Kuppi kiehahti lopullisesti nurin. Ensimmäistä kertaa elämässäni laitoin todella vihaisen sähköpostin asiakaspalveluun. Taas siellä kummittelee meikäläisen puhelinnumeron paikalla isukin kotinumero, vaikka se vielä päivällä oli oikein, kun tarkistin.
Kaiken lisäksi nyt minulle ei enää tule näemmä mitään lehteä. Ei edes Soundia. Ja vastauksia ei ole tullut, vaikka ovat näemmä selkeästi muuttaneet tietoja itse.
Nyt lähti tällaista tekstiä A-lehdille:
Jos irtisanon Soundi-lehden tilaukseni nyt, tuleeko lehti minulle tilauskauden loppuun, vai voiko sen keskeyttää välittömästi jolloin saa jäljelle jääneeltä osalta jo maksamansa rahat takaisin?
Olen syvästi pettynyt asiakaspalveluunne, enkä tahdo tilata teiltä enää jatkossa ainuttakaan lehteä. En kuitenkaan halua myöskään jäädä ilman jo maksamiani Soundi-lehden numeroita.
Olen pettynyt teihin seuraavista syistä:
1. Ette vastaa yhteenkään sähköpostiin, joita teille lähettää. Kolme viikkoa on kohtuuttoman pitkä aika odottaa. Todella törkeää välinpitämättömyyttä.
2. Ammattitaidostanne antaa hyvän kuvan se, että ette osaa toimittaa kahdelle samannimiselle henkilölle lehtiä oikein, vaan aina jomman kumman lehdet menevät toiselle. Isäni ja minä olemme vastaanottaneet jo liian monta kertaa toistemme lehtiä. Olette luvanneet jatkuvasti korjata asian, mutta homma ei pelaa. En sen vuoksi jaksa enää tätä sirkusta.
3. Verkkopalvelunne on suomeksi sanottuna perseestä. Olen lukemattomia kertoja korjannut puhelinnumerokseni matkapuhelinnumeroni XXXXX koska se on ainoa numero, joka minulla on käytössä. Silti jatkuvasti tuo järjestelmä kaivaa sinne isäni kotinumeron YYYYY. Koska en asu enää samassa taloudessa isäni kanssa, en myöskään tahdo että minun asiakastiedoissa on hänen tietojaan.
Soundi on hyvä lehti. Valitettavasti sitä myyvä yritys on omalla toiminnallaan osoittanut olevansa ala-arvoinen ja väliinpitämätön.
Soundin tilaukseni loppumisen jälkeen siirryn Rumban asiakkaaksi. Sen myynnistä ei ainakaan onneksi vastaa A-lehdet.
Toivottavasti isäni saa jatkossa lehtensä oikein.
Erittäin kiukkuisin terveisin, SSS SSSS