaosta. Pyysivät soittamaan illansuussa uudelleen ja soitettuani, sanoivat että tule 20:45 niin laitetaan uudet kumit alle. AIVAN LOISTAVAA PALVELUA! Tekevät todella pitkää päivää silloin kun asiakkailla on siihen suurin tarve.
Ajelin kahdenkin rengasliikkeen ohi mennessäni renkaiden vaihtoon ja molemmat olivat kiinni. Eikö tämmöisenä aikana isoilla ketjuliikkeillä ole mitään tajua pitää liikettään iltamyöhään auki ja teettää hieman ylimääräistä työntekijlöillään? Nämä ylimääräiset saa kyllä pidettyä kuukauden päästä pois, kun sesonki on ohi.

KIITOS AP Rengashuolto Oy, en enää muualla rengasasioita autoihimme hoida.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ritva Keso, 78, joutui VR:n konduktöörin haukkumaksi, koska ei omista älypuhelinta - Satakunnan Kansa

Valtion Rautatiet on kyllä erinomaisin firma maassa karkoittamaan asiakkaitaan. Ymmärrän sikäli konduktöörejä, että kaikenlaista viheltjää junaan pyrkii kaikin keinoin, mutta ellei ymmärrystä ja joustoa löydy iäkkään rouvan hieman vanhanaikaiseen puhelinvalikoimaan, olisi syytä vaihtaa alaa.

Itse opin, että välillä Helsinki- Tampere kannattaa liput ostaa kuukausi etukäteen, koska junat myydään täyteen, eivätkä automaatit näin ollen voi auttaa. No, minulla on vielä vetreät jalat seistäkin tuo matka.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulipa mieleen kritisoida ja toisaalta kehuakin Telian taannoista toimintaa. Sieltä joku myyntihessu soitti vaimolleni alkuviikosta ja kyseli kuulemma ihan yleisesti, että miten on Telia TV, netti ja puhelinliittymät toimineet. Vaimo siihen, että muuten ei valittamista, mutta tuo digiboksi tilttailee melko usein ja on muuttunut ärsyttävän hitaaksi. Myyjäsälli oli kysellyt erinäisiä asioita tuosta boksista, todennut sen olevan vanhaa mallia ja luvannut lähettää uuden, joka kertomansa mukaan olisi nopeampi ja luotettavampi kuin tuo edeltäjänsä.

Puhelun jälkeen höpistiin muijan kanssa tuosta ja tuli yht'äkkiä mieleen, että mitenhän HD-kanavien tallennus onnistuu, kun uudessa boksissa ei olisi kovalevyä kuten vanhassa oli, eikä ainakaan sillä vanhalla saanut HD-kanavia verkkoon tallennettua. Soitto aspaan vahvisti epäilymme; HD-kanavien tallentamiseen tarvitsee ulkoisen kovalevyn, hintaa sellaisella taisi olla 59 euroa. Vaan aspasta vastannut typy oli sitä mieltä, että tuon uuden boksin diilannut myyjä oli tehnyt perustavaa laatua olevan virheen, kun ei puolikkaalla sanallakaan ollut maininnut tuota kovalevyhommaa. Mimmi lupasi ko. kovalevyn meille ilmaiseksi, koska asiassa oli tullut tuollaista ylimääräistä säätöä. Sivumennen sanoen ei tuo ylimääräinen säätö nyt niin hankalaa tai aikaa vievää ollut, mutta ei tietenkään laitettu vastaan, kun kuudenkybän kovalevy luvattiin ilmaiseksi.

No kävi sitten niin, että digiboksi tuli postissa, kovalevy ei. Siinä sitten alettiin selvittämään, että missäs se levy luuraa ja selvisi, että sitä ei oltu vielä lähetetty. Ajattelin ettei siinä mitään, että käytetään tuota vanhaa kunnes se kovalevy saapuu. Vaan eipäs käytettykään, koska vanhalla boksilla ei pystynyt enää ollenkaan tallentamaan, käyttämään ajansiirtoa jne. Aiemmin ohjelmoidut tallennukset kyllä onnistuivat, mutta uusia ei saanut ohjelmoitua. Taas soitto Telialle ja selvisi tuon tallentamattomuuden johtuvan siitä, että kun uusi boksi oli Postista kuitattu noudetuksi, niin samalla oli loppunut mahdollisuus tallentaa vanhalla boksilla mitään. Aspa ihmetteli, että miksihän sitä kovalevyä ei ole lähetetty boksin kanssa samassa paketissa, sellainen kun kuulemma on käytäntö. Lupasi onneksi laittaa sen pikana tulemaan ja lupasipa vielä kourallisen ilmaisia leffavuokrauksia mukaan, kun tuo nyt taas meni ihme säätämiseksi.

Eipä siinä, lauantaina tuli tekstiviesti Postista, että täällä olis teille paketti. Käytiin hakemassa ja sieltähän se kovalevy tuli. Kokeiltiin tallennusta yms. (mm. ajansiirto) ja kaikki toimi moitteettomasti. Eli vaikka asiassa jos jonkinlaista veivaamista olikin, niin loppu hyvin, kaikki hyvin. Näin perusnuukana jätkänä erityisen mukavana pidän sitä, ettei boksista tai siitä kovalevystä tarvinnut maksaa mitään.

Tänään sitten tuli mieleen, että meillähän pitäisi olla niitä ilmaisia leffavuokrauksia, että josko katsottaisiin joku elokuva. Mieleinen leffa vuokraamosta löytyikin, mutta niitä luvattuja ilmaisia leffalippuja ei. Noh, kello oli sen verran, että aspasta vielä sai jonkun chatin kautta kiinni. Tämä asiakaspalvelija ei tietenkään tiennyt meille luvatuista ilmaislipuista yhtään mitään, mutta sanoi uskovansa, että meille sellaisia oli luvattu ja lupasi hoitaa homman saman tien kuntoon. Kauniiden kiitosten jälkeen meni maksimissaan viisi minuuttia ja kourallinen ilmaislippuja ilmestyi tuonne Telia TV:n vuokraamoon.

Kokemus kääntyi loppujen lopuksi kaikesta ylimääräisestä säätämisestä huolimatta positiivisen puolelle. Se uuden boksin meille alun perin diilannut kaveri taisi olla aika pihalla, tai sitten kävi vaan joku hetkellinen ajatuskatkos. Damage control olikin sitten mielestäni ensiluokkaisesti hoidettu ja kokonaisuutena "kaupoista" jäi hyvä mieli, eikä vähiten sen ilmaisen kovalevyn takia.

Niin että vilpitön kiitos nyt vielä tätäkin kautta Telian suuntaan, hienosti hoidettu!
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Tulipa mieleen kritisoida ja toisaalta kehuakin Telian taannoista toimintaa. Sieltä joku myyntihessu soitti vaimolleni alkuviikosta ja kyseli kuulemma ihan yleisesti, että miten on Telia TV, netti ja puhelinliittymät toimineet. Vaimo siihen, että muuten ei valittamista, mutta tuo digiboksi tilttailee melko usein ja on muuttunut ärsyttävän hitaaksi. Myyjäsälli oli kysellyt erinäisiä asioita tuosta boksista, todennut sen olevan vanhaa mallia ja luvannut lähettää uuden, joka kertomansa mukaan olisi nopeampi ja luotettavampi kuin tuo edeltäjänsä.

Puhelun jälkeen höpistiin muijan kanssa tuosta ja tuli yht'äkkiä mieleen, että mitenhän HD-kanavien tallennus onnistuu, kun uudessa boksissa ei olisi kovalevyä kuten vanhassa oli, eikä ainakaan sillä vanhalla saanut HD-kanavia verkkoon tallennettua. Soitto aspaan vahvisti epäilymme; HD-kanavien tallentamiseen tarvitsee ulkoisen kovalevyn, hintaa sellaisella taisi olla 59 euroa. Vaan aspasta vastannut typy oli sitä mieltä, että tuon uuden boksin diilannut myyjä oli tehnyt perustavaa laatua olevan virheen, kun ei puolikkaalla sanallakaan ollut maininnut tuota kovalevyhommaa. Mimmi lupasi ko. kovalevyn meille ilmaiseksi, koska asiassa oli tullut tuollaista ylimääräistä säätöä. Sivumennen sanoen ei tuo ylimääräinen säätö nyt niin hankalaa tai aikaa vievää ollut, mutta ei tietenkään laitettu vastaan, kun kuudenkybän kovalevy luvattiin ilmaiseksi.

No kävi sitten niin, että digiboksi tuli postissa, kovalevy ei. Siinä sitten alettiin selvittämään, että missäs se levy luuraa ja selvisi, että sitä ei oltu vielä lähetetty. Ajattelin ettei siinä mitään, että käytetään tuota vanhaa kunnes se kovalevy saapuu. Vaan eipäs käytettykään, koska vanhalla boksilla ei pystynyt enää ollenkaan tallentamaan, käyttämään ajansiirtoa jne. Aiemmin ohjelmoidut tallennukset kyllä onnistuivat, mutta uusia ei saanut ohjelmoitua. Taas soitto Telialle ja selvisi tuon tallentamattomuuden johtuvan siitä, että kun uusi boksi oli Postista kuitattu noudetuksi, niin samalla oli loppunut mahdollisuus tallentaa vanhalla boksilla mitään. Aspa ihmetteli, että miksihän sitä kovalevyä ei ole lähetetty boksin kanssa samassa paketissa, sellainen kun kuulemma on käytäntö. Lupasi onneksi laittaa sen pikana tulemaan ja lupasipa vielä kourallisen ilmaisia leffavuokrauksia mukaan, kun tuo nyt taas meni ihme säätämiseksi.

Eipä siinä, lauantaina tuli tekstiviesti Postista, että täällä olis teille paketti. Käytiin hakemassa ja sieltähän se kovalevy tuli. Kokeiltiin tallennusta yms. (mm. ajansiirto) ja kaikki toimi moitteettomasti. Eli vaikka asiassa jos jonkinlaista veivaamista olikin, niin loppu hyvin, kaikki hyvin. Näin perusnuukana jätkänä erityisen mukavana pidän sitä, ettei boksista tai siitä kovalevystä tarvinnut maksaa mitään.

Tänään sitten tuli mieleen, että meillähän pitäisi olla niitä ilmaisia leffavuokrauksia, että josko katsottaisiin joku elokuva. Mieleinen leffa vuokraamosta löytyikin, mutta niitä luvattuja ilmaisia leffalippuja ei. Noh, kello oli sen verran, että aspasta vielä sai jonkun chatin kautta kiinni. Tämä asiakaspalvelija ei tietenkään tiennyt meille luvatuista ilmaislipuista yhtään mitään, mutta sanoi uskovansa, että meille sellaisia oli luvattu ja lupasi hoitaa homman saman tien kuntoon. Kauniiden kiitosten jälkeen meni maksimissaan viisi minuuttia ja kourallinen ilmaislippuja ilmestyi tuonne Telia TV:n vuokraamoon.

Kokemus kääntyi loppujen lopuksi kaikesta ylimääräisestä säätämisestä huolimatta positiivisen puolelle. Se uuden boksin meille alun perin diilannut kaveri taisi olla aika pihalla, tai sitten kävi vaan joku hetkellinen ajatuskatkos. Damage control olikin sitten mielestäni ensiluokkaisesti hoidettu ja kokonaisuutena "kaupoista" jäi hyvä mieli, eikä vähiten sen ilmaisen kovalevyn takia.

Niin että vilpitön kiitos nyt vielä tätäkin kautta Telian suuntaan, hienosti hoidettu!
Sen kovalevyn liittäminen samaan tilaukseen ei ole mahdollista, eli se oli pakko lähettää uutena tilauksena. Vika tuossa oli se, että ensimmäinen kaveri ei huomannut tsekata että teillä on jo kovalevyllinen versio, ja tilasi sen uuden ilman kovalevyä. Sitä kovoa ei kuitenkaan siihen samaan tilaukseen enää myöhemmin saa lisättyä, varsinkaan, jos tilaus on jo tukkuun asti ehtinyt ja lähetys on tehty. Se järjestelmä on nimittäin varmaan jostain 70-luvulta. :D

Telia on kyllä ottanut uuden brändin mukaisesti härkää sarvista, ja kilpurit ovat lähteneet vastaamaan hyvään palveluun aivan järjettömillä kampanjoilla. Jospa suomalainen kulutustottumus operaattoriasioissa hieman muuttuisi, ja hyvä palvelu päihittää hieman pienemmät hinnat.

Olettaisin, että asiakastyytyväisyysmittauksissa Telia paiskoo ensi vuonna vielä aiempaakin kovemmin kilpailijansa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kunnia niille keille kunnia kuuluu. Menemättä yksityiskohtiin tässä on ollut pientä toimitussekoilua Amazon.de ja meikäläisen Otavamedian kanssa.

Ketään ei syytetä ja kyse on lähinnä väärinkäsityksistä, mutta nyt pitäisi kaiken alkaa olla kunnossa. Saksalainen jäi tuntemattomaksi, mutta Janela (nimi ei muutettu) hoiti homman aivan mahtavasti.

Toki vielä fyysinen lähetys puuttuu, mutta kyllä nyt ollaan samalla sivulla ihan kaikkien kanssa.

(Näin kävi meidän tietojärjestelmän takia ja taatusti aito selitys sillä noinhan se voi mennä. Se on vain sitten, että pitäisikö ne järjestelmät tehdä alusta uudelleen ja kunnolla, niin ei kävisi näin.)
 
Viimeksi muokattu:

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Paikallinen terveyskeskus. Soitin aamulla lääkäriaikaa klo 08.30. Ei vastausta, mutta jätin soittopyynnön. Klo 10.00 soitettiin ja todettiin, ettei lääkäriaikoja ole, mutta sairaanhoitajalle pääsee klo 10.30. Se sopi minulle hyvin, kun oli vapaapäivä ja äkillinen vaiva hoidettavana kuitenkin. Sairaanhoitaja tutki ja totesi, että lääkärin täytyy tutkia ja haki lääkärin heti paikalle. Lääkäri totesi vaivan, kirjoitti lähetteen kuvattavaksi ja sairaslomaa. Sairaanhoitaja varasi minulle kuvantamiseen ajan seuraavalle päivälle. Kuvausta seuraavana päivänä lääkäri soitti minulle tuloksen ja antoi hoito-ohjeet. Täyden kympin suoritus julkiselta puolelta!

Ps. Kuvaus suoritettiin yksityisellä puolella ostopalveluna.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittu tätä nykysekoilua. Yritän tehdä kauppoja Ticketmaster Suomen kanssa internetissa.

Ei sitten tule ostettua ottelulippuja, kun ei saa edes valita kolmatta sukupuolta, tai jättää tyhjäksi, ja kaikki muutkin kentät on pakollisia.

Pakollinen rekisteröityminen? Tuota entäpä, jos vaikka helvetti ostaisin ne liput, laittaisin maksutiedot ja ilmoittaisin sähköpostiosoitteen mihin ne printtiliput, missä ehkä on palvelumaksu jopa 0.00, voisi lähettää.

Homma olisi hoidettu ja liput olisi minulla ja rahat teillä? Tämähän ei siis käy, koska miksi siis ei käy?
 

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Erehdyin ottamaan Bluetooth kaiuttimen Viking Linen laivalle mukaan havaitakseni että ne ovat kiellettyjä. Minua kehotettiin viemään se säilöön kaappiin matkan ajaksi hintaan 3e. Ok. Ainoa että 3e kaapin lukko on rikki ja on pakko ottaa 5e kaappi. Sisään mahtuisi vaikka pakettiauto, mutta keskellä vain piskuinen BT kaiutin. 24h risteilyn jälkeen sitten menin hakemaan kaapista omaisuuttani ja ovi ei avaudu. Hölmönä en tietenkään tajua heti mistä on kysy ja käyn hetken kuluttua kysymässä henkilökunnalta. Kaappi tahtoo tietenkin lisää rahaa, koska 5€ riittää vain 24h säilytykseen. Yli on mennyt ehkä 20min. Ei muuta kuin vaihtamaan lisää rahaa ja kaiutin viimein messiin. 10€ hinta hetken säilytyksestä ja ylimääräistä vaivannäköä ei ole mun käsitys hyvästä asiakaskokemuksesta. Varsinkin kun alin mahdollinen hinta on 3x enemmän mitä alunperin luvattiin. Viking Line boikottiin.
 

Jeffrey

Jäsen
Eli kokeilet ottaa Silja Linelle kaiuttimen mukaan ja katsot miten käy? Ei oma typeryys ole mikään syy antaa huonoa palautetta

Taitaa muuten olla kaiuttimet kiellettyjä myös Tallinkilla. En ole varma millä yhtiöllä viimeksi tuli kuljettua, mutta se taisi olla Tallink ja siellä hytissä luki ettei nuo sallittuja ole.

Tosin itseäni vähän vaan vituttaa jengi jolla omia kaiuttimia on yleensäkään missään julkisissa kulkuneuvoissa tai julkisilla paikoilla. Niitä on vielä tapana soittaa helvetin kovaa ja helvetin huonon sisällön kanssa. Onneksi omassa kaveriporukassa näitä ei juuri mukana liiku, vaan tarkotus on olla sosiaalisia ja pitää hupia.

Pisteet siis varustamoille. Vieläpä jos näitä sääntöjä ihan oikeasti myös noudatetaan. Sitä musiikkia voi sitten kuunnella baarissa niin halutessaan.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrän kyllä, että laivalla ei saa soittaa hytissä omia soittopelejään, mutta missäköhän säännöissä tuo lukee, että laivalle ei saa ottaa mukaan, kun ainakaan Viking Linen sivujen "kielletyt tavarat" -listalla ei tuommoista mainita.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ymmärrän kyllä, että laivalla ei saa soittaa hytissä omia soittopelejään, mutta missäköhän säännöissä tuo lukee, että laivalle ei saa ottaa mukaan, kun ainakaan Viking Linen sivujen "kielletyt tavarat" -listalla ei tuommoista mainita.
7. Omien musiikintoistolaitteiden käyttö laivalla on kielletty. Laitteet voidaan tilapäisesti takavarikoida.
Järjestyssäännöt - Hyvä tietää | Viking Line
Itse ymmärrän tuon niin että saa ottaa laivalle, mutta ei saa käyttää. Ilmeisesti tulkinta oli ollut erilainen. Oliko se säilytyslokero siis laivassa vai terminaalissa?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
7. Omien musiikintoistolaitteiden käyttö laivalla on kielletty. Laitteet voidaan tilapäisesti takavarikoida.
Järjestyssäännöt - Hyvä tietää | Viking Line
Niin, mutta missä lukee että laivalla ei saa olla mukana noita laitteita? Avausviestissä annetaan ymmärtää, että pelkkä mukaan ottaminen johti määräykseen viedä se maksulliseen säilöön, vaikka ei mistään säännöistä voi tuommoista päätellä. Lisäksi tuossa puhutaan takavarikoinnista, eikä mistään maksullisesta sälömisestä.

Veikkaanpa, että tätä laitetta on soitettu huoneessa ja tämän jälkeen on tullut määräys tehdä asialle jotain. Lopultahan ne olisi voineet sen takavarikoida, mutta sen olisi ihan ilmaiseksi saanut takaisin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Johan se nyt arkijärki sanoo, ettei mitään liiallista äänisaastetta ole soveliasta tuottaa ja noudatan kieltoa mielelläni. Rikkinäisten kaappien, ajoituksen (24h kaappi, 24h 5min risteily) ja liian vähäisen kapasiteetin vuoksi tuosta nyt vaan tuli liikaa hintaa ja säätämistä. Säilytyslokero oli terminaalissa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Johan se nyt arkijärki sanoo, ettei mitään liiallista äänisaastetta ole soveliasta tuottaa ja noudatan kieltoa mielelläni
Mistä ne ties että sulla on kaiutin mukana? Ettei vaan olis ukkometso raikunu jo terminaalin aulassa? Reppuun kun olis laittanu niin eiköhän tuo kaiutin olis laivaan asti menny
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen joskus laivalla hämmästellyt että mitä on tämä porukka joka kantaa mukanaan kaiuttimia ja soittaavat yleisissä tiloissa musiikkiaan niiden kautta kovaan ääneen. Luultavasti samaa porukkaa kuin ne, jotka viikonloppuisin kokoontuvat traktoreillaan ja mopoautoillaan kylän raitille tapaamaan kaltaisiaan.

Nyt arvostan Viking Linen asiakaspalvelua vaikka itse pääasiassa sitä toista yhtiötä olen käyttänyt. Siitäkin huolimatta että Tallinkin laivojen henkilökunta tuskin on kuullutkaan laadukkaasta asiakaspalvelusta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen joskus laivalla hämmästellyt että mitä on tämä porukka joka kantaa mukanaan kaiuttimia ja soittaavat yleisissä tiloissa musiikkiaan niiden kautta kovaan ääneen. Luultavasti samaa porukkaa kuin ne, jotka viikonloppuisin kokoontuvat traktoreillaan ja mopoautoillaan kylän raitille tapaamaan kaltaisiaan.

Maailmalta rantautunut ilmiö. Ihan todella vitun uskomatonta kuinka jotkut kehtaa soittaa omaa paskaansa muiden kuullen. Oikea musiikki ei välttämättä edes niin haittaisi.

Mistä ne ties että sulla on kaiutin mukana? Ettei vaan olis ukkometso raikunu jo terminaalin aulassa? Reppuun kun olis laittanu niin eiköhän tuo kaiutin olis laivaan asti menny

Mietin samaa ja sitten tajusin näihin aikoihin olevan jotain GOOM-hulinoita menossa eli reppu on varmaankin tutkittu omien viinojen ja kaiuttimien varalta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Tallinkin laivojen henkilökunta tuskin on kuullutkaan laadukkaasta asiakaspalvelusta.

Esitän eriävän kahden pennin mielipiteeni ainakin Tallinkin omistaman Silja Linen osalta. Eikä mulla siitäkään kokemusta ole kuin tästä Turun ja Tukholman välillä reissaamisesta, mutta en nyt kovin äkkiä muista, että olisin risteilyillä saanut osakseni "laadutonta" asiakaspalvelua, melkeinpä päinvastoin, koska asiakaspalvelu on kärjistetysti aina ollut avuliasta ja kohteliasta.

Saattaa tosiaan olla, että Helsingin ja Tallinnan väliä kulkevilla Tallinkin botskeilla asiakaspalvelu on huonompaa. Miksi näin, siitä en osaa sanoa. Jos paikalla on tietäjiä tai kokemukseen näkemyksenä perustavia arvailijoita niin ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko siellä sitten paljonkin esim. virolaisia duunissa ja selittäisikö tämä jotenkin laadutonta asiakaspalvelua?
 

Tuamas

Jäsen
Saattaa tosiaan olla, että Helsingin ja Tallinnan väliä kulkevilla Tallinkin botskeilla asiakaspalvelu on huonompaa. Miksi näin, siitä en osaa sanoa. Jos paikalla on tietäjiä tai kokemukseen näkemyksenä perustavia arvailijoita niin ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko siellä sitten paljonkin esim. virolaisia duunissa ja selittäisikö tämä jotenkin laadutonta asiakaspalvelua?

Ainakin vanhalla Tallinkilla se kuului kokemukseen, se neuvostohenkinen "asiakaspalvelu".
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Zeic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Mistä ne ties että sulla on kaiutin mukana? Ettei vaan olis ukkometso raikunu jo terminaalin aulassa? Reppuun kun olis laittanu niin eiköhän tuo kaiutin olis laivaan asti menny
Putkikassissa oli. Kyseessä siis Nordic metal cruise. Ehkä tästä keskustelusta on jollekin lukijalle hyötyä niin tietävät asiasta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Putkikassissa oli. Kyseessä siis Nordic metal cruise. Ehkä tästä keskustelusta on jollekin lukijalle hyötyä niin tietävät asiasta.
Hyvä että laittoivat säilöön. En reissuilla tiedä mitään mikä vituttaisi enemmän kuin se että naapurissa pistetään oma musa soimaan. Tallinnaan ja takaisin joudun liikkumaan noin kerran viikossa, onneksi useimmiten erossa noista. Joskus (huoh) joutuu olla hytissä yön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös