Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 940 400
  • 6 860

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sistis: sinuna lopettaisin kaikki tilaukset ko. firmasta ja ehdottaisin isäpapalle samaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ossi kirjoitti:
Sistis: sinuna lopettaisin kaikki tilaukset ko. firmasta ja ehdottaisin isäpapalle samaa.

Niin minä muuten tekisinkin, mutta kun ehdin tilaamaan Soundin marraskuussa ja maksoin jo koko vuoden tilaukset. Tulkoon nyt siihen asti.

Sen jälkeen todennäköisesti teenkin niin ja siirryn Rumban tilaajakuntaan.

Isukki varmaan saa sen jälkeen lehtensä vihdoin oikein.
 

Lexa

Jäsen
Sistis kirjoitti:
Isukki varmaan saa sen jälkeen lehtensä vihdoin oikein.

Niinhän sinä luulet. Tuo olisi ongelmahistoriaan sidottuna liian helppo ratkaisu. Todennäköisesti ne isukin lehdet tulevat jatkossakin sinulle.

Tuo ongelma lienee jonkinlainen tietokantavika, jota ei edes yritetä/osata korjata. Yhden asiakkaan takia järjestelmää ei haluta muuttaa ja "hakataan päätä seinään-korjauksella" yritetään vain voittaa aikaa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kävin eilen ostoksilla Mikkelin Soksen levyosastolla ja harvoin näkee niin iloista ja ystävällistä myyjä kuin tuo pikku punapää..

Aah, katsoi niin söpösti silmiin, ystävällinen hymy päällä koko ajan ja perään vielä mukavat päivän jatkotoivotukset..

Rankan ( ja ei niin mukavan) työpäivän jälkeen tulin oikeasti hyvälle tuulelle tuon myyjän ansiosta, kiitos siitä!

Mikkelin Sokoksella saa muutenkin hyvää ja ystävällistä palvelua, tosin kuin monessa muussa keskustan liikkeessä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuppi kiehahti lopullisesti nurin. Ensimmäistä kertaa elämässäni laitoin todella vihaisen sähköpostin asiakaspalveluun. Taas siellä kummittelee meikäläisen puhelinnumeron paikalla isukin kotinumero, vaikka se vielä päivällä oli oikein, kun tarkistin.

Kaiken lisäksi nyt minulle ei enää tule näemmä mitään lehteä. Ei edes Soundia. Ja vastauksia ei ole tullut, vaikka ovat näemmä selkeästi muuttaneet tietoja itse.

Nyt lähti tällaista tekstiä:


---clip---
Olen pettynyt teihin seuraavista syistä:

1. Ette vastaa yhteenkään sähköpostiin, joita teille lähettää. Kolme viikkoa on kohtuuttoman pitkä aika odottaa. Todella törkeää välinpitämättömyyttä.

2. Ammattitaidostanne antaa hyvän kuvan se, että ette osaa toimittaa kahdelle samannimiselle henkilölle lehtiä oikein, vaan aina jomman kumman lehdet menevät toiselle. Isäni ja minä olemme vastaanottaneet jo liian monta kertaa toistemme lehtiä. Olette luvanneet jatkuvasti korjata asian, mutta homma ei pelaa. En sen vuoksi jaksa enää tätä sirkusta.

3. Verkkopalvelunne on suomeksi sanottuna perseestä. Olen lukemattomia kertoja korjannut puhelinnumerokseni matkapuhelinnumeroni XXXXX koska se on ainoa numero, joka minulla on käytössä. Silti jatkuvasti tuo järjestelmä kaivaa sinne isäni kotinumeron YYYYY. Koska en asu enää samassa taloudessa isäni kanssa, en myöskään tahdo että minun asiakastiedoissa on hänen tietojaan.

Soundi on hyvä lehti. Valitettavasti sitä myyvä yritys on omalla toiminnallaan osoittanut olevansa ala-arvoinen ja väliinpitämätön.

Soundin tilaukseni loppumisen jälkeen siirryn Rumban asiakkaaksi. Sen myynnistä ei ainakaan onneksi vastaa GGGGGG.

Toivottavasti isäni saa jatkossa lehtensä oikein.

Erittäin kiukkuisin terveisin, SSS SSSS
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Sistis kirjoitti:
Kuppi kiehahti lopullisesti nurin. Ensimmäistä kertaa elämässäni laitoin todella vihaisen sähköpostin asiakaspalveluun. Taas siellä kummittelee meikäläisen puhelinnumeron paikalla isukin kotinumero, vaikka se vielä päivällä oli oikein, kun tarkistin.

Kaiken lisäksi nyt minulle ei enää tule näemmä mitään lehteä. Ei edes Soundia. Ja vastauksia ei ole tullut, vaikka ovat näemmä selkeästi muuttaneet tietoja itse.

Nyt lähti tällaista tekstiä A-lehdille:


Jos irtisanon Soundi-lehden tilaukseni nyt, tuleeko lehti minulle tilauskauden loppuun, vai voiko sen keskeyttää välittömästi jolloin saa jäljelle jääneeltä osalta jo maksamansa rahat takaisin?

Olen syvästi pettynyt asiakaspalveluunne, enkä tahdo tilata teiltä enää jatkossa ainuttakaan lehteä. En kuitenkaan halua myöskään jäädä ilman jo maksamiani Soundi-lehden numeroita.

Olen pettynyt teihin seuraavista syistä:

1. Ette vastaa yhteenkään sähköpostiin, joita teille lähettää. Kolme viikkoa on kohtuuttoman pitkä aika odottaa. Todella törkeää välinpitämättömyyttä.

2. Ammattitaidostanne antaa hyvän kuvan se, että ette osaa toimittaa kahdelle samannimiselle henkilölle lehtiä oikein, vaan aina jomman kumman lehdet menevät toiselle. Isäni ja minä olemme vastaanottaneet jo liian monta kertaa toistemme lehtiä. Olette luvanneet jatkuvasti korjata asian, mutta homma ei pelaa. En sen vuoksi jaksa enää tätä sirkusta.

3. Verkkopalvelunne on suomeksi sanottuna perseestä. Olen lukemattomia kertoja korjannut puhelinnumerokseni matkapuhelinnumeroni XXXXX koska se on ainoa numero, joka minulla on käytössä. Silti jatkuvasti tuo järjestelmä kaivaa sinne isäni kotinumeron YYYYY. Koska en asu enää samassa taloudessa isäni kanssa, en myöskään tahdo että minun asiakastiedoissa on hänen tietojaan.

Soundi on hyvä lehti. Valitettavasti sitä myyvä yritys on omalla toiminnallaan osoittanut olevansa ala-arvoinen ja väliinpitämätön.

Soundin tilaukseni loppumisen jälkeen siirryn Rumban asiakkaaksi. Sen myynnistä ei ainakaan onneksi vastaa A-lehdet.

Toivottavasti isäni saa jatkossa lehtensä oikein.

Erittäin kiukkuisin terveisin, SSS SSSS


Harmi että alennut itse samalle tasolle palvelun tarjoajan kanssa. Ei ole rakentavaa palautetta haukkua palveluntarjoajan kanavia tyyliin, että "ne ovat perseestä" vaikka ne sitä olisivatkin. Samaten palveluntarjoajan maan rakoon lyttääminen tyylilläsi ei ole sivistyneen kuluttajan tapa eikä alkuunkaan rakentavaa. Luultavasti A-lehdillä hymähdetään tällaiselle palautteelle, koska tätähän aina riittää -rakentavaa, josta ehkä jotain otetaan onkeen, puolestaan kovin vähän.

Enkä ole A-lehdellä töissä.

Ystävällisin terveisin,
Tobias
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tobias kirjoitti:
Harmi että alennut itse samalle tasolle palvelun tarjoajan kanssa. Ei ole rakentavaa palautetta haukkua palveluntarjoajan kanavia tyyliin, että "ne ovat perseestä" vaikka ne sitä olisivatkin.

Ei olekaan rakentavaa palautetta, mutta ota huomioon, että tuo taisi olla kahdeksas sähköpostiviesti, jonka olen lähettänyt kolmen viikon sisään.

Ensimmäisissä viesteissäni sävy on ollut erittäin asiallinen. Mutta närkästymiseni on nyt kasvanut niihin mittasuhteisiin, että en enää jaksanut yrittää hyvällä.

Joskus voimasanoja on pakko käyttää, jotta viestin vastaanottaja tajuaa hommien olevan pielessä. Ensimmäisenä keinona sitä ei tietenkään pidä tehdä.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä tarina on tosi kliseisyydestään huolimatta, joskus tosielämä noudattaa vanhoja urbaanilegendoja tai jopa kävelee niiden yli.

Äitini avomies, kohta 70-vuotias voitti Kenossa satkun ja kun oli jo etukäteen päättänyt että jos voittoa tulee niin sillä ostetaan kunnon auto, niin patsasteli tuulipuvussaan parin päivän parransängellä varustettuna paikalliseen Vehoon.

Loppu onkin helppo arvata, "lievää" ylenkatsontaa ja kohta ukko ajelee tuoreella XC90:llä (jahka saavat toimitettua) ja jäi vielä kolkytä donaa taskuunkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sistis kirjoitti:
Kaiken lisäksi nyt minulle ei enää tule näemmä mitään lehteä.

Ei näköjään minullekaan, ei ollut Hesari tullut aamulla. Voi toki olla, että jakaja oli vain myöhässä, mutta viimeksi ei tullut ollenkaan. Ja se oli tämän vuoden puolella.

Tiedän, että lehti toimitetaan vielä saman päivän aikana, jos jakeluhäiriöstä ilmoittaa ennen puoltapäivää. Mitä en kuitenkaan tiedä on se, että jos lehti onkin jaettu. Ei minulla ole mitään tarvetta tai mielenkiintoa hankkia ikävyyksiä työnsä tehneelle jakajalle. Se on semmoinen neekerinainen, ei edes kovin mature. Muutenkin myöhästyminen voi olla jakeluketjussa missä kohtaa tahansa ja lähes varmasti onkin muualla kuin jakajassa.

Tällä kertaa vaimo sattuu olemaan kotona, joten voin soittaa ja kysyä. Viimeksi ei ollut.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Visalle kiitos loistavasta asiakaspalvelusta,
lähestyivät minua sähköpostitse jossa luki (englanniksi tosin, mutta kansainvälisenä ihmisenä taidan myös englannin) että hakkerit ovat päässeet käsiksi heidän järjestelmiinsä ja nyt Visa tarjoaa minulle uutta turvakoodia.

Tarkistin Visan käyttöä Solon kautta, ei näkynyt mitään omituista mutta pelataan varman päälle ja menin linkissä olleeseen sivuun ja päivitin sinne turvakseni Visa-korttini tiedot, etteivät vaan pääse näiden hakkereiden käsiin.

Hienoa että varoittavat näistä.
 
Viimeksi muokattu:

Kaivanto

Jäsen
Sistis kirjoitti:
Ei olekaan rakentavaa palautetta, mutta ota huomioon, että tuo taisi olla kahdeksas sähköpostiviesti, jonka olen lähettänyt kolmen viikon sisään.

Siellä asiakaspalvelussa on töissä tuntipalkalla tyyppi, jota ei kiinnosta se, saavatko ihmiset Soundinsa, vaan se, saako hän palkkansa ja miten helpolla. Häntä motivoi siis se, että vaaravyöhykkeeseen joutuu joko hänen työnsä helppous tai hänen palkkansa.

Sähköposti tai vaikka kahdeksantoista on todella helppoa deletoida. Soita ja ole hankala ja uhkaa soittaa ja olla hankala joka päivä niin kauan, kunnes asia on hoidossa. Pyydä nimenomaan sinua palvelevan asiakaspalvelijan puhelinnumero, koska keskuksen kautta puhelusi saattaa ohjautua jonkun muun riesaksi. Kimmastus pitää kohdistaa yksittäiseen henkilöön eikä organisaatioon, jotta sillä olisi vaikutusta. Jos hän väittää, että soittaa voi vain keskuksen numeroon, sano, että olet ollut samanlaisissa hommissa ja tiedät, että noin sanotaan vittumaisille asiakkaille mutta että oikeasti jokikisellä puhelimella on oma yksilöity numeronsa, johon voi soittaa. Kysy hänen esimiehensä nimeä ja puhelinnumeroa ja uhkaa, että mikäli homma ei ala luistaa, otat pomoon yhteyttä ja teet harvinaisen selväksi, että olet huomauttanut tälle yhdelle ja samalle nimeltä mainitulle henkilölle samasta ongelmasta lukuisia kertoja, mutta mitään ei tapahdu.
 

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
Tommy kirjoitti:
Visalle kiitos loistavasta asiakaspalvelusta,
lähestyivät minua sähköpostitse jossa luki (englanniksi tosin, mutta kansainvälisenä ihmisenä taidan myös englannin) että hakkerit ovat päässeet käsiksi heidän järjestelmiinsä ja nyt Visa tarjoaa minulle uutta turvakoodia.

Tarkistin Visan käyttöä Solon kautta, ei näkynyt mitään omituista mutta pelataan varman päälle ja menin linkissä olleeseen sivuun ja päivitin sinne turvakseni Visa-korttini tiedot, etteivät vaan pääse näiden hakkereiden käsiin.

Hienoa että varoittavat näistä.

En tiedä harrastatko sarkasmia, mutta tuskinpa Visa sinulle sähköpostia laittaa, veikkaan sinua kusetetun, tosin luulin ettei näihin kusetuksiin mene kuin vanhukset ja muut vajaakäyntiset, mutta ilmeisesti Blues-kannattajat ovat samaa sarjaa.

Terveisin Päästäinen
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaivanto kirjoitti:
Jos hän väittää, että soittaa voi vain keskuksen numeroon, sano, että olet ollut samanlaisissa hommissa ja tiedät, että noin sanotaan vittumaisille asiakkaille mutta että oikeasti jokikisellä puhelimella on oma yksilöity numeronsa, johon voi soittaa.
Tottakai on, mutta ei aspan työntekijät istu määrätyillä paikoilla. Käytännössä jokaisessa aspassa duunivuoron aluksi istutaan johonkin vapaana olevista paikoista ja aletaan puskemaan puheluja. Joten vaikka sitä miten viksuna ringauttaisi samaan luuriin (joka useimmissa ohjautuu automaattisesti keskukseen ulkupuolisena puheluna) niin 99% todennäköisyydellä siihen vastaa joku muu.
 

Kaivanto

Jäsen
Ruutiveijari kirjoitti:
Tottakai on, mutta ei aspan työntekijät istu määrätyillä paikoilla. Käytännössä jokaisessa aspassa duunivuoron aluksi istutaan johonkin vapaana olevista paikoista ja aletaan puskemaan puheluja.

Ah, niinkuin näkyy, en ole oikeasti ollut "samanlaisissa hommissa". No mutta sitten uhataan vaikka tavoitella tätä samaa henkilöä keskuksen kautta tai miten se nyt käytännössä tapahtuukaan. Riittävän ylös kun hierarkiassa mennään, niin löytyy niitä henkilökohtaisiakin numeroita. Uhkaa vaikka rimputella jatkuvalla syötöllä toimitusjohtajalle ja kysellä nimeltä sitä asiakaspalvelija Möttöstä, joka on sählännyt.

Tavoittelemani yleisperiaate on siis se, että yritetään synnyttää asiakaspalvelijalle vaikutelma, että hän henkilökohtaisesti joutuu tavalla tai toisella kärsimään tästä löylynlyömästä asiakkaasta.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaivanto kirjoitti:
Sähköposti tai vaikka kahdeksantoista on todella helppoa deletoida.

Jos hän väittää, että soittaa voi vain keskuksen numeroon, sano, että olet ollut samanlaisissa hommissa ja tiedät, että noin sanotaan vittumaisille asiakkaille mutta että oikeasti jokikisellä puhelimella on oma yksilöity numeronsa, johon voi soittaa..

Nuo yllämainitut asiat eivät pidä joka paikassa paikkaansa. Omassa duunissani deletoidut sähköpostitkin jäävät puhelinjärjestelmäämme, josta niitä ei pysty poistamaan kuin admin-oikeudet saaneet henkilöt.

Myöskään henkilökohtaista puhelinnumeroa ei todellakaan ole kaikilla, ei edes niillä jotka tekevät puhelinduunia. Unohdat nyt sen tosiasian että nykyaikana puhelut eivät joka paikassa kulje sitä perinteiset puhelinverkkoa pitkin.

Eikä tuo nimellä kyseleminenkään välttämättä auta. Suurin osa kun käyttää turvallisuussyistä aliasnimiä.
 

Kaivanto

Jäsen
Gellner kirjoitti:
Nuo yllämainitut asiat eivät pidä joka paikassa paikkaansa. Omassa duunissani deletoidut sähköpostitkin jäävät puhelinjärjestelmäämme, josta niitä ei pysty poistamaan kuin admin-oikeudet saaneet henkilöt.

En ajanut takaa teknistä toimitusta vaan sitä, että on henkisesti äärimmäisen helppoa olla noteeraamatta sähköpostia.

Jos siellä huseeraa joku salanimellä niin sanoo vaikka, että mulla on suhteita mafiaan ja että ne kyllä selvittää. Eli vakavammin, yrittää tehdä asiasta mahdollisimman henkilökohtaisen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaivanto kirjoitti:
En ajanut takaa teknistä toimitusta vaan sitä, että on henkisesti äärimmäisen helppoa olla noteeraamatta sähköpostia.

Jos siellä huseeraa joku salanimellä niin sanoo vaikka, että mulla on suhteita mafiaan ja että ne kyllä selvittää. Eli vakavammin, yrittää tehdä asiasta mahdollisimman henkilökohtaisen.

No, joissain paikoissa on pakko turvallisuussyistä käyttää salanimeä. Tuosta sähköpostista vielä että ehkä joissain paikoissa on helppo olla noteeraamatta sähköpostia, joissain ei. Oman duunini asiakaspalvelupuolella sähköpostiin on pakko vastata, siis ihan teknisestkin pakko. Muuten et pääse tauolle, ruokikselle, himaan jne.

Ei tuosta pysty mitenkään tekemään henkilökohtaista, ei mitenkään. Ei asiakasneuvojaa kiinnosta useimmissa tapauksissa pätkääkään asiakkaan asiat. Ja onko nuo Sistiksen palautteet menneet aina samalle henkilölle? Epäilen.

Tuo nyt kuulostaa enemmän tekniseltä vialta kuin asiakasneuvojan töppäilyltä. Asiakasneuvoja ei voi oikein muuta kuin viedä asian eteenpäin ja jos tekniikan porukkaa ei kiinnosta vikaa korjata, niin sitten ei kiinnosta.

Sistiksen kannattaisi ottaa yhteyttää vähän korkeampaan tahoon A-lehdissä.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
No, joissain paikoissa on pakko turvallisuussyistä käyttää salanimeä.
Menee hieman OT, mutta..
Vaikken itse jokapäiväisesti olekaan aspassa töissä, mutta joudun jos jonkinmoisten sidosryhmien kanssa olemaan tekemissä. Eivätkä kaikki heistä ole kovinkaan ystävällismielisiä aina.. Useiden yö/vkonloppu/loma aikaisten puheleuiden jälkeen jouduin vaihtamaan nrot salaisiksi (nykyisin tosin firman puhelin joissa salatut nrot) ja täysi osoite / hlötieto kielto.. Valitettavaa, mutta nukun yöni paremmin.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Gellner kirjoitti:
Sistiksen kannattaisi ottaa yhteyttää vähän korkeampaan tahoon A-lehdissä.

Noh, kyllä tuossa kävi jossain vaiheessa mielessä, että ottaisin esim. toimitusjohtajaan yhteyttä, se on käytännössä todistettu aina tehokkaimmaksi tavaksi (itse en ole kokeillut, mutta tiedän pari tapausta). Mutta enpä ainakaan löytänyt mistään kyseisen henkilön tietoja. GooGlella löysin vain vanhan TJ:n (TJ 0) nimen...

Pitänee alkaa kaivelemaan sitä uudelleen, jos ei muu auta.

Soittaminen vituttaa siinä, että se kasvattaa aina puhelinlaskua. Karpo voisi olla hyvä vaihtoehto tähän.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Gellner kirjoitti:
Ei tuosta pysty mitenkään tekemään henkilökohtaista, ei mitenkään. Ei asiakasneuvojaa kiinnosta useimmissa tapauksissa pätkääkään asiakkaan asiat. Ja onko nuo Sistiksen palautteet menneet aina samalle henkilölle? Epäilen.

Eivät menekään. Aikaisemmilla kerroilla on ainakin kaksi eri henkilöä vastannut niihin. Molemmille olen toki yrittänyt laittaa henkilökohtaista sähköpostia, mutta ovat molemmat jo lopettaneet työnsä AA-lehdillä.

Gellner kirjoitti:
Tuo nyt kuulostaa enemmän tekniseltä vialta kuin asiakasneuvojan töppäilyltä. Asiakasneuvoja ei voi oikein muuta kuin viedä asian eteenpäin ja jos tekniikan porukkaa ei kiinnosta vikaa korjata, niin sitten ei kiinnosta.

Siltäpä siltä. Tekninen vika on ymmärrettävä ja inhimillinenkin asia. Se, mitä en anna anteeksi on, ettei maksavalle asiakkaalle vastata sähköposteihin.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Sistis kirjoitti:
Noh, kyllä tuossa kävi jossain vaiheessa mielessä, että ottaisin esim. toimitusjohtajaan yhteyttä, se on käytännössä todistettu aina tehokkaimmaksi tavaksi (itse en ole kokeillut, mutta tiedän pari tapausta). Mutta enpä ainakaan löytänyt mistään kyseisen henkilön tietoja. GooGlella löysin vain vanhan TJ:n (TJ 0) nimen...

Pitänee alkaa kaivelemaan sitä uudelleen, jos ei muu auta.

Soittaminen vituttaa siinä, että se kasvattaa aina puhelinlaskua. Karpo voisi olla hyvä vaihtoehto tähän.


Olli-Pekka Lyytikäinen(toimitusjohtaja)
Ora Lyytikäinen (johtaja, talous ja hallinto)
Pirjo Nurmilaukas (johtaja, lehtien markkinointi ja myynti)
Anne Lyytikäinen-Palmroth (julkaisujohtaja)
Matti Saari (päätoimittaja, Apu)
Jyrki Rehumäki (johtaja, mediamyynti)
Martti Paananen (henkilöstön edustaja)

Tommoset nimet löyty tilinpäätöksestä.

Edit: Vielä kaikkien muiden paitsi TJ:n puhelin numerot löytyvät Fonectalla.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitokset kaikille palstaveljille ja -siskoille. Yksityisviestejä on pukannut pari ja julkisiakin neuvoja jonkin verran.

Pitänee tässä vielä jonkin aikaa odotella.

Yksi syy, miksi pidän sähköpostia parempana, kuin puhelinsoittoa on siinä, että sähköpostista jää aina todiste. Samaten, jos sattuvat joskus vastaamaan siihen, voin vedota aina, että firmassa on tiedostettu jo ongelma.

Tästä oli ihan konkreettinen hyöty, kun kerran olin ongelmissa erään nettiliittymä-puljun kanssa. Koska minulla oli lähetetty irtisanomisilmoitus ja siihen tullut vastaus, pystyin todistamaan että olin irtisanonut nettiliittymäni jo joulukuussa, enkä vasta helmikuussa, kuten yrittivät puhelimessa väittää.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Paastainen kirjoitti:
En tiedä harrastatko sarkasmia, mutta tuskinpa Visa sinulle sähköpostia laittaa, veikkaan sinua kusetetun, tosin luulin ettei näihin kusetuksiin mene kuin vanhukset ja muut vajaakäyntiset, mutta ilmeisesti Blues-kannattajat ovat samaa sarjaa.
Veikkaan että kaikki muut tajusivat jo viestiä lukiessa että harrastaako tommy sarkasmia vai ei, niin selvää tuo oli. Luulin jopa että tuon olisivat tajunneet kaikki vajaakäyntisetkin kannattamaansa liigaseuraan katsomatta.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Kaivanto kirjoitti:
Siellä asiakaspalvelussa on töissä tuntipalkalla tyyppi, jota ei kiinnosta se, saavatko ihmiset Soundinsa, vaan se, saako hän palkkansa ja miten helpolla. Häntä motivoi siis se, että vaaravyöhykkeeseen joutuu joko hänen työnsä helppous tai hänen palkkansa.
Heh, hauskaa tarinointia Kaivannolta. Nimenomaan tarinointia, koska todellisuuden kanssa näillä ohjeilla on varsin vähän tekemistä. Syntyy varsin koominen mielikuva, kuinka IT-huumassa äkki-keskiluokkaan-noussut mikronikkari huutaa kravatti kaulassa, uhkailee ja tinkii puhelimessa, toisessa päässä istuvalle vastaavalle opiskelijalle - joka mistä tahansa uhkauksista huolimatta voi vain täytellä samoja lokeroita jollain palautelomakkeella kuin kaikissa muissakin tapauksissa. Esimiestä tuskin kiinnostaa, onhan näitä samanlaisia soittajia kymmenen tusinassa henkilökohtaista palvelua bulkkihinnoilla vaativissa maailmanomistajissa. Yksittäiset tapaukset menevät tällaisilla suurilla yrityksillä "toleranssin" nimissä läpi kenenkään juuri kiinnostumatta asiasta sen syvällisemmin, kunhan esim. 98% asiakkaista saa sitä palvelua jota yritys odottaa. Muilta osin Kaivannon hauskoista viesteistä, käyttäytymällä itse kuin idiootti, todennäköisesti saa palvelua kuin idiootti. Jostainhan nämä hauskat "asiakas on mulkku" -kömmähdykset juurensa juontavat.

Sistis, kun kerran firman toiminta on noin kertakaikkiaan vaikeaa, niin miksi et vastaanottaisi postiasi käyttäen apunasi esim. toisen nimesi alkukirjainta, ts. "Sistis K. Erhosux" erottamassa sinut isästäsi tuon lehtifirman epätoivon rekistereissä? Tai onhan näillä varmaan jonkinlainen asiakasnumerointijärjestelmä, pyydät heitä erottelemaan sinun ja isäsi asiakasnumerot ja sitten selvennät yritykselle että nimestä huolimatta, nämä lehdet kuuluvat tälle asiakasnumerolle ja tämä lehti tälle. Ehkäpä se selkenee järjestelmänörtillekin kun saa toisistaan eroavia numeroita eteensä samanlaisten nimien sijaan.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Canal lakkasi näkymästä toissapäivänä. Soitto aspaan ja ilmoittivat ettei sopimusta ole olemassa. Myyjä ei koskaan toimitanut papereita eteenpäin.

Lupasivat laittaa asian kuntoon kunhan lähetän sopimuspaperit heille. 2kk maksulla näkyy toukokuun loppuun vaikka on näkynyt jo helmikuun alkupuolesta asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös