Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Komppaan. Lisäksi totean, että ainakin Helsingin keskustan Stockmann on jännä paikka siinä mielessä, että yleensä erinomaisen palvelun (95 %) vastapainoksi siellä voi kohdata joskus todella heikkoa (5 %) asiakaspalvelua. Välimuotoja ei juuri ole. Mielestäni muutamat tylyt tapaukset eivät ole olleet mitään shop-in-shop myyjiä tai kausiapulaisia vaan ihan omia vakkareita, joilla sattuu olemaan täysin asiakaspalvelutyöhön sopimaton asenne. Tai paska päivä, mutta sen ei saisi antaa koskaan välittyä asiakkaalle.Itsellä hyviä kokemuksia Stockasta ja palvelusta siellä. Sen vuoksi minusta olisikin hyvä, että välittäisit tiedot ao. liikkeeseen, jotta palvelu pystyttäisiin jatkossakin pitämään hyvänä ja tuollaiset epelit saataisiin joko ojennukseen tai ulos talosta. Täällä valittaminen ei vie asiaa eteenpäin ja uskoisin Stockan olevan kiinnostunut palautteesta vielä enemmän kuin me täällä. Vaikka sinänsä mielenkiintoista tuokin oli lukea.
Stockalla kyllä huomaa sen osan henkilökunnasta joka on erityisen paljon asiakkaiden kanssa tekemisissä ja vielä tykkää työstään. Kaikki sujuu rutinoituneesti, ystävällisesti ja asiakasta kuunnellaan herkällä korvalla.
Joidenkin erikoistuotteiden puolella Stockan myyjillä on paitsi hyvät asiakaspalvelutaidot niin myös hurjasti oman alueen erityisosaamista. Varsinkin Akateemisen Kirjakaupan puolella on syvää ekspertiisiä, esim. kartat/matkakirjat -osastolla saa kyllä apua niin että tukka hulmuaa. Sen sijaan Stockan kameramyyjien valokuvausteknistä osaamista ja tuotetuntemusta en hehkuttaisi, joskin näkemykseni perustuvat suppeaan kokemukseen.