Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
Ostin yhden tv-hyllykön yksityiseltä henkilöltä käytettynä. Osina tuli otettua, koska tuo on sen verran iso. Kasatessa huomasin, että siitä puuttuu yksi pieni metalliosa. Sellainen metallinen tappi, joka laitetaan lukkoruuveilla kiinni molemmista päistä. Soitin henkilölle, jolta sen ostin. Ei osaa löytynyt. Kävin rautakaupoissa. Ei ole sellaista osaa. Kuulemma kannattaa kokeilla huonekaluliikkeistä. Askossa oli hyvin ylimielistä ja piilovittuilevaa kommenttia jatkuvalla syötöllä. En asioi enää siellä. Sotkassa sanoivat ystävällisesti, että he voivat tilata vain heiltä ostetuille huonekaluille varaosia. Ei muuta kuin kotiin etsimään ohjekirja (joka onneksi oli tallella). Selvisi, että tuo hyllykkö on tanskalaisen Tvilum-Scanbirkin valmistama. ON24 on heidän suomalaienn jälleenmyyjänsä.
Soitin tänään ON23:n asiakaspalveluun. Joku nuori nainen siellä änkytti vain etteivät voi tilata sitä osaa jos ei ole tilausnumeroa, jolla se hyllykkö on alunperin tilattu. Mulla oli tuotekoodi ja osan koodi. Ei luulisi olevan vaikeaa vain tilata se osa. Sitä kutsutaan hyväksi asiakaspalveluksi. Mitenkään ei kuitenkaan onnistunut yhden pienen metalliosan tilaaminen. Tvilum-Scanbirkin nettisivuilla lukee, että varaosien tilaus onnistuu vain jälleenmyyjän kautta. Ajattelin, että kokeilen silti soittaa sinne Tanskaan. Aluksi oli vähän ongelmia löytää oikea henkilö. Kun sitten sain oikean henkilön puhelimen päähän ja esitin asiani. Tuo ystävällinen nainen tsekkasi ensin tuotekoodin ja selvisi, että he eivät enää tee tätä vanhaa hyllykkömallia. Hän kysyi kuitenkin minkä osan tarvitsen. Kerroin osan tuotekoodin, jolloin hän sanoi että heillä on se osa ja lähettävät sen minulle ilmaiseksi. Tämä jos mikä on hyvää asiakaspalvelua.
Soitin tänään ON23:n asiakaspalveluun. Joku nuori nainen siellä änkytti vain etteivät voi tilata sitä osaa jos ei ole tilausnumeroa, jolla se hyllykkö on alunperin tilattu. Mulla oli tuotekoodi ja osan koodi. Ei luulisi olevan vaikeaa vain tilata se osa. Sitä kutsutaan hyväksi asiakaspalveluksi. Mitenkään ei kuitenkaan onnistunut yhden pienen metalliosan tilaaminen. Tvilum-Scanbirkin nettisivuilla lukee, että varaosien tilaus onnistuu vain jälleenmyyjän kautta. Ajattelin, että kokeilen silti soittaa sinne Tanskaan. Aluksi oli vähän ongelmia löytää oikea henkilö. Kun sitten sain oikean henkilön puhelimen päähän ja esitin asiani. Tuo ystävällinen nainen tsekkasi ensin tuotekoodin ja selvisi, että he eivät enää tee tätä vanhaa hyllykkömallia. Hän kysyi kuitenkin minkä osan tarvitsen. Kerroin osan tuotekoodin, jolloin hän sanoi että heillä on se osa ja lähettävät sen minulle ilmaiseksi. Tämä jos mikä on hyvää asiakaspalvelua.