Laadukasta asiakaspalvelua

  • 1 947 539
  • 6 878

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Veijari kirjoitti:
Jos ei huomiseen mennessä mitään kuulu niin perutaan koko vitun nettitilaus ja otetaan se joltakin muulta toimittajalta jonka sana pitää.
Onnea etsinnälle jos sellaisen meinaat löytää. Meikäläisen tarinaan liittyi mm Elisan lupaus 4 viikosta sisältäen mahdolliset sähkötyöt ja kaapeloinnit. Hyvältähän tuo kuulosti kun Elisan alueella asutaan.

To make a long story short; odotin sähkötöitä 3½ viikkoa, sen jälkeen liittymää 6 viikkoa, sen jälkeen viikon ennenkuin homma toimi. Kerran joutunut Elisan asiakaspalveluun soittamaan, kesti 46 minuuttia ennenkuin puheluuni vastattiin. Ei näin, ei todellakaan näin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Veijari kirjoitti:
No tyttö sitten pahoitteli, että toimitus on kestänyt ja sanoi katsovansa jostakin tiedoista ja kertoi, että ensi viikolla pitäisi liittymän aueta ts. siis tällä viikolla. Nyt eletään torstaita eikä vain ole kuulunut mitään. Jos ei huomiseen mennessä mitään kuulu niin perutaan koko vitun nettitilaus ja otetaan se joltakin muulta toimittajalta jonka sana pitää.

Tietääkseni Sonera ei itse asenna ADSL-liittymiään, vaan alihankkija nimeltä X. Ja toimitusajathan ovat yhtä kuin alihankkija X:n ruuhkat, saattaa olla että asuntosi on keskustassa (takuuvarmoja ruuhkaisia alueita) tai muuten vaan asentajille iskenyt flunssaepidemia.

Mutta joo, ei Sonera saisi tuollaista "luvata" asiakkaalle. Pyydä reilu hyvitys. Uskoisin että kuukauden pari saat ilmaiseksi surffata jos nätisti pyydät.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kannattaako osaston ainoan myyjän jutella niitä näitä tuttaviensa kanssa, kun maksava asiakas odottaa vieressä tuotteiden paketointia? Kannattaako myyjän sanoa tuttavien poistuttua odottavalle asiakkaalle "joo, mä tuun ihan just" ja lähteä käymään jossain, ja palattuaan ryhtyä palvelemaan jotain toista, juuri äsken paikalle tullutta asiakasta? Tampereen Turtolassa sijaitsevan Kodin Ykkösen mielestä kannattaa, tai sitten kyseinen myyjä toimi vastoin kaupan ohjeita. Vaimoni poistui hiljaa tämän koettuaan, itse en olisi toiminut yhtä kiltisti.
 

Veijari

Jäsen
Tänään sitten soitin Soneralle uudelleen ja kysyin asiallisesti, että mikäköhän se teidän seuraava arvauksenne on siitä milloin liittymä saadaan auki. Ensimmäiset kaksi arvausta kun eivät pitäneet. Soneran asiakaskusettaja tähän ilmoitti, että hänen pitää selvittää asiaa ja soittaa hetken päästä minulle uudelleen.

Soneran edustaja Turussa on Auria, joten hetken päästä sain soiton Aurialta. "Asentaja on käynyt 26. tammikuuta oven takana, mutta ketään ei kuulemma ollut kotona", Aurialta ilmoitettiin. "Ai ei vai? No meillä on kyllä tapana käydä päivisin töissä, että ehkä sen takia ei oltu kotona", ilmoitin. Tämä Aurian asiakaskusettaja vielä kertoi, että asentaja on kyllä jättänyt ilmoituksen postiluukkuun käynnistään. Jos näin on niin sitten on tiputtanut kyllä lappunsa naapurin postiluukusta, sillä meidän eteisestä sellaista ei ole löytynyt. Seuraavaksi asiakaskusettaja ehdotti, että jos asentaja voisi vaikka ensi viikolla tulla, niin sitten saadaan se teidän liittymänne auki, niin ja hakekaa se modeemi sitä ennen sieltä Aurian liikkeestä. Tähän sanoin, että meille kyllä ilmoitettiin liittymää tilattaessa, sekä myös postista tulleessa tilausvahvistuksessa luki, että postitse tulee erikseen ilmoitus, milloin modeemin voi noutaa! Tähän Aurian tyttö sanoi, että teitä on sitten kyllä informoitu väärin.

Lopetin puhelun ja soitin emännälle uusimmista uutisista. Emäntä, jonka nimissä liittymä varsinaisesti oli avattu, soitti uudelleen Aurialle ja tällä kertaa puhelu yhdistyi ilmeisesti toiselle tytölle, koska hän kertoi katsoneensa koneeltaan, että kukaan asentajista ei ole oven takana käynyt! Tässä vaiheessa olikin helppo tehdä lopullinen päätös, eli liittymä irtisanottiin.

Seuraava liittymä haetaan jostakin muualta kuin Soneralta, kestäköön vaikka puoli vuotta, mutta tällaista päin naamaa valehtelua en siedä vaikka olisivat luvanneet vuoden ilmaiset surffailut! Vittu että pisti vihastuttamaan! Täytyy sanoa, että koskaan eikä missään ole tällä tavalla valehdeltu ja jääty vielä näin törkeästi valheista kiinni!
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Veijari kirjoitti:
Seuraava liittymä haetaan jostakin muualta kuin Soneralta, kestäköön vaikka puoli vuotta, mutta tällaista päin naamaa valehtelua en siedä vaikka olisivat luvanneet vuoden ilmaiset surffailut! Vittu että pisti vihastuttamaan! Täytyy sanoa, että koskaan eikä missään ole tällä tavalla valehdeltu ja jääty vielä näin törkeästi valheista kiinni!

Ymmärrän vitutuksesi määrän. Jos upload-nopeus ei ole määräävä tekijä ja kaapelikanavat näkyvät, niin voin suositella kaapelimodeemiyhteyttä.

Täällä Lahdessa homma oli niin simppeli kun olla voi. Ei kun kaapeliTV-yhtiöön allkirjoittamaan sopimus ja ja tiskin täti lykkää modeemin kainaloon. Modeemi antennikaapelilla seinään ja verkkokaapelilla koneen verkkoliitäntään. Kone käyntiin ja Windows XP ainakin tunnistaa kaikki automaattisesti ja netissä voi surffata heti. Ja kaikki on toiminut kuin junan vessa.


Nimimerkki: Soneralle oppirahansa maksanut
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
lihaani kirjoitti:
Ymmärrän vitutuksesi määrän. Jos upload-nopeus ei ole määräävä tekijä ja kaapelikanavat näkyvät, niin voin suositella kaapelimodeemiyhteyttä.

Täällä Lahdessa homma oli niin simppeli kun olla voi. Ei kun kaapeliTV-yhtiöön allkirjoittamaan sopimus ja ja tiskin täti lykkää modeemin kainaloon. Modeemi antennikaapelilla seinään ja verkkokaapelilla koneen verkkoliitäntään. Kone käyntiin ja Windows XP ainakin tunnistaa kaikki automaattisesti ja netissä voi surffata heti. Ja kaikki on toiminut kuin junan vessa.


Nimimerkki: Soneralle oppirahansa maksanut

Stadissa sama juttu. Welhon laajakaista ja Canal+ messiin (modeemin saa nykyään melkein aina ilmaiseksi), himaan, piuhat seinään, kortti digiboksiin ja voilá: laajakaista toimii ja maksukanavat näkyvät samantien.
 

Veijari

Jäsen
Itsellänikin on Helsingissä Welhosta kokemusta ja hyvin toimi silloin kun oli käytössä. Turussa vain ei taida olla vastaavanlaista palvelua.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kysytäänpäs nyt palstaveljiltä ja -siskoilta. Mitäs olette mieltä, kuinka kauan on kohtuullinen aika odottaa vastausta jos johonkin yritykseen on yhteydessä esim sähköpostitse? Juolahti tuossa mieleen kun siivosin mailia että pisin aika mitä tässä on odotettu on noin kolme kuukautta. Sinänsä sama sillä ko puljulta en kyllä mitään enää osta. Muta toisessa tapauksessa olen nyt odottanut viikon ja kyseessä on asia johon oikeasti tekisi vastaus ihan terää, tosin eipä sekään mikään elintärkeä asia ole.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Pakko kyllä mainita Verkkokauppa.comin asiakaspalvelu, aivan loistavaa.
Kaverit oikeasti pienellä liksalla duunissa, hirvee määrä tietoa päässä ja loistavia neuvojia. Mukava asioida vaikka Espoosta Helsinkiin muuttivatkin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
Mitäs olette mieltä, kuinka kauan on kohtuullinen aika odottaa vastausta jos johonkin yritykseen on yhteydessä esim sähköpostitse?

Itse tapaan tehdä niin, että vastaan aina samana päivänä kuin kysymys on tullut. Jos en tiedä heti vastausta tai asia vaatii yksityiskohtaisempaa pohdintaa vastaan, että "asia on käsittelyssä ja vastaan kysymykseenne ensi tilassa". Jos olen työpisteestä parikin päivää pois, laitan automaatti-ilmoituksen meiliin poissaolosta.

Hyvin ja heti hoidetulla reklamaatiolla saa monasti paremman lopputuloksen, kuin maksetulla mainoksella.

Eräältä, no olkoon - nimeltämainitsemattomalta - , isolta matkatoimiston toimitus- ja markkinointijohtajalta on nyt mennyt 8 kuukautta aikaa pohtiessaan mitättömän pientä kysymystäni/ehdotustani.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Senior kirjoitti:
Hyvin ja heti hoidetulla reklamaatiolla saa monasti paremman lopputuloksen, kuin maksetulla mainoksella.
Juuri näin. No, sähköpostiini vastattiin 9 päivän kuluttua. Eihän siinä mitään mutta kun en saanut kunnollista vastausta. Tai sain kyllä vastauksen mutta se ei auta kun ei asia selvinnyt. Saan kuitenkin kuulemma "lähiaikoina" kirjeen jossa asia selviää. Niin, mitäs sitä nyt siinä vastauksessa kertomaan, olisihan tuo hölmöläisten hommaa hoitaa asia loppuun asti. Tuosta sähköpostista on nyt kuulunut 4 päivää. Katsotaan mitä "lähiaikoina" tälle firmalle tarkoittaa. Voi olla että saavat kohta yhden entisen asiakkaan lisää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noihin sähköposteihin vastaamisiin...

Itse kanssa vastaan työssäni aina hetimiten, tai sitten kerron ainakin, että asia on käsittelyssä. Oikeastaan mikään ei vituta niin paljoa, kuin viikkoja kestävä vastauksen odottaminen. Eräs tapaus oli sellainen, että lähettelin eräälle komponenttivalmistajalle tarjouspyyntöä joskus joulukuun lopulla. Sain pian vastauksen, että viesti on välitetty eteenpäin asiasta vastaavalle henkilölle. Häneltä sain parin viikon päästä viestin, jossa hän pahoitteli ettei ole ehtinyt vastaamaan, mutta vastaa mahdollisimman pian. Tuolloin elettiin tammikuun alkupuolta. Vastausta ei kuitenkaan kuulunut. Lähetin pari tiedustelua hänelle jossa kyselin, joko se vastaus kohta tulisi. Yhden vastauksen sainkin, mutta se oli automaattinen "Out of my office to 30th of January"... eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään.

Noh, saimme tarvitsemamme komponentit toisaalta. Ja suhteellisen halvalla.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Sistis kirjoitti:
Noihin sähköposteihin vastaamisiin...

Itse kanssa vastaan työssäni aina hetimiten, tai sitten kerron ainakin, että asia on käsittelyssä. Oikeastaan mikään ei vituta niin paljoa, kuin viikkoja kestävä vastauksen odottaminen.
Niinpä. Sehän mua jaksaa huvittaa että monet yritykset eivät todellakaan ymmärrä mistä saattavat jäädä paitsi. Aikanaan olin mukana yhdessä reklamaatiossa jonka arvo oli hieman yli 10 000 euroa. Samalla kyseinen toimija oli 2 kilpailijansa kanssa mukana tarjouskilpailussa kaupasta jonka arvo oli suoralta kädeltä muistaakseni noin 100 000 euroa, lisäksi jatkosta (=lisäkaupasta) piti neuvotella heti kunhan tarjouskilpailun voittaja oli selvillä. Loogisesti ajateltuna ko yritys olisi hoitanut reklaamaation helvetin hyvin ja helvetin äkkiä ja samalla nostanut pisteitä tässä tarjouskilpailussa. No, eipä reklamaation hoitamiseen riittänyt kiinnostusta, tarjouskilpailuun kylläkin.

Lopputulos; maksoivat ison osan tuosta reklamaatiosta, eivät saaneet ko kauppaa ja seuraavan kahden vuoden aikana yhteistyötä heidän kanssaan vähennettiin entisestään. Ei pelkästään ko reklamaatiosta johtuen mutta se oli kyllä aika isossa roolissa. Ko yrityksen kanssa piti nimittäin syventää yhteistyötä huomattavasti ja tämä tieto kerrottiin myös heille. No, ehkä kauppa ei heitä kiinnostanut.
 

JayV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleisesti ottaen sähköpostista voidaan sanoa, että sen yleistyminen viime vuosikymmenellä paljasti armotta valtavan määrän uusluku- ja kirjoitustaidottomia yritysten kaikilla tasoilla. Sähköistä viestintää ei hallita, luetun ymmärtäminen on vaikeata ja kirjoittaminen vielä vaikeampaa. Moni kaipaa edelleenkin aikoja, jolloin puhelut, teleksit, kirjeet ja faksit tulivat somasti osastosihteerin välityksellä ja niihin vastattiin sitten kun jaksettiin. Vanhat tavat eivät helpolla häviä.

Asiallisessa bisneksessä asiallinen vastaus 24 tunnin aikana pitäisi olla itsestäänselvyys.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Finnair

Tulin eilen lontoosta 18:05 koneella suomeen. Siinä viiden maissa olin syömässä kentällä ikkunan vieressä mistä näkyi kun finnairin konetta tuotiin putkelle arviolta viiden paloauton saattamana. Matkassa oli myös poliisiautoja sekä ambulansseja. Koneen keula näytti olevan mustunut hieman savusta. Myös näytti siltä että etuoven saumasta olisi tullut savua.

Pienenä yllätyksenä koneeni, joka oli siis juuri tämä sama, lähti ajallaan. Mennessäni koneeseen tiedustelin emolta, että mistä mahtoi olla kyse kun kone tuli niin komeassa saattueessa. Vastauksena: "no, kapteeni sitten varmaan kertoo". Eipä kapteeni kertonut.

Ihmettelen ihan perkeleesti tämmöistä tiedotuspolitiikkaa. Kuka helvetti siellä vastaa tiedotuksen suunnttelusta, Leonid B? Saas nähdä vastaavatko postiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
jussi_j kirjoitti:
Ihmettelen ihan perkeleesti tämmöistä tiedotuspolitiikkaa. Kuka helvetti siellä vastaa tiedotuksen suunnttelusta, Leonid B? Saas nähdä vastaavatko postiin.

Muut matkustajat eivät tuosta tapahtumasta tienneet yhtään mitään ja siitä ei olisi kenellekään (paitsi sinulle?)ollut mitään hyötyä, että olisi aloitettu paniikin lietsominen kertomalla, että olipa muuten äsken täällä koneessa tulipalo.

Sinullekin mukavampi matka, kun kukaan ei kiru hysteerisenä vieressäsi.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
pernaveikko kirjoitti:
Muut matkustajat eivät tuosta tapahtumasta tienneet yhtään mitään ja siitä ei olisi kenellekään (paitsi sinulle?)ollut mitään hyötyä, että olisi aloitettu paniikin lietsominen kertomalla, että olipa muuten äsken täällä koneessa tulipalo.

Sinullekin mukavampi matka, kun kukaan ei kiru hysteerisenä vieressäsi.

Kylläpäs tiesivät. Ravintolan ikkunan ääressä roikkui parikymmentä ihmistä joista osa oli suomalaisia (ok, sieltä lähtee puoli tuntia myöhemmin toinen kone helsinkiin). Minäkin juttelin asiasta erään toisen matkustajan kanssa ennen koneeseen menoa. Minä en voi, varsinkaan lentokoneessa, ymmärtää sitä että maksavalle asiakkaalle valehdellaan. No, en toisaalta ole koskaan finnairia suosinutkaan, joten ei tämä vaikuta tuleviin lentoihini, menen jatkossakin kotimaisella vain kun muuta vastaavaa ei ole tarjolla.

Vastine palautteeseeni:


Kiitos saamastamme palautteesta. Olen pahoillani, että lentomatkanne Helsinkiin ei alkanut parhaalla mahdollisella tavalla. Pyydän lennon henkilökunnan puolesta anteeksi, että ette saanut matkan aikana tarkempaa tietoa tapahtuneesta.

Lennolta tehdyn ns. "safety raportin" mukaan koneen jarrut olivat lämmenneet laskun aikana ja kentällä rullauksen aikana hieman alle 300 asteeseen. Tämä on kuitenkin täysin normaali lukema. Ylikuumenemiseksi katsotaan yli 500 asteen lukemat, ja tulipalon vaara vaanii, kun lähestytään 2000 astetta.

Ohjaajat vastasivat nousevaan lämpöön käynnistämällä ohjeistuksen mukaisesti jarrujen jäähdytyspuhaltimet. Nämä saavat jarruihin kerrostuneen hiilipölyn liikkeelle, ja joskus siitä osa läpäistessään puhaltimen osia kipinöi tai hehkuu tullessaan vapaaseen ilmaan. Nyt nämä kipinät oli huomannut joku maassa, ja asiaa tuntemattomana luullut jarrun palavan ja soittanut koneen rullatessa palokunnan paikalle. Palokunta saapui paikalle ja poistui paikalta tarkistettuaan ensin tilanteen.

Valitettavasti kaikki koneemme eivät aina ole moitteettoman puhtaita talvikautena, kun jäänpoisto- ja liukkaudentorjuntakemikaaleja käytetään. Kyseinen kone OH-LZD oli tuolla lennolla likaantunut. Tämä lika on saattanut näyttää "savuvanoilta".

Turvallisuus on yhtiömme tärkein kulmakivi. Jos lentokoneessa tai sen välittömässä läheisyydessä on tulipalo, ei kone missään olosuhteissa voi jatkaa linjalla ennen mittavia tarkastuksia.

Toivon, että voimme seuraavalla lennollanne tarjota kaikin puolin hyvää palvelua.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jussi_j kirjoitti:
Minä en voi, varsinkaan lentokoneessa, ymmärtää sitä että maksavalle asiakkaalle valehdellaan.
No eihän lentoemo mitään luvannut, jos sanoo "Kapteeni sitten varmaan kertoo." Lähinnä ilmiselvästi halusi asian lopettaa ilman suurempaa selvittelyä sanoista "savu, palokunta, tummunut kone...". Varsinkin, kun kyseessä oli ihan rutiiniasia.

Ja ei kapteeni oikein kesken lennon voi vääntää tuollaista litanjaa selityksiä kuin saamassasi palautteessa on ilman todella hyvää syytä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Siis mun on tähän pakko kertoa asiakaspalvelusta seuraavaa:

Olin ostamassa modeemiin verkkokaapelia.
Kysyin sitten tältä myyjältä, että onkohan heillä verkkokaapelia myytävänä.
No, tähän tämä myyjä sitten vastakysymykseksi,että:
- Onko se se johto, missä on kaksi päätä?

Olenko väärässä, vai eikö johdoissa yleensä ole kaksi päätä?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruutiveijari kirjoitti:
No eihän lentoemo mitään luvannut, jos sanoo "Kapteeni sitten varmaan kertoo." Lähinnä ilmiselvästi halusi asian lopettaa ilman suurempaa selvittelyä sanoista "savu, palokunta, tummunut kone...". Varsinkin, kun kyseessä oli ihan rutiiniasia.

Ja ei kapteeni oikein kesken lennon voi vääntää tuollaista litanjaa selityksiä kuin saamassasi palautteessa on ilman todella hyvää syytä.

Miksi lentoemo ei voinut kertoa? Miksi hän valehteli? Miksi hän ei sanonut minulle että kyseessä oli jarrujen normaalista jäähdyttämisestä johtunut savu, mikä vahingossa aiheutti hälytyksen ja että he eivät halua kuuluttaa sitä koska pelkäävät että joku peelo alkaa kirkua? Miksi kapteeni ei voinut kertoa tuota yhtä lausetta?

Minä tiedän vastauksenkin. Siksi, että Finnairin orgaisaatioon on sisäänrakennettu ylimielisyys kaikkia muita ihmisiä kohtaan. He perustelevat tekemisiään ja tekemättä jättämisiään juuri noilla samoilla argumenteilla millä sinäkin teet. Oletko Finnairilla töissä? Mikäli finnairille on rutiinia, että sen koneet rullaavat putkelle paloautosaattueessa, niin minulle se ei ole (yli 150 lentoa 5 vuoden aikana)

Lufthansan koneessa istuessani käytävän vieressä lentoemo kallisti ikkunapaikalle matkalla ollutta tarjotinta siten, että takkini olkapäälle valahti hieman vettä sen kipon alumiinikannen päältä. Vesi oli kuumaa ja hieman säpsähdin. Lentoemo vaatimalla vaati, että saa antaa minulle voucherin pesulaan ja todella oli aidosti pahoillaan. Työkaverilleni sattui osapuilleen vastaava juttu finskillä ja lentoemo sano "tsori".
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jussi_j kirjoitti:
Miksi lentoemo ei voinut kertoa? Miksi hän valehteli? Miksi hän ei sanonut minulle että kyseessä oli jarrujen normaalista jäähdyttämisestä johtunut savu, mikä vahingossa aiheutti hälytyksen ja että he eivät halua kuuluttaa sitä koska pelkäävät että joku peelo alkaa kirkua? Miksi kapteeni ei voinut kertoa tuota yhtä lausetta?

Minä tiedän vastauksenkin.

Miksi kysyt, jos kerran tiedät vastauksen? Onko mieleesi tullut että lentoemo ei tiennyt vastausta? Tai sitten tiesi, mutta häntä ei vaan huvittanut kertoa sitä sinulle.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
jussi_j kirjoitti:
Minä tiedän vastauksenkin. Siksi, että Finnairin orgaisaatioon on sisäänrakennettu ylimielisyys kaikkia muita ihmisiä kohtaan.
Nyt näyttää tulevan jo sen verran paksua valhetta, että perusteluja kaivataan. Perstuntuma ei riitä. Onko olemassa faktaa väitteesi tueksi?

En ole Finnairilla töissä, mutta tunnen pari henkilöä, jotka ovat. Lupaan viedä perustellun näkemyksesi heille eteenpäin kommentoitavaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
jussi_j kirjoitti:
Lentoemo vaatimalla vaati, että saa antaa minulle voucherin pesulaan ja todella oli aidosti pahoillaan. Työkaverilleni sattui osapuilleen vastaava juttu finskillä ja lentoemo sano "tsori".

Voi kauheata, pitäisikö tehdä rikosilmoitus pahoinpitelystä? Tai ehkä sinut yritettiin tappaa?

Työtätekevälle sattuu, luulisi sinunkin sen ymmärtävän, koska työn puolesta matkustat. Tuommoinen ylihuolehtivaisuus on kestämätöntä ja täysin turhaa. Lentomatkailu on muutenkin huvittavaa kaikessa turhuudessaan. Kaiken lisäksi sinulle kerrotaan milloin sinulla on nälkä tai jano.
 

Monttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keupa, Maajoukkue, kiivaat kannattajat
En tiedä onko jo joku purnannut, mutta urheiluliike Stadiumissa on kyllä homma hakusessa. Nämä suomenruåtsalaiset pikkutytöt -eivät- ole asioiden tasalla, eikä heitä kyllä hirveästi tunnu kiinnostavankaan. No mutta, mitäs menin käymään.

Tuossa muuten hyvä Hanna Jensenin (virtaviivainen tyttö) kolumni Iltalehdestä, aiheeseen liittyen:

http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200602074071497_ko.shtml
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuten jo täällä aiemmin avauduin eräästä lehtikustantamosta...

Ei pelaa homma siellä vieläkään. Jälleen olen ottanut isukille kuuluvia lehtiä tänne omaan asuntooni. Kyseistä puljua on huomautettu asiasta varmaan 10 kertaa. Ja aina ollaan kuulemma korjattu asia, mutta silti homma kusee yhä.

Se, mikä minun sappeni on saanut kiehumaan asiassa on, että kyseinen pulju ei vastaa sähköposteihin, joita sinne lähettää. Taitaa olla jo kaksi ja puoli viikkoa kulunut siitä, kun tämä uusin epäkohta alkoi. Neljä tai viisi viestiä olen tainnut laittaa sinne. Periaatteesta en soita ja kasvata puhelinlaskuani. Jos asiakaspalvelu-sivuilla on sähköpostiosoite, katson että minulla on kuluttajana myös oikeus saada palvelua sähköpostitse.

Eniten kummastuttaa, että kyseisen puljun verkkosivuilta voi itse muuttaa tietojaan. Olen useaan otteeseen muuttanut puhelinnumerokseni oman numeroni. Sen jälkeen logannut pois ja logannut takaisin sisään. Muutos on onnistunut. Mutta... kun seuraavana päivänä loggaan taas sisään, siellä komeilee taas isäni tiedot.

Eli jotenkin tuntuu siltä, että kyseisessä puljussa on joku varmuuskopio-juttu tietokannassa, joka korjaa nuo käyttäjän tekemät muutokset aina yöllä ja palauttaa "tehdasasetukset". Sama voisi selittää sitä, että ovat siellä aina korjanneet nuo lehdet oikein, mutta silti ne jatkavat samalla tavalla ilmestymistään vääriin osoitteisiin.

Äsken loggasin taas sisälle palveluun. Nyt on jotain jo tapahtunut. Nyt sen mukaan minulle ei tule mitään lehteä. Ei omaa Soundiani, eikä isä-ukon Meidän taloa, Meidän mökkiä tai Makua... eteenpäin on menty, mutta vähän liikaakin.

Ilmeisesti kyseinen pulju ei vaan osaa toimittaa kahdelle samannimiselle henkilölle lehtiä. Ne menevät näemmä vain jommalle kummalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös